Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
69681/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kokonaissetti yläpihalla Helmeri sano Anulle. Alkaa Hemnikin paljastua.

Vierailija
69682/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka oli ilmeisesti tosissaan yrittänyt Keviniä vessassa. On se kyllä kiero jätkä, saanut Kevinin manipuloitua puolelleen jotta saisi osa Kevinin suosiosta. Voi olla karu paluu Lappajärvelle kaiken tuon jälkeen....

Voi hyvänen aika. Vaikka kuinka yrität kehittää aitoa romantiikkaa Jukan ja Kevinin välille, kehittyy se vain päässäsi. Kevin ja Jukka ovat kavereita, jotka viihtyvät keskenään, tanssilattiallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69683/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on enemmän suosiossasi, katselija?

Jukka PEUKKU YLÖS

Kristian PEUKKU ALAS

Vierailija
69684/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÄLYTYS: Yöllä Vessassa Anu ja Helmeri kännissä juonittelivat näin:

Anu: Siis en voi puhua kuten tiedät mutta you know

Hemmi: Niin niin, joo tiedän.

Kikattelua, Menevät vc koppiin

Anu: No niin siis toi Ville..

He puhuivat kauan niin että ovat sopineet siis etääntymisen feikkauksella !Hoitaman homman loppuun tyylikkäästi" (välillä suukkoja antoivat toisilleen siinä)

Ja että Villen hoitelee Anu, se tuli selväksi.

Hemmi sanoi tiedäthän sä että mulla on tää voittojuttu et mun pitää aina saada voittaa....

Anu: Mut tiedäthän sä jo Hemmi ettei mua voi voittaa säkään et voita sitten mua.

Keskustelu oli pitkä mutta tuossa tiivistettynä.

Eli kaikki etääntyminen ja kylmyys oli sovittu teatteri muita varten.

Anu pelaa ja kovilla sopvitusti Helmerin kanssa ulos muita. JA PUHUI PILKALLISESTI VILLESTÄ NAURAEN TÄSSÄ JUONITTELUSSA MYÖS.

Käsi Raamatulla näin siis kerron.

Voi, luoja!

Kaikkea sitä ihminen voi keksiä ja tulkita. Ihan pikkasen pomppas valheen puolelle!

On tosiaan outo tulkinta keskustelusta. Anu onki tietoja Kimmon ja Hemmin keskustelusta. Välillä hänen piti oikein pussata Hemmiä, että tämä lupasi jotakin. Anu istui hajareisin Hemmin sylissä. Anulla shortsit jalassa. Ville kurkkasi välillä vessaan, kun tarkisti, onko sammuneita.

Älä puhu paskaa meillä on koko juonittelu nauhalla !!!!

Tämä on TOTTA! Joka sana. Hemmi onkin se porukan vedättäjä "koska tiiäthän Anu että mulla on tää et mun pitää aina voittaa"

hemmi onkin aika kiero äijä kaikessa "lempeydessään"

Ja Anulla on ISOJA ongelmia se tuli ilmi.

Niin, Hemmi haluaa voittaa super mariossa. Siitä se keskustelu lähti eikä mistään yhteisestä juonittelusta.

Super Mario = BB ?

Vierailija
69685/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu ja Jukka sopivat <3 

Krisu sanoi että on täysi mulkku kännissä.  Myös kavereiden mielestä.

Jukka sanoi että onneksi ei lentänyt pihalle, että oli lähellä. (keskustelu BB talossa)

Lisään tähän että sopivat hyvin pinnallisesti sopivat. Jukka ei varmaan voi sietää Krisua. Melkein lensi pihalle sen takia. Ovat hyvin erilaisia ihmisiä.

Krisu on oppinut pyytelemään anteeksi liukuhihnalta.

Vierailija
69686/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että jotkut saa juonitella. Ilmeisesti Anu ja helmeri supistaneet peiton alla ilman mikrofoneja ja kehitelleet juonta jo pidemmän aikaan josnkerta tällaisia puheita on viime yönä ollut. Tähän saisi jo puuttua mutta ei, hehän ovat lempilapsia joista yritetään väliin tehdä voittajat tuuttamalla koosteet täyteen parhaita paloja ja valitsemalla koosteeseen heitä hehkuttavia vieraita heti kun on vaara että toinen putoaa. Kauden tylsimmät hahmot jotka olisivat ansainneet pudota jo aikapäiviä sitten.

Helmeri siis otti hölmön roolin. Eihän tuota usko sokea reettakaan. Anua ei vaan kiinnosta Helmeri. Kertoi pk huoneessa ja esittää Helmerille toista. Ei mene läpi. Kevin voittoon.

Ei ole noin vaan HEMMI JA ANU SOPINEET PELISTÄ YHDESSÄ SE TULI ILMI YÖLLÄ VESSASSA. ETÄÄNTYMINEN OLI SOVITTU JUTTU. PELAAMISEKSI.

Luin Anun ja Hemmin vessaörvellyksen enkä millään löydä sieltä näitä lennokkaita tulkintojasi.

ÄLÄ valehtele. Ne ovat suoraan siellä kyllä.

Vierailija
69687/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa sanoivat Krisulle että uhkasit mm ampua meidät kaikki eilen jos olisi ase, Krisu siihen; Hauska heitto, oliko vielä muita? Ja "onneks ottivat revolverin pois..". Jukka sit; mitäpä noita muistelemaan

Vierailija
69688/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ville olisi häädetty niin olisi tuo tehtävän onnistuminen jäänyt kokonaan kevinin harteille.

Vierailija
69689/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto voisi nyt läväyttää ruudulle kaikkien nähtäville Anun ja Hemmin yölliset juonittelut, samoin kun sen, kuinka Hemmi vahingossa möläytti Kimmolle pelaavansa talossa nimenomaan tunteilla.

Mä käsitin tän niin, et sanoi ettei ole tullut "pelaamaan voitosta" vaan pelaamaan omilla tunteilla yms.

No talosta päästyään tajuaa ehkä mitä se Kimmo on varoitellut, K on kyllä hyvää pataa Anunkin kanssa ja varoitellut tätäkin, että eipä se Anun peliä taida tajuta. Tosin, sanoihan Millakin koosteen haastattelussa että oli havainnut saman jo talossa

Vierailija
69690/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä WC :ssä.

Anu: Hoidellaan vaan tämä nyt tyylikkäästi loppuun, eikä tehdä mitään just näin.

Hemmi: Joo hoidellaan tämä just niin loppuun, joo. Ei tehdä mitään jatketaan vaan just näin tää loppuun asti ja sit...

Jos et tajunut niin he puhuvat panemisesta.

Mitäköhän ton Hemmin panemisesta tulee siviilissäkään.

Vierailija
69691/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He puhuivat kauan niin että ovat sopineet siis etääntymisen feikkauksella !Hoitaman homman loppuun tyylikkäästi" (välillä suukkoja antoivat toisilleen siinä)

Hemmi sanoi tiedäthän sä että mulla on tää voittojuttu et mun pitää aina saada voittaa....

Anu: Mut tiedäthän sä jo Hemmi ettei mua voi voittaa säkään et voita sitten mua.

Anu pelaa ja kovilla sopvitusti Helmerin kanssa ulos muita. JA PUHUI PILKALLISESTI VILLESTÄ NAURAEN TÄSSÄ JUONITTELUSSA MYÖS.

Voi, luoja!

Kaikkea sitä ihminen voi keksiä ja tulkita. Ihan pikkasen pomppas valheen puolelle!

On tosiaan outo tulkinta keskustelusta. Anu onki tietoja Kimmon ja Hemmin keskustelusta. Välillä hänen piti oikein pussata Hemmiä, että tämä lupasi jotakin. Anu istui hajareisin Hemmin sylissä. Anulla shortsit jalassa. Ville kurkkasi välillä vessaan, kun tarkisti, onko sammuneita.

Tämä on TOTTA! Joka sana. Hemmi onkin se porukan vedättäjä "koska tiiäthän Anu että mulla on tää et mun pitää aina voittaa"

Niin, Hemmi haluaa voittaa super mariossa. Siitä se keskustelu lähti eikä mistään yhteisestä juonittelusta.

Älä puhu paskaa tuli ihan selvästi ilmi miten homma hoidetaan TALOSSA tyylikkäästi loppuun. Ja yhdessä.

Vierailija
69692/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään nimeämiset, jännä katsoa miten nimeävät.. 🤔

Toivottavasti Kevin antaa nyt 2 pistettä Krisulle eikä Villelle.

Vierailija
69693/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kusipäistä sakkia! Ville joutunut holhoamaa, fyysisesti lähes repimään  Kevinin avustuksella porukkaa autoon ja autosta pois ja muutenkin pitämään huolta  koko reissun ajan, että pääisisivät päämääräänsä eli saamaan ruokarahat ensi viikolle. Mutta miten käy häätöpisteissä; ne saa taas kerran Ville.

Tätä mäkin mietin! Miten kehtaavat antaa Villelle ääniä tämän jälkeen? Voihan se olla etteivät annakaan? Ehkä Kevin fiksuja tyyppinä ainakin antaa vihdoin jollekin muulle niitä?

Vain Ville tai Kevin oikeasti ansaitsisi voiton!!! Kevin varmasti myös tuotannolle mieluisampi vaihtoehto voittajaksi, en usko että antaisivat Villen voittaa.

Vierailija
69694/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asukkaat ovat Jukan puolella ja äännestävät hänet ulos. Krisu uhkasi kaikkia asukkaita ampumisella, Jukka hermostui pelkkään Krisuun. Mutta jos Jukka joutuu Kimmon ja Krisun äänillä myös häätöön niin Suomi valitsee kyllä Jukan ulos.

Olisin hermostunut myös Krisun kiusaamiseen ja lällättelyyn jo 100x ja varmaan käynyt rinnuksiin jos olisi suoraan mua noin haukkunut esim. maalaistolloksi niin kuin nyt kävi. Kallio ja Krisu, oikein Aasiassa asti ravaava maailmankansalainen. Kertakaikkiaan syvästi ärsyttävä tyyppi vaikka ei Jukkakaan ole suosikki mutta ymmärrän että ärtyi. Oikein yllytti vielä hakkaamaan itseään, tiputa mut, tiputa mut! Ihme klonkku.

Pysy vaan siellä maalla tollo.

Vierailija
69695/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöllä WC :ssä.

Anu: Hoidellaan vaan tämä nyt tyylikkäästi loppuun, eikä tehdä mitään just näin.

Hemmi: Joo hoidellaan tämä just niin loppuun, joo. Ei tehdä mitään jatketaan vaan just näin tää loppuun asti ja sit...

Jos et tajunut niin he puhuvat panemisesta.

Mitäköhän ton Hemmin panemisesta tulee siviilissäkään.

Panemisestakin mutta vaan siksi että YHDESSÄ PELAAVAT VOITTOA SOVITUSTI ja manipuloiden asioita panemisellakin.

Vierailija
69696/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mää ja sää suudellaan, niin ei meidän tarvi kertoa siitä Helmerille. Sikariclub before hoes”, Jukka sanoo vieressään istuvalle Anulle.

Toisella sohvalla istuva Kevin ei hyväksy Jukan iskuyritystä.

“Mä en mahda itselleni mitään”, Jukka sanoo ja nostaa kädet pystyyn, pois Anun olalta.

“Sun pitäis pystyy”, Kevin vastaa miehelle rakentavasti.

Jukka huudahtaa baaritiskillä notkuvalle Helmerille olevansa pahoillaan iskuyrityksestään. Helmeri ei ota kuitenkaan kuuleviin korviin, vaan on kiinnostunut enemminkin illan viimeisestä mahdollisuudesta tilata juomia.

“Mun pitäis tehdä Virtas-tilaus”, Helmeri ilmoittaa baarimestarille.

Kevin on pöyristynyt Helmerin ja Jukan käytöksestä. Toisaalta häntä myös harmittaa Jukan puolesta, joka kärsii läheisyydenkaipuusta.

“Sun pitäis vaan pussata, mutta ei täällä oo vaihtoehtoja hirveesti enää. Enää pari viikkoa niin pääset taas pussaileen”, Kevin lohduttaa.

Anu ja Kevin yrittävät parantaa Jukan fiilistä:

“Sulla on tyttöjä siellä (ulkomaailmassa) jonossa asti”, molemmat virkkovat.

“Mä tarvitsen vaan sen yhden ainoan ja oikean”, Jukka vastaa.

