Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria

Vierailija
23.08.2019 |

Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.

Kommentit (1999)

Vierailija
1881/1999 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen ja juominen on hirveää ihmisten seurassa. Saan paniikkikohtauksia enkä pysty sitten syömään ja juomaan.

Tämä tosin luultavasti johtuu siitä, kun mulle aina lapsena huudettiin syömisestä. Pakko oli syödä, mutta sitten kuitenkin se oli kiellettyä, koska olin kuulemma hirveän lihava.

Olen myöhemmin katsonut valokuvia ja ihmetellyt, kun olin ihan normaali ja suht hoikka.

Pullaa oli pakko ottaa tai olet kiittämätön kun ei kelpaa!!

Jos otit, niin pullaa taas syödään ja lihotaan lisää!! Muutenkin on jo lihava kuin porsas!

Sama päti myös ruokaan. Ikinä ei ollut hyvä.

Vierailija
1882/1999 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/1999 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä edes perusasioita tietokoneestani, enkä voi edes soittaa mihinkään it-tukeen, koska en osaa vastata yksinkertaisimpiinkaan kysymyksiin. En osaa kertoa koneesta mitään muuta, kuin siinä lukevan merkin ja ulkoiset tuntomerkit. Pystyn käyttämään jotenkuten etäopiskelussa tarvittavia työkaluja, mutta en hahmota lainkaan, missä ne sijaitsevat tai mitä ne oikeastaan edes ovat. En tiedä, minne tiedostoni tallentuvat jne. Olen yrittänyt opetella jotain asioita kaverin opastuksella, mutta en pääse edes alkuun, koska en ymmärrä edes käytettyjä sanoja. En tajua, miten olen selviytynyt tähän asti näinkin hyvin vain hakutoimintoa käyttämällä ja kokeilemalla, mitä tapahtuu mistäkin klikkaamalla. 

En myöskään pysty enää ajamaan autoa kaupunkialueilla lainkaan. Harjoittelin kirjaimellisesti päivittäin ajokortin saatuani useita vuosia, mutta kehitystä tapahtui lähinnä taaksepäin. En yksinkertaisesti ehdi hahmottaa ja muistaa kaikkea, kaistoja, kylttejä, opasteita, liikennemerkkejä, valoja, muuta liikennettä jne., vaan koen jatkuvaa ahdistusta ja turhautumista, pelkään ajavani jonkun päälle tai tekeväni vaarallisen virheen, ja joudun keskittymään niin ankarasti ja herpaantumatta, että olen ratista päästyäni täysin lopussa. Olen maantiellä ja maastossa taitava kuski, mutta kaupungissa en aja enää lainkaan. 

Vierailija
1884/1999 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele julkisilla paikalla kuulokkeilla, koska pelkään että alan päästää esim. ikävän asian muistaessani sadatteluita, joita päästän ilmi vain kun on niin paljon taustamökää, etten usko kenenkään kuulevan. Kuulokkeiden kanssa voin ajatella taustamelua olevan vaikkei olekaan.

Vierailija
1885/1999 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, huh. Onpa todella surullista, miten moni kokee häpeää ihan tavallisista asioista!  Mä en kauheesti häpeile ja mielestäni suhtaudun sallien myös muihin. Olen sellainen huoliteltu, asiallinen nainen, mutta jos vaikka pääsee pieru ihmisten ilmoilla, en jää sellaista märehtimään.

Vierailija
1886/1999 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En käy oudoissa ravintoloissa, koska en ole varma miten siellä tilataan/maksetaan. Pelkään että sekoilen siellä jotain ja muut tuijottavat että mitä tuo sekoilee ja odottavat takana jonossa turhautuneena.

- En mene koskaan vilkkaaseen baariin, koska pelkään että kaikki paikat on viety ja jään ainoana seisoskelemaan tuoppini kanssa ja muut tuijottavat että mitä tuo tuossa pyörii.

- En matkusta ruuhka-aikaan julkisilla, koska pelkään etten osaa ajoittaa oikein pysähtymisnapin painamista ja tungen bussin ovelle muiden ohi jotka olisivat jääneet samalla pysäkillä.

- Jännitän puhelimeen tarttumista. Kirjoitan itselleni "käsikirjoituksen" ennen soittoa.

- Katson ovisilmästä että käytävässä ei ole ketään ennen kuin lähden ulos.

- En voi ikinä hengailla parvekkeella tai pihalla, jos naapurilla on näköyhteys paikkaan

- En juttele oudoille ihmisille, koska ajattelen että he epäilevät että minulla on jotain taka-ajatuksia.

Vierailija
1887/1999 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään pyykinpesukonetta. Aina, kun kone alkaa lingota, olen ahdistuksen partaalla. Pesen ainoastaan tunnin ohjelmalla, jossa on lopussa ne linkoukset. Pelkään, että kone alkaa poukkoilla, joskus on käynyt niin, vessanpönttö oli silloin vaarassa. Pelkään myös, että linkous tulee kannesta läpi. Pyykkäykset on pelkkää kauhua.

Vierailija
1888/1999 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uuden kodinlaitteen, jossa sen sanotaan tuottavan savua ja hajua ensimmäisellä käyttökerralla. En uskalla nyt edes käyttää sitä ensimmäistä kertaa, koska en tiedä miten tuon palohälyttimen saa hiljaiseksi kun se on taloyhtiön asentama ja on sähkövirrassa kiinni :(

Vierailija
1889/1999 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunoiden pesu, koska vastapäisen talon ikkunat ovat vain muutaman metrin päässä ja ajattelen että naapurit kyttäävät siellä kun niitä pesen, ahdistavaa. Myös kaupan kassalla useamman asian hoitaminen kerralla (ostokset, veikkaus, postipaketin nouto) nolottaa kun kärsimättömät ihmiset jonon kasvaessa huokailevat. Koitan yleensä hoitaa nämä erikseen, etten vie kenenkään kallisarvoista aikaa.

Vierailija
1890/1999 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla tehdä aloitetta miehille. Pelkään torjuntaa.

ei suoraa kannattakkaan vaan puhella niitä näitä.

kyllä mato nappaa koukkuun on SEN AIKA

Siinä varsinainen onkimestari, vai että mato nappaa koukkuun?!?

Vierailija
1891/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jostain syystä aina hävettää jos on sama kassatäti/setä peräkkäisinä päivinä kun käyn lähikaupassa (käyn melkein päivittäin ja joskus 2 kertaa jos jotain unohtuu). Jostain syystä aina luulen et ne kuvittelee että oon ihastunut heihin ja siks ramppaan :D vaikka järjellä tiiän että ei näin oo enkä mäkään koskaan tiiä kuka siellä on töissä, mutta silti. Varsinkin kun tässä omn lähellä muitakin kauppoja mutta se on jostain syystä mun lemppari, hävettää muutenkin kun kuvittelen jo yhen kassan virnuilevan mulle että "täällä taas" vaikka tuskin ja jos tekeekin nii ei pahalla varmasti 

Vierailija
1892/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskalla ajaa autopesuun, kun pelkään, että pyörät jää vinoon ja sitten tapahtuu jotain kamalaa.

Vierailija
1893/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ajokortteja busseihin.

Vierailija
1894/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa  ja ravintoloissa ei tiedä haetaanko tiskiltä vai onko pöytiintarjoilu.

Vierailija
1895/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammattikuljettaja ja ajotaitoni hyvät. Olen töissäni kokenut ja itsevarma liikenteenkäyttäjä. Silti mulla menee pasmat täysin sekaisin jos joku tuttu istuu kyydissä, jotenkin tulee tunne että mun ajamista arvioidaan ja siksi välttelen sellaiseen tilanteeseen joutumista 

Vierailija
1896/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sellaista asiaa. Jos en osaa jotain niin sitten opettelen.

M50

Vierailija
1897/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi matkustaa pitkien matkojen junilla kun ei juna-asemilla myydä lippuja.

Vierailija
1898/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle uuteen yleiseen vessaan meneminen jännittää. Kun avaat sen ekan oven, mitä jos kaikki vessat onkin varattuja? Jäisikö seisomaan paikalleen? Ehkä joku onkin vapaa, mutta ovi on vain kiinni. Menetkö kaikki sata ovea katsomaan läpi ovatko lukossa? Tekisi mieli jäädä seisomaan ja odottaa että joku tulee ulos, koska en kehtaa tehdä tuota edellämainittua sillä kaikki käsienpesijät näkisivät haahuilusi. Niin ja sitten käsienpesu ja automaattihanat: miksi helvetissä joka paikoissa en saa sitä hanaa edes toimimaan? Kiva se akward hetki kun heiluttelet käsiä altaassa etkä saa vettä tulemaan. Muut katsovat kun livenet paikalta pskasilla käsillä.

Hah joo vihaan näitä automaaattihanoja :D piti just kk sitten käydä labroissa ja hikoilin ja tärisin jo valmiiks ku pelkään verikokeita, nii eiköhän siinä aulassa tietty kaikki tunnu tuijottavan kun hoippuen kävelen vesitikin luo., otan kaks mukia päällekkäin vahingossa (enkä olis kehdannu alkaa irrottaan) nii eiköhän se hana just oo sellainen, heiluttelin noin minuutin tuskastuneena sitä mukia siinä  nii vihdoin alko virrata mut hitto oli jotenkin awkward..muutenkin se miten tollasisssa avoimissa esim labran/läkärin auloissa tms tuntuu et ihmiset eka tarkastelee sut päästä varpaisin kun astut sisään (vaikka näin  varmasti ole) ja sit kun liikahdat nii jokaisen katse kääntyy :D bvaikka itekki tulee varmaan huomaamatta kateltua muita ihmisiä sen kummempia ajattelematta mut ei sitä tajua että muilla on ihan sma. Anteeks kirjoitusvirheet tää kone hidastelee ihan hitosti enkä jakskoko ajan korjailla 

Vierailija
1899/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ostaa kuivaakakkua enkä täytekakkuja kun niitä on niin vaikeasti saatavana. Virossa on ja edullisia vielä.

Vierailija
1900/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hissejä käytetään?

Painetaan rystysellä nappulaa ettei tule tauteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä