BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo sanoo että sä saat ajaa huomenna??
Siis vielä kerran pitääkö noiden kohta lähteä sinne Rovaniemen asemalle yöjunaan jos pitää niin sinne kestää kaksi tuntia plus yöjuna 12 tuntia eli kohta pitäisi mennä mita eihän nuo voi tietää kellonaikaan..
Mitä Villelle kuulutettiin kun se kävi sisällä??
Ville kävi talossa paskalla. Oli riisunut monot ja päällivaatteensa. 15 minuuttia aikaa kuulutti BB ja kiire tuli takaisin.
Koomapotilaat lähtee liikkeelle😬
Vierailija kirjoitti:
Kimmo ja Helmeri puhuvat ja Kimmo sanoo varoittaneensa Hemmiä ?????
Kimmo Helmerille vielä : Ihmiset ei ole täällä rehellisiä!
Mitä ihmettä tämä kaikki on? Onko Kimmolla ja hemmillä yhteisiä salaisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Krisun humalatila on saavuttanut taas toljotan silmät suurina päävinossa hullun katseella- vaiheen.😄
Krisu muistuttaa tismalleen mun ex-miestä. Oli hirveää, kun se tuli yöllä kotiin tuon näköisenä ja alkoi haastaa riitaa milloin mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo on aika epämielyttävä tyyppi humalassa.
Erittäin. Ei ihme ettei halua että känni käytöksestä puhutaan. Tyykäsin Kimmosta kunnes katsoin läpi tokat kännibileeet ja sen jälkeen Kimmo on ollut inhokki.
Helmeri on kyllä ärsyttävin kännissä mun mielestä
Taas Kimmo yrittää Hemmille kertoa,että toi teidän suhde on valetta. Ihmiset ei ole rehellisiä.
Joko Hemmi ei tajua tai se näyttelee,kuten Anukin.
Vierailija kirjoitti:
24/7: Kimmo selittää Helmerille: Ihmiset täällä eivät ole rehellisiä ja se en ole minä. Minä olen yrittänyt varottaa.
Miksei sano suoraan, että Anu valehtelee sulle!!!
Hyvä Kimmo! Sano se!
Anulle tuli kiire keskeyttää Kimmon ja Hemmin juttutuokio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo on aika epämielyttävä tyyppi humalassa.
Erittäin. Ei ihme ettei halua että känni käytöksestä puhutaan. Tyykäsin Kimmosta kunnes katsoin läpi tokat kännibileeet ja sen jälkeen Kimmo on ollut inhokki.
Todellinen Kimmo tulee esille kännissä. On oikeasti ihmisvihaaja. Osaa vain selvinpäin esittää asiallista.
kimmon ihastus helmeriin vähän vesittää sen uskottavuutta, vaikka onkin oikeassa ettei oo sanonu niitä lööppejä ja yrittää hemmille kertoa tämän. toivottavasti hemmi tajuu mutta saattaa mennä taas jälleen ohi sen käsityskyvyn.
Kohta loppuu taas aika kirjoitella täällä niin kertokaa missä kunnossa alkoholia nauttineet ovat lähtiessään kotimatkalle. Ja paljonka ottivat drinkkejä mukaan kotimatkalle.
Krisu yritti muka ovelana pölliä pullon baarimikolta, onneks baariMikko huomas 😄
Vierailija kirjoitti:
Tunsin kerran yhden Anun näköisen naisen. Sekin oli kiero ja yliseksuaalinen.
Yliseksuaalinen:D Hyvin on Hemmin lusikassa maannu kohta 2kuukautta ihan pikku pusuilla vaan. Tosi seksuaalinen.
Jukka kissitti Kimmoa ja Helmeriä oven toiselle puolelle! :DDDD
HUIPPU
Muutamia tölkkejä ottivat mukaan. Krisu kutsuttiin pkhuoneeseen.
Kimmo itkee?? Mitä nää keskusteli, käänsin kameraa, kun en jaksanut kuunnella tätä Helmerin ja Kimmon koko illan jatkunutta keskustelua.
13 tuntia aikaa matkustaa Leviltä Hesaan. Tsemppiä. :D
moon tv:ssä.