Anu ja Kevin lupaavat miehelle, että hän tulee löytämään vielä kumppanin itselleen.

“En koe olevani mitenkään edes pelimies. Tiedän, että musta on leimattu sellaista. Haluan vaan sen yhden daamin, jonka kanssa elää”, Jukka surkuttelee.

“Se on söpöö”, vieressä istuva Anu ihastelee.

Vierailija
69697/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka oli ilmeisesti tosissaan yrittänyt Keviniä vessassa. On se kyllä kiero jätkä, saanut Kevinin manipuloitua puolelleen jotta saisi osa Kevinin suosiosta. Voi olla karu paluu Lappajärvelle kaiken tuon jälkeen....

Siis tänä aamunako? Eiliset bileet katsoin alusta loppuun eikä siellä mitään tällaista tapahtunut. Kevin ja Jukka on lähentyneet ihan kavereina (vaikka siinä seksiläppääkin on mukana, mutta niinhän noilla tuntuu olevan kaikkien kesken). Eilisessä koosteessakin Kevin totesi tämän, että kaveripohjalla ollaan.

Jännä, että vielä viimeöisen kuohahduksen jälkeenkin joku jaksaa vängätä, että Jukka on joku kiero laskelmoija, joka vain feikkaa jokaisen jutun. Eiköhän se nyt viime yönä tullut aika selväksi, että Jukka menee täysin tunne edellä ja etenkin kännissä. Olisi tullut todellinen suhtautuminen varmasti esiin viime yön humalatilassa -- ja tulikin. Jukka oli koko illan nousukännin ja yön laskukännin ajan koko ajan ystävällinen ja huomaavainen Keviniä kohtaan.

Tänä aamuna, siitä on klippi. Kevin tulee vessasta suoristaen paitaansa, Jukka perässä ja Kevin sanoo Jukalle että ”ainakin sä yritit” tmv.

Kyllähän Jukka on kiero laskelmoija, puhuu paskaa toisista selän takana sekä käy kertomassa muille että ”nyt sinusta siellä puhuttiin”. Itse provosoi ja yrittää kääntää ihmisiä toisiaan vastaan. Länkytti Helmerin ja Krisun pk-huoneessa käymisestä Kimmolle ja Kevinille bileiden jälkeen, mitä helvettiä se Jukalle kuuluu jos muut käy pk huoneessa? Ja jos nyt siitä lähdetään niin Jukka on provosoinut Krisua risteilyviikolta asti kun suuttui ettei päässyt Eevistä painamaan. Ihan jatkuvaa kuittia koko ajan Krisun suuntaan. Lisäksi esittää Hemmin kaveria ja yritti Anulle eilen ehdotella.

Mutta joo, Jukka on pyhimys!

Vierailija
69698/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu ja Jukka sopivat <3 

Krisu sanoi että on täysi mulkku kännissä.  Myös kavereiden mielestä.

Jukka sanoi että onneksi ei lentänyt pihalle, että oli lähellä. (keskustelu BB talossa)

Lisään tähän että sopivat hyvin pinnallisesti sopivat. Jukka ei varmaan voi sietää Krisua. Melkein lensi pihalle sen takia. Ovat hyvin erilaisia ihmisiä.

Krisu on oppinut pyytelemään anteeksi liukuhihnalta.

Jukka on toden totta ollut kauden yllättäjä minulle. Öyhöttävä nakkikiskatappelija, jolta löytyykin pinnan alta valtavasti tunneälykkyyttä. Ei ihmekään, että Kevinin kanssa bondaavat, koska Kevin on toinen aidosti empaattinen ja tunneälykäs ihminen. Krisu sen sijaan, jota alussa pidin fiksuna jätkänä, on osoittautunut itsekeskeisyyden perikuvaksi.

Vierailija
69699/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Hemmi niin kiltti oo miltä näyttää. Aitoa on ollut Hemnin puolelta että tosi ihastunut Anuun ja Anu taas leikitellyt. Näin ollen tullut Hemmistä vähän tyhmä kuva.

Vierailija
69700/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, luoja!

Super Mario = BB ?

Kyllä juuri niin. Ne sopivat siitä peittojen alla että puhutaan supermariosta.

Ketju on lukittu.