BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
hemmi anna nyt kimmon puhua
Ei ne muista sanoja, molemmat veti shotteja kaksinkäsin.
Eiks noiden pidä mennä autoon?
Rovaniemen asemalle?
Vierailija kirjoitti:
Kimmo itkee?? Mitä nää keskusteli, käänsin kameraa, kun en jaksanut kuunnella tätä Helmerin ja Kimmon koko illan jatkunutta keskustelua.
mitä nyt kännistä kimmoa tässä yritän tulkita
-kimmoa stressaa se, että helmeri luulee, että kimmo on suolannut henua selän takana (helmeri luuli että lööpin on se aika pinnallista-lause oli kimmon sanoma vaikka se oli anun), hokee sitä että on koittanu varotella henua
-tähän varmaan liittyy ripaus mustasukkaisuutta muttei ole koko ongelma vaan se että kimmo luulee että henu luulee kimmon yrittävän vesittävän heitä, näin tulkitsisin
-helmeri ei tietenkään tajua mistä kimmo edes puhuu
Vierailija kirjoitti:
hemmi anna nyt kimmon puhua
Jep! Just oli Kimmo puhumassa, niin Hemmi alko jankkaa samaa lausetta uudestaan.
Kimmo itkee kun pelkäsi että Anu lähtee ja pelkää että Helmeri kääntyy Kimmoa vastaan
Kimmo on nyt jossain tunnekuohussa, ei oikein saa sanaa suustaan. Aivan kuin haluaisi kovasti sanoa jotain, mutta se "harkitseva puoli" vänkää tuollaisessa kännissäkin vastaan, eikä pysty siksi kertomaan asiaansa.
Helmeri: "Tää on hei niin outo paikka, saa tuntemaan sellasia asioita mitä ei oikeesti tuntis!"
Kimmo: "No niin mä sanoin Anullekin..."
Ahaa, eli Kimmo haluais sanoa Helmerille suoraan Anun vedätyksestä, mutta ei toisaalta uskalla olla liian ilkeä eikä löydä sanoja, jotka Helmeri tajuaisi. Lisäksi on sellaisessa tuubassa että huhhuh.
Ville: "voi herra armahda minua tuosta matkasta." :D Krisun mukaan matka alkaa kohta, oli jo lähdössä, sitten sammui.
krisu sammui ja kimmo ihan naamat
Vierailija kirjoitti:
Rovaniemen asemalle?
Vaikee sanoa, mä en tiedä enää mitään, kun tuo Villekään ei hoputa?
Krisulla jotain yhteistä kerrottavaa, kun tuli pk-huoneesta? Onkohan enää kertomiskunnossa :D
Sekin maailmanihme nähty, että känninen Jukka on kännisestä Sikarikerhosta siedettävin. Lopunaikoja.
Onneksi Hemi alkaa oleen jo suht. ok :D
Vierailija kirjoitti:
krisu sammui ja kimmo ihan naamat
Eli tehtävä kusi ellei nuo kanna sitä autoon eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rovaniemen asemalle?Vaikee sanoa, mä en tiedä enää mitään, kun tuo Villekään ei hoputa?
Ehkä BB lähti kaljalle miettimään ohjausta.
Kevin ja Anu oli tänään mukavia. Järjissään mutta pitivät myös hauskaa.
Ootan, että tää Kimmon ja Hemmin ”syvällinen itkukeskustelu” eskaloituu suudelmaan :)
Lähdin pesemään grilliä ja nyt ihan ulalla. Pienessä ajassa tapahtunut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Krisulla jotain yhteistä kerrottavaa, kun tuli pk-huoneesta? Onkohan enää kertomiskunnossa :D
😅😂🤣Veikkaan että oli aika oleellista asiaa milloin pitää lähteä😅😂🤣
Kimmo yrittää kertoa jankkaamalla, että Anu ei ole tosissaan vaan suhde on vain Hemmin päässä.
Sama,mitä jotkut muut asukkaat ovat sanoneet.