Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveintä, mitä olet syönyt tai juonut kohteliaisuudesta?

Vierailija
26.08.2019 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (1840)

Vierailija
881/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä onkin, että joidenkin mielestä kaikki makea leivottu on aina automaattisesti muka jotenkin hyvää? Sanovat usein vielä, että "vaikea epäonnistua jos on paljon sokeria, rasvaa ja suklaata". Öö no ei ole, en tiedä montaakaan oikeasti hyvää kotileipuria. Useampien leipomukset menettelevät, mutta jotkut leipovat oikeasti ihan kauhean makuisia juttuja. Olen oikea sokerihiiri, mutta en todellakaan suostu syömään mitä tahansa.

Vierailija
882/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikkokeitto, jota veljeni tarjosi minulle kun hän kutsui minut syömään. Hän oli lisännyt kiehuvaan veteen juuresten paloja, jäisiä kalapuikkoja paloiteltuna, makaronia ja mausteita. Hän sanoi, että hän tekee itse itselleen sitä keittoa aina välillä. Kohteliaisuudesta söin yhden lautasellisen. 

Veljeni on aina ollut vähän erikoinen persoona ja lisäksi hänellä on mielenterveysongelmia. Lisäksi hän varmasti maistaa maut erilaisina kuin muut tai hänellä on muuten makuaistissa joku vika koska hän on pienestä pitäen yhdistellyt oudosti kaikkia ruoka-aineita sekaisin joita hän syö sitten keskenään ja hän sanoo, että "Meneväthän ne ruoat kuitenkin viimeistään mahassa sekaisin". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Tanskassa kyläilemässä, ja perheenisä teki voileipiä joiden päällä oli kalahyytelöä. Jokainen suupala nousi ruokatorvesta takaisin suuhun monta kertaa. Pakko oli vaan niellä uudelleen ja uudelleen alas.

Vierailija
884/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteenittomat "sämpylät." Yhtä meheviä kuin savikiekot, ennemmin syön Lidlin halvinta kohotusainepaahtistakin, vaikka muuten menee vain ruisleipä.

Vierailija
885/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmasti tosi kesyä, mutta olen äärimmäisen rutinoitunut ruokailun kanssa eli syön aina samoja ruokia. Kaveri tuli innoissaan maistattamaan "niin mahtavaa" appelsiinituorejuustoa... lusikassa. Olen tarkka myös noissa ruokailuvälineissä, mutta en siinä tilanteessa voinut kieltäytyä yhtään mistään, niin paljon oli sitä intoa ilmassa.

Appelsiini ja juusto...? Lusikka?

Vierailija
886/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gluteenittomat "sämpylät." Yhtä meheviä kuin savikiekot, ennemmin syön Lidlin halvinta kohotusainepaahtistakin, vaikka muuten menee vain ruisleipä.

Se paahtis on muuten yllättävän hyvää. Supernirson nepsylapseni suosikki!

Vierailija
887/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaan mahalaukkua ja jotain muita sisalmyksiä. Se oli kyllä ihan hyvää mutta se koostumus ja ajatus vähän meinasi pykiä vastaan. Lammas lahdattiin vieraanvaraaisuudesta minua varten eli minähän söin. Söisin kyllä uudestaankin nyt kun on makuun päässyt:)

Vierailija
888/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustekalaa, joka on juuri tapettu mutta refleksien takia liikkuu vielä palasina lautasellakin 🤢

Vierailija
889/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhaikäisenä ruismarjapuuroa.

Vierailija
890/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykysoppa, mustamakkara, siskonmakkarakeitto ja ruotsalaisten surströmming saa aikaan oksetuksen, ei enää koskaan. Noin yleensä ottaen olen hyväsydäminen, mutta nuo ei uppoa millään.

Vierailija
891/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi tarvinnut syödä mitään, mutta..

Olin ensimmäistä kertaa käymässä kaverini poikamies-opiskelijaboksissa. Hän säilytti valmistamiaan ruokia pois päältä olevalla hellalla huoneenlämmössä. (joskus jopa useita päiviä, kuulemma)

Totesi että kyllähän niistä pöpöt kuolee kun ruoan vain lämmittää uudelleen! mjuuuh..niinniin..

Vierailija
892/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahtiin keitetty klimppisoppa. Hyi hitsi että oli pahaa!

Vierailija
893/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita kokemuksia on kotileipomukset ja muut tarjoomukset huusholleissa, joissa keittiöhygieniassa ollaan suurpiirteisiä ja vatsatauti vierailee normaalia useammin. Vaikka maku olisikin ihan ok, niin pelko mitä pöpöjä suuhun pistää saa ällön väristykset kulkemaan selkäpiissä

Vierailija
894/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikeitto hirveetä oli. Pahempaa ruokaa en tiedä.

Vierailija
895/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä joku sellainen cocktailtikkujuttu jossa oli hillosipulia.

Vierailija
896/1840 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siipiveiikojen wingsit, koskaan syönyt mitään iljettävänpää

Vierailija
897/1840 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naudan sisäfilee pihvin, joka oli sitkeää kuin kengänpohja. Siinä isäntäväen silmien alla oli pakko nielasta suoraan palat, jotka irti sai purettua, kun ei kehdannut olla töykeä ja jättää syömättä, isäntäväen silmien välttäessä syötin pihvin heidän koiralle.

Myöskin tullut käytyä kahvilla tutulla, kahvi oli jotain xtra merkkistä tms. Niin kamalaa tervanmakumöskää, että oli pakko laittaa enemmän maitoa kuin kahvia, jotta sai sen kohteliaasti juotua. Eipä tullu toiste enää kahvia juotua, kun sen tervan haisto ovelle asti.

Vierailija
898/1840 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kaverin äidin tekemää perunamuussia jossa oli raakoja sipulinpaloja. Oksetti.

Vierailija
899/1840 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistiainen jos joku epäilyttää.

Vierailija
900/1840 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin etanoita, koska se oli olevinaan niin sivistynyttä ja hienoa erään deitin kanssa. Vaivoin sain ne alas suustani eikä koskaan enää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi