Hirveintä, mitä olet syönyt tai juonut kohteliaisuudesta?
Kommentit (1840)
Vierailija kirjoitti:
Vegaani-sukulaisten laittamaa ruokaa. Ei siis se ollut kamalaa, ettei ruoka sisältänyt mitään eläinperäistä vaan se, että ruoka on aivan yli maustettua. Suolaa, suolaa ja suolaa, ja lisäksi kaikkea muuta, jotta ruoka on todella väkevän makuista.
En tiedä onko tämä tyypillistäkin vegaaneilla, itse olen syönyt vain siskoni, serkkuni, tätini ja isän serkun tekemänä, ja kaikilla tuo sama tyyli uittaa se ruoka mausteissa.
No, ostapa mikä tahansa vegaaniversio valmisruuastakaan, niin jo palaa sisuskalut karrelle ja jano on kuin kamelilla. Lihapitoinen on sitten normaalisti maustettu.
Saman olen huomannut ravintoloissa. Samoin juuri sukulaisten ja tuttavien laittamana. Maustetaan niin yli, ettei mitään järkeä.
En ymmärrä, miksi kasvisruoka ei voi olla "puhdasta" ja maistuvaa. Olisi luultavasti enemmän käytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itämaalainen ystäväni teki ylpeänä kotikutoista ruokaa. Odotin jotain mausteista ja tuoreen makuista....sain saippualle maistuvaa vauvansosetta.
Veikkaan Intiaa ja korianteria.
Jep, korianteri maistuu osalle ihmisistä saippualta. Johtuu geenivirheestä.
Niin, korianterin geenivirheestä.
Tai ehkä geenivirhe on niillä, jotka korianterista pitävät 🤔
Vierailija kirjoitti:
Naapurin muistisairas mummeli kutsui minut kahville.
Ei sitten ollut muistanut laittaa kahvinpuruja ja kohteliaisuudesta
join pelkkää kuumaa vettä, kun ei mummeli huomannut
unohdustaan ja joi itsekkin sitä keittimen läpi mennyttä
vettä.
Tämä on hauska. Oli siis osannut veden keittää. Jotain muistia kuitenkin.
Huoneenlämpöistä halvinta Grants viskiä ja Spriteä.
Etanoita. Hyi. Toiste on kyllä syö.
Vierailija kirjoitti:
Etanoita. Hyi. Toiste on kyllä syö.
Tää on aika paha.
Voisin kuvitella, että simpukat menee samaan kastiin, eli ei tosiaan syömiseen.
Vierailija kirjoitti:
Christmas pudding.
Oltiin appivanhemmilla englannissa ekaa kertaa, joten en kehdannut kieltäytyä. Antoivat sitten vieraalle oikein ison palan ja epätoivoissani yritin sitten piilottaa sitä servetin sisään ja miehen lautaselle kun heidän silmänsä vältti.
Nykyään tälle vain nauretaan enkä ole enää joutunut sitä syömään.
Koettu on. Se maku on tosi erikoinen. Itse aloin aikaa myöten tykkäämään siitä. Eka kerta oli vaikea mutta kolmannella maistui.
Vierailija kirjoitti:
Ei kohteliaisuudesta, vaan uteliaisuudesta. Hirveintä mitä olen koskaan maistanut, oli oma rintamaito. Pitihän sitä testata, kun se vauva siitä niin kovasti tykkäsi. Hyi. Se oli tosi rasvaista ja jotenkin sellainen ihotalin ja kainalohien makuinen eläimellinen vivahdus. Enpä maistanut toista kertaa, vaikka kolmea lasta kutakin melkein vuoden imetin.
Ai kamala ku repesin tälle! Onneksi en itse koskaan tullut maistaneeksi, kuulostaa aivan hirvittävältä :D
Kerran join kahvia kun ystävä oli valmiiksi kuppiin kaatanut, hänen hevosensa oli juuri kuollut joten ei varmaan siinä tilassa muistanut etten juo kahvia. Sen yhden kupin kituuttelin melkein kokonaan alas. Ihan järkyttävän pahaa.
Täytyykö sitä kahvin hirveyttä tosiaan julistaa ketjun joka ikisellä sivulla??
Vierailija kirjoitti:
Naapurin muistisairas mummeli kutsui minut kahville.
Ei sitten ollut muistanut laittaa kahvinpuruja ja kohteliaisuudesta
join pelkkää kuumaa vettä, kun ei mummeli huomannut
unohdustaan ja joi itsekkin sitä keittimen läpi mennyttä
vettä.
Taisi olla aika likainen kahvinkeitin, kun sen läpi mennyt vesi oli hirveintä mitä olet maistanut.
En yleensä suostu syömään mitään oksettavaa, kuten etanoita ja muita mönkijöitä.
Tulee mieleen, kun kerran oli kova nälkä Puolassa ja mentiin hotellin ruokapöytään, niin tarjoilija toi jättimäiset kulholliset punajuurikeittoa, joka on sellainen heidän oma perinneherkku.
En tiedä mikä siinä tökki, koska pidän kyllä punajuuresta ja esim. borssikeitosta, mutta jotenkin se oli ihan kamalaa. Maisteluksi jäi nälästä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö sitä kahvin hirveyttä tosiaan julistaa ketjun joka ikisellä sivulla??
Olin kerran jelppimässä yhtä kaverin kaveria. Olisko ollut muutto. Sitten ne halus kovasti tarjota kahvia. Mulla alkoi oleen jo kiirus ja sanoin että joskus toiste. Hirvee vääntö että ota nyt, pakkohan sitä kahvia on tarjota. Jne jne. Aattelin että pääsen helpommalla jos kupillisen juon. Sain puoli kuppia päivän seissyttä tervaa, ei sokrua ei maitoa. Joutui kotimatkalla pysähtyy pari kertaa kun en pystynyt istumaan autossa vatsanväänteiden takia.
Hyvä kahvi on hyvää mutta suomalaisten kahvi-intoilu on ihan persiistä
Vierailija kirjoitti:
Lipeäkala 🤮
En saa syötyä mitään kalaa, paitsi lipeäkalaa. Lipeäkala maitokastikkeella, oih! Parempaa kuin seksi...
Vierailija kirjoitti:
Hirvipaisti.
Kuka uskaltaa haukkua mun hirvipaistia!!!!!!!
Kyllä on maailma sekaisin!!
T. Lasse Sievinen
Jack Daniels Cola lentokentällä ettei hukkaan mene ja pidättelin yökötys ilmeitä muualle katsomalla.
En kohteliaisuudesta mutta pakotettuna: lapsena koulussa makaronilaatikkoa.
Ope pakotti syömään, ja minä oksennusta pidätellen ja itkien nieleskelin jonkun verran. Sitten ei vain kerta kaikkiaan mennyt ja ope käski viedä lautasen keittiöle että keittäjät näkevät miten vähän arvosten heidän ruokaansa.
Onneksi siellä oli töissä naapurin Salme- rouva jonka tunsin hyvin ja hän oli hyvin mukava ja sanoi että ei ole pakko syödä.
Kuitenkin makaronilaatikosta jäi elinikäinen kauhu. Pelkkä hajukin oksettaa.
en syö kohteliaisuudesta mitään. Sanon jos en halua syödä jotain.
Täytekakkua, missä täytteenä ruskeaa banaanimössöä.
Ei kohteliaisuudesta, vaan uteliaisuudesta. Hirveintä mitä olen koskaan maistanut, oli oma rintamaito. Pitihän sitä testata, kun se vauva siitä niin kovasti tykkäsi. Hyi. Se oli tosi rasvaista ja jotenkin sellainen ihotalin ja kainalohien makuinen eläimellinen vivahdus. Enpä maistanut toista kertaa, vaikka kolmea lasta kutakin melkein vuoden imetin.