BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Krisun loppuillan käytös oli huonoa.
Mää vaan on niiin tykästynyt tohon Villeen<3 En olis kyllä ikinä ekojen viikkojen aikana uskonnut:)
Kimmo ja Helmeri jäivät jankkaamaan suhdettaan ulos vielä. Hemmi yrittää puhua järkeä ihan humalaiselle Kimmolle ja kehuu ja halii Olet kikulinjärkevä (kirosana)
Tulee kivoista kivoin ajomatka.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakohan Anu vielä lapsiaan?
Tai lapset Anua? Ehkä ovat saaneet seurata TV:stä.
Koska Bb antaa ohjeet matkan jatkamiseen? Tuleeko kohta postia, jossa käsketään kiirehtimään ajamaan vitostietä? Eihän tämä BB:n puolelta voi kesken katketa.
Jos tuntisitte yhden lahkoukon niin sitten mielenne muuttuisi todellakin. Mutta onnea kokeiluun.
Miks Kimmo itkee? Helmeri halailee ja kehuu tätä, vakuuttelee Kimmolle että pitää tästä todella paljon eikä ajattele mitään pahaa, on tämän ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisun humalatila on saavuttanut taas toljotan silmät suurina päävinossa hullun katseella- vaiheen.😄
Krisu muistuttaa tismalleen mun ex-miestä. Oli hirveää, kun se tuli yöllä kotiin tuon näköisenä ja alkoi haastaa riitaa milloin mistäkin.
Paljon on suomalaisilla traumoja kännisistä miehistä :(
Päästäispä joskus eroon tästä humalatilan ihannoimisesta.
Jukka sisällä Anulle ”Kimmo puhu susta tuol ulkona” ööh? No mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se muka teki?
Kimmo on niiiin naamoissa 😂😂
hemmi anna nyt kimmon puhua
Kimmolla on huomenna megamorkkis jos muistaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole väliä, Krisu saa tehdä ihan mitä tahtoo ja kansan rakkaus vain lisääntyy.
Mikä Kimmolla nyt siis on? Alko tuntua vähän oudolta toi itkeminen, kun Helmeri sanoi ”mitä mä sille voin jos mulla on tunteita jotain henkilöä kohtaan?” Palas mieleen ne aiemman bileet, jossa Kimmo kertoi Jukalle ja Tupulle, että oli herännyt tunteita Hemmiä kohtaan..
Jep. Ihkun mainos tällä sivulla, näkyykö muillakin?
Muistaakohan Anu vielä lapsiaan?