Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille

Vierailija
23.07.2026 |

Miltä teistä tuntuisi jos puolisonne(emme asu yhdessä). Lähtisi formulareissuun exänsä kanssa kun minua ei kiinnosta formulat. He ovat aiemmin tehneet näitä reissuja yhdessä ollessaan. Mies sanoo että heillä täysin kaverilliset välit ja erosta on 3 vuotta. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suola janottanee. Ja kaverinkin kanssa voi olla seksiä

Vierailija
2/5 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa välittömästi. Nykyformulat on niin tylsiä, että kenenkään ei tulisi käyttää euroakaan niiden näkemiseen. Sama jalkapallon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet reissun ajan poissa silmistä ja ex paikalla. Mietipä sitä...

Vierailija
4/5 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan meillä yhteinen loma-aika vihdoin mutta eipä näytä mun tunteet kiinnostavan miestä... 

Seksuaalisiin juttuihin en jaksa oikein uskoa heidän välillä kun on melko paljon puhuttu siitä ettei heillä seksiä ollut ja kaverillinen suhde. 

Aloittaja

Vierailija
5/5 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun,ihme kyllä, nykyinen avuomieheni kävi myös eksänsä kanssa katsomassa jääkiekkoa. Mm. ensimmäisenä yhteisenä ystävänpäivänämme. Tuosta päästy jo onneksi yli mutta silloin sieppasi han kunnolla. 

Muutin miehen taloon, ja eksänsä pyykkikone oli myös siellä, kun uuteen asuntoonsa ei muka mahtunut. Pesi sitten vuoden ajan pyykkejänsä meillä.

Se tavallaan lohdutti että olivat eronneet koska seksiä ei ollut vuosikymmeneen. Mutta eipä se heidän välisensä henkinen läheisyys ja se että oma puolisoni vieläkin osoitti lojaaliutta eksäänsä kohtaan mitenkään ihanalta tuntunut.

Eli ap voi tuollaisesta puolison käyttytymisestä päästä yli jos puolisosi on vähän semmonen hyväntahtoinen hömelö. Mutta sen eksän yhdessähillumismotiveja vähän kyseenalaistaisin.

Vähän kuin tuossa pyykkikonejutussakin. Pointti oli se että eksä pääsi kyttäämään ja tavallaan siten vielä kontrolloimaan mieheni uutta elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi