Hirveintä, mitä olet syönyt tai juonut kohteliaisuudesta?
Kommentit (1840)
Vierailija kirjoitti:
Pesemättömän pillun "juustot" .
Ajattelin antaa hyvää suuseksiä "kohteliaisuuttani" mutta vastassa oli melkoiset yllärit siellä häpyhuulien seassa.
No kunnon mies ei pikku esteiden takia jätä naista ilman nautintoa
T: setämies
Ai sinäkö se olit? Mä en arvannut että on seksiä. En ollut sen perään.
En tiedä miksi, mutta mulla tulee tillistä väkisin oksennusreaktio. Haluaisin oppia syömään, edes sietämään, mutta miten opetella jos ei saa nieltyä?
Oon sitä vaivihkaa pyyhkinyt veitsellä pois perunoiden ym. päältä. Ei se valitettavasti lähde pois niin se maku, ja tuskaa on silti tehnyt saada esim yksi peruna syötyä.
Pöljässä menneisyydessäni, milloin alkoholi maistui ja jota kului paljon vielä vuosia, tuli käytyä veljen muijan kämpillä pari kertaa. Siellä mulle tarjottiin tuon parikymppisen naisen itse tekemää kiljua. Jollakin siihen oli saatu outo vaaleanvihreä väri ja kilju oli huonoudessaan ihan omaa luokkaansa. Meni varmaan yli vartti irvistellessä sitä parin desin muovimukillista kurkusta alas. Eläissäni en ole juonut mitään niin hirveän pahaa. Jos kokeilisi virtsan tai tiskiveden juomista, niin tuskin nekään sen pahemman makuisia olisivat. Toista mukillista en kiljua pyytänyt. En tajua, miten velipoika ja sen silloinen muijakaveri sitä pystyivät oikein juomaan? Ja ketkä urpot sitä ostivat, kun tuo muija hankki hieman lisätuloja sillä kiljunvalmistuksella. En olisi viittä senttiäkään maksanut siitä pimeästä pullosta. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaani-sukulaisten laittamaa ruokaa. Ei siis se ollut kamalaa, ettei ruoka sisältänyt mitään eläinperäistä vaan se, että ruoka on aivan yli maustettua. Suolaa, suolaa ja suolaa, ja lisäksi kaikkea muuta, jotta ruoka on todella väkevän makuista.
En tiedä onko tämä tyypillistäkin vegaaneilla, itse olen syönyt vain siskoni, serkkuni, tätini ja isän serkun tekemänä, ja kaikilla tuo sama tyyli uittaa se ruoka mausteissa.Tämä. Vaikka ostaisi mitä vegesapuskaa tai söisi jossain koulussa/ruokalassa/kylässä on vatsa kuralla mausteista ja kitalaesta puuttuu nahka...
Eikö vegeruoka voi olla vaan ihan tavallista ja hyvää? Lapsi on maidoton ja koulussa usein vegeä. Vatsa ei kestä mausteita. Jatkuvasti Wilma kirkuu, miten tenava ei syö tarpeeksi. Typerää.
Se johtuu kuulemani mukaan siitä, että vegaaninen ruokavalio heikentää makuaistia, joten ruoat täytyy siksi maustaa voimakkaasti. En itsekään ole pystynyt missään koulussa (paitsi lukiossa jostain syystä) syömään kasvosruokavaihtoehtoa tulisuuden takia. Yhdessä koulussa keittiö sai niin paljon valituksia oppilailta, että he joutuivat vähentämään mausteita.
Vierailija kirjoitti:
Pesemättömän pillun "juustot" .
Ajattelin antaa hyvää suuseksiä "kohteliaisuuttani" mutta vastassa oli melkoiset yllärit siellä häpyhuulien seassa.
No kunnon mies ei pikku esteiden takia jätä naista ilman nautintoa
T: setämies
No hyi helvettiläinen. Kyllähän joka jätkä pillun nuolee, mutta se vasta tosimies, joka verisen tampoonin nielee.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan litran verran helteen lämmittämää kookosmaitoa suoraan avatusta kookospähkinästä. Tämä tapahtui Kauko-Idässä ja tarjoilijana oli paikallinen vieraanvarainen isäntä, joka seurasi tervetulomaljan virkaa toimittavan kookosmaidon uppoamista minuun tyytyväinen ja ylpeä hymy huulillaan. Oli kyllä ikimuistoisen hirveä kokemus niellä kupuunsa se sankolliselta tuntunut määrä lämmintä kookosmaitoa.
Suomalainen matkaopas sanoi, että ne tekee sen ihan kiusallaan ja katsoo sivusta juoko hullut. Meillekin tarjoiltiin jollain risteilyllä, mereen vaan kun silmä vältti. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Ex-poikaystäväni vanhemmat olivat tehneet jouluruokien jämistä "mössöä". Siinä oli kinkun paloja, rosollia, laatikoita yms sekaisin. Meinasin oksentaa...ikinä en ole kauheampaa syönyt.
Tämä on kyllä kauheinta mitä olen kuulllut, tekeekö tätä muutkin?
Länsiafrikassa kävimme päiväseltään moikkaamassa tuttuja Tanjissa. Mukana meillä oli eräs nuorimies, jonka olimme perheemme kanssa tunteneet vuosia. Kun palasimme takaisin Bakaun kaupunkiin pysähdyimme Tanjin kalamarkkinoille, josta ostimme tutullemme ja hänen perheelleen kiloisen barracudan. Se mötkäytettiin sellaiseen ohueen mustaan muovipussiin. Tuttu nuorimies tuli majapaikkaamme ja juurtui sinne kanssamme pihalle istumaanyli kolmeksi tunniksi. Koko tämän ajan kala oli maassa hirveässä kuumuudessa auringon paahteessa. Tarjouduin viemään kalan pikkuruiseen jääkaappiimme, mutta tuttavamme sanoi, että koska se barracuda on kasvanut suolaisessa merivedessä, niin ei se pilaannu.
Tuttavamme asioi toiletissa ja yhtäkkiä pöydän ohi juoksi koira, joka nosti jalkaansa siihen muovipussiin. En tiedä paljonko koirank...sta meni sen kalan päälle siihen pussiin. Vai menikö ollenkaan, en sanonut asiasta mitään, oli melko kallis kala paikallisille.
Seuraavana päivänä meillä oli sovittu vierailu kylän laitamilla nuoren miehen ja hänen perheensä luona. Ja arvatkaapa mitä emäntä oli kokannut meille. Tietenkin sitä heille ostamaamme barracudaa, joka oli ehkä marinoitu koiranpissalla. Yön yli kala oli tietenkin ollut lämpimässä, perheellä oli sähköt vain satunnaisesti, eikä tietenkään jääkaappia.
Rouva oli friteeranut kalan kiehuvassa ruokaöljyssä ja sitä tarjoiltiin ensiksi meille perheen ainoalta lautaselta, riisipediltä, selvästi syvää kiitollisuutta osoittaen.
Isäntäväki kehotti meitä moneen kertaan ottamaan kalaa reilusti, mutta me nypimme sormiimme vai mahdollisimman pieniä murusia. Ehkä he luulivat, että halusimme jättää heille suurimman osan kalasta syötäväksi.
Kumma kyllä se vuorokauden lämpöisessä lojunut kala ei maistunut mädäntyneelle. Mutta pahin oli se mielikuva koiranpissamarinaadista.
Rosolli jossa silliä.. se oli kamala koettelemus syödä sitä naama peruslukemilla. Taktikoin koko ajan, rosollia aina puoli haarukallista muun ruuan kylkeen ja nopea nielaisu..
Karvat ja hiukset leipomuksissa ja ruuissa. Yäk.
EiUppoo kirjoitti:
Nahkiaista. Jauhoin sitä ensimmäistä (ja viimeistä) suupalaa varmaan puoli tuntia, ennen kuin sain alas...
Äitini ja puolisoni herkku. Yritin kerran syödä, kun en halunnut olla ennakkoluuloinen ja jäädä heidän mukaansa vaille tosi hyvää ruokaa. Oksennus tuli. Saavat herkutella keskenään, eikä tarvitse minulle edes mainita asiaa.
Kirsikkapiirakka, johon käytetyt kirsikat olivat homeessa.
Karjalanpaisti.
Muikut muusilla.
Vierailija kirjoitti:
Karjalanpaisti.
Muikut muusilla.
Mun suosikkeja
Kumissi, eli käytetty maitojuoma. Tyypillistä paimentolaiskansoilla, esim. saamelaisilla tai hunneilla. Itse join hevosen maidosta tehtyä kumissia Venäjällä Uralien lähistöllä. Maitoa siis kypsytetään pötsistä tehdyssä pussukassa, kunnes juoma käy ja saa hieman alkoholiprosentteja. No, oksennukseltahan se maistui - paitsi että se oli kylmää ja ilman sattumia. Join kyllä koko lasillisen, kulaus kerrallaan ja aina heti perään tulikuumaa keittoa makua peittämään :D
Uusia perunoita kuorineen. En nuorena kehdannut kylässä kuoria, vedet silmissä nielin väkisin.
Kuorin vielä aikuisenakin aina, kuoret aiheuttavat oksennusreaktion.
Punaista lihaa. Tai siis punaista punaista lihaa eli sellaista puoliraakaa, hyh.