Mitä jos on kahdet treffit peräkkäin eri miesten kanssa, ja kumpikin natsaa?
Typerä 1st world problem ja vieläpä täysin hypoteettinen.
Ekakertalaisena tinderissä luulin, et ei sieltä kuitenkaan ketään löydy. Mut kävikin muutamassa päivässä niin, et ensi viikolle on kahdet treffit sovittuna. Kummatkin tyypit oli tosi mukavan oloisia, mut nettipersoonat on eri asia kuin liveminät eikä oo vielä mitään keinoo tietää, kenen kans on kipinää tai onko kenenkään, joten on kai ok ja perusteltua tavata kummatkin. Chattailu nyt on vaan sitä, ja ekat treffitkin.
Mut mitä ihmettä tekisitte siinä epätodennäköisyydessä, että molemmat meniskin hyvin? Miten pitkään on mielestänne ok deittailla paria ihmistä samaan aikaan?
Olettaen, et on normaaliomatunnolla varustettu aito ihminen eikä ghostaava pleijeri.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Siihen asti voit treffailla vaikka koko maailmaa samaan aikaan, kun jonkun kanssa parisuhde syntyy, ja on sovittu että muita ei enää treffailla.
Silloin pitää myös olla rehellinen niille ketä tapailee, että on muitakin ketä deittailee.
Olen ollut deiteillä naisen kanssa ja ne meni tosi hyvin. Hän sanoi reilusti, että on menossa toisille deiteille ja ottaa yhteyttä myöhemmin. Arvostin todella häntä, mutta sanoin etten laita itseäni tilanteeseen missä ns kilpailen. Koska en tee itestäni hölmöä, että odotan puhelua kotona miten meni. Hän ei ole ainoa nainen maailmassa. Hän otti yhteyttä viikon päästä, mutta sanoin ettei enää kiinnosta. Löysin ihmisen joka oli kiinnostunut, niin ettei ollut menossa mihinkää deiteille.
Kolmen kimpalla ja tuplapenetraatiolla tuosta kuviosta varmaan pääsisi eteenpäin.
N50+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on monta kertaa käynyt näin: viikkotolkulla käyn naisen kanssa treffeillä. Kaikki sujuu hyvin. Sitten nainen yllättäen kieltätyy treffeistä numero nn, koska on aloittanut PARISUHTEEN. Että näin...
Ja??
Mikset kysy, treffaileeko hän muitakin? Nykyaikana minä ainakin oletan, että kyllä, jos ei ole muusta puhuttu.
Sitten jossain kohtaa puhutaan ja sovitaan, ettei kumpikaan näe muita, olettaen, että molemmat haluaa perinteisen parisuhteen eikä esimerkiksi avointa suhdetta.
Jos löytäisin miehen Tinderistä, pitäisin selviönä, että hän tapailee muitakin samaan aikaan.
Ei sitä aina heti tiedä, kestä tykkää eniten ja millainen luonne toisesta paljastuu.
Nykyaikana ollaan parisuhteessa ja vakavissaan, kun molemmat poistaa Tinderin.
Sehän tässä on se haaste, kun meitä on niin moneen junaan. Toiset pitävät ahdistavana omistajuuden tavoitteluna jos alkaa kysellä että tapaileeko muita. Toiset taas pitää sitoitumiskammoisena pelurina, jos olettaa että tapaillaan muitakin.
Christiiina kirjoitti:
Kerran treffailin miestä, joka oli tehnyt selväksi sen, ettei ole kiinnostunut seurustelemaan kanssani vakavasti, mutta voi silti tapailla kunnes löytää paremman naisen. Tapasin sitten yhden toisen kivan miehen. Tinderissä viestittelin kolmannen miehen kanssa, joka pyysi minua treffeille ja kun vastasin, että tapailen jo tällä hetkellä kahta miestä mutta voin myöhemmin palata asiaan,jolloin hän loukkaantui. Loppujen lopuksi tätä toista miestä tapasin yhteensä kolmasti kunnes hän ilmoitti, ettei enää halua tavata uudelleen ja toinenkin mies halusi pian lopettaa tapaamiset . Silloin olisim ihan hyvin voinut sopua treffit tämän kolmannen miehen kanssa mutta kun hän oli ilmeisesti sitä mieltä, että minä olen h...a.
Tai sitten hän ei vain halunnut olla kenenkään varamiehenä.
Christiiina kirjoitti:
Älä laita kaikkia munia yhteen koriin
Sit jos laittaa muniaan moniin koreihiin, niin siitäkin haukutaan.
Kahden kanssa natsaa peräkkäin? Kimppakivaa!
Täytyyhän ne vehkeet koeajaa ja säästyy paljon aikaa ja vaivaa, kun testaa 2 kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen asti voit treffailla vaikka koko maailmaa samaan aikaan, kun jonkun kanssa parisuhde syntyy, ja on sovittu että muita ei enää treffailla.
Silloin pitää myös olla rehellinen niille ketä tapailee, että on muitakin ketä deittailee.
Olen ollut deiteillä naisen kanssa ja ne meni tosi hyvin. Hän sanoi reilusti, että on menossa toisille deiteille ja ottaa yhteyttä myöhemmin. Arvostin todella häntä, mutta sanoin etten laita itseäni tilanteeseen missä ns kilpailen. Koska en tee itestäni hölmöä, että odotan puhelua kotona miten meni. Hän ei ole ainoa nainen maailmassa. Hän otti yhteyttä viikon päästä, mutta sanoin ettei enää kiinnosta. Löysin ihmisen joka oli kiinnostunut, niin ettei ollut menossa mihinkää deiteille.
Hyvä. Minusta on aika epäkunnioittavaa pelata toinen tuohon asemaan odottelemaan, josko joku toinen olisikin kiinnostavampi. Mitään hyvää ja tervettä ihmissuhdetta ei synny tilanteesta, jossa toista roikotetaan varavaihtoehtona, oli sitten kyseessä mies tai nainen.
Se on myös aika myrkyllistä omalle itsetunnolle ja itsearvostukselle, jos antaa itseään kohdeltavan noin.
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkään on mielestänne ok deittailla paria ihmistä samaan aikaan?
Kunnes yhden kanssa sovitaan eksklusiivisuudesta.
Tämähän on tosi paljon ihmisestä riippuvaista. Olen itse sellainen tosi täysillä tekevä ja kaiken maailman säädöissä ja suhteissakin oon aika vakavissani heti mukana. Tämähän ei ole välttämättä kovin hyvä juttu, monia se saattaa ahdistaa. Mutta anyway, en varmaan pystyisi edes yhdillä treffeillä käydä samaan aikaan, kun on joku toinen mies pyörityksessä. Samaa odotan myös vastapuolelta ja kommunikoin sen kyllä jo alussa.
En silti ajattele, että olisi moraalitonta käydä samaan aikaan treffeille monen kanssa. Joillekin se sopii. Ei sitä tarvitse toiselle heti ekoilla tai tokillakaan treffeillä kertoa, mutta jossain vaiheessa, kun treffailu alkaa olla vakiintunutta, tulisi se kommunikoida. Ja tietysti olla johtamatta toista harhaan eli ei pidä vihjailla, että mies olisi ainoa. Kai ne toiset treffikumppanit aika luonnostaan jossain vaiheessa jää pois, ellei ole polyamoriaan suuntautuva.
Minkälainen ihminen käyttää sanaa natsaa? Niin typerän kuuloista.