Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria

Vierailija
23.08.2019 |

Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.

Kommentit (1890)

Vierailija
1881/1890 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen ja juominen on hirveää ihmisten seurassa. Saan paniikkikohtauksia enkä pysty sitten syömään ja juomaan.

Tämä tosin luultavasti johtuu siitä, kun mulle aina lapsena huudettiin syömisestä. Pakko oli syödä, mutta sitten kuitenkin se oli kiellettyä, koska olin kuulemma hirveän lihava.

Olen myöhemmin katsonut valokuvia ja ihmetellyt, kun olin ihan normaali ja suht hoikka.

Pullaa oli pakko ottaa tai olet kiittämätön kun ei kelpaa!!

Jos otit, niin pullaa taas syödään ja lihotaan lisää!! Muutenkin on jo lihava kuin porsas!

Sama päti myös ruokaan. Ikinä ei ollut hyvä.

Vierailija
1882/1890 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/1890 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä edes perusasioita tietokoneestani, enkä voi edes soittaa mihinkään it-tukeen, koska en osaa vastata yksinkertaisimpiinkaan kysymyksiin. En osaa kertoa koneesta mitään muuta, kuin siinä lukevan merkin ja ulkoiset tuntomerkit. Pystyn käyttämään jotenkuten etäopiskelussa tarvittavia työkaluja, mutta en hahmota lainkaan, missä ne sijaitsevat tai mitä ne oikeastaan edes ovat. En tiedä, minne tiedostoni tallentuvat jne. Olen yrittänyt opetella jotain asioita kaverin opastuksella, mutta en pääse edes alkuun, koska en ymmärrä edes käytettyjä sanoja. En tajua, miten olen selviytynyt tähän asti näinkin hyvin vain hakutoimintoa käyttämällä ja kokeilemalla, mitä tapahtuu mistäkin klikkaamalla. 

En myöskään pysty enää ajamaan autoa kaupunkialueilla lainkaan. Harjoittelin kirjaimellisesti päivittäin ajokortin saatuani useita vuosia, mutta kehitystä tapahtui lähinnä taaksepäin. En yksinkertaisesti ehdi hahmottaa ja muistaa kaikkea, kaistoja, kylttejä, opasteita, liikennemerkkejä, valoja, muuta liikennettä jne., vaan koen jatkuvaa ahdistusta ja turhautumista, pelkään ajavani jonkun päälle tai tekeväni vaarallisen virheen, ja joudun keskittymään niin ankarasti ja herpaantumatta, että olen ratista päästyäni täysin lopussa. Olen maantiellä ja maastossa taitava kuski, mutta kaupungissa en aja enää lainkaan. 

Vierailija
1884/1890 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele julkisilla paikalla kuulokkeilla, koska pelkään että alan päästää esim. ikävän asian muistaessani sadatteluita, joita päästän ilmi vain kun on niin paljon taustamökää, etten usko kenenkään kuulevan. Kuulokkeiden kanssa voin ajatella taustamelua olevan vaikkei olekaan.

Vierailija
1885/1890 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, huh. Onpa todella surullista, miten moni kokee häpeää ihan tavallisista asioista!  Mä en kauheesti häpeile ja mielestäni suhtaudun sallien myös muihin. Olen sellainen huoliteltu, asiallinen nainen, mutta jos vaikka pääsee pieru ihmisten ilmoilla, en jää sellaista märehtimään.

Vierailija
1886/1890 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En käy oudoissa ravintoloissa, koska en ole varma miten siellä tilataan/maksetaan. Pelkään että sekoilen siellä jotain ja muut tuijottavat että mitä tuo sekoilee ja odottavat takana jonossa turhautuneena.

- En mene koskaan vilkkaaseen baariin, koska pelkään että kaikki paikat on viety ja jään ainoana seisoskelemaan tuoppini kanssa ja muut tuijottavat että mitä tuo tuossa pyörii.

- En matkusta ruuhka-aikaan julkisilla, koska pelkään etten osaa ajoittaa oikein pysähtymisnapin painamista ja tungen bussin ovelle muiden ohi jotka olisivat jääneet samalla pysäkillä.

- Jännitän puhelimeen tarttumista. Kirjoitan itselleni "käsikirjoituksen" ennen soittoa.

- Katson ovisilmästä että käytävässä ei ole ketään ennen kuin lähden ulos.

- En voi ikinä hengailla parvekkeella tai pihalla, jos naapurilla on näköyhteys paikkaan

- En juttele oudoille ihmisille, koska ajattelen että he epäilevät että minulla on jotain taka-ajatuksia.

Vierailija
1887/1890 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään pyykinpesukonetta. Aina, kun kone alkaa lingota, olen ahdistuksen partaalla. Pesen ainoastaan tunnin ohjelmalla, jossa on lopussa ne linkoukset. Pelkään, että kone alkaa poukkoilla, joskus on käynyt niin, vessanpönttö oli silloin vaarassa. Pelkään myös, että linkous tulee kannesta läpi. Pyykkäykset on pelkkää kauhua.

Vierailija
1888/1890 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uuden kodinlaitteen, jossa sen sanotaan tuottavan savua ja hajua ensimmäisellä käyttökerralla. En uskalla nyt edes käyttää sitä ensimmäistä kertaa, koska en tiedä miten tuon palohälyttimen saa hiljaiseksi kun se on taloyhtiön asentama ja on sähkövirrassa kiinni :(

Vierailija
1889/1890 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunoiden pesu, koska vastapäisen talon ikkunat ovat vain muutaman metrin päässä ja ajattelen että naapurit kyttäävät siellä kun niitä pesen, ahdistavaa. Myös kaupan kassalla useamman asian hoitaminen kerralla (ostokset, veikkaus, postipaketin nouto) nolottaa kun kärsimättömät ihmiset jonon kasvaessa huokailevat. Koitan yleensä hoitaa nämä erikseen, etten vie kenenkään kallisarvoista aikaa.

Vierailija
1890/1890 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla tehdä aloitetta miehille. Pelkään torjuntaa.

ei suoraa kannattakkaan vaan puhella niitä näitä.

kyllä mato nappaa koukkuun on SEN AIKA

Siinä varsinainen onkimestari, vai että mato nappaa koukkuun?!?