Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko naiset, että tällainen mies saa kenet vaan?

naukumista ja nassuttamista
21.08.2019 |

Törmäsin tässä taas sekä naisten, että miesten kommentteihin, että hyvännäköinen pitkä, älykäs ja urheilullinen, terveet elämäntavat omaava mies saa kenet tahansa naisen.
Itse olen 188cm pitkä, älykkyysosamäärä korkeampi, kuin 99,2% ihmisistä, olin aikaisemmin erittäin urheilullinen ennen, kuin sairastin 6kk kestäneen periomyokardiitin ja olen ulkonäöltäni keskitasoa parempi(naisten mukaan Robert Pattison klooni). En ole koskaan tupakoinut, enkä ole viime vuosina, eli sairastelun jälkeen käyttänyt alkoholia oikeastaan ollenkaan. Olen tällä hetkellä 35-vuotias ja olen seurustellut elämässäni tasan kaksi kertaa...
Ensimmäinen suhde minulla oli noin kaksi kuukautta 21-vuotiaana. Tuo suhde päättyi niin, että kyseinen oman ikäiseni tyttö "diagnosoi" minulle epävakaan persoonallisuushäiriön, väitti tulleensa minun "uhrikseni" ja jätti minut. Myöhemmin kuulin, että tytöllä itsellään on epävakaa persoonallisuushäiriö ja, että hän oli todellisuudessa jättänyt minut tummaihoisen afrikkalaisen maahanmuuttajamiehen takia, jota hän oli tapaillut samaan aikaan. Kyseisen tytön kanssa emme kertaakaan harrastaneet seksiä.
Toinen suhde minulla oli 25-26-vuotiaana. se oli noin vuoden kestänyt on-off suhde vanhempaan(37-38v) ylipainoiseen(163cm/85kg) naiseen, joka paljastui sittemmin naimisissa olevaksi. Hän oli työnsä(alakoulun erityisopettajan sijainen) takia asunut eri paikkakunnalla, kuin aviomiehensä ja valehteli minulle, että olisi ollut eronnut. Suhteen päättyessä nainen muutti takaisin "exänsä" luokse, koska oli omien sanojensa mukaan sairastunut syöpään. Naisen kaverilta kuulin kuitenkin, että mitään syöpää ei ollut ja, että aviopari ei ollut koskaan edes eronnut. Tällöin tämä muijani oli sepittänyt joillekin toisille miesystävilleen, että olen "psykopaattisella tavalla mustasukkainen" ja, että ahdistelen häntä. Ennen tätä suhdetta minulla oli ollut yksi noin kuukauden kestänyt seksisuhde itseäni nuorempaan tyttöön.
Tämän jälkeen en ole ollut minkäänlaisessa suhteessa yhdenkään naisen kanssa, enkä myöskään harrastanut seksiä yhdenkään naisen kanssa. Pyrin tuon viimeisen suhteen jälkeen etsimään seuraa netistä noin vuoden ajan treffisivustoilta, mutta ketään naista ei kiinnostanut edes viestitellä kanssani. Jos muutaman viestin sain jonkun naisen kanssa vaihdettua, niin nainen menikin sitten jo parempiin suihin, kun joku toinen mies jo vei... Siellä oli käytännössä kaikilla naisilla niin hirveä vienti, että sieltä oli mahdotonta naista saada, kun oli "yksi miljoonasta" naiselle viestiä lähettävästä miehestä...
Myöhemmin olen pariin naiseen tutustunut netissä, mutta heidänkään kanssa ei syntynyt treffailua, koska he molemmat olivat parisuhteessa... Minä, kun en varattuihin halua kajota, etenkään sen yhden naimisissa olleen jälkeen...

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naukumista ja nassuttamista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo otsikko vastasi tekstiä (joka oli puuduttavaa diipadaapaa)?

Teksti oli täyttä totta ja otsikko vastasi tekstiä siinä mielessä, että nettikeskusteluissa väitetään sekä naisten, että miesten toimesta, että pitkä, urheilullinen ja älykäs mies saa kenet tahansa. Minä en todellakaan saa ketä tahansa ja tiedän muitakin kaltaisiani miehiä, joilla ei montaa naista, eikä yhtään parisuhdetta ole elämässään ollut.

Opettele pilkkusäännöt. Ne on ihan alkeisjuttu kirjallisessa viestinnässä, ja niitä et ylivertaisesta älykkyydestäsi huolimatta ole näemmä kyennyt oppimaan.

Vierailija
62/151 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit varmaan, että älykkyysosamääräsi on matalampi kuin 99,2 prosentilla?

Miksi noin luulet? Miksi pitää aina heti olla haukkumassa apta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naiset voi pelätä liian täydellistä miestä.Kuvitella,että itse ei oo tarpeeksi hyvä sellaselle miehelle.

Vierailija
64/151 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenut tän miehen kommentteja toisissa ketjuissa. Hirveä tyyppi. Hyvä että naiset on älynneet pysyä tästä erossa. Molemmat seurustelusuhteet ovat lähteneet diagnosoimaan häntä ja varmasti syystä. 

Vierailija
65/151 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikon perusteella jo sanon, että ei. Ensinnäkään tommonen kysely ei viehätä, toiseks kukaan mies ei viehätä KAIKKIA naisia.

Ihan uteliaisuutta, miten yleensä vietät aikas? Töissä, opiskellen ja urheillen? Meinaan mulla ois tullu nuorisona ajankäyttöongelmia, jos en ois juonu, tupakoinu tai seurustellu :D Ja sillä perusteella todennäköisesti