Nainen, oletko joskus antanut säälipillua tai ajatellut antavasi?
Ensin termit selviksi. Säälipillu siis tarkoittaa sitä, että nainen panee miestä piristääkseen sitä, kun se on niin onneton.
Sekin lasketaan, jos vaikka mies ajaa autonsa ojaan romuksi ja on aivan maassa ja vaimo lohduttaa panemalla.
Perinteisistä perinteisin säälipillu on kyllä sellainen, että joku nainen antaa pillua säälistä sellaiselle luuserille, joka ei kelpaa yhdellekään naiselle ja tihrustaa itkua onnettomana. Varmaankin siksi kun on saanut pakit.
Kommentit (4)
Olen sitä mieltä,että enemmän saisivat naiset antaa säälipillua. Kyllä jäpti on niin.
Ystäväni kerran antoi ja kokemus oli sitä luokkaa ettei antanut uudestaan, enkä anna minäkään. Muutaman minuutin pano johti rakkausviesteihin ja stalkkaamiseen joka loppui vasta kun ystävä uhkaili poliisilla. Ei ihme ettei kyseisellä pojalla/miehellä ollut eikä ole käynyt kovin hyvä tuuri naisten kanssa.
17v annon silloisen poikakaverin serkulle 15v kun poikkis nätisti pyysi. Serkulle oli siis eka kerta. Ujo nuori poika joka tuli ekan kerran kun koskin. Mut oli aamulla hiukan nolo ja hellä olo kun serkukset mua yön hoiteli. Siiderin antama varmuus oli kaikonnut musta
N44
Olen antanut säälistä puolisolleni.