Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut väittää että lapsi tarvitsee isän, kun itse en koskaan sellaista/häntä kaivannut?

Vierailija
27.05.2026 |

En edes tuntenut koko tyyppiä, ja ihmiset piti itsestäänselvyytenä että kaipaan jotakuta johon ei ole mitään kiintymyssuhdetta. 

Lapsuuteni oli hyvä ja turvallinen, ja siksi minusta kasvoi ihan ok tyyppi.

En ymmärrä sellaista että hyvään ja toimivaan perheeseen koitetaan puoliväkisin tunkea miehenmallia, kun edellytyksiä ei ole eikä kontaktissaolo ole vaihtoehto.

Säälin lapsiraukkoja jotka lapsen edun vastaisesti pakotetaan suorastaan rikottaviin kokemuksiin.

Te äidit jotka valvotte lastenne etua, oletre hatunnoston arvoisia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsikään ei siis kaivannut sinua?

Onhan se suremisen arvoinen asia. Sinulta puuttuu jotain mitä sinulle ei ole annettu.

Vierailija
2/15 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika yksinkertaiselta kun ajattelet asiaa vain oman kokemuksesi kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee hyvän isän. Ei tarvitse huonoa isää.

Vierailija
4/15 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvalliset miehenmallit löytyi muualta. 

Koulusta, kavereilta, äidin suvusta.

Myöhemmin koitin tutustua isääni, mutta se ei ollut kovin fiksu idea, eikä kantanut hedelmää.

Ihmettelen vaan mitä tämän päivän (fuusio)perheissä tapahtuu, ja kuinka se vaikuttaa ihmistaimeen.

Ap

Vierailija
5/15 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäsikään ei siis kaivannut sinua?

Onhan se suremisen arvoinen asia. Sinulta puuttuu jotain mitä sinulle ei ole annettu.

Multa ei, tytteli, puutu mitään. 

Vierailija
6/15 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat aika yksinkertaiselta kun ajattelet asiaa vain oman kokemuksesi kautta.

Ahaa

Vierailija
7/15 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, olet äitisi manipuloima.

Vierailija
8/15 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon, olet äitisi manipuloima.

Ok

Vierailija
9/15 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sinä sinä, sinulla sinulla sinulla. 

Itsekäs sinusta ainakin on tullut. 

Vierailija
10/15 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen samoin, kuin AP. Tosin asuin varhaislapsuuteni isäni kanssa, mutta en koskaan nähnyt häntä selvinpäin. 

Kaipasin toki isää, mutta en häntä,vaan sitä omien mielikuvieni isää, joka välittää tyttärestään ja korjaa polkupyörän.

Kun tällaiseen tilanteeseen kasvaa, siitä tulee se normaali. En minä kaipaa enää isää, tai mieti häntä, hän on kuollutkin jo parikymmentä vuotta sitten. -minulle hän kuoli jo aiemmin, koska ei riippuvuutensa vuoksi ollut elämässäni.

Minulla kyllä on hyvä isäpuoli, mutta en ajattele häntä isänä, tai edes isähahmona, koska olin jo nuori aikuinen kun hän tuli elämääni. Lapsilleni hän on rakas pappa.

Olen siis samaa mieltä AP.n kanssa. En minäkään osaa kaivata sitä, mitä ei ole ollut. Tottakai ymmärrän,että useimmilla on toisin, mutta en TIEDÄ miltä se tuntuu. Enkä siis kaipaa sitä.

Vierailija
11/15 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku mielipuoli ilkeilee AP.lle. en oikein ymmärrä, miksi. AP.lla on ihan täysi oikeus kertoa oma näkemyksensä ja miten hän asian kokee. Sairasta alkaa siitä ilkeilemään

Vierailija
12/15 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs kaikki nekin, joiden isä on vaikkapa kuollut, kun lapsi on ollut pieni (kuten itselläni), on pilalla? 

Pilalla miten? Olen ollut onnellisesti naimisissa 32 vuotta ja neljän lapsen, nyt jo työelämässä olevien, äiti. Miten olen pilalla?

Vierailija
13/15 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla Sanna mitään oikeaa asiaa?

Vierailija
14/15 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat patriarkaalisia sortajia. Mitä vähemmän lapsi altistuu miesten seuralle sitä parempi.

Vierailija
15/15 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai lapsi tarvi kun ruokaa ja rakkautta. mutta mitä enemmän kaluja pakissa sen parempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi