Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos on kahdet treffit peräkkäin eri miesten kanssa, ja kumpikin natsaa?

Vierailija
31.08.2019 |

Typerä 1st world problem ja vieläpä täysin hypoteettinen.

Ekakertalaisena tinderissä luulin, et ei sieltä kuitenkaan ketään löydy. Mut kävikin muutamassa päivässä niin, et ensi viikolle on kahdet treffit sovittuna. Kummatkin tyypit oli tosi mukavan oloisia, mut nettipersoonat on eri asia kuin liveminät eikä oo vielä mitään keinoo tietää, kenen kans on kipinää tai onko kenenkään, joten on kai ok ja perusteltua tavata kummatkin. Chattailu nyt on vaan sitä, ja ekat treffitkin.

Mut mitä ihmettä tekisitte siinä epätodennäköisyydessä, että molemmat meniskin hyvin? Miten pitkään on mielestänne ok deittailla paria ihmistä samaan aikaan?

Olettaen, et on normaaliomatunnolla varustettu aito ihminen eikä ghostaava pleijeri.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toisten treffien jälkeen pitäisi osata sanoa, haluaako jatkaa tutustumista. Kolmansilla treffeillä ehkä suudelma.

Vierailija
22/51 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussitteko kaikilla treffeillä?

Nussitko sä kaikkien kanssa joiden kanssa juot kahvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole Pitkästä Tikusta kuullut?

Vierailija
24/51 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee naisten karmeimpia treffikokemuksia, korostuu kauhukuva miehestä, joka jo ensimmäisillä treffeillä on sillä asenteella, että jonkinlainen sitoutuminen on jo tapahtunut. Ja sitten jos mies tapailee muita kahvittelun ja juttelun merkeissä, niin sekin on ällöä pelaamista. Rehellinen nainen myönyää, että oikeastaan kaikki miehet ovat hänellä pelkästään "varalla"!

Minulle on monta kertaa käynyt näin: viikkotolkulla käyn naisen kanssa treffeillä. Kaikki sujuu hyvin. Sitten nainen yllättäen kieltätyy treffeistä numero nn, koska on aloittanut PARISUHTEEN. Että näin...

Hän löysi siis itselleen sinua sopivamman kumppanin, jonka kanssa tahtoo vakiintua. Onhan se tietysti sinun kannaltasi ikävää, mutta jatka etsimistä.

Vierailija
25/51 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelisin molempien kanssa ja päättäisin sen jälkeen jatkosta.

Vierailija
26/51 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailisin molempia samaan aikaan.

Vierailija
27/51 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti natsaa, et sä sitä sen kummemmin joudu miettimään. Näin kävi mulle. Ei tullut mieleenkään tavata enää ketään muuta. 

Vierailija
28/51 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jatka enää toisten kanssa treffailua jos olen suudellut toista. Ja samaa toivon kyllä tulevalta kumppaniltanikin, koska muuten tulisi aika ällöt vibat. Ylipäätään minulle on hankalaa edes puhua/viestitellä useammalle henkilölle samaan aikaan, vaikka ei oltaisi edes kasvotusten tavattu. Ehkä sitten olen "tosi vanhanaikainen" arvoissani, mutta toivossa on hyvä elää että löydän vastinkappaleeni vielä.

Vierailija
29/51 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä sopia tolleen treffejä? Yksi kerrallaan niin ei tarvii perua tai miettiä?

Pelivaraa jos jonkun kans ei natsaakkaan. Ei ne treffit lupaus mistään avioliitosta ole, ja sopivan kumppanin löytämiseksi voi joutua käymään useillakin treffeillä.

Mulla oli viime viikolla kahdet treffit samana päivänä. Tervetuloa tinderaikaan.

Aika hektistä menoa sitten. Ihan kuin olis joku hemmetin kiire löytää se joku? No mulla ei ole ainakaan.

Miksi pitäisi laittaa kaikki yhden kortin varaan jos sitä ihmistä ei oikeasti edes vielä tunne? Tottakai kannattaa olla avoimin mielin muidenkin suhteen. 

30/51 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eka natsaisi heti, peruisin seuraavat.

Missään nimessä ei pidä perua toisia treffejä, koska täytyy muistaa, että oma mielipide saattaa muuttua tai sitten se treffikumppani ei enää halua tavata uudelleen.

31/51 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten treffien jälkeen pitäisi tehdä päätös, että kumman Kaa haluaa jatkaa tutustumista.

Vierailija
32/51 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen kimppa sängyssä sit valinta.

Vierailija
33/51 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tapailen useita yhtäaikaa ja kilpailutan mielessäni heitä eri osa-alueilla. Kuten seksissä,käytöstavoissa,siisteyskäsitykset yms. Ja sitten valitsen sopivimman tai jos kukaan ei nappaa niin en ketään.

Vierailija
34/51 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on (miehenä) jotenkin henkisesti raskasta tuo uuteen ihmiseen tutustuminen, vaikka hauskaa oliskin, ja sinänsä nautin treffailusta kun pääsee tekemään jotain kivaa. Mutta siis koska se itse tutustuminen on hieman väsyttävää, en todellakaan halua monen kanssa tehdä sitä yhtä aikaa. Tästä syystä tapailen vain yhtä kerrallaan, mutta jokainen tyylillään.

35/51 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran treffailin miestä, joka oli tehnyt selväksi sen, ettei ole kiinnostunut seurustelemaan kanssani vakavasti, mutta voi silti tapailla kunnes löytää paremman naisen. Tapasin sitten  yhden toisen kivan miehen. Tinderissä viestittelin kolmannen miehen kanssa, joka pyysi minua treffeille ja kun vastasin, että tapailen jo tällä hetkellä kahta miestä mutta voin myöhemmin palata asiaan,jolloin hän loukkaantui. Loppujen lopuksi tätä toista miestä tapasin yhteensä kolmasti kunnes hän ilmoitti, ettei enää halua tavata uudelleen ja toinenkin mies halusi pian lopettaa tapaamiset . Silloin olisim ihan hyvin voinut sopua treffit tämän kolmannen miehen kanssa mutta kun hän oli ilmeisesti sitä mieltä, että minä olen h...a.

Vierailija
36/51 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Minulle on (miehenä) jotenkin henkisesti raskasta tuo uuteen ihmiseen tutustuminen, vaikka hauskaa oliskin, ja sinänsä nautin treffailusta kun pääsee tekemään jotain kivaa. Mutta siis koska se itse tutustuminen on hieman väsyttävää, en todellakaan halua monen kanssa tehdä sitä yhtä aikaa. Tästä syystä tapailen vain yhtä kerrallaan, mutta jokainen tyylillään.

Sama mulla En mitenkään pysty useampaan ihmiseen tutustumaan samaan aikaan. Siinähän menee ihan sekasinkin, että mitä on puhunut ja kenen kanssa.

Vierailija
37/51 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Minulle on (miehenä) jotenkin henkisesti raskasta tuo uuteen ihmiseen tutustuminen, vaikka hauskaa oliskin, ja sinänsä nautin treffailusta kun pääsee tekemään jotain kivaa. Mutta siis koska se itse tutustuminen on hieman väsyttävää, en todellakaan halua monen kanssa tehdä sitä yhtä aikaa. Tästä syystä tapailen vain yhtä kerrallaan, mutta jokainen tyylillään.

Sama mulla En mitenkään pysty useampaan ihmiseen tutustumaan samaan aikaan. Siinähän menee ihan sekasinkin, että mitä on puhunut ja kenen kanssa.

Juuri tämä! Sosiaaliset taidot riittää just siihen että pitää yhden ihmisen kanssa käydyt keskustelut kirkkaana muistissa =D Jos pitäisi olla useita tällaisia päällä samaan aikaan, kävisi homma ihan työstä ja kaikki hauskuus ja rentous katoaisi.

Vierailija
38/51 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavilla treffeillä sitten ryhmähaastattelu molemmille yhtäaikaa,

Vierailija
39/51 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi mahdollisuutta: 1) Joko ap:llä on yltiöpäisen optimistinen asenne elämää kohtaan, mikä on hyvä asia, mutta joskus voi kolauttaa itsensä realiteetteihin, tai 2) ap:llä on emotionaalisen suodattimen raja-arvot asetettu aivan liian kauas toisistaan, jolloin sisään pääsee vaikka minkälaisilla spekseillä?

40/51 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita kaikkia munia yhteen koriin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä