Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria

Vierailija
23.08.2019 |

Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.

Kommentit (1890)

Vierailija
1281/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä osuuko vastaukseni nyt tähän kysymykseen, koska minulla on paniikkihäiriö.

En siis voi tehdä oikeastaan mitään sellaista, missä on muita ihmisiä paljon tai joudun jonottamaan.

Kauppaan voin mennä jos siellä ei ole ketään, apteekissa voin käydä, jos apteekki on pieni eikä muita asiakkaita näy..jne.  

En osaa tarkistaa ilmanpainetta auton renkaista, enkä osaa laittaa sinne lisää ilmaa.

En ymmärrä sähkölaskusta mitään, kilowattituntia...kääk. Maksan laskun ihan kyselemäti. 

Koska olen lihava, minua pelottaa että joku tuttu tulee kaupasta tullessani ja kysyy leikillisesti mitäs ostin.

Jos kassissa on  vaikka makkaraa, häpeän silmät päästäni.

Uimahalliin en uskalla enää mennä koska ajattelen, että muut naureksii:" Onpas siinä läski, meneeköhän vesi yli altaasta kun tuo tulee uimaan".

Minulla on myös raajoissa prurigo nodularis ja ajattelen että ihmiset luulevat sen olevan jokin tarttuva inha tauti.

En osaa laittaa linkkejä  vaikkapa s-postiin. 

Olen huono ajamaan autoa vähänkään vilkkaammassa kaupungissa. En osaa sitä juttua: Pitäisi katsoa koko ajan ympärilleen ja olla valmiina jarruttamaan, kaasuttamaan, kääntymään ja huomioida mahdolliset äkilliset tilanteet.

Minulla on munanmuotoinen pää, tihrut silmät ja kapea, suorastaan olematon ylähuuli, häpeän sitä.

Puheääneni on känisevä ja särähtelevä. Nauruni on kuin jonkin viallisen tuulimyllyn natinaa.

Kiitos.

Kirjoitat erittäin hyvin ja itseironiasi on ihan lyömätöntä. Hyvät jatkot.

Kiitos Sinulle, tuntematon! Tulin iloiseksi.

Vierailija
1282/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla soittaa puhelimella virallisia asioita, koska pelkään meneväni sanoissa sekaisin ja rupean änkyttämään ja unohdan mitä piti sanoa. En myöskään uskalla mennä lääkärille, koska tunnen olevani siellä ihan idiootti, kun en osaa vastata kysymyksiin. En saa koskaan sellaista hoitoa, jota oikeasti tarvitsen ja tuntuu, että lääkäri luulee minun valehtelevan. Yleensä lykkään lääkäriin menoa ihan viimeiseen asti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa hakea töitä, koska tuntuu että en osaa mitään. Vasta hankittu tutkinto menee ihan hukkaan koska en tule koskaan hakemaan mitään töitä joita sillä tutkinnolla voisi saada.

Vierailija
1284/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla liittyä moottoritielle. Ottaa niin paljon päähän, kun rajoittaa mun elämää ja liikkumista. Pääsisipä sukumökille ihan omin neuvoin, eikä aina jonkun kyydissä.

Sama ongelma, ärsyttää miettiä aina vaihtoehtoisia reittejä, yleensä matkasta tulee näin pidempi ja hankalampi. Kerran päätin rohkaista mieleni kun olin liikkeellä keskellä yötä ja motari oli käytännössä tyhjä, meinasin vaihtaa kaistaa hälytysajossa olevan poliisi auton kylkeen.. Tuon jälkeen totesin ettei minusta vaan ole tuohon ja tyydyn kohtalooni ja ajelen kiertoteitä jatkossakin.

Vierailija
1285/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljon mitään sellasta. Teinimäisesti tekisi mieli vastata panna paljaalla.

Vierailija
1286/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin matkustelin paljon ulkomaille lentäen. Nykyisin en enää. Ei lentopelon vuoksi, vaan siksi, että pelkään mokaavani lentokentällä. En tiedä miten niitä lähtöselvitysautomaatteja käytetään, enkä ilkeä kysyä neuvoa keneltäkään.

Vierailija
1287/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla käydä junassa vessassa, kun en tajua miten se ovi ja sen lukko toimii.

Sehän toimii... kuin junan vessa.[/quote

Lentokoneen vessat on vielä pahempia, käymättäkään ei voinut olla mannerten välisellä lennolla, pahempi vaihtoehto kuitenkin olisi ollut laskea alleen. Koneessa oli vielä kahdelaisia vessanovia, toinen avautui ns. normaalisti ja toinen oli taitto-ovi, sen kanssa taistelin lähes paniikkikohtauksen partaalla kun en hädissäni ymmärtänyt että se taittuu sisäänpäin. Kyllä hävetti kävellä ulos vessajonon ohi kun vihdoin pääsin ulos.

Vierailija
1288/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään älyttömästi jääväni lukkojen taakse johonkin julkiseen vessaan tms. Menen paniikkiin välittömästi jos ovi ei aukea heti. Mistä lie tämä kammo on tullut.

Vierailija
1289/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin matkustelin paljon ulkomaille lentäen. Nykyisin en enää. Ei lentopelon vuoksi, vaan siksi, että pelkään mokaavani lentokentällä. En tiedä miten niitä lähtöselvitysautomaatteja käytetään, enkä ilkeä kysyä neuvoa keneltäkään.

Sama! Lentokentät ovat nykyään kauhistus. Minulla lisäksi niin olematon suuntavaisto että eksyn kotipihallakin saati lentokentällä. En yksinkertaisesti pysty hahmottamaan siellä minne pitäisi mennä enkä viitsi kysyä apua koska paljastuu mikä tonttu olen. Aiemmin matkustin lentäen. Kerran sitten erehdyin kysymään neuvoa virkailijalta koska olin ihan eksyksissä enkä osannut tehdä matkaselvitystä. Vastaus oli kyllästynyt ja ylimielinen silmien pyörittely ja ihmettely miksi en ole tehnyt matkaselvitystä.. Siihen reissuun loppui lentäminen minun osaltani.

Vierailija
1290/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uida

Vierailija
1291/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa pelata tikkaa, koska en osaa laskea päässä niitä pisteitä.

En osaa laskea päässä siis yhtään, esim 6+7+9+8 täytyy laskea sormilla.

En myöskään osaa kertotaulua, olen opetellut ulkoa ja muistan niitä mitkä esim rimmaa (55=25)

Hävettää ja pitäisi opetella. On ihan kauheaa jos "jään kiinni" tuosta, että joku heittää 138?

Inhosin ihan ekalta luokalta matikkaa, opettajani vaan nälvi ja lyttäsi kun en osannut, niin aloin pelkäämään koko asiaa.

Kielissä ja äidinkielessä taas olin hyvä. Ajattelin pitkään, että vahvuuteni vaan ovat muualla, mutta olen ollut liian laiska opettelemaan.

Vierailija
1292/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskalla uida järvessä enkä meressäkään koska lapsena serkut pelottelivat että Näkki tulee ja tosiaan joku tai jotain siellä järvessä siveli sääriä! En ulkomaillakaan, siellä pelkään meduusoja ja kaloja jotka tulevat iholle. Uin siis vain uima-altaassa.

Vierailija
1293/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puola voitti Puola voitti

!!!!!!!!!!!!!!

JEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!Q!

Vierailija
1294/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhtään mistään yhteissaunajutuista. Jos vaikka työpaikalla suunnitellaan jotain saunailtaa niin kiemurtelen niistä pois. Omaan vallan epäsuhtaisen kropan enkä ilkeä sitä näytellä ja muutenkaan en ymmärrä miksi pitää puolituttujen kanssa ängetä saunaan höpöttämään ja muka hauskaa pitämään. Mieluiten saunon yksin omassa rauhassa.

Vierailija
1295/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään älyttömästi jääväni lukkojen taakse johonkin julkiseen vessaan tms. Menen paniikkiin välittömästi jos ovi ei aukea heti. Mistä lie tämä kammo on tullut.

Mulla sama. Mun kammoni on tullut siitä että reilusti alle kouluikäisenä juutuin vieraisilla vessaan lukkojen taakse. En osannut avata kun oli erilainen lukko kuin kotona. Juutuin pienenä myös hissiin, sellaiseen veräjähissiin. Ensin oli mielenkiintoista olla kerrosten välissä mutta sitten yksi hississä ollut nainen alkoi kirkua hysteerisesti. Sen jälkeen en ole voinut kestää pieniä suljettuja paikkoja. Nykyisin kun käytän julkista vessaa niin pitää sanoa miehelle tai kaverille että jos en ole tullut ulos viiden minuutin kuluessa niin tule pelastamaan mut. No ei ole koskaan vielä tarvinnut pelastaa.

Vierailija
1296/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pelata mitään pakohuonepeliä, kun olen ihan varma, etten osaa ratkaista yhtään pulmaa. Suunnittelevat työpaikalle pakopeliä ja pelkkä ajatus styroksiaivoistani saa palan kurkkuun.

Vierailija
1297/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä yhtään mistään yhteissaunajutuista. Jos vaikka työpaikalla suunnitellaan jotain saunailtaa niin kiemurtelen niistä pois. Omaan vallan epäsuhtaisen kropan enkä ilkeä sitä näytellä ja muutenkaan en ymmärrä miksi pitää puolituttujen kanssa ängetä saunaan höpöttämään ja muka hauskaa pitämään. Mieluiten saunon yksin omassa rauhassa.

Sama! Peseydyn kotona ja YKSIN, en tiimini kanssa yhteisessä saunassa. Yök.

Vierailija
1298/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin käydä kuntosalilla mutta en kehtaa jostain syystä. En edes tiedä mitä siinä pelkään, kait vaan on vaikea lähteä tekemään asiaa mitä ei saa ns harjoitella yksin rauhassa ja kun miettii asiaa liikaa, niin huomaa ettei tiedä yhtään miten siellä pitäisi toimia ja kaikki tuntuu mielikuvissa sekavalta sähläämiseltä. Mutta varmasti vielä joskus menen :D

Vierailija
1299/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. Olen liki neitsyt ja 40+. En vain jotenkin enää kehtaa.

Vierailija
1300/1890 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan huomannut, että automaatit on yleisesti ottaen aika helppoja käyttää? Ne kun tuppaa neuvomaan koko ajan mitä tehdä, ja ne on suunniteltu niin että vanhuksetkin osaisi niitä käyttää. Ei se lähtöselvitysautomaatti ole vaikea käyttää, minäkin osasin kun menin yli nelikymppisenä ekan kerran lentokoneella matkustamaan. Ja Englannissa sain juna-asemalla ostettua junaliput sellaisesta automaatista joka ei neuvonut edes suomeksi, ja paikanimet ja hinnat ja kaikki oli outoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä