BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarimikon oikea nimi on Mikko :D Kimmo kysy häneltä just, että minkä ikänen poikaystävä sulla on? Apuaaa
3 lapsen isältä.
No eihän Kimmo sitä voinut tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Anu ollut ihastunut Kimmoon??
Anun ja Kimmon keskustelu:
Kimmo: Ihan oikeesti, miten sä saatoit ajatella jotain... Kikkelijuttuja tai sillain, oikeesti?
Anu: Oikeesti.
Kimmo: Niin, miks? Mutta sä ajattelit...
Anu: Muista, muista Kimmo... Sä olet mun... (naurua)
Kimmo: Niin, mut älä, älä ajattele noin.
Anu: Niin, mutta kai täällä nyt joutuu ajatuksensa kertoon?
Kimmo: Totta kai joutuu.
Anu: Mähän näytin ja tein kaikki mun mielestä oikein.
Kimmo: Täh?
Anu: Mä tein mun mielestä, näytin mun tunteet niin kuin mun pitääkin näyttää, heti.
Kimmo: Niin mutta sä olit mun kohdalla väärässä, kuten Helmerinkin.
Anu: Niin, mutta mä vaan näytin kaikki tunteet niin kuin mä halusin.
Olenko siis ainut, jolle tämä tuli puskista?
Ettei ois koskenut Anua ja Helmeriä? Vai oliko nimenomaan Kimmolle? Tosi outoa et homomiehelle tollasta ehdottelee
Tämä on ihan suoraan kopsattu heidän keskustelu. Ilmeisesti Anulla ei ole ollut mitään tunnelukkoa päällä, kun on näyttänyt tunteensa Kimmolle?
Vierailija kirjoitti:
Missä Krisu? Lähti käsi ojossa kuin kiittäen illasta 😬
Jep. Ai nyt tuliki kuulutus, että 15minuuttia aikaa niin kummasti Krisu jostain ilmesty tilaamaan monta juomaa kerralla :D
Vierailija kirjoitti:
henulla ei oo sit niin yhtään kemiaa, kevinillä ja krisullakin on enemmän jännitettä kuin noilla
Kevinin ja Krisun välillähän suorastaan kipinöi, vaikka toimeen tulevatkin! Aina sähköinen ja karismaattinen tunnelma kun tekevät jotain yhdessä tai jutustelevat tai kinastelevat. Heidän parin tunnin esterata-maraton oli yksi tämän kauden mukavimmista hetkistä.
15 minuuttia aikaa. Alkaako sitten kotimatka? Tämän haluan nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei toi hemmi tajua millään. Yritti taas pussata tiukkaa viivasuuta. Niin noloa!
Ei voi enää syyttää Anua, että antaa ymmärtää. On sanonut suoraan, että ei ole "tykästynyt", ei pussaa takaisin ja kun tuli hidas oli selin Helmeriin, täysin kylmänä. Vaikka kuinka olis periaate, että ei kameroiden edessä mitään enempää tee niin kyllä kehonkieli olisi erilaista jos yhtään kiinnostaisi. Enkä ihmettele. Helmerin toivebiisi joku hämähämähäkki ja dj:lle ehdottelee illanviettoa, "tykkäätkö pelata tv-pelejä? Mariota voitais pelata!".
Nytkö saadaan illan eka draama?
Pööyvtä tääävteennhh. Kimmolle ei enää.
Kittilästä Roihin ja sitten juna
Vierailija kirjoitti:
Koosteessa Anu ja Ville flirttailee keskenään 😅
Anu kietoo kaikki miehet pikkusormensa ympärille. Niin talossa kuin ulkona.
Ei ihme,että ex-mies ja nyxä kiinteistömoguli ovat rikkaita. Ei hänelle muunlaiset miehet kelpaa.
Nyt ei kohta enää kehtaa katsoa.
Krisu baarimikolle ”tekeekö sunkin mieli Anussssta” ...
Että oliskohan se kotimatkan aika nyt sitten?
On se Ville kyllä aika flirtti noin hurskaaksi mieheksi...
Totaa.. Niiden pitäis olla huomenna perillä klo14.. Eli alkaa pian kiire tulemaan :D
Mikähän kuvio Hemmillä n oikein kun Kimmo niin varma että Anu erehtyi- vai kostiko Anu Hemmin kanssa kun Kimmo ei kiinnostunutkaan :)?
Krisusta tulee mieleen Wallu Valpio nuoruudesta :D Vai muistanko nyt väärin? Se heppu joka olu Jyrkissä tms. ja esiintyi usein kiroillen päissään.
Se on sit varmaan perjantaisessa koosteessa pelkkää yrjöämistä. Eipähän tarvi katsoa. Tekee oksennus niin pahaa...
voi ei krisu aloittaa rähinän ja kimmo on nolo, jukkaa iskee kaikkia ja helmeri on tillin tallin. mahtaa tulla rattoisa paluumatka!
Anu lämmittelee nyt Villeä tosissaan häätöäänestys mielessään?