Luuletteko naiset, että tällainen mies saa kenet vaan?
Törmäsin tässä taas sekä naisten, että miesten kommentteihin, että hyvännäköinen pitkä, älykäs ja urheilullinen, terveet elämäntavat omaava mies saa kenet tahansa naisen.
Itse olen 188cm pitkä, älykkyysosamäärä korkeampi, kuin 99,2% ihmisistä, olin aikaisemmin erittäin urheilullinen ennen, kuin sairastin 6kk kestäneen periomyokardiitin ja olen ulkonäöltäni keskitasoa parempi(naisten mukaan Robert Pattison klooni). En ole koskaan tupakoinut, enkä ole viime vuosina, eli sairastelun jälkeen käyttänyt alkoholia oikeastaan ollenkaan. Olen tällä hetkellä 35-vuotias ja olen seurustellut elämässäni tasan kaksi kertaa...
Ensimmäinen suhde minulla oli noin kaksi kuukautta 21-vuotiaana. Tuo suhde päättyi niin, että kyseinen oman ikäiseni tyttö "diagnosoi" minulle epävakaan persoonallisuushäiriön, väitti tulleensa minun "uhrikseni" ja jätti minut. Myöhemmin kuulin, että tytöllä itsellään on epävakaa persoonallisuushäiriö ja, että hän oli todellisuudessa jättänyt minut tummaihoisen afrikkalaisen maahanmuuttajamiehen takia, jota hän oli tapaillut samaan aikaan. Kyseisen tytön kanssa emme kertaakaan harrastaneet seksiä.
Toinen suhde minulla oli 25-26-vuotiaana. se oli noin vuoden kestänyt on-off suhde vanhempaan(37-38v) ylipainoiseen(163cm/85kg) naiseen, joka paljastui sittemmin naimisissa olevaksi. Hän oli työnsä(alakoulun erityisopettajan sijainen) takia asunut eri paikkakunnalla, kuin aviomiehensä ja valehteli minulle, että olisi ollut eronnut. Suhteen päättyessä nainen muutti takaisin "exänsä" luokse, koska oli omien sanojensa mukaan sairastunut syöpään. Naisen kaverilta kuulin kuitenkin, että mitään syöpää ei ollut ja, että aviopari ei ollut koskaan edes eronnut. Tällöin tämä muijani oli sepittänyt joillekin toisille miesystävilleen, että olen "psykopaattisella tavalla mustasukkainen" ja, että ahdistelen häntä. Ennen tätä suhdetta minulla oli ollut yksi noin kuukauden kestänyt seksisuhde itseäni nuorempaan tyttöön.
Tämän jälkeen en ole ollut minkäänlaisessa suhteessa yhdenkään naisen kanssa, enkä myöskään harrastanut seksiä yhdenkään naisen kanssa. Pyrin tuon viimeisen suhteen jälkeen etsimään seuraa netistä noin vuoden ajan treffisivustoilta, mutta ketään naista ei kiinnostanut edes viestitellä kanssani. Jos muutaman viestin sain jonkun naisen kanssa vaihdettua, niin nainen menikin sitten jo parempiin suihin, kun joku toinen mies jo vei... Siellä oli käytännössä kaikilla naisilla niin hirveä vienti, että sieltä oli mahdotonta naista saada, kun oli "yksi miljoonasta" naiselle viestiä lähettävästä miehestä...
Myöhemmin olen pariin naiseen tutustunut netissä, mutta heidänkään kanssa ei syntynyt treffailua, koska he molemmat olivat parisuhteessa... Minä, kun en varattuihin halua kajota, etenkään sen yhden naimisissa olleen jälkeen...
Kommentit (151)
Heh heh, jos oikeasti olisit niin älykäs kuin väität niin tällaisessa paikkaa et kirjoittelisi ja hakisi pönkitystä itsetunto-ongelmiin....
Ei kiitos. En jaksanut edes lukea tuota vuodatusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen linja että mitä mies sanoo exiensä tehneen niin se on tehnyt niin itse. Myöskään ei heru sympatiaa jos vaikka tyttis on puukottanut koska kyllä sitä tiedetään miten miehet tekee tahallaan hulluksi ja joskus vaan laskevat väärin ja tilanteet meneekin pidemmälle kuin piti ja tästäkin esimerkkitapauksesta olin oikeassa, että oli varmasti tikkauksensa ansainnut, oli kyllä sellainen päihdeongelmainen narsisti manipulaattori että parempaa saa hakea. Minä siirryin kauemmaksi ja ghostasin nopeasti, mutta mitä ap:n juttuun tulee niin tuo mainitsemasi kaveri on ihan kamalan rupuinen ja näyttää narkkarille. Jos ei olis rahaa ja tyyliä niin aika vastenmielinen ja kylmä ilmestys. Se mikä naisten kanssa toimii on huumori, hymyily ja rentous ja katsot minkä kanssa olet tekemisissä. Meillä kaikilla on huonoja kokemuksia ihmisistä. niistä vaan mennään yli.
Niin, siis tämä logiikka pätee vain miehiin, muttei naisiin? Kirjoitin aloituksessa aika selvästi, että naiset syyttivät minua, kun he itse olivat tehneet minulle jotain ikävää, niin sinä väität, että vain miehet toimivat niin... ja, että kaikki miehet toimivat niin. Melkoisen miesvihamielinen asenne sinulla, jos väität, että kaikki miehet ovat persoonallisuushäiriöisiä. Ehkä se kertoo jotain sinunkin kumppanivalinnoistasi.
Minä olen ollut persoonallisuushäiriöisten naisten kanssa suhteissa, mutta en sentään usko, että kaikki naiset olisivat persoonallisuushäiriöisiä.
Ja sitten lopuksi sinä sössötät vielä jostain ylipääsemisistä ikään, kuin minua opettaen. Opeta nyt ensin vaikka itseäsi, vai haluatko, että minä opetan? Etpä vaikuta sinäkään mistään ylipäässeen.
Mieslukijaa kirjoitti:
Miten koulutus ja työpaikka?
Koulutus on lukio + AMK. Tällä hetkellä olen töissä omilla mailla, eli hoitelen näiden maalle jääneiden vanhusten hommia, kun he eivät suostu sieltä lähtemään, vaan odottavat, että sukulaiset pyörittävät hommia.
naukumista ja nassuttamista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sä olet oikeasti se mies! Ihan samalla tavalla puhui mitä kirjoitat ja aina mainosti tota linkkaamaa saittiasi. Oli kuulemma siellä arvostettu kirjoittaja.
Eka kerta kun löysin vauva-palstalta tutun :D
Ihan pakko kommentoida tähänkin viestiin. Heh heh, minkähänlainen ihminen keksii kirjoittaa tuollaista settiä... Tulee väkisin mieleen, että kyseessä on joku vuosia keskustelusaiteilla kytännyt ja taktiikoitaan hionut trolli. Sellainen ihminen, jolle on tärkeää päästä tuntemattomien nettikirjoittajien pään sisään... Ihminen, jolle toisten ihmisten kontrollointi ja siitä saatava vallantunne ovat keskeisellä tavalla tärkeitä... Kyky kontrolloida toisia ihmisiä ja siitä saatava ylivertaisuuden ja kaikkivoipaisuuden tunne.
5. These eyes want to gain power of you: https://www.lipstickalley.com/proxy.php?image=http%3A%2F%2F4.bp.blogspo…
Ohhoh, kyllpäs tuon edellisen veikkailu aiheutti sinussa valtaisan syyttely/puolustusoksennuksen. Taisi osua oikeaan, kun noin kovasti ahdistaa?
Mieslukijaa kirjoitti:
Koulutus on lukio + AMK. Tällä hetkellä olen töissä omilla mailla, eli hoitelen näiden maalle jääneiden vanhusten hommia, kun he eivät suostu sieltä lähtemään, vaan odottavat, että sukulaiset pyörittävät hommia.
Eli asut vanhempiesi kanssa? Tämä on asia, joka on varmasti karkoittanut paljon naisia. Minulle ainakin tuollainen olisi ihan ehdoton turn off.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaisille naisille?
Minä herätän sellaistan naisten kiinnostuksen, joilla on saalistajamaisia piirteitä ja, jotka haluavat pönkittää itsetuntoaan painamalla toisia alaspäin... Syy tähän on varmaankin tietty hyväntahtoisuus minussa ja myös syyllisyydentuntoisuus.
Mieslukijaa kirjoitti:
Suomeksi: peräkammarinpoika.
No en nyt ihan tajua. Haluatko naisen vai et?
Oletetaanpa hetki, että ap on sellainen kuin kuvailee. Ulkonäkö todella hyvä, eikä muitakaan pahoja ongelmia, esim. luonteessa.
Onhan se mahdollista, että vika on sama kuin joillakin naisilla, eli näyttää liian hyvältä ollakseen totta. Tulee "ei se minua kuitenkaan huolisi"-ilmiö.
Maailmassa on paljon komeita ja kauniita ihmisiä, jotka jäävät yksin, koska kukaan ei uskalla lähestyä. Se vaatii paljon aktiivisuutta, että saa toisen tajuamaan että olet oikeasti kiinnostunut.
Tai sitten näytät ylpeältä tai olet tylsä tai vain höntti tai et ole tippaakaan seksikäs. Ei me voida tietää.
Pelkkä pituus ja komea ulkonäkö ei auta, jos on luonteeltaan ruma ja ylimielinen.
Ensin katsotaan ulkonäköä, mutta kyllä ne muut asiat merkkaa enemmän.
Missä ja milloin tuo ylivertainen älykkyytesi on mitattu?
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa jo ihan naisenakin mennä maku tän palstan miesvihamielisyyteen. Ap:n ei tarvitse aloituksessa kuin tuoda esille olevansa mies, niin johan ekassa kommentissa epäillään hänen olevan tyhmempi kuin 99% suomalaisista...
Ainoat hyväksyttävät mielipiteet ja puheenaiheet miehille täällä näyttävät olevan a) kehua miten nainen on painossa kuin painossa (mutta erityisesti ylipainossa) kaunis ja haluttava ja b) kertoa että ei koskaan katsele tai ajattele ketään muita naisia kuin omaa puolisoa.
Itse käsitin aloituksen luettuani otsikon muotoilun tarkoittavan käytännössä tätä: ”Luuletteko oikeasti että elämämon ruusuilla tanssimista vain siksi että sattuu olemaan pitkä, älykäs ja urheilullinen? Voin todistaa että näin ei ole.” Moni varmaan ajatteli ennen aloituksen lukemista että teksti on pelkkää leuhkimista ja kehujen kalastelua, ja teilasi sitten Ap:n edes lukematta aloitusta.
Mutta joo, ihan tutkimustenkin mukaan naiset arvostavat kumppanissa eniten kykyä viihdyttää, keskustella ja kertoa tarinoita. Vaikka usein toisin luullaan, niin pituus ja Mensa-älykkyys ovat toissijaisia seikkoja.
Juu, tosiaan aloitukseni pointti oli kritisoida näitä tasoteorioita ja niiden kanssa käsikädessä kulkevaa mustavalkoisuutta. En siis pyrkinyt mitenkään leuhkimaan mitään, tai mitään muutakaan...
Kritisoin siis tällä sitä, että vallalla olevassa keskustelukulttuurissa esitetään yleisesti, että "tavallinen, lyhytkasvuinen, ylipainoinen, kaljoitteleva putkimiespena ei kelpaa kenellekään, kun pitkä ja älykäs mies saa kaikki naiset itselleen". Näissä keskusteluissa naisille kelpaamattomat miehet ovat aina näitä lyhyitä, ylipainoisia putkipenoja, tai Itä-Suomen maaseudulla asuvia yksilöitä ja pitkät, komeat ja älykkäät miehet saavat kenet tahtovat.
Tähän voisi vielä lisätä sen, että viime aikoina on puhuttu kovasti siitä, kuinka "mies joka maksaa aina molempien ruuat syömässä käydessä, avaa aina naiselle oven ja ostaa kukkia, vie parhaat naiset päältä", niin itse olen juuri sellainen mies, joka maksaa, avaa oven ja ostaa kukkia joka viikko, mutta eipä se ole kauheasti naisia kiinnostanut.
Nythän on viime aikoina tähän liittyen puhuttu "naismaisesta miehestä", joka on tämän maksavan, ovia avaavan ja kukkia ostavan vastakohta ja esitetty, että tämä "naismainen mies" ei saa naisia, kun se kukkia ostava tosimies vie kaikki naiset...
Vierailija kirjoitti:
Siis sä olet oikeasti se mies! Ihan samalla tavalla puhui mitä kirjoitat ja aina mainosti tota linkkaamaa saittiasi. Oli kuulemma siellä arvostettu kirjoittaja.
Eka kerta kun löysin vauva-palstalta tutun :D
Oho, onpa jännä!
Kerro millainen se tyyppi oli livenä. On aina kiinnostanut, millaisia noi naisista valittavat palstamiehet ovat oikeassa elämässä.
Jaaha, tämä ketju on noussut. Vastataan, kerta kysytään :D
Tuo mies oli täysin rakastunut omaan ulkonäköönsä ja "älyynsä". Hän koki olevansa seitsemännen asteen sensei psykologiassa, etenkin kriminaalipsykologia oli lähellä sydäntä. Hän katsoi pystyvänsä antamaan joka rikollisesta lauermatasoisen analyysin lehtiotsikon perusteella.
Tämä kyky myös pätevöitti hänet diagnosoimaan kaikki emänsä persoonallisuushäiriöisiksi, kuten myös valtaosan muista tuntemistaan ihmisistä.
Hänellä oli omien sanojensa mukaan sairaus, joka esti häntä opiskelemasta tai menemästä työhön kuin työhön. Sairaus ei tosiaankaan estänyt opiskelemasta esim. psykologiaa.
Jossain kohtaa hän menetti asuntonsa maksamattomien vuokrien takia. Hetken liikkui huhu, että hän olisi joutunut vankilaan, mutta ilmeisesti muutti maaseudulle iäkkään isänsä luokse. Kuulemma auttelemaan häntä, mutta todellisuudessa käyttämään taloudellisesti hyväksi.
Kaveri oli melkoinen seppä ja hänen kustannuksellaan sai monet naurut. Joo, pienessä pitäjässä on pienet piirit... Oikeastihan asiassa ei pitäisi olla mitään huvittavaa, tyypillä oli selvästi mt-ongelmia ja ammattiapuahan hän olisi tarvinnut.
Missä ylivertainen äly on mitattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos todella olet niin vastenmielinen kuin miltä tekstisi perusteella vaikutat, niin ei ole ihme, jos et saa puolisoa.
Paras keino saada nainen: hyvä itsetunto.
Mistä syystä sitten kaikilla narsisteilla on kaunis ja tasokas nainen? Narsismin takana on todella huono itsetunto...
Olet taas niitä, joiden mielestä kaikki naiset himoitsee jännämiehiä? 👍 Suurimmalle osalle naisista on tässä vaiheessa hyvin selvää, miksei sulla käy flaksi.
Mä en ole tunnettu missään kylillä. Yritätkö sä nyt projisoida muhun projektiota? Tiesitkö muuten, että tarinoitsijamiehet, jotka kertoilee asioita väärin päin, saa sen verran paljon naisia, että ne ei ehdi tällaisia juttuja kirjoitteleen nettiin? Ne ei myöskään valita naisenpuutetta, vaan ne kerskailee sillä, kuinka ne on panneet jokaista kaupungin mimmiä...
Et ole ikinä harkinnut sitä, että saattavat valehdella sinullekin?
Entinen koulukiusaajani, joka on erittäin kammottava tyyppi, on pyörittänyt ylä-asteelta asti lähes yksinään koko tämän kaupungin tämän alueen naisia. Ollut täysin alkoholisoitunut jo ylä-asteelta asti ja todella sadistinen tyyppi. Häntä on vähän kaikki muut miehet ihmetelleet, että mikä hänessä naisia vetää puoleensa ja hän on kuulemma rikkonut suurinpiirtein kaupungin kaikki naiset, mutta kun hän on ah niin ihana panomies. Päätin jo hyvissä ajoin, että en koske yhteenkään tämän kiusaajani exään, mutta vähän vaikeaa on, kun mies on käynyt kaikki naiset läpi...
Lopullisesti kiinnostukseni naisiin tutustumisen suhteen meni, kun kohtasin erään seksuaalirikollisen, joka pyörittää kymmenien naisten "panorinkiä". Hän kutsuu naisia "rakkaikseen" ja on nimennyt kaikki naisensa musiikkikappaleiden mukaan samaan tapaan, kuin muuan Charles Manson.
No ensinnäkään naiset eivät tarkoita älykkyydellä äo:ää kun kertovat haaveilevansa älykkäästä kumppanista. Hyvin harvalle se riittää tai on mitenkään oleellista, nobelisteillakaan harvemmin on huippuäo. Älykkyydellä tarkoitetaan useammin sivistystä (kouluttautuneisuutta tai ei), sitä että mies on samalla aaltopituudella/yhtä älykäs kuin sinä. Arvomaailmojen yhdenmukaisuus edes suurinpiirtein on tärkeämpää kuin se loistaako matemaattisloogisessa kuviopäättelyssä. Kaikki älykkäät ja viisaatkaan eivät pariudu keskenään. Itse esim. olen rakastunut sähköasentajaan ja peruskoulun käyneeseen yrittäjään. Olen ihastunut muutamaan inssiinkin, mutta tämän yrittäjämiehen kanssa klikkasi. Arvoni sattuvat olemaan sellaiset, että pohdin aika painotan tunnetta siitä jostain ja pidän kaikkea inhimillisenä, olen siinä mielessä intohimoton, että minusta minkään ei pitäisi olla ehdottomasti milläänlailla vaan ajattelen, että ihmiskunta on vallan vietävissä joka tapauksessa - nautitaan elämästä. Joku toinen taas voi etsiä vertaistaan cityvihreää tai persua.
Et kai ole ottanut eksiäsi puheeksi naisia lähestyessä? Sulla on käynyt nimittäin aivan surkea tuuri ja kyllä valitettavasti kuulostaa siltä, että noissa kokemuksissasi on jotain oman tulkinnan lisää. Voi olla ettei olekaan, mutta sen kummemmin sua tuntematta saan vaikutelman, ettei voi olla totta.. joten vaikka oliskin niin älä avaudu naiselle noista kovin aikaisessa vaiheessa. Toinen juttu mikä noista tulee mieleen, että oletko sitten vähän sinisilmäinen kun et tunnista selvästi itsekkäitä ihmisiä. Ja kolmanneksi se, että etkö meinaa päästä yli eksistä? Se on aika turn off sillä jokaisella on menneisyys, mutta sen kanssa pitää oppia elämään niin, ettei uuden kumppanin tarvitse kuulla eksä-murheita. Niissä voi auttaa kaveri tai terapia.
No mitähän muuta.. lopeta deittisovellusten käyttö jos ne turhauttaa. Kyllä, vaikka olet mukiinmenevä monellakin mittapuulla niin jos sovelluksen käyttäjistä vain esim. 10 % on (oikeita, ei huijaus) naisia niin kyllähän se nainenkin pääsee valitsemaan aika pinnallisesti kenen kanssa haluaa alkaa tapailemaan. Mieti tilanne toisinpäin - jos sovelluksen käyttäjistä 90 % olisikin naisia ja 10 % miehiä niin kyllä 80/90 miestä turhauttaisi... Poista tilisi nyt heti jooko.
Tosiaan ei sussa varmaan mitään järkyttävämpää vikaa ole (paitsi että tämä on varmaan provo, mutta tykkään vastata niihinkin). Ala tapaamaan ihmisiä muissa ympyröissä. Harrastuksissa ja tapahtumissa, messuilla, illanvietoissa... Tsemppiä, et sä yksin jää jos tosiaan toivot rakastuvasi, elämään mahtuu kaikenlaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos todella olet niin vastenmielinen kuin miltä tekstisi perusteella vaikutat, niin ei ole ihme, jos et saa puolisoa.
Paras keino saada nainen: hyvä itsetunto.
Mistä syystä sitten kaikilla narsisteilla on kaunis ja tasokas nainen? Narsismin takana on todella huono itsetunto...
Olet taas niitä, joiden mielestä kaikki naiset himoitsee jännämiehiä? 👍 Suurimmalle osalle naisista on tässä vaiheessa hyvin selvää, miksei sulla käy flaksi.
Mä en ole tunnettu missään kylillä. Yritätkö sä nyt projisoida muhun projektiota? Tiesitkö muuten, että tarinoitsijamiehet, jotka kertoilee asioita väärin päin, saa sen verran paljon naisia, että ne ei ehdi tällaisia juttuja kirjoitteleen nettiin? Ne ei myöskään valita naisenpuutetta, vaan ne kerskailee sillä, kuinka ne on panneet jokaista kaupungin mimmiä...
Et ole ikinä harkinnut sitä, että saattavat valehdella sinullekin?
Entinen koulukiusaajani, joka on erittäin kammottava tyyppi, on pyörittänyt ylä-asteelta asti lähes yksinään koko tämän kaupungin tämän alueen naisia. Ollut täysin alkoholisoitunut jo ylä-asteelta asti ja todella sadistinen tyyppi. Häntä on vähän kaikki muut miehet ihmetelleet, että mikä hänessä naisia vetää puoleensa ja hän on kuulemma rikkonut suurinpiirtein kaupungin kaikki naiset, mutta kun hän on ah niin ihana panomies. Päätin jo hyvissä ajoin, että en koske yhteenkään tämän kiusaajani exään, mutta vähän vaikeaa on, kun mies on käynyt kaikki naiset läpi...
Lopullisesti kiinnostukseni naisiin tutustumisen suhteen meni, kun kohtasin erään seksuaalirikollisen, joka pyörittää kymmenien naisten "panorinkiä". Hän kutsuu naisia "rakkaikseen" ja on nimennyt kaikki naisensa musiikkikappaleiden mukaan samaan tapaan, kuin muuan Charles Manson.
Kaikki kaupungin naiset = jonkun ryyppyporukan pubiruusut. Kirjoitat että olet älykäs mutta teksteistäsi ei kyllä saa ihan sitä kuvaa.
Linkki uusiksi: https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-175b35af3f84f72787df9a9687fc1617 Edellinen linkki lakkasi toimimasta.