BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Toivottavasti Hemmi ei oo noin vedätettävissä talon ulkopuolella. Tullut tosi hölmö kuva Helmeristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että jotkut saa juonitella. Ilmeisesti Anu ja helmeri supistaneet peiton alla ilman mikrofoneja ja kehitelleet juonta jo pidemmän aikaan josnkerta tällaisia puheita on viime yönä ollut. Tähän saisi jo puuttua mutta ei, hehän ovat lempilapsia joista yritetään väliin tehdä voittajat tuuttamalla koosteet täyteen parhaita paloja ja valitsemalla koosteeseen heitä hehkuttavia vieraita heti kun on vaara että toinen putoaa. Kauden tylsimmät hahmot jotka olisivat ansainneet pudota jo aikapäiviä sitten.
Helmeri siis otti hölmön roolin. Eihän tuota usko sokea reettakaan. Anua ei vaan kiinnosta Helmeri. Kertoi pk huoneessa ja esittää Helmerille toista. Ei mene läpi. Kevin voittoon.
Ei ole noin vaan HEMMI JA ANU SOPINEET PELISTÄ YHDESSÄ SE TULI ILMI YÖLLÄ VESSASSA. ETÄÄNTYMINEN OLI SOVITTU JUTTU. PELAAMISEKSI.
Luin Anun ja Hemmin vessaörvellyksen enkä millään löydä sieltä näitä lennokkaita tulkintojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÄLYTYS: Yöllä Vessassa Anu ja Helmeri kännissä juonittelivat näin:
Anu: Siis en voi puhua kuten tiedät mutta you know
Hemmi: Niin niin, joo tiedän.
Kikattelua, Menevät vc koppiin
Anu: No niin siis toi Ville..
He puhuivat kauan niin että ovat sopineet siis etääntymisen feikkauksella !Hoitaman homman loppuun tyylikkäästi" (välillä suukkoja antoivat toisilleen siinä)
Ja että Villen hoitelee Anu, se tuli selväksi.
Hemmi sanoi tiedäthän sä että mulla on tää voittojuttu et mun pitää aina saada voittaa....
Anu: Mut tiedäthän sä jo Hemmi ettei mua voi voittaa säkään et voita sitten mua.
Keskustelu oli pitkä mutta tuossa tiivistettynä.
Eli kaikki etääntyminen ja kylmyys oli sovittu teatteri muita varten.
Anu pelaa ja kovilla sopvitusti Helmerin kanssa ulos muita. JA PUHUI PILKALLISESTI VILLESTÄ NAURAEN TÄSSÄ JUONITTELUSSA MYÖS.
Käsi Raamatulla näin siis kerron.
Anu järjesti itsensä Ville kuskin viereen jossa sitten hoiteli Villeä erillään Helmeristä kun ajoivat yöllä. Sitten Anu ja Hemmi siirtyivät etupenkille molemmat ja Anu flirttaili ukolle joka jopa siveli Anun korvaakin. Anu siis piti ukon mieltä hyvänä.
kun tuli nukkumaan meno aika Anu meni hyvin näkyvästi heti Hemmin syliin sen jälkeen kun oli kysynyt ukolta saako nojatessa nojata ukkoon! Ukko vastasi ettei ehkä sittenkään harkittuaan asiaa. Anu siis meni Helmerin syliin sen jälkeen ukon edessä ja he peittivät itsensä kikatelleen suutelemisin. BB kuulutti ettei sa peittää itseään Anu ja Helmeri.
Eli tällä pelillä on Anun tehtävä hoidella ukko aina sopivasti tyytyväiseksi ja sitten rassata oikein kovin ennen nukkumaan menoa. Eipä ihme että Hemmi kehui Anua älykkääksi,
Tämä on siis Hemmin aj Anun SOVITTUA PELIÄ ukon tunteilla. Hemmi lipsauttikin jollekin että hänen tarkoitus on pelata talossa TUNTEILLA, sitten korjasi äkkiä tai ei siis tunteilla vaan. Kännissä tuli kaikki ilmi.
Mä en jaksa uskoa että Anu on sellanen viettelijätär että toi menis Villellä tunteisiin. Ennemminkin on niin läpinäkyvää että Ville ton tajuaa ja on lähinnä huvittunut.
Samaa mieltä. Eiköhän Villellä ole Oikea nainen kotona odottamassa, ei tarvi jostain Anusta bb-talossa alkaa tapella 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He puhuivat kauan niin että ovat sopineet siis etääntymisen feikkauksella !Hoitaman homman loppuun tyylikkäästi" (välillä suukkoja antoivat toisilleen siinä)
Hemmi sanoi tiedäthän sä että mulla on tää voittojuttu et mun pitää aina saada voittaa....
Anu: Mut tiedäthän sä jo Hemmi ettei mua voi voittaa säkään et voita sitten mua.
Anu pelaa ja kovilla sopvitusti Helmerin kanssa ulos muita. JA PUHUI PILKALLISESTI VILLESTÄ NAURAEN TÄSSÄ JUONITTELUSSA MYÖS.
Voi, luoja!
Kaikkea sitä ihminen voi keksiä ja tulkita. Ihan pikkasen pomppas valheen puolelle!On tosiaan outo tulkinta keskustelusta. Anu onki tietoja Kimmon ja Hemmin keskustelusta. Välillä hänen piti oikein pussata Hemmiä, että tämä lupasi jotakin. Anu istui hajareisin Hemmin sylissä. Anulla shortsit jalassa. Ville kurkkasi välillä vessaan, kun tarkisti, onko sammuneita.
Älä puhu paskaa meillä on koko juonittelu nauhalla !!!!
Tämä on TOTTA! Joka sana. Hemmi onkin se porukan vedättäjä "koska tiiäthän Anu että mulla on tää et mun pitää aina voittaa"
hemmi onkin aika kiero äijä kaikessa "lempeydessään"
Ja Anulla on ISOJA ongelmia se tuli ilmi.
Millaista menoa (örvellystä ja tappelua?) bileissä ja jälkitunnelmissa olisikaan ollut, jos jäljellä olisi ollut enää Sikarikerho?
Olivat vielä autossa kun Kevin valitteli vatsaa ja sanoi että vatsassa kiertää.. Johon Ville sit sanoi että "Isoveli voitaisko saada tulla autosta (tai jotain) et Kevinin pitäs päästä vessaan, tästä on leikki kaukana. Vastausta ei tullut mut Ville sit sanoi että avataan ovi ja mee vaan vessaan vaikka viikkotehtävän uhalla, ei kenenkään täällä tarvi housuun kakkia ja sit menivät sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka oli ilmeisesti tosissaan yrittänyt Keviniä vessassa. On se kyllä kiero jätkä, saanut Kevinin manipuloitua puolelleen jotta saisi osa Kevinin suosiosta. Voi olla karu paluu Lappajärvelle kaiken tuon jälkeen....
Siis tänä aamunako? Eiliset bileet katsoin alusta loppuun eikä siellä mitään tällaista tapahtunut. Kevin ja Jukka on lähentyneet ihan kavereina (vaikka siinä seksiläppääkin on mukana, mutta niinhän noilla tuntuu olevan kaikkien kesken). Eilisessä koosteessakin Kevin totesi tämän, että kaveripohjalla ollaan.
Jännä, että vielä viimeöisen kuohahduksen jälkeenkin joku jaksaa vängätä, että Jukka on joku kiero laskelmoija, joka vain feikkaa jokaisen jutun. Eiköhän se nyt viime yönä tullut aika selväksi, että Jukka menee täysin tunne edellä ja etenkin kännissä. Olisi tullut todellinen suhtautuminen varmasti esiin viime yön humalatilassa -- ja tulikin. Jukka oli koko illan nousukännin ja yön laskukännin ajan koko ajan ystävällinen ja huomaavainen Keviniä kohtaan.
Luulen että Jukka haluaisi olla kiero pelaaja ja pleijeri myös naisten keskuudessa, mutta ei vaan osaa olla..
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Hemmi ei oo noin vedätettävissä talon ulkopuolella. Tullut tosi hölmö kuva Helmeristä.
Siis Hemmihän osoittautui kIEROIMMAKSI viime yönä.
onneksi tänä vuonna ei läträtä alkoholilla ja seksillä :D mitä nyt yks kuristaa asuntoverin, alistaa, tuleva juristi kikkeli kädessä
Tuotanto voisi nyt läväyttää ruudulle kaikkien nähtäville Anun ja Hemmin yölliset juonittelut, samoin kun sen, kuinka Hemmi vahingossa möläytti Kimmolle pelaavansa talossa nimenomaan tunteilla.
Vierailija kirjoitti:
Se oli sit bye bye Krisu!
Kävit viime yönä Villen kimppuun ja puristit häntä kurkusta.
Tältä ei BB voi sulkea silmäänsä, jopa tilannekuva löytyy BBPlaca.org liveraportointi sivuilta.
Myös se puolitajuttoman Kimmon kans pelehtiminen meni överiksi.
MIKSI KRISU ON VIELÄ TALOSSA?!?!?!
Nyt Kimmo valittaa, kun yöllä on tullut moraalisaarnaa. No mistäköhän syystä.
Vierailija kirjoitti:
Millaista menoa (örvellystä ja tappelua?) bileissä ja jälkitunnelmissa olisikaan ollut, jos jäljellä olisi ollut enää Sikarikerho?
Niin miettikää jos lopulta jäljelle jää vaan sikarikerho 🤣🤣 Jos näin on niin toivon että Hemmi tai Jukka voittaa. Kiusaamalla ei saa bb:tä kukaan voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, luoja!
Kaikkea sitä ihminen voi keksiä ja tulkita. Ihan pikkasen pomppas valheen puolelle!On tosiaan outo tulkinta keskustelusta. Anu onki tietoja Kimmon ja Hemmin keskustelusta. Välillä hänen piti oikein pussata Hemmiä, että tämä lupasi jotakin. Anu istui hajareisin Hemmin sylissä. Anulla shortsit jalassa. Ville kurkkasi välillä vessaan, kun tarkisti, onko sammuneita.
Älä puhu paskaa meillä on koko juonittelu nauhalla !!!!
Tämä on TOTTA! Joka sana. Hemmi onkin se porukan vedättäjä "koska tiiäthän Anu että mulla on tää et mun pitää aina voittaa"
hemmi onkin aika kiero äijä kaikessa "lempeydessään"
Ja Anulla on ISOJA ongelmia se tuli ilmi.
Niin, Hemmi haluaa voittaa super mariossa. Siitä se keskustelu lähti eikä mistään yhteisestä juonittelusta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Kimmo valittaa, kun yöllä on tullut moraalisaarnaa. No mistäköhän syystä.
Jep, itsessä ei mitään vikaa. Kyllä ne toiset jaksaa moralisoida... Eivitsi tiedän niin tämän ihmistyypin! Onnistunut kylmettåmään itsensä niin täysin, ettei osaa olla pahoillaan mistään. Krisu myös samanlainen.
Tänään nimeämiset, jännä katsoa miten nimeävät.. 🤔
Kimmolla eilisessä ärsyttänyt vain Villen osoittama moralisointi, voi jukupätkä miten kieroa.
En tajua mikä anussa ärsyttää , olemus ja tuntuu että yrittää viehitellä villeä . Kevin saisi voittaa kilpailun tai ville.
Ketään ei talosta poisteta, ei ole uusia ihmisiä tilalle.
Kaikki katsotaan sormien lävitse.
On katsottu ja katsotaan.
Joskus aikanaan rangaistus oli se että joutu äänestykseen.
Pitää hyvin kurissa porukan.