BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on kaikessa paras vaan.
Joo, varsinkin dokaamisessa, vittuilussa niille joista ei pidä ja selän takana paskan puhumisessa.
Kuvailit juuri hienosti itseäsi.
En vaan luuserin nimeltä Kristian Heiskari. Pidä sinä Kridun perseennuolija ruma turpasi kiinni.
Peilistä näet luuseri, Krisu ei sellainen ole.
P.S. Mulla on ihan nätti naama.
P.P.S. Rauhaa ja rakkautta sulle!
Krisu nimenomaan on luuseri. Ei koulutusta, ei mitään päämäärää elämässä. Elämä pelkkää dokausta, sekoilua ja reissaamista jossain Aasiassa. Ei mitään pysyvää tai tarkoitusta elämässä ja on siksi kateellinen ja katkera Villelle, jolla kaikki hyvin elämässä ja siksi nälvii jatkuvasti. Katkeruuden näkee kilometrin päähän.
Krisua ei voi fanittaa kukaan muu kuin samanlainen kulahtanut baariruusu, joten hiukan epäilen kauneuttasi.
Kyllä naurattaa! Täällä ihan hyvännäköinen eläinlääkäri-lääkäri pariskunta, joka fanittaa Krisua. Mutta ehkä me vaan ollaan sitten luusereita *kyynel*
Ihan varmasti olette :D
Ihan varmasti ollaan mitä? Eli siis et joko usko että korkeakoulutetut ihmiset voi fanittaa Krisua vai että ihan hyvännäköiset ihmiset voi fanittaa Krisua? Laita tähän sähköpostisi niin voin lähettää screen shotin kummankin weboodista missä näkyy tutkinnot.
Täällä myös yksi akateeminen Krisu-fani. Hyvännäköisyydestä en nyt tohdi sanoa mitään 🙂
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma, että ainakaan poliisit ja ensihoitajat ei pidä Krisua hauskana tyyppinä. Näillä yleensä on ihan mitta täynnä Krisun kaltaisia ihmisiä.
No nujertamaan pyrkivätkin koska vain autoritäärinen luonne ajautuu noihin hommiin.861
Parhaat bileet kautta BB-historian nyt nämä Levin IHKU-bailut!! Tahtoo ite bilettää!!
Olipa melkoinen kananlento pääesiintyjän esiintyminen.
Krisu hokas että viina puuttuu..Johan noi ois jo ihan naamat jos ois normi mitat saanut...
Anukin tais esittää silloin Helmerin kanssa sitä juttua..
Vierailija kirjoitti:
Hyvä se oli. Tuskin kukaan odottikaan parin tunnin settiä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on kaikessa paras vaan.
Joo, varsinkin dokaamisessa, vittuilussa niille joista ei pidä ja selän takana paskan puhumisessa.
Kuvailit juuri hienosti itseäsi.
En vaan luuserin nimeltä Kristian Heiskari. Pidä sinä Kridun perseennuolija ruma turpasi kiinni.
Peilistä näet luuseri, Krisu ei sellainen ole.
P.S. Mulla on ihan nätti naama.
P.P.S. Rauhaa ja rakkautta sulle!
Krisu nimenomaan on luuseri. Ei koulutusta, ei mitään päämäärää elämässä. Elämä pelkkää dokausta, sekoilua ja reissaamista jossain Aasiassa. Ei mitään pysyvää tai tarkoitusta elämässä ja on siksi kateellinen ja katkera Villelle, jolla kaikki hyvin elämässä ja siksi nälvii jatkuvasti. Katkeruuden näkee kilometrin päähän.
Krisua ei voi fanittaa kukaan muu kuin samanlainen kulahtanut baariruusu, joten hiukan epäilen kauneuttasi.
Kyllä naurattaa! Täällä ihan hyvännäköinen eläinlääkäri-lääkäri pariskunta, joka fanittaa Krisua. Mutta ehkä me vaan ollaan sitten luusereita *kyynel*
Ihan varmasti olette :D
Ihan varmasti ollaan mitä? Eli siis et joko usko että korkeakoulutetut ihmiset voi fanittaa Krisua vai että ihan hyvännäköiset ihmiset voi fanittaa Krisua? Laita tähän sähköpostisi niin voin lähettää screen shotin kummankin weboodista missä näkyy tutkinnot.
Yksikään mun tuntema korkeakoulutettu ei edes katso Bb.
Firma täynnä niitä ja samoin mieheni korkeakoulutettu.
Vierailija kirjoitti:
jukka kyllä vetäny pisteitä ylös, että roihe käy. ite olisin lähettäny kotiin heti eeviksen perään, mutta nyt jätkä parantelee niin, et kohta voittaja suosikki. komistunut samaan tahtiin, ku käytös alkaa oleen kohdillaan.. kehitystä.! hyvä jukka!
Oli ennen mun inhokki, nyt oon jollain oudolla tavalla alkanu kans tykkämään :D
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä, kaikenlisäksi kun veti biisit playbackilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville jutteli baarimikon kanssa, esitteli ylpeän oloisena BB - joukon ja sanoo hymyillen että ”näiden kanssa mun pitää täällä asua ”
Sitten lähtee kävelemään ja hetken päästä pyyhkii nenää ja naamaa jollain paperilla, kääntyy selin kameraan. Kun kääntyi, vaikutti kuin olisi vähän itkenyt.
Sopii sukksia vittttuun Villen jos ei seura kelpaa.
Olen hyvin pitkälti samaa mieltä. Naurettavaa mennä tuonne taloon nyrpistelemään naamaansa ja kiukuttelemaan. Tekopyhää joka viikko nimeämisissä perustella ääniänsä sillä, että se ja se henkilö on nyt valmis ulkomaailmaan, kun minä pyhäjeesus olen hänet eheyttänyt.
Siis mitä ... Villellähän on ollut ihan hauskaa. Tanssi letkajenkkaa, on laulanut ainakin kolme kertaa tai neljä kertaa. Nauranut muiden kanssa ja heittänyt ylävitosia ja Kimmo ainakin halannut. Et se siitä murjottamisesta. Ei ole ketään arvostellut. Katsokaa 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut kuulla pämppää ja baarin kuumin ja seksikkäin jäbä. Jos Pyhimys sanoi tulevansa ilmaiseksikin niin luulis että olis muutaman biisin saanut lisää.
Nämä tarvitsivat tällaiset bileet kyllä. Oli niin tylsäääääää.....
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan kerro enää talon tapahtumia täällä. Ostakaa oma ruutu+ ankeuttajat. Miksi yleensäkin lokkeilette täällä?
Kylläpä sä rehvastelet, 13.85 mulla maksaa 3 kuukautta.
Kuinka köyhää porukkaa täällä oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut kuulla pämppää ja baarin kuumin ja seksikkäin jäbä. Jos Pyhimys sanoi tulevansa ilmaiseksikin niin luulis että olis muutaman biisin saanut lisää.
Niin ois. Mutta eihän nuo kamut välttämättä luvannut. Ja eipä nuo bändit koskaan tällaisissa kauan esiinny.
Ei ihan Villellä Robin lähteny.
Ukko tekee sitten pämpylöitä ja vääntelee sanoja. Herttaleili sentään. Ja asettaa rajat taas ihmisille.
Anu tai Krisu voittaa jos noilla on joku laulukilpailu.
Krisu... rauhotu pliis.