Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveintä, mitä olet syönyt tai juonut kohteliaisuudesta?

Vierailija
26.08.2019 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (1840)

Vierailija
841/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskanleipä on joskus sisältä raakaa kuin pullataikinaa ei voi syödä. Vaasan. Mutta ahvenet missä ruotoja ja kesäkeitto oksettaa miten voi olla kauheeta. Aladoobi ei mene eikä verilätyt ei voi haisee kauheeta elukan verta. Joku lihakeitto tai lihakastike sitä lihaa puree ja puree suussa se muuttuu karmeeksi pahaksi klöntiksi joka pitää sylkeä pois. Mitä helkutin paskaa ihmisille syötetään .

Vierailija
842/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolassa flaki oli ihan hyvää, kunnes kerran joku sanoi mistä se on tehty. Sen jälkeenkin vedin kyseistä soppaa, mutta vähemmän mieluisa kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapiirakan etiketti luki lehmän sydäntä . Se jäi siihen. Sitten kun sieltä löytyy naudan härän rintafilettä kypsänä siihen syödään ja toinen on hevosen liha vertaa ponit aasit kamelit ei vaan kuulu ihmisen ruokiin. Eikä edes kani jänis. Niitä melkein kypsiä munia saa meillä kaupoista niissä on liian pitkät myyntiajat . Melkein tipu tulee ulos munasta.

Vierailija
844/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanani.

Vierailija
845/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku myyjä sanoi piraatti tuotteista että maito on värjättyä vettä hernekeitto purkin etiketit juustojen Limsan kopioitu ja karkit. Oluet. Pitsat. Piraattia siis kaupoissa . Jäätelö on velliä koska lisätty öljyä puujauhoa ja maitojauhetta. Vastikaa leipää ilman sokereita oikeasti luomua.

846/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani vuosia sitten työmatkalla Washingtonissa en keksinyt myöhään illalla rankkasateessa mitään muuta ruokapaikkaa kuin jonkun pikaruokapaikan. Tilasin siis hampurilaisen - teki myös mieli olutta, mutta saatavilla oli vain ginger beeriä. En silloin vielä tajunnut, mistä on kyse, joten otin sitä. Kerta kaikkiaan kauhea maku! Vetää vertoja kalanmaksaöljylle.

Vierailija
847/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Isännän suurta herkkua. En yleensä pienestä kavahda joten söin yhden, kädestä, sellaisenaan. Piti käväistä yläkerran wc:ssä oksentamassa. Toinen oli ruotsalaisvieraan tölkissä tuoma surströmming. Lensi kaaressa parvekkeen kaiteen yli

EiUppoo kirjoitti:

Nahkiaista. Jauhoin sitä ensimmäistä (ja viimeistä) suupalaa varmaan puoli tuntia, ennen kuin sain alas...

Vierailija
848/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mississippissä tarjosivat keitettyjä maapähkinöitä, aivan hirveän makuisia.

Vierailija
849/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia juon jos joku tarjoaa, en muuten.

Vuohenjuusto joo, lapsuudenkotiin kannettiin sitä joskus kasarilla kilokaupalla. Ei kiitos.

Margariinia en syö jos tiedän että se on sitä ja ei tarvitse olla kohtelias.

Konjakki, yäk. Piparkakut, onks pakko?

Vierailija
850/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskeluaikana vuokralaisena 2 vuotta asunnossa, jossa asui iäkkäämpi pariskunta. Mies oli alkoholisti ja alituiseen ryyppykaveria vailla. Harva se päivä piti ottaa ainakin näennäinen huikka isännän kanssa, vaikka en ole yhtään alkoholin perään.

Vierailija
851/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silli. Inhoan hajuakin niin paljon, että en voi olla samassa huoneessa, kun mies sitä syö uusien perunoiden kanssa. Miehen pitää myös tiskata kaikki sillin kanssa kosketuksissa olleet astiat ja pestä hampaansa kun on sillinsä syönyt.

Olin kerran grillijuhlissa. Minulta oli vasta leikattu polvi ja kulkeminen oli hankalaa. Juhlien emäntä ystävällisesti kokosi minulle annoksen ja toi minulle nenän eteen. Ja siinä se oli, kaikkien ihanien grilliherkkujen päällä keskellä kolme sillisuikeroa. En ikinä olisi voinut kuvitellakaan, että jotkut syö grilliruokien kanssa silliä, niin en ollut osannut pyytää annosta ilman sitä. Söin vaikka mieli olis tehnyt oksentaa. Ihan kaikki sillä lautasella maistui ihan sillille, salaatti, pihvi, kana, makkara, kaikki. Söin perään koko pussillisen purkkaa.

Kas, että ei ollut jälkiruokaakin siihen lautaselle päällimmäiseksi ladannut. Vaikka kiisseliä.

Missään muualla maailmassa ei ladota kaikkea samalle lautasellie yhtä aikaa. Joka hemmetin kerta Suomessa juhlissa pitää selittää, että ensin syön kalaruokia, sitten mahdollisesti liharuokia ja salaatin laitan puhtaalle lautaselle erikseen. 

Vierailija
852/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartar lihaa

Vierailija
853/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kusi kai

Riippuu mistä se tarjoillaan. Tuleeko suoraan pimpistä, vai pitääkö ottaa astiasta.

Vierailija
854/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni äiti oli leiponut mokkapaloja. Jostain käsittämättömästä syystä ne maistuivat aivan kuivatulta tilliltä. Oli aika yäk.

Vierailija
855/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaani-sukulaisten laittamaa ruokaa. Ei siis se ollut kamalaa, ettei ruoka sisältänyt mitään eläinperäistä vaan se, että ruoka on aivan yli maustettua. Suolaa, suolaa ja suolaa, ja lisäksi kaikkea muuta, jotta ruoka on todella väkevän makuista.

En tiedä onko tämä tyypillistäkin vegaaneilla, itse olen syönyt vain siskoni, serkkuni, tätini ja isän serkun tekemänä, ja kaikilla tuo sama tyyli uittaa se ruoka mausteissa.

Tämä. Vaikka ostaisi mitä vegesapuskaa tai söisi jossain koulussa/ruokalassa/kylässä on vatsa kuralla mausteista ja kitalaesta puuttuu nahka...

Eikö vegeruoka voi olla vaan ihan tavallista ja hyvää? Lapsi on maidoton ja koulussa usein vegeä. Vatsa ei kestä mausteita. Jatkuvasti Wilma kirkuu, miten tenava ei syö tarpeeksi. Typerää.

Vierailija
856/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegaani-sukulaisten laittamaa ruokaa. Ei siis se ollut kamalaa, ettei ruoka sisältänyt mitään eläinperäistä vaan se, että ruoka on aivan yli maustettua. Suolaa, suolaa ja suolaa, ja lisäksi kaikkea muuta, jotta ruoka on todella väkevän makuista.

En tiedä onko tämä tyypillistäkin vegaaneilla, itse olen syönyt vain siskoni, serkkuni, tätini ja isän serkun tekemänä, ja kaikilla tuo sama tyyli uittaa se ruoka mausteissa.

Tämä. Vaikka ostaisi mitä vegesapuskaa tai söisi jossain koulussa/ruokalassa/kylässä on vatsa kuralla mausteista ja kitalaesta puuttuu nahka...

Eikö vegeruoka voi olla vaan ihan tavallista ja hyvää? Lapsi on maidoton ja koulussa usein vegeä. Vatsa ei kestä mausteita. Jatkuvasti Wilma kirkuu, miten tenava ei syö tarpeeksi. Typerää.

Eiköhän se johdu ennemminkin siitä että nyky lapset on nirsoja,pitäisi olla pizzaa,hampparia yms roskaruokaa että kelpaisi kaikki muu on niiden mielestä "p""k"a"

Vierailija
857/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kymmenvuotiaana olin mummoni mukana sukulaistädin syntymäpäivillä- Siellä tarjottiin kermakakkua, jossa se kerma oli vatkattu ihan voiksi ja se maistuikin voilta. Aivan järkyttävän karmean hirveää mutta sinnillä söin loppuun, varsinkin kun tiesin mummoni olevan temperamenttinen ja olisi tullut sanomista taatusti, jos "herkullinen" kakkupala olisi jäänyt syömättä

Vierailija
858/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin käymässä vanhan sukulaisen luona. Oli heinäkuun helteet ja hänellä oli tarjolla kermakakkua jota oli säilytetty kellarissa aika monta päivää.

Oli jäänyt tähteeksi nimipäiviltä. Kovasti tyrkytettiin, enkä kehdannut olla ottamatta. Kyllä jo väristä näin, että viimeinen käyttöpäivä on mennyt ohi.

Otin kuitenkin hyvin pienen pala. Maistui pahalle, mutta nieleskelin urhoollisesti ja huuhtelin kahvilla alas.

Seuraavana päivänä olin mahataudissa ja kuumeessa. Meni kuitenkin muutamassa päivässä ohi. Tajusin, että olin varmaan saanut lievän ruokamyrkytyksen.

Oppia ikä kaikki. En tänä päivänä enää olisi niin kohtelias.

Vierailija
859/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se johdu ennemminkin siitä että nyky lapset on nirsoja,pitäisi olla pizzaa,hampparia yms roskaruokaa että kelpaisi kaikki muu on niiden mielestä "p""k"a"

Taas joku kadehtii ja narisee.

Vierailija
860/1840 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni äiti oli leiponut mokkapaloja. Jostain käsittämättömästä syystä ne maistuivat aivan kuivatulta tilliltä. Oli aika yäk.

Kaapissa oli ollut tilli ja jauhot vierekkäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme