BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mielenkiintoiset nimeämiset. Hemmillä ei hätää. Osti Millalle lipun.
Kevin voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asukkaat ovat Jukan puolella ja äännestävät hänet ulos. Krisu uhkasi kaikkia asukkaita ampumisella, Jukka hermostui pelkkään Krisuun. Mutta jos Jukka joutuu Kimmon ja Krisun äänillä myös häätöön niin Suomi valitsee kyllä Jukan ulos.
Olisin hermostunut myös Krisun kiusaamiseen ja lällättelyyn jo 100x ja varmaan käynyt rinnuksiin jos olisi suoraan mua noin haukkunut esim. maalaistolloksi niin kuin nyt kävi. Kallio ja Krisu, oikein Aasiassa asti ravaava maailmankansalainen. Kertakaikkiaan syvästi ärsyttävä tyyppi vaikka ei Jukkakaan ole suosikki mutta ymmärrän että ärtyi. Oikein yllytti vielä hakkaamaan itseään, tiputa mut, tiputa mut! Ihme klonkku.
Mä taas luin tilanteen niin että kimmo ja krisu olivat jo hiljaa, krisu ainakin silmät kiinni kun jukka alkoi väkisin vääntämään.
Joo, meni se Jukankin kännilänkytys yli. Taustalla oli varmaan pitkä ärsytys siitä, miten Krisulla on eri säännöt kuin muilla. Siitähän se pk-huonejankkauskin tulee: Jukkaa kiukuttaa se, että hän on 7 viikkoa ollut siellä BB:n säännöillä ja mennyt pk-huoneeseen, kun kutsutaan, kun taas Krisu haluaa rampata pk-huoneessa omilla ehdoillaan silloin kun hänelle sopii. Ovat tästä heittäneet läppää joskus sikarikerhossa ihan hyvässä hengessä, on näköjään ärsytyskynnys ylittynyt. Enkä ihmettele, kun Krisulle oli tärkeämpää päästä just nyt pk-huoneeseen kuin onnistua viikkotehtävässä. Oma mieliteko meni ryhmän edun edelle.
Omilla ehdoillaan? Öööö, se on ikään kuin bb:n idea, että asukkaat voivat käydä pk-huoneessa puhumassa asioistaan, jos joku askarruttaa. Mutta et tollo taida tajuta sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÄLYTYS: Yöllä Vessassa Anu ja Helmeri kännissä juonittelivat näin:
Anu: Siis en voi puhua kuten tiedät mutta you know
Hemmi: Niin niin, joo tiedän.
Kikattelua, Menevät vc koppiin
Anu: No niin siis toi Ville..
He puhuivat kauan niin että ovat sopineet siis etääntymisen feikkauksella !Hoitaman homman loppuun tyylikkäästi" (välillä suukkoja antoivat toisilleen siinä)
Ja että Villen hoitelee Anu, se tuli selväksi.
Hemmi sanoi tiedäthän sä että mulla on tää voittojuttu et mun pitää aina saada voittaa....
Anu: Mut tiedäthän sä jo Hemmi ettei mua voi voittaa säkään et voita sitten mua.
Keskustelu oli pitkä mutta tuossa tiivistettynä.
Eli kaikki etääntyminen ja kylmyys oli sovittu teatteri muita varten.
Anu pelaa ja kovilla sopvitusti Helmerin kanssa ulos muita. JA PUHUI PILKALLISESTI VILLESTÄ NAURAEN TÄSSÄ JUONITTELUSSA MYÖS.
Käsi Raamatulla näin siis kerron.
Voi, luoja!
Kaikkea sitä ihminen voi keksiä ja tulkita. Ihan pikkasen pomppas valheen puolelle!On tosiaan outo tulkinta keskustelusta. Anu onki tietoja Kimmon ja Hemmin keskustelusta. Välillä hänen piti oikein pussata Hemmiä, että tämä lupasi jotakin. Anu istui hajareisin Hemmin sylissä. Anulla shortsit jalassa. Ville kurkkasi välillä vessaan, kun tarkisti, onko sammuneita.
Älä puhu paskaa meillä on koko juonittelu nauhalla !!!!
Tämä on TOTTA! Joka sana. Hemmi onkin se porukan vedättäjä "koska tiiäthän Anu että mulla on tää et mun pitää aina voittaa"
hemmi onkin aika kiero äijä kaikessa "lempeydessään"
Ja Anulla on ISOJA ongelmia se tuli ilmi.
Niin, Hemmi haluaa voittaa super mariossa. Siitä se keskustelu lähti eikä mistään yhteisestä juonittelusta.
Super Mario = BB ?
Kyllä juuri niin. Ne sopivat siitä peittojen alla että puhutaan supermariosta.
Voi luoja. ÄLKÄÄ kirjoittako omia päähänpistojanne niin kuin ne olis totta. Ei ole mitään juonittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Hemmi niin kiltti oo miltä näyttää. Aitoa on ollut Hemnin puolelta että tosi ihastunut Anuun ja Anu taas leikitellyt. Näin ollen tullut Hemmistä vähän tyhmä kuva.
Ei voi olla noin hölmö talon ulkopuolella. Luulen että muistaa Kimmon kanssa juttelut.
Hemmi osoittautuikin kaikken psykoimmaksi- ei ihme että busineksetkin kukoistavat. Ei todellakaan.
Kyllä Helmeriltä kaatui kulissit eilen illalla.
Ensin Anun kanssa juonittelu pelitaktiikasta finaaliviikolle asti ja sitten tosiaan Kimmolle sanoi suoraan,että me sikkekerhossa pidetään yhtä,kun on nimeämiset.
Ei nimeämisoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Hemmi niin kiltti oo miltä näyttää. Aitoa on ollut Hemnin puolelta että tosi ihastunut Anuun ja Anu taas leikitellyt. Näin ollen tullut Hemmistä vähän tyhmä kuva.
Ei voi olla noin hölmö talon ulkopuolella. Luulen että muistaa Kimmon kanssa juttelut.
Hemmi osoittautuikin kaikken psykoimmaksi- ei ihme että busineksetkin kukoistavat. Ei todellakaan.
Suurin yllätys oli Hemmi että juonittelee siis ihan tietoisesti ja vetelee poikia naruista Anun kanssa ihan mennen tullen.
Hieman liioiteltu tuota Krisun ja Villen tapausta. Krisu horjuu kuin vietävä. Näyttää siltä, että laittaa käden ensin Villen haballe ja olkapäälle kuin tukea ottaakseen. Sen jälkeen käsi käy kaulalla, irroten samantien ja Ville auttaa Krisun istumaan alas. Saattoi olla siis vain tasapainon menetyksestä kyse. Itse en ainakaan osaisi tuon perusteella sanoa, oliko Krisu aggressiivinen vai yrittikö lähinnä ottaa tukea ja haparoi otetta mistä sattuu. Tuosta pitää kysyä Villeltä, että miten hän sen tilanteen koki. Vaikuttiko se siltä, että Krisu yritti tarkoituksella käydä käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
He puhuivat kauan niin että ovat sopineet siis etääntymisen feikkauksella !Hoitaman homman loppuun tyylikkäästi" (välillä suukkoja antoivat toisilleen siinä)
Hemmi sanoi tiedäthän sä että mulla on tää voittojuttu et mun pitää aina saada voittaa....
Anu: Mut tiedäthän sä jo Hemmi ettei mua voi voittaa säkään et voita sitten mua.
Eihän tälläisestä voi tulla kuin suoraan häätöön..ei mitään muita rankkuja se on selvä!!
Keskustelu oli pitkä mutta tuossa tiivistettynä.Eli kaikki etääntyminen ja kylmyys oli sovittu teatteri muita varten.
Anu pelaa ja kovilla sopvitusti Helmerin kanssa ulos muita. JA PUHUI PILKALLISESTI VILLESTÄ NAURAEN TÄSSÄ JUONITTELUSSA MYÖS.
Vierailija kirjoitti:
Uskon et Jukka pitää kevinistä todella, kaverimielessä toki ja läppä on vain läppää jonka kumpikin ymmärtää. Molemmat ovat ystävällisiä kaikille.
Mä tykkään Jukasta mutta en nyt sanois että häneen sopii kuvaus "ystävällinen kaikille".:D
Anu pelannut rumiten ja leikkinyt Hemmin tunteilla . Täytyykö uskoa että keksivät että Hemni näyttelee hölmöä. Kumpikin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Helmeriltä kaatui kulissit eilen illalla.
Ensin Anun kanssa juonittelu pelitaktiikasta finaaliviikolle asti ja sitten tosiaan Kimmolle sanoi suoraan,että me sikkekerhossa pidetään yhtä,kun on nimeämiset.
Ei nimeämisoikeuksia.
Aivan oli psykopaattitasoista juonittelua. Ja niistähän sanotaan aina että erittäin miellyttäviä ja kaikkein viimeiseksi uskoisi. Hemmi jäi kiinni ja Anuhan jo tiedettiinkin. Tuo suu viivana on oire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tälläisestä voi tulla kuin suoraan häätöön..ei mitään muita rankkuja se on selvä!!
Keskustelu oli pitkä mutta tuossa tiivistettynä.Eli kaikki etääntyminen ja kylmyys oli sovittu teatteri muita varten.
Suoraan häätöön joutuu Anu ei ole muuta vaihtoehtoa tuotannolla!!
Vierailija kirjoitti:
Anu pelannut rumiten ja leikkinyt Hemmin tunteilla . Täytyykö uskoa että keksivät että Hemni näyttelee hölmöä. Kumpikin ulos.
Oli sovittu Hemmi hoitelee toiset ja Anu Villen ja Kevinin. Etääntymnen oli sovittu loppuun asti, näin sanoivat yöllä vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu ja Jukka sopivat <3
Krisu sanoi että on täysi mulkku kännissä. Myös kavereiden mielestä.
Jukka sanoi että onneksi ei lentänyt pihalle, että oli lähellä. (keskustelu BB talossa)
Lisään tähän että sopivat hyvin pinnallisesti sopivat. Jukka ei varmaan voi sietää Krisua. Melkein lensi pihalle sen takia. Ovat hyvin erilaisia ihmisiä.
Krisu on oppinut pyytelemään anteeksi liukuhihnalta.
Jukka on toden totta ollut kauden yllättäjä minulle. Öyhöttävä nakkikiskatappelija, jolta löytyykin pinnan alta valtavasti tunneälykkyyttä. Ei ihmekään, että Kevinin kanssa bondaavat, koska Kevin on toinen aidosti empaattinen ja tunneälykäs ihminen. Krisu sen sijaan, jota alussa pidin fiksuna jätkänä, on osoittautunut itsekeskeisyyden perikuvaksi.
Millaista tunneälyä Jukka on talossa osoittanut? Saisinko ihan muutaman esimerkin. Jukka esittää Helmerin kaveria ja puhuu siitä koko ajan paskaa ja yrittää iskeä Hemmin naista. Väitti muka tosissaan myös että hän ja Eevis eivät olleet kuten Anu ja Hemmi vaan he olivat porukassa mukana... Itse kyllä muistan aivan eri tavalla, siellä ne ulkona muhinoi tai vessassa tai makuuhuoneessa. Jukka on kyllä onnistunut todella hyvin pelissään, ja sitähän Jukka alusta lähtien onkin sanonut että hän on lähtenyt taloon pelaamaan eikä pelkää likaista peliä. Mammoihin uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.
Esim. keskusteluissa Villen kanssa tulee usein empatia hyvin esiin, kun puhuvat ulkomaailmasta. Kevinin synttäriräp ja maljapuhe. Millan kanssa keskusteluissa Millan ja Tyypin suhteesta huomasi että on oikeasti kuunnellut, mitä ihmiset puhuvat (toisin kuin Anu, joka Kevinin maljapuheessa toteaa että isä on varmaan ylpeä...). Silloin kun kävivät elämän vaikeita kokemuksia läpi ja Kevin lähti itkien, kävi etsimässä Kevinin, halasi ja sanoi, ettei Kevinin teko ollut itsekäs.
Mitä tulee eiliseen Anun iskuyritykseen, niin Jukka on kahtena päivänä avautunut päiväkirjahuoneessa siitä, kuinka häntä nyppii että Helmeri tuntuu olevan oikeasti ihastunut ja Anu taas ihan hällä väliä -asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Hieman liioiteltu tuota Krisun ja Villen tapausta. Krisu horjuu kuin vietävä. Näyttää siltä, että laittaa käden ensin Villen haballe ja olkapäälle kuin tukea ottaakseen. Sen jälkeen käsi käy kaulalla, irroten samantien ja Ville auttaa Krisun istumaan alas. Saattoi olla siis vain tasapainon menetyksestä kyse. Itse en ainakaan osaisi tuon perusteella sanoa, oliko Krisu aggressiivinen vai yrittikö lähinnä ottaa tukea ja haparoi otetta mistä sattuu. Tuosta pitää kysyä Villeltä, että miten hän sen tilanteen koki. Vaikuttiko se siltä, että Krisu yritti tarkoituksella käydä käsiksi.
No näinpä. Äsken Ville sanoi, kun joku kysyi, että ei Krisu käynyt kurkkuun kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemmillä suoja eli kovat rankut sitten puhekielto Anun kanssa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, luoja!
Kaikkea sitä ihminen voi keksiä ja tulkita. Ihan pikkasen pomppas valheen puolelle!On tosiaan outo tulkinta keskustelusta. Anu onki tietoja Kimmon ja Hemmin keskustelusta. Välillä hänen piti oikein pussata Hemmiä, että tämä lupasi jotakin. Anu istui hajareisin Hemmin sylissä. Anulla shortsit jalassa. Ville kurkkasi välillä vessaan, kun tarkisti, onko sammuneita.
Tämä on TOTTA! Joka sana. Hemmi onkin se porukan vedättäjä "koska tiiäthän Anu että mulla on tää et mun pitää aina voittaa"
Niin, Hemmi haluaa voittaa super mariossa. Siitä se keskustelu lähti eikä mistään yhteisestä juonittelusta.
Super Mario = BB ?
Voi luoja. ÄLKÄÄ kirjoittako omia päähänpistojanne niin kuin ne olis totta. Ei ole mitään juonittelua.
Kyllä se meni noin. Sovittiin(Anu ja Hemmi),miten edetään finaaliviikolle. Lisäksi Hemmi sanoi Kimmolle:Huomenna,kun on nimeämiset,sikarikerho pitää yhtä.
n.54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisen raskauttavaa on Villen tunteilla leikkiminen ja Hemmi on todella kiero sittenkin.
Meni kyllä suosikkipakka uusiksi. Krameata touhua on Hemmilla ja Anulla nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, luoja!
Super Mario = BB ?
Selittäisi ainakin sen, miksi keskustelevat koko ajan supermariosta.
Eipä tuo uutta olisi, että asukkaat puhuvat koodikielellä hämätäkseen tai juonitellakseen.
Dana ja Sampohan esim. juoruilivat Saulista ja Nikosta sillä yhdellä kaudella x&y -koodeilla. Sauli joutui sitä jopa kommentoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka oli ilmeisesti tosissaan yrittänyt Keviniä vessassa. On se kyllä kiero jätkä, saanut Kevinin manipuloitua puolelleen jotta saisi osa Kevinin suosiosta. Voi olla karu paluu Lappajärvelle kaiken tuon jälkeen....
Siis tänä aamunako? Eiliset bileet katsoin alusta loppuun eikä siellä mitään tällaista tapahtunut. Kevin ja Jukka on lähentyneet ihan kavereina (vaikka siinä seksiläppääkin on mukana, mutta niinhän noilla tuntuu olevan kaikkien kesken). Eilisessä koosteessakin Kevin totesi tämän, että kaveripohjalla ollaan.
Jännä, että vielä viimeöisen kuohahduksen jälkeenkin joku jaksaa vängätä, että Jukka on joku kiero laskelmoija, joka vain feikkaa jokaisen jutun. Eiköhän se nyt viime yönä tullut aika selväksi, että Jukka menee täysin tunne edellä ja etenkin kännissä. Olisi tullut todellinen suhtautuminen varmasti esiin viime yön humalatilassa -- ja tulikin. Jukka oli koko illan nousukännin ja yön laskukännin ajan koko ajan ystävällinen ja huomaavainen Keviniä kohtaan.
Tänä aamuna, siitä on klippi. Kevin tulee vessasta suoristaen paitaansa, Jukka perässä ja Kevin sanoo Jukalle että ”ainakin sä yritit” tmv.
Kyllähän Jukka on kiero laskelmoija, puhuu paskaa toisista selän takana sekä käy kertomassa muille että ”nyt sinusta siellä puhuttiin”. Itse provosoi ja yrittää kääntää ihmisiä toisiaan vastaan. Länkytti Helmerin ja Krisun pk-huoneessa käymisestä Kimmolle ja Kevinille bileiden jälkeen, mitä helvettiä se Jukalle kuuluu jos muut käy pk huoneessa? Ja jos nyt siitä lähdetään niin Jukka on provosoinut Krisua risteilyviikolta asti kun suuttui ettei päässyt Eevistä painamaan. Ihan jatkuvaa kuittia koko ajan Krisun suuntaan. Lisäksi esittää Hemmin kaveria ja yritti Anulle eilen ehdotella.
Mutta joo, Jukka on pyhimys!
Siis perustat sen, että Jukka on yrittänyt Keviniä tuohon yhteen lauseeseen, "ainakin sä yritit"? No just.
Kysehän ei voinut olla mistään muusta.
Olivat samassa vessakopissa.....
No eipä olisi eka kerta tällä kaudella, kun Jukka käy ristipissalla jonkun muun asukkaan kanssa.
Luoja täällä on tyhmiä ihmisiä, sanoi hetken päästä että Pablo, puhui siitä
Ei kannata tulla kirjoittelemaan jos ei ole hajuakaan mitä talossa on tapahtunut. Pablolla häntä ois voinut "kiristää", ois varmasti jättänyt ryhmän edun jos ois saanut tavata koiransa, nyt on sen jo tavannut niin ei ole mitään millä häntä voisi "kiristää"
Puhuivat siitä että Hemmi on lojaali