Onko Finnairilla maailman paras business luokka?
Aika hyvä oli kun menin, ruokaa ja juomaa oli ja se oli ilmasta
Kommentit (13)
Finnair on turvallinen, siisti ja asiallinen. Ruoat herkullisiakin. Se on tärkeämpää kuin huulipunaisten huiviakkojen matelu.
Onkos Finnairilla myös ykkösluokan paikkoja?
Kokonaan vaaka-asentoon menevät istuinpodit ovat kaukolennoilla hyvät. Muuten aika vaatimatonta.
Vierailija kirjoitti:
On, tokion lennolla
Vierailija kirjoitti:
Kokonaan vaaka-asentoon menevät istuinpodit ovat kaukolennoilla hyvät. Muuten aika vaatimatonta.
Eihän ne istuimet mihinkään liiku vaan itse menet vaaka-asentoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne istuimet mihinkään liiku vaan itse menet vaaka-asentoon
Et ole sitten niissä koskaan ollut. Nappia painamalla menevät suunnasta riippuen vaakaan tai istuma-asentoon. Ja menevät tosiaan kokonaan vaaka-asentoon.
Ei, se on CathayPacificillä. Ja jos sulla on rahaa, niin myös ensimmäisen luokan loosheja on tarjolla.
On, jos on kokemusta vain Finnairista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, tokion lennolla
Lähde tälle? En ole kuullutkaan että olisi.
Finnairilla on vittumaisimmat lentoemot, paskin ruoka ja lentää terminaaleista, kuten JFK 7 joka haisee kuselta! KLM voittaa Eurooppalaisista mennen tullen Finskin.
Kaiken huippu oli kun vaihtoivat samppanjan kuohuviiniin.
Häh? Yksi heikoimmista, mitä olen nähnyt. Usiat parhaista ovat rikkaiden eidemokraattisten maiden valtiollisilla lentoyhtiöillä, jotka ovat ns. näyteikkunoita muille. Huonoin mistä on kokemusta on Air Indialla.