BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Villella ja Kevinille jaksamisia paluumatkalle.
Vierailija kirjoitti:
Kun he nyt ovat Levillä, niin ei kai Isoveli voi käskeä nukkumaan, vaan tulee valomerkki ja sitten on jatkot majapaikassa? Ehkä joku viedään putkaan?
ei varmastikaan käske, koska heidän pitää matkata "kotiin"
ville vois pysyy irti tosta mikistä kun ei oikeasti osaa ollenkaan laulaa, varmaan 5 laulu ääni koulussa.
Vierailija kirjoitti:
BB:n instastoryssa oli että täällä herkistellään ja Kimmo oli itkuisen näköinen. Onko Kimmo ehtiny jo puhuu Helmerille siitä että Anu sanoi ne pinnallisuuskommentit eikä hän? Onko siitä ylipäätään puhuttu enää mistä ne päivällä aloitti? Vieläkö Kimmo on ihastunut Helmeriin?
En oo jaksanu seurata 24/7 aktiivisesti, niin anteeks et kyselen
Kimmo on kyllä yrittänyt,mutta ei tohon Hemmiin nyt uppoa mikään tieto.
Äsken sanoi,että ihmiset täällä ei ole rehellisiä, Hemmille. Ei mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Kun he nyt ovat Levillä, niin ei kai Isoveli voi käskeä nukkumaan, vaan tulee valomerkki ja sitten on jatkot majapaikassa? Ehkä joku viedään putkaan?
Rovaniemelle junaanhan noiden pitäisi kohta lähteä?
Krisu on kansan rakastama uusi täysilläelävä Matti Nykänen .
Vierailija kirjoitti:
Millos nuo lähtee kotia kohden. Tai siis taloa kohden.
Kukaan ei tiedä. Villekään ei ehdi ajattelemaan kun laulaa juuri "minä suojelen sinua kaikelta".
Vierailija kirjoitti:
Studiossa Krisusta saisi ihan kelp laulajan mutta näyttelijäkoulu voisi olla kova sana kanssa. Paitsi että Krisulla on nyt tarve kunnostautua ja saada joku tekevä ammatti vielä. Upea persoona ja tarvii vaan sivutulta tuossa sodassa. Hyvä tulee .
Aivan tottakai. Krisu voisi toimia myös kätilönä ja aivokirurgina, sitten Krisusta voisi tulla presidentti ja lopuksi myös Jumala.
ville! mee kotiin, jooko? niin nolo! kuin satavuotias nuorisobileissä.. kuka jaksaa, ketä kiinnostaa.. go home!
Siis onko Anu ollut ihastunut Kimmoon??
Anun ja Kimmon keskustelu:
Kimmo: Ihan oikeesti, miten sä saatoit ajatella jotain... Kikkelijuttuja tai sillain, oikeesti?
Anu: Oikeesti.
Kimmo: Niin, miks? Mutta sä ajattelit...
Anu: Muista, muista Kimmo... Sä olet mun... (naurua)
Kimmo: Niin, mut älä, älä ajattele noin.
Anu: Niin, mutta kai täällä nyt joutuu ajatuksensa kertoon?
Kimmo: Totta kai joutuu.
Anu: Mähän näytin ja tein kaikki mun mielestä oikein.
Kimmo: Täh?
Anu: Mä tein mun mielestä, näytin mun tunteet niin kuin mun pitääkin näyttää, heti.
Kimmo: Niin mutta sä olit mun kohdalla väärässä, kuten Helmerinkin.
Anu: Niin, mutta mä vaan näytin kaikki tunteet niin kuin mä halusin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä. Villekään ei ehdi ajattelemaan kun laulaa juuri "minä suojelen sinua kaikelta".
okei. Eli heillä ei ole mitään käsitystä miten paljon kello on?
Vierailija kirjoitti:
Krisu on kansan rakastama uusi täysilläelävä Matti Nykänen .
Kyllä Krisu on lähempänä Johanna Tukiaista. Matti Nykänen sai sentään kansan suosion hyppäämällä taitavasti mäessä. Krisu on saanut kansan suosion kiroilemalla ja ryyppäämällä tv:ssä.
Vierailija kirjoitti:
ville vois pysyy irti tosta mikistä kun ei oikeasti osaa ollenkaan laulaa, varmaan 5 laulu ääni koulussa.
Joku väitti ketjussa että Ville on itse sitä mieltä että voisi kiertää Suomea laulajana. En tiedä voiko tää olla totta, tuskin Villenkään itsepetos voi niin megalomaninen olla...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Studiossa Krisusta saisi ihan kelp laulajan mutta näyttelijäkoulu voisi olla kova sana kanssa. Paitsi että Krisulla on nyt tarve kunnostautua ja saada joku tekevä ammatti vielä. Upea persoona ja tarvii vaan sivutulta tuossa sodassa. Hyvä tulee .
Aivan tottakai. Krisu voisi toimia myös kätilönä ja aivokirurgina, sitten Krisusta voisi tulla presidentti ja lopuksi myös Jumala.
Krisu on uusi vapahtajamme. :D
Kimmo taitaa olla eniten kännissä.
Voi, Ville herkistyi laulaessaan :( Hemmi antoi yläfemman ja Kevin kehaisi, että hienosti laulettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
okei. Eli heillä ei ole mitään käsitystä miten paljon kello on?
Ketään ei kiinnosta kello tuolla, ei ole kukaan kysellytkään. Niillä on nyt kaikilla vauhti päällä.
Kysely teille katselijoille :D
Samaistutko humalassa
Krisuun PEUKKU YLÖS
Helmeriin PEUKKU ALAS
Sikarikerho on melkoisessa tuubassa kaikki