Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko naiset, että tällainen mies saa kenet vaan?

naukumista ja nassuttamista
21.08.2019 |

Törmäsin tässä taas sekä naisten, että miesten kommentteihin, että hyvännäköinen pitkä, älykäs ja urheilullinen, terveet elämäntavat omaava mies saa kenet tahansa naisen.
Itse olen 188cm pitkä, älykkyysosamäärä korkeampi, kuin 99,2% ihmisistä, olin aikaisemmin erittäin urheilullinen ennen, kuin sairastin 6kk kestäneen periomyokardiitin ja olen ulkonäöltäni keskitasoa parempi(naisten mukaan Robert Pattison klooni). En ole koskaan tupakoinut, enkä ole viime vuosina, eli sairastelun jälkeen käyttänyt alkoholia oikeastaan ollenkaan. Olen tällä hetkellä 35-vuotias ja olen seurustellut elämässäni tasan kaksi kertaa...
Ensimmäinen suhde minulla oli noin kaksi kuukautta 21-vuotiaana. Tuo suhde päättyi niin, että kyseinen oman ikäiseni tyttö "diagnosoi" minulle epävakaan persoonallisuushäiriön, väitti tulleensa minun "uhrikseni" ja jätti minut. Myöhemmin kuulin, että tytöllä itsellään on epävakaa persoonallisuushäiriö ja, että hän oli todellisuudessa jättänyt minut tummaihoisen afrikkalaisen maahanmuuttajamiehen takia, jota hän oli tapaillut samaan aikaan. Kyseisen tytön kanssa emme kertaakaan harrastaneet seksiä.
Toinen suhde minulla oli 25-26-vuotiaana. se oli noin vuoden kestänyt on-off suhde vanhempaan(37-38v) ylipainoiseen(163cm/85kg) naiseen, joka paljastui sittemmin naimisissa olevaksi. Hän oli työnsä(alakoulun erityisopettajan sijainen) takia asunut eri paikkakunnalla, kuin aviomiehensä ja valehteli minulle, että olisi ollut eronnut. Suhteen päättyessä nainen muutti takaisin "exänsä" luokse, koska oli omien sanojensa mukaan sairastunut syöpään. Naisen kaverilta kuulin kuitenkin, että mitään syöpää ei ollut ja, että aviopari ei ollut koskaan edes eronnut. Tällöin tämä muijani oli sepittänyt joillekin toisille miesystävilleen, että olen "psykopaattisella tavalla mustasukkainen" ja, että ahdistelen häntä. Ennen tätä suhdetta minulla oli ollut yksi noin kuukauden kestänyt seksisuhde itseäni nuorempaan tyttöön.
Tämän jälkeen en ole ollut minkäänlaisessa suhteessa yhdenkään naisen kanssa, enkä myöskään harrastanut seksiä yhdenkään naisen kanssa. Pyrin tuon viimeisen suhteen jälkeen etsimään seuraa netistä noin vuoden ajan treffisivustoilta, mutta ketään naista ei kiinnostanut edes viestitellä kanssani. Jos muutaman viestin sain jonkun naisen kanssa vaihdettua, niin nainen menikin sitten jo parempiin suihin, kun joku toinen mies jo vei... Siellä oli käytännössä kaikilla naisilla niin hirveä vienti, että sieltä oli mahdotonta naista saada, kun oli "yksi miljoonasta" naiselle viestiä lähettävästä miehestä...
Myöhemmin olen pariin naiseen tutustunut netissä, mutta heidänkään kanssa ei syntynyt treffailua, koska he molemmat olivat parisuhteessa... Minä, kun en varattuihin halua kajota, etenkään sen yhden naimisissa olleen jälkeen...

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, sä olet totaalinen häväistys koko miessukupuolelle. Täällä kerrasta toiseen selvennät miten hieno ja fiksu kaveri oot, mutta ilkeät naiset ja jännät miehet ei anna sun auringon paistaa.

Jokainen tavallinen mies tunnistaa sut jo lapsuudesta. Oot se tyyppi joka häviää jokaisen pelin, leikin tai kisan ja syytät sääntöjä, koska et vaan osaa kehittyä missään.

Sun ihmissuhteet ei kestä, koska oot hanurista. Se on niinkin yksinkertaista.

Jos ei osaa avata ovea, ei pääse sisään.

Miten ois, jos vaan imisit säkkejä.. Ärsyttävä reppana.

<haista sinä hel vetin lu tka hevon vi ttu. Sinä olet pelkkä mitätön huo rintekijä ja oikein kunnon uhriutuja, sekä narsistin rakastaja. Halveksun kaltaisiasi ylimielisiä pikku pas kiaisia oikein huolella.

No nyt on sairasta settiä! Heittikö psykoosin päälle?

Ei heittänyt, ottaa vain aidosti päähän moiset tissiposket ja pumpulissa kasvaneet äm mät.

Vierailija
142/151 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti??????

Taasko tämmöinen Palst@ Yonn€n)K€ijon pr-ovo??????

Jos kuvailut tuossa itseäsi, niin en oikein usko, että olet "kuumaa kamaa" naismarkkinoilla, empatiakyvytön ylimielinen, alentava narsisti-ku&ipää ei sytytä...

Kanssasisaresi ovat vahvasti eri mieltä.

Jos sinulle kelpaisivat (vain) ne mieleltään tavalla tai toisella sairaat naiset, jotka hengailevat psykopaattien ja narsisti-k*sipäiden kanssa, en yhtään ihmettele etteivät tavalliset kiltit naiset sinusta kiinnostu. Ei pidäkään kiinnostua.

Näytä minulle tavallinen kiltti nainen, ole ystävällinen. Tässä elämässä ne kaikki "tavalliset kiltit naiset" ovat paljastuneet heti lähtökuopissa kangastukseksi erämaassa.

Mikä pakko ajaa kiltin naisen pariutumaan liian aikaisin jonkun epäkelvon miehen kanssa? En saata ymmärtää.

Eikö silmiisi ole elämäsi aikana osunut yhtään peruspirkkoa? Äitisi? Siskosi? Tätisi? Mummosi? Naapurin bertta-mummu? Alakoulun opettajasi? Vainoletko viettänyt koko elämäsi jollain suljetulla osastolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos olet ahdisteleva, inhottava ja manipuloiva? Ethän sinä sitä myöntäisi.

Vierailija
144/151 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että yksikään mies tai nainen maailmassa saisi kenet tahansa.

Vierailija
145/151 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, sä olet totaalinen häväistys koko miessukupuolelle. Täällä kerrasta toiseen selvennät miten hieno ja fiksu kaveri oot, mutta ilkeät naiset ja jännät miehet ei anna sun auringon paistaa.

Jokainen tavallinen mies tunnistaa sut jo lapsuudesta. Oot se tyyppi joka häviää jokaisen pelin, leikin tai kisan ja syytät sääntöjä, koska et vaan osaa kehittyä missään.

<haista sinä hel vetin lu tka hevon vi ttu. Sinä olet pelkkä mitätön huo rintekijä ja oikein kunnon uhriutuja, sekä narsistin rakastaja. Halveksun kaltaisiasi ylimielisiä pikku pas kiaisia oikein huolella.

No nyt on sairasta settiä! Heittikö psykoosin päälle?

Ei heittänyt, ottaa vain aidosti päähän moiset tissiposket ja pumpulissa kasvaneet äm mät.

Luin aloitusviestisi ja pari viimeistä sivua, ja ihan tämän perusteella voin jo kertoa, miksi naiset sinua karttavat. Pienen hetken osaat kenties esittää normaalia, mutta ei tarvitse paljoa raaputtaa, kun silopinnan alta paljastuu raivohullu meuhkaaja. Sairashan sellaisen naisenkin pitäää olla, joka hankkiutuu kontaktiin kaltaisesi kanssa.

Vierailija
146/151 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naukumista ja nassuttamista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun ongelmasi on ap? Olet siis pitkä, komea ja älykäs. Mutta naista et siis halua?

No, tällä aloituksella pyrin kritisoimaan kaikenlaista mustavalkoisuutta liittyen pariutumisasioihin. Ja mustavalkoisuus pariutumiseen liittyen kyllä mielestäni kulminoituu nykyään aika vahvasti näihin tasojuttuihin...

Jos olisit vaan avoimesti ja reippaasti aloituksessa kertonut, että olet pitkäaikaistyötön peräkammarinpoika maaseudulta, niin syy parisuhteettomuuteesi olisi tullut kaikille naisille heti selväksi. Miksi älykkäänä ihmisenä sen sijaan etsit syitä aivan epäoleellisista asioista? Johan mediatkin jatkuvasti rummuttavat, ettei kaltaisillesi miehille löydy kumppania.

Eipä osu nuo asiat nyt kyllä itseeni. Olen muuten asunut 4.5 vuotta lukuunottamatta koko elämäni 330 000+ asukkaan metropolialueella, joten turha työntää sitä hesarin ja ylen satua "Itä-Suomen maaseudun naistasaamattomista miehistä" tähän väliin. Kotoa olen muuttanut 21-vuotiaana, enkä kelvannut naisille myöskään silloin, kun terveyteni oli kunnossa.

Kuinka monta vuotta voi sydänpussi olla tulehtunut?

Vierailija
147/151 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aivan tavallinen mies. Toi sun poraaminen vaan on niin etovaa, että pakko sanoa jotain. Jätkä ihan pokkana selittää, että naisissa on vika kun sulla ei natsaa?? Ei mitään selkärankaa ihmisellä. Ja todellakin oot just se, joka lankutti, itki ja lähti himaan kun hävisit joka matsin jo hiekkalaatikolla.

Vierailija
148/151 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuin eilen käymään pa§kalla ja syömässä ja, kun tulin takaisin, niin kommentointiaika oli mennyt jo ohi ja täällä oli joillain mennyt kuppi nurin oikein kunnolla poissaollessani. Tiedoksi nyt kaikille, että minä, eli ap ei ole kommentoinut tähän ketjuun muuten, kuin naukumista ja nassuttamista- nikin takaa. Täällä näyttäisi nyt siltä, että olette kirjoitelleet toisillenne ristiin, luullen kirjoittaneenne minulle.

Vierailija
149/151 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tunnistan sinut jo aiemmista nettilänkytyksistä. Sinä olet sosiaalidarwinistinen setämies, jolle miehen ihmisarvon ja hyvyyden ihmisenä määrittää se, kuinka paljon mies saa naisia ja, kuinka paljon mies saa ehkä tykkäyksiä Facebookissa. Sinä olet se tyyppi, joka ihailee päihdeongelmaisia naistenmiehiä, kaveeraa heidän kanssaan ja toiveissaan antaa heille poskihoitoa.

Sulla ei ole selkärankaa sanoa massoille ja narsisteille vastaan, vaan surkeasti luikerrellen sä peesaat heitä. Sinun kaltaisten takia maailmassa on kansanmyrhia ja nälänhätää. Sä et ole mies, joka menee auttamaan, kun näet pikkutyttöä, tai mummoa potkittavan kadulla, vaan sä sanot sille potkitulle, että "vahivimmat yksilöt selviytyvät" ja sä uskot, että juuri sen takia sä saat naisia ja, että juuri sen takia naiset kuuluvat sulle.

Vierailija
150/151 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aivan tavallinen mies. Toi sun poraaminen vaan on niin etovaa, että pakko sanoa jotain. Jätkä ihan pokkana selittää, että naisissa on vika kun sulla ei natsaa?? Ei mitään selkärankaa ihmisellä. Ja todellakin oot just se, joka lankutti, itki ja lähti himaan kun hävisit joka matsin jo hiekkalaatikolla.

Kyllä se olit nyt sinä, joka selkärangattomasti laittoi minun nimiin muiden viestejä, kun sä et muuten tässä keskustelussa pärjännyt ja saanut sosiaalidarwinistista sanomaasi voittavana pintaan.

Vierailija
151/151 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tunnistan sinut jo aiemmista nettilänkytyksistä. Sinä olet sosiaalidarwinistinen setämies, jolle miehen ihmisarvon ja hyvyyden ihmisenä määrittää se, kuinka paljon mies saa naisia ja, kuinka paljon mies saa ehkä tykkäyksiä Facebookissa. Sinä olet se tyyppi, joka ihailee päihdeongelmaisia naistenmiehiä, kaveeraa heidän kanssaan ja toiveissaan antaa heille poskihoitoa.

Sulla ei ole selkärankaa sanoa massoille ja narsisteille vastaan, vaan surkeasti luikerrellen sä peesaat heitä. Sinun kaltaisten takia maailmassa on kansanmyrhia ja nälänhätää. Sä et ole mies, joka menee auttamaan, kun näet pikkutyttöä, tai mummoa potkittavan kadulla, vaan sä sanot sille potkitulle, että "vahivimmat yksilöt selviytyvät" ja sä uskot, että juuri sen takia sä saat naisia ja, että juuri sen takia naiset kuuluvat sulle.

Jos jossain kohtaa ehdit itsesäälissä piehtaroinniltasi, niin opettele nyt herran tähden ne pilkkusäännöt. Ei ole rakettitiedettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän