Yksin asuja, syötkö keittiön pöydän ääressä?
Mä en kyllä käytännössä koskaan vaan aina tietokoneen ääressä ellei oma aikuinen lapsi ole tullut syömään niin sitten yhdessä vaihdamme kuulumiset keittiön pöydän ääressä ruokaillen
Kommentit (23)
Aamupalan syön jostain syystä keittiön saarekkeella. Muuten, jos ei ole seuraa, syön sohvalla tai toimistotuolissa.
Keittiössä tietenkin, sitä varten se on.
Harvemmin tulee syötyä pöydän ääressä. Yleensä menen sohvalle.
En. Ensinnäkään en juurikaan edes syö ja silloin kun syön niin tietokoneen äärellä tai sängyssä.
Yleensä syön. Ei minulla edes ole sohvaa, ja joka tapauksessa pöydän ääressä on helpompi syödä.
Keittiön pöydällä on tietokone, joten sekä että.
Ei kait kukaan syö enää pöydän ääressä, hö, sehän on vanhanaikaista, hei haloo...2025 vuosi menossa...
Totta kai syön. Laitan myös itse ruokaa enkä wolttaa.
Yleensä joo. Kesäisin tulee syötyä myös pihalla sään salliessa.
Mulla on pieni pöytä olohuoneessa ja yksi tuoli, mutta useimmiten syön silti sohvalla. Paitsi keitot pöydän ääressä.
Kyllä. Minulla on kauniita astioita, jotka katan pöytään. Visuaalisuus on tärkeää joka tilanteessa ja tuo minulle iloa.
Sängyssä syön. TV-näyttö naaman edessä ja katselen samalla pleikkarin kautta youtube-videoita.
Mulla ei ole mitään erillistä keittiöhuonetta jossa olisi pöytä. Syön sängyssä tai nojatuolilla.
En kun ei ole kumpaakaan. Hurstilla tai jollain roskatoksella yleensä. Tänään onnekkaasti seurakunnan hätämajoituksessa. Täällä on pelit ja vehkeet, telkkarikin :D Saadaan jätkien kaa kattoo vaikka koko yö !
Yleensä vain jos on jotain sotkuista ruokaa tai tarvitsee sekä veistä että haarukkaa. Nyt olen kahtena päivänä syönyt pöydän ääressä, koska tein kanankoipia ja riisiä, jotka olisivat katastrofi sohvalla tietokoneen ääressä syötäviksi.
Tottakait, lapsena on opetettu syömään keittiössä eikä olohuoneessa. Sitä varten ne keittiöt on. En edes iltapalaa enkä mitään syö olkkarissa. Ja laitan lautaset ym heti altaaseen, en jätä pöydälle, tiskaan kaikki illalla viimestään, joskus parikin kertaa päivässä, muutenkin kaikilla tavaroilla on oma paikkansa. Mä en ole koskaan ollu sottapytty vaan kotona opetettu asumaan siistissä kodissa ja lapsesta asti siivonnu oman huoneeni.
Ei mulla ole edes sellaista keittiötä että sinne mahtuisi pöytä.