Luuletteko naiset, että tällainen mies saa kenet vaan?
Törmäsin tässä taas sekä naisten, että miesten kommentteihin, että hyvännäköinen pitkä, älykäs ja urheilullinen, terveet elämäntavat omaava mies saa kenet tahansa naisen.
Itse olen 188cm pitkä, älykkyysosamäärä korkeampi, kuin 99,2% ihmisistä, olin aikaisemmin erittäin urheilullinen ennen, kuin sairastin 6kk kestäneen periomyokardiitin ja olen ulkonäöltäni keskitasoa parempi(naisten mukaan Robert Pattison klooni). En ole koskaan tupakoinut, enkä ole viime vuosina, eli sairastelun jälkeen käyttänyt alkoholia oikeastaan ollenkaan. Olen tällä hetkellä 35-vuotias ja olen seurustellut elämässäni tasan kaksi kertaa...
Ensimmäinen suhde minulla oli noin kaksi kuukautta 21-vuotiaana. Tuo suhde päättyi niin, että kyseinen oman ikäiseni tyttö "diagnosoi" minulle epävakaan persoonallisuushäiriön, väitti tulleensa minun "uhrikseni" ja jätti minut. Myöhemmin kuulin, että tytöllä itsellään on epävakaa persoonallisuushäiriö ja, että hän oli todellisuudessa jättänyt minut tummaihoisen afrikkalaisen maahanmuuttajamiehen takia, jota hän oli tapaillut samaan aikaan. Kyseisen tytön kanssa emme kertaakaan harrastaneet seksiä.
Toinen suhde minulla oli 25-26-vuotiaana. se oli noin vuoden kestänyt on-off suhde vanhempaan(37-38v) ylipainoiseen(163cm/85kg) naiseen, joka paljastui sittemmin naimisissa olevaksi. Hän oli työnsä(alakoulun erityisopettajan sijainen) takia asunut eri paikkakunnalla, kuin aviomiehensä ja valehteli minulle, että olisi ollut eronnut. Suhteen päättyessä nainen muutti takaisin "exänsä" luokse, koska oli omien sanojensa mukaan sairastunut syöpään. Naisen kaverilta kuulin kuitenkin, että mitään syöpää ei ollut ja, että aviopari ei ollut koskaan edes eronnut. Tällöin tämä muijani oli sepittänyt joillekin toisille miesystävilleen, että olen "psykopaattisella tavalla mustasukkainen" ja, että ahdistelen häntä. Ennen tätä suhdetta minulla oli ollut yksi noin kuukauden kestänyt seksisuhde itseäni nuorempaan tyttöön.
Tämän jälkeen en ole ollut minkäänlaisessa suhteessa yhdenkään naisen kanssa, enkä myöskään harrastanut seksiä yhdenkään naisen kanssa. Pyrin tuon viimeisen suhteen jälkeen etsimään seuraa netistä noin vuoden ajan treffisivustoilta, mutta ketään naista ei kiinnostanut edes viestitellä kanssani. Jos muutaman viestin sain jonkun naisen kanssa vaihdettua, niin nainen menikin sitten jo parempiin suihin, kun joku toinen mies jo vei... Siellä oli käytännössä kaikilla naisilla niin hirveä vienti, että sieltä oli mahdotonta naista saada, kun oli "yksi miljoonasta" naiselle viestiä lähettävästä miehestä...
Myöhemmin olen pariin naiseen tutustunut netissä, mutta heidänkään kanssa ei syntynyt treffailua, koska he molemmat olivat parisuhteessa... Minä, kun en varattuihin halua kajota, etenkään sen yhden naimisissa olleen jälkeen...
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ongelmasi on ap? Olet siis pitkä, komea ja älykäs. Mutta naista et siis halua?
No, tällä aloituksella pyrin kritisoimaan kaikenlaista mustavalkoisuutta liittyen pariutumisasioihin. Ja mustavalkoisuus pariutumiseen liittyen kyllä mielestäni kulminoituu nykyään aika vahvasti näihin tasojuttuihin...
Vierailija kirjoitti:
Eri kirjoittaja ja mulla ei aiemmin ollut sellaista ajatusta että naisettomat miehet ovat kamalia ihmisiä mutta nyt on kun naisettomien miesten äänekäs joukko on tullut nettiin ja täyttänyt joka paikan sovinismilla ja r sis mila. Perustuen 100% kokemukseen. En olisi ikinä uskonut että näin kamalia ihmisiä onkaan. Tässä yksi päivä sitten joku näistä toivoi että ilmasto-Gretalle kävisi samoin kuin Kim Wallille. Olen sanaton taas kerran.
Mutta sitten taas tälläkin kolikolla on kääntöpuolenssa, sillä tällä Kim Wallin seksuaalimyrthänneellä ja psykopaatiksi diagnosoidulla Peter Madsenilla oli valtavasti naisia, (huom!) ns. tasokkaita naisia, ennen vankilaan joutumistaan. Vankilassakin miehen sellissä on uutisten mukaan jatkuvasti rampannut naisia sekstailemassa ja naispuoleinen vanginvartijakin jouduttiin siirtämään toisiin työtehtäviin, koska hänellä oli ollut seksisuhde Madsenin kanssa.
naukumista ja nassuttamista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ongelmasi on ap? Olet siis pitkä, komea ja älykäs. Mutta naista et siis halua?
No, tällä aloituksella pyrin kritisoimaan kaikenlaista mustavalkoisuutta liittyen pariutumisasioihin. Ja mustavalkoisuus pariutumiseen liittyen kyllä mielestäni kulminoituu nykyään aika vahvasti näihin tasojuttuihin...
Jos olisit vaan avoimesti ja reippaasti aloituksessa kertonut, että olet pitkäaikaistyötön peräkammarinpoika maaseudulta, niin syy parisuhteettomuuteesi olisi tullut kaikille naisille heti selväksi. Miksi älykkäänä ihmisenä sen sijaan etsit syitä aivan epäoleellisista asioista? Johan mediatkin jatkuvasti rummuttavat, ettei kaltaisillesi miehille löydy kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Eri kirjoittaja ja mulla ei aiemmin ollut sellaista ajatusta että naisettomat miehet ovat kamalia ihmisiä mutta nyt on kun naisettomien miesten äänekäs joukko on tullut nettiin ja täyttänyt joka paikan sovinismilla ja r sis mila. Perustuen 100% kokemukseen. En olisi ikinä uskonut että näin kamalia ihmisiä onkaan. Tässä yksi päivä sitten joku näistä toivoi että ilmasto-Gretalle kävisi samoin kuin Kim Wallille. Olen sanaton taas kerran.
Mutta sitten taas tälläkin kolikolla on kääntöpuolenssa, sillä tällä Kim Wallin seksuaalimyrthänneellä ja psykopaatiksi diagnosoidulla Peter Madsenilla oli valtavasti naisia, (huom!) ns. tasokkaita naisia, ennen vankilaan joutumistaan. Vankilassakin miehen sellissä on uutisten mukaan jatkuvasti rampannut naisia sekstailemassa ja naispuoleinen vanginvartijakin jouduttiin siirtämään toisiin työtehtäviin, koska hänellä oli ollut seksisuhde Madsenin kanssa.
Joo, no sitten olis ihan ok että Greta paloiteltaisiin ja heitettäisiin mereen. Eikä kyseisen fantasian kirjoittanut naiseton mies ole yhtään kamala. Sait minut näkemään valon.
Hei ap, sä olet totaalinen häväistys koko miessukupuolelle. Täällä kerrasta toiseen selvennät miten hieno ja fiksu kaveri oot, mutta ilkeät naiset ja jännät miehet ei anna sun auringon paistaa.
Jokainen tavallinen mies tunnistaa sut jo lapsuudesta. Oot se tyyppi joka häviää jokaisen pelin, leikin tai kisan ja syytät sääntöjä, koska et vaan osaa kehittyä missään.
Sun ihmissuhteet ei kestä, koska oot hanurista. Se on niinkin yksinkertaista.
Jos ei osaa avata ovea, ei pääse sisään.
Miten ois, jos vaan imisit säkkejä.. Ärsyttävä reppana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit vaan avoimesti ja reippaasti aloituksessa kertonut, että olet pitkäaikaistyötön peräkammarinpoika maaseudulta, niin syy parisuhteettomuuteesi olisi tullut kaikille naisille heti selväksi. Miksi älykkäänä ihmisenä sen sijaan etsit syitä aivan epäoleellisista asioista? Johan mediatkin jatkuvasti rummuttavat, ettei kaltaisillesi miehille löydy kumppania.
Eipä osu nuo asiat nyt kyllä itseeni. Olen muuten asunut 4.5 vuotta lukuunottamatta koko elämäni 330 000+ asukkaan metropolialueella, joten turha työntää sitä hesarin ja ylen satua "Itä-Suomen maaseudun naistasaamattomista miehistä" tähän väliin. Kotoa olen muuttanut 21-vuotiaana, enkä kelvannut naisille myöskään silloin, kun terveyteni oli kunnossa.
Minulla ei ole naisena mitään vaikeutta todeta että Madsenille kirjoittelevat ja hänen kanssaan nyt seksiä haluavat naiset ovat joko uskomattoman tyhmiä tai uskomattoman sairaita. Mutta tämä helmi tässä PUOLUSTELEE hirviötä joka toivoi että teinityttö paloiteltaisiin veneeseensä koska tyttö haluaa vaikuttaa ilmastonmuutokseen positiivisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Oletetaanpa hetki, että ap on sellainen kuin kuvailee. Ulkonäkö todella hyvä, eikä muitakaan pahoja ongelmia, esim. luonteessa.
Onhan se mahdollista, että vika on sama kuin joillakin naisilla, eli näyttää liian hyvältä ollakseen totta. Tulee "ei se minua kuitenkaan huolisi"-ilmiö.
Maailmassa on paljon komeita ja kauniita ihmisiä, jotka jäävät yksin, koska kukaan ei uskalla lähestyä. Se vaatii paljon aktiivisuutta, että saa toisen tajuamaan että olet oikeasti kiinnostunut.
Tai sitten näytät ylpeältä tai olet tylsä tai vain höntti tai et ole tippaakaan seksikäs. Ei me voida tietää.
Mutta kuitenkin joku vika miehessä on aaaaiiivan pakko olla, eiks nii?
Täysin käsittämätön ketju taas vaihteeksi, lähinnä peukkujen jakaantumisen ja naisten(?) suhteettoman närkästymisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä osu nuo asiat nyt kyllä itseeni. Olen muuten asunut 4.5 vuotta lukuunottamatta koko elämäni 330 000+ asukkaan metropolialueella, joten turha työntää sitä hesarin ja ylen satua "Itä-Suomen maaseudun naistasaamattomista miehistä" tähän väliin. Kotoa olen muuttanut 21-vuotiaana, enkä kelvannut naisille myöskään silloin, kun terveyteni oli kunnossa.
Mutta viimeiset 4,5 vuotta olet asunut työttömänä vanhempiesi/sukulaistesi nurkissa maaseudulla? Et ole mielestäsi myöskään fyysisesti terve?
Sitä paitsi teit juuri aloituksen, jonka mukaan "markkina-arvosi" romahti sairastuttuasi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti??????
Taasko tämmöinen Palst@ Yonn€n)K€ijon pr-ovo??????
Jos kuvailut tuossa itseäsi, niin en oikein usko, että olet "kuumaa kamaa" naismarkkinoilla, empatiakyvytön ylimielinen, alentava narsisti-ku&ipää ei sytytä...
Kanssasisaresi ovat vahvasti eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, no sitten olis ihan ok että Greta paloiteltaisiin ja heitettäisiin mereen. Eikä kyseisen fantasian kirjoittanut naiseton mies ole yhtään kamala. Sait minut näkemään valon.
Ei olis ok, enkä ole sanonut, että olisin samaa mieltä kenenkään alt right- hörhön kanssa tällaisesta. Turhaa mielestäni edes vetää mitään yhtäläisyysmerkkejä jonkin Yhdysvaltojen vapaamuurareiden johtaman alt right- liikkeen hullujen ja naistasaamattomien miesten välille.
Seksuaalimurhaajat ovat todellista pohjasakkaa ja samoin ovat niitä ihailevat naiset. Yksikään nainen, tai tyttö ei kuulu sellaisen uhriksi.
Terkkuja muuten, että olen tänä vuonna selvittänyt Järvenpään sarjamurhaajan henkilöllisyyden(asuu Kellokoskella) ja Tulilahden kaksoismurhan tekijän henkilöllisyyden(kuoli Helsingissä 2009). Nämä kaverit eivät edes yhdynnästä olleet kiinnostuneita, koska heillä mälli lensi siitä, kun puukon terä upposi naisen lihaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulin aamupäivä äiskän sunnuntailounasta vartoessa kuluu rattoisasti kun sepittää vähän perusteellisempaa settiä kuin tavallisesti. Ikävä kyllä kirjoitustyylisi on niin tuttua ja tarina sellaista tuubaa, että eihän tuota kukaan usko. Niin kuin et sinäkään suostu uskomaan, että luonteenpiirteesi ja käyttäytymisesi karkoittavat naiset.
Miksi ihmeessä uskot, että naisten kanssa menestymättömät miehet olisivat jotenkin automaattisesti luonteeltaan ja käyttäytymiseltään sellaisia, että he karkoittavat naiset? Omassa tuttavapiirissäni juurikin ne kaikkein miellyttävimmän oloiset, mukavat, kiltit, huomaavaiset, ujot ja ystävälliset miehet ovat niitä, jotka ovat yksin. Tämä pituudesta, ulkonäöstä, elämäntavoista, tai yhteiskunnallisesta asemasta riippumatta. Sitten taas vastaavasti psykopaattisia ja narsistisia piirteitä omaavat miehet ovat olleet erittäin suosittuja naisten keskuudessa.
Ihmettelen tätä keskustelupalstoilla elävää kuviota siitä, kuinka jotenkin se miehen naisille kelpaamaattomuus tarkoittaisi sitä, että mies olisi jokin pahuuden ruumiillistuma ja ihmettelen myös tätä, että naiset ikään, kuin pystyisivät jonkin kummallisen vaiston avulla tunnistamaan ikävät miehet ja valikoimaan vain luonteeltaan hyviä miehiä... Sitten tältä pohjalta kaikki naisten kanssa menestyvät miehet esitetään jonain herran enkeleinä.
Suomi24:ssa liikkui joskus 2012-2015- aikoihin joku nainen, joka tykitti mm. narsismipalstalla siitä, kuinka narsistisen miehen tunnistaa siitä, että hän ei saa naisia. Sinä muistutat viestiesi ja agendasi perusteella tätä kyseistä kirjoittajaa niin paljon, että tulee mieleeni, että olisikohan sellainen mahdollista, että sinä olisit tämä sama kirjoittaja ja, että olisikohan mahdollista, että koko tämä nettikeskustelussa elävä mustavalkoinen kulttuuri naistasaamattomien miesten pahuudesta olisi yhden ainoan katkeran naisen ylläpitämää?
Jos olen oikeassa, niin kirjoittelusi sekä täällä, että suomi24:ssa on ollut huolestuttavan aktiivista ja 10 vuoden ajan. Vai oletkohan ehkä töissä molempien sivustojen ylläpidoissa?
En tiedä tapausta, mutta samansuuntaisia havaintoja olen itsekin tehnyt. On täysin mahdollista että näillä palstoilla on joku naismaanikko oksentamassa miesvihaansa. Ainakin hänen asenne on täysin perseestä ja se katteeton ylimielisyys lähinnä aiheuttaa ihan oikeutettua vi tutusta. Yritetään antaa sellainen kuva kuinka kaikki naiset olisivat aina ja iankaikkisesti hyveellisiä, ja suurin osa miehistä olisi maan matosia, tyhmiä ressukoita.
Vaikka todellisuus on juurikin päinvastoin, ja suurin osa naisista on täysiä saa tanan pas koja ja kaksinaamaisia vikujia. P T H Y I.
Saattaa olla tosiaan mo dekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti??????
Jos kuvailut tuossa itseäsi, niin en oikein usko, että olet "kuumaa kamaa" naismarkkinoilla, empatiakyvytön ylimielinen, alentava narsisti-ku&ipää ei sytytä...
Ihan kuin kukaan nainen tieten tahtoen menisi narsistin kanssa yhteen. Siihen ajaudutaan syystä tai toisesta mutta aina on pyrkimyksenä hyvä suhde kunnon miehen kanssa. Kaveriani piiritti sitkeästi mies joka vaikutti aivan mahtavalta ja rakastuneelta. Lopulta kaverini myöntyi ja uskalsi luottaa ja kaikki oli mitä parhaiten vielä silloinkin kun asuttiin hetki yhdessä vuokralla. Helvetti repesi vasta kun hommattiin yhteinen omistusasunto, muutos tapahtui kuin sormia napsauttamalla ja sitä kestikin sitten monta vuotta. Kaveri saa edelleen pelätä fyysisen terveytensä puolesta. Kerro sinä miten nainen välttää tällaiset kun psykiatrillekin voi olla vaikea diagnosoida? On ihan jumalattoman epäreilua syyttää näistä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, sä olet totaalinen häväistys koko miessukupuolelle. Täällä kerrasta toiseen selvennät miten hieno ja fiksu kaveri oot, mutta ilkeät naiset ja jännät miehet ei anna sun auringon paistaa.
Jokainen tavallinen mies tunnistaa sut jo lapsuudesta. Oot se tyyppi joka häviää jokaisen pelin, leikin tai kisan ja syytät sääntöjä, koska et vaan osaa kehittyä missään.
Miten ois, jos vaan imisit säkkejä.. Ärsyttävä reppana.
<haista sinä hel vetin lu tka hevon vi ttu. Sinä olet pelkkä mitätön huo rintekijä ja oikein kunnon uhriutuja, sekä narsistin rakastaja. Halveksun kaltaisiasi ylimielisiä pikku pas kiaisia oikein huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti??????
Ihan kuin kukaan nainen tieten tahtoen menisi narsistin kanssa yhteen. Siihen ajaudutaan syystä tai toisesta mutta aina on pyrkimyksenä hyvä suhde kunnon miehen kanssa. Kaveriani piiritti sitkeästi mies joka vaikutti aivan mahtavalta ja rakastuneelta. Lopulta kaverini myöntyi ja uskalsi luottaa ja kaikki oli mitä parhaiten vielä silloinkin kun asuttiin hetki yhdessä vuokralla. Helvetti repesi vasta kun hommattiin yhteinen omistusasunto, muutos tapahtui kuin sormia napsauttamalla ja sitä kestikin sitten monta vuotta. Kaveri saa edelleen pelätä fyysisen terveytensä puolesta. Kerro sinä miten nainen välttää tällaiset kun psykiatrillekin voi olla vaikea diagnosoida? On ihan jumalattoman epäreilua syyttää näistä naisia.
Jos te naiset olette todellakin tuollaisia reppanoita (ja olettehan te), niin adios. Ei vaan jaksa kuunnela noita länkytyksiä tyyliin "mutta kun enhän voinut tietää ennakolta..." Holhottavaksihan te kuulutte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti??????
Jos sinulle kelpaisivat (vain) ne mieleltään tavalla tai toisella sairaat naiset, jotka hengailevat psykopaattien ja narsisti-k*sipäiden kanssa, en yhtään ihmettele etteivät tavalliset kiltit naiset sinusta kiinnostu. Ei pidäkään kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Ei olis ok, enkä ole sanonut, että olisin samaa mieltä kenenkään alt right- hörhön kanssa tällaisesta. Turhaa mielestäni edes vetää mitään yhtäläisyysmerkkejä jonkin Yhdysvaltojen vapaamuurareiden johtaman alt right- liikkeen hullujen ja naistasaamattomien miesten välille.
Seksuaalimurhaajat ovat todellista pohjasakkaa ja samoin ovat niitä ihailevat naiset. Yksikään nainen, tai tyttö ei kuulu sellaisen uhriksi.
Terkkuja muuten, että olen tänä vuonna selvittänyt Järvenpään sarjamurhaajan henkilöllisyyden(asuu Kellokoskella) ja Tulilahden kaksoismurhan tekijän henkilöllisyyden(kuoli Helsingissä 2009). Nämä kaverit eivät edes yhdynnästä olleet kiinnostuneita, koska heillä mälli lensi siitä, kun puukon terä upposi naisen lihaan.
Ei ziisus sä olet outo ja pelottava. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti??????
Jos sinulle kelpaisivat (vain) ne mieleltään tavalla tai toisella sairaat naiset, jotka hengailevat psykopaattien ja narsisti-k*sipäiden kanssa, en yhtään ihmettele etteivät tavalliset kiltit naiset sinusta kiinnostu. Ei pidäkään kiinnostua.
Näytä minulle tavallinen kiltti nainen, ole ystävällinen. Tässä elämässä ne kaikki "tavalliset kiltit naiset" ovat paljastuneet heti lähtökuopissa kangastukseksi erämaassa.
Mikä pakko ajaa kiltin naisen pariutumaan liian aikaisin jonkun epäkelvon miehen kanssa? En saata ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ois, jos vaan imisit säkkejä.. Ärsyttävä reppana.<haista sinä hel vetin lu tka hevon vi ttu. Sinä olet pelkkä mitätön huo rintekijä ja oikein kunnon uhriutuja, sekä narsistin rakastaja. Halveksun kaltaisiasi ylimielisiä pikku pas kiaisia oikein huolella.
No nyt on sairasta settiä! Heittikö psykoosin päälle?