BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mikä toi biisi on mitä Krisu laulaa?
Tukiainen lavalle eikä mitään Hunkseja tissit paljaaksi niin siinä sais Kimmokin traumat😂
Hyi kamala miten tuoli on alkanut haista voimakkaasti pinttyneeltä pallihieltä ja p*rseeltä BB:n takia kun joutuu istumaan 24/7 striimien äärellä liikaa. Mukaan lukien kesän helteiden hiet. Joka kerta kun istahtaa niin pöllähtää haju nenään.Tätä ei enää voi puhdistaa vaan menee suoraan tuleen!
Helmerillä ja Kimmolla on nyt vähän kuilu välillään.
hitto et Krisulla on hieno ääni, nyt tuottajat kimppuun kuin sika limppuun heti kun Krisu pääsee talosta ulos.
Kimmo alkaa ahdistelee Helmeriä pian..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä voi käsittää Krisun suosiota. Kertoo minusta aika paljon ihmisestä jos tykkää tuosta alkkiksesta ja pitää suorastaan huipputyyppinä. Ihan uskomatonta, tai sitten ihmiset on keskimäärin niin tyhmiä, etteivät vaan näe metsää puilta.
Bainu vittttuun Ville-fani!
Talossa on muitakin asukkaita kuin Ville ja Krisu ja lisäksi mielipiteitä voi olla ilman, että fanittaa ketään.
Krisu ärsyttää mua eniten juuri tuon suosionsa vuoksi, en vaan tajua mitä ihmisten päässä liikkuu ja siis ihan livenäkin tutut ihmiset Krisua fanittaa, kun taas itse pidän aika ällöttävänä ihmisenä.
Ehkä näillä ei ole kokemusta alkoholisteista. Itse olen saatellut 3 läheistä haudan lepoon ja syynä on ollut alkoholin aiheuttamat ongelmat. Jokaisella näistä homma on alkanut juuri noin kuin Krisullakin ja tuossa vaiheessa on varmaan ollut vielä hauskaakin. Töitäkin on tehneet, nuorimpana (45v) kuollut teki alkuun samalla tavalla pätkätöitä kuin Krisukin ja oli kova työmies. Kuoli hiljattain yksin lapsettomana ja hautajaisissakin oli 10 ihmistä, joista ehkä 3 suri oikeasti, sitä ennen piinasi koko sukua, naapureita ja melkein kaikkia ihmisiä joiden kanssa oli yhtään missään tekemisissä.
Krisun touhut tuntuu hyvin tutuilta. Ihan samanlaista kiroilua ja ronskeja äijä-juttuja kuin tällä nuorena kuolleena sukulaisellakin. Ihan samalla tavalla suhde naisen kanssa joka on valmis passaamaan ja silittelemään ja hoivaamaan krapulaista. Aivan samalla tavalla suhtautui muihin ja tyrmäsi muiden mielipiteet nauramalla niille. Jos Krisu ei onnistu pääsemään kuiville, niin huonosti tulee käymään. Tuokin on tyypillistä että uhotaan että "voi lopettaa millon vaan", mutta kuitenkin viina koko ajan mielessä.
Ja ihmiset vaan hyväksikäyttää sairasta ihmistä ja vielä ihannoi tuollaista :( Voi Krisu parka.
Krisu on Johanna Tukiaisen miespuolinen versio. Tuksunkin suosio on aina perustunut siihen, että ihmiset on saaneet nauraan toisen alennustilalle. Krisullekkin on huudeltu viinaa tämän koko BB:n ajan ja täälläkin ihmiset oikein innostuu kun Krisu vihdoin sitä saa.
Sä oot kyl sekasin.
Vierailija kirjoitti:
Musta on hauska katsoa kun alkoholistille annetaan viinaa. Nauran aina naapurin alkoholistillekkin kun se sammuu milloin mihinkin tuolla pihalla :D
Mä nautin siitä, kun voin tämän sun viestin perusteella aistia sun täydellisen epäonnistuneen elämäs.
Kimmohan hämmentää kunnolla Henun soppaa! Saattaa vaan löytää itsensä häädöstä tolla menolla. Hemmi saattaa olla "uskollisempi" Anulle kuin sikarikerholle ja antaa Kimmolle pisteitä jos Kimmo yrittää liikaa provosoida. Toisaalta jo Villen ja Anun pisteet saattavat riittää Kimmon häätöön joutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä voi käsittää Krisun suosiota. Kertoo minusta aika paljon ihmisestä jos tykkää tuosta alkkiksesta ja pitää suorastaan huipputyyppinä. Ihan uskomatonta, tai sitten ihmiset on keskimäärin niin tyhmiä, etteivät vaan näe metsää puilta.
Talossa on muitakin asukkaita kuin Ville ja Krisu ja lisäksi mielipiteitä voi olla ilman, että fanittaa ketään.
Krisu ärsyttää mua eniten juuri tuon suosionsa vuoksi, en vaan tajua mitä ihmisten päässä liikkuu ja siis ihan livenäkin tutut ihmiset Krisua fanittaa, kun taas itse pidän aika ällöttävänä ihmisenä.
Ehkä näillä ei ole kokemusta alkoholisteista. Itse olen saatellut 3 läheistä haudan lepoon ja syynä on ollut alkoholin aiheuttamat ongelmat. Jokaisella näistä homma on alkanut juuri noin kuin Krisullakin ja tuossa vaiheessa on varmaan ollut vielä hauskaakin. Töitäkin on tehneet, nuorimpana (45v) kuollut teki alkuun samalla tavalla pätkätöitä kuin Krisukin ja oli kova työmies. Kuoli hiljattain yksin lapsettomana ja hautajaisissakin oli 10 ihmistä, joista ehkä 3 suri oikeasti, sitä ennen piinasi koko sukua, naapureita ja melkein kaikkia ihmisiä joiden kanssa oli yhtään missään tekemisissä.
Kyllä minäkin näen Krisussa alkoholistin ja kokemusta on.
Tosin oli samassa firmassa töissä kun Kimmo ja asema huomattavasti korkeampi.
Suoriutui kuitenkin eläkkeelle asti 3 töitä ja kolme vapaana. Kaikki vapaat kännissä.
Se helpotuksen tunne Krisussa kun saa alkoholia ja sen saamisen tuska.Kyllä mullakin 2 muuta sukulaista teki töitä aika pitkään. Toinen kuitenkin menetti perheensä kun erosi vaimostaan, sitä ennen oli jo pahoinpidellyt ja traumatisoinut lapsiaan, mutta ryyppääminen vaan jatkui kuolemaan asti. Toinen oli isäni, joka menetti myös perheensä ja ryyppäsi työnsä ohessa yksin eläessään viimeiseen asti, kunnes sitten maksa petti hälläkin, en koskaan saanut tutustua isääni kunnolla.
Jokainen olisi väittänyt olevansa onnellinen jos joku olisi sitä kysynyt, mutta itse kyllä epäilen tuota, onnellisia ehkä kun saavat juotua pään täyteen.
Hei tämä on BB-ketju. Ei sun terapiaistunto. Mene avautumaan perheongelmistasi jonnekin muualle.
Liittyi aiheeseen, kun Krisu on alkoholisti ja se alkoholismi on ihmisten mielestä tosi coolia ja sitä halutaan oikein ruokkiakkin "annetaan alkoholistille viinaa, hehe".
Jokaisella bb-talon alkoholia käyttävällä asukkaalla on selvästi ongelma alkholin kanssa sillä jokainen heistä juo humaltuakseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma, että ainakaan poliisit ja ensihoitajat ei pidä Krisua hauskana tyyppinä. Näillä yleensä on ihan mitta täynnä Krisun kaltaisia ihmisiä.
Siis nuoria miehiä?
Studiossa Krisusta saisi ihan kelp laulajan mutta näyttelijäkoulu voisi olla kova sana kanssa. Paitsi että Krisulla on nyt tarve kunnostautua ja saada joku tekevä ammatti vielä. Upea persoona ja tarvii vaan sivutulta tuossa sodassa. Hyvä tulee .
Ilta on ollut tosi hauska, kun Ville ei ole naputtanut, rajoittanut ja jeesustellut.
Millos nuo lähtee kotia kohden. Tai siis taloa kohden.
Kuka toi karaoketyyppi on, niin tutunnäköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan kerro enää talon tapahtumia täällä. Ostakaa oma ruutu+ ankeuttajat. Miksi yleensäkin lokkeilette täällä?
Kylläpä sä rehvastelet, 13.85 mulla maksaa 3 kuukautta.
Kuinka köyhää porukkaa täällä oikein on?
Köyhiäko ollaan, vai onko meillä muutakin tekemistä kotona, kuin tuijottaa bb-talon touhua 10 viikkoa! Nyt alkaa juuri Champions liigan pelit ilmaiskanavalla.
Kova meno tvssa ei signaalia. Mikä vika?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin näen Krisussa alkoholistin ja kokemusta on.
Tosin oli samassa firmassa töissä kun Kimmo ja asema huomattavasti korkeampi.
Suoriutui kuitenkin eläkkeelle asti 3 töitä ja kolme vapaana. Kaikki vapaat kännissä.
Se helpotuksen tunne Krisussa kun saa alkoholia ja sen saamisen tuska.Kyllä mullakin 2 muuta sukulaista teki töitä aika pitkään. Toinen kuitenkin menetti perheensä kun erosi vaimostaan, sitä ennen oli jo pahoinpidellyt ja traumatisoinut lapsiaan, mutta ryyppääminen vaan jatkui kuolemaan asti. Toinen oli isäni, joka menetti myös perheensä ja ryyppäsi työnsä ohessa yksin eläessään viimeiseen asti, kunnes sitten maksa petti hälläkin, en koskaan saanut tutustua isääni kunnolla.
Jokainen olisi väittänyt olevansa onnellinen jos joku olisi sitä kysynyt, mutta itse kyllä epäilen tuota, onnellisia ehkä kun saavat juotua pään täyteen.
Hei tämä on BB-ketju. Ei sun terapiaistunto. Mene avautumaan perheongelmistasi jonnekin muualle.
Liittyi aiheeseen, kun Krisu on alkoholisti ja se alkoholismi on ihmisten mielestä tosi coolia ja sitä halutaan oikein ruokkiakkin "annetaan alkoholistille viinaa, hehe".
Jokaisella bb-talon alkoholia käyttävällä asukkaalla on selvästi ongelma alkholin kanssa sillä jokainen heistä juo humaltuakseen.
Tuollaisessa paikassa juominen voi olla erilaista kuin normioloissa. En tiedä, en ole kokeillut. Mutta voisin kuvitella näin.
Mulla ollut jo monta vuotta ja jos olisin ottanut 6 kuukauden laskutuksen niin olisi ollut vieläkin halvempi.
Ihme että olen saanut pitää ton vanhan hinnan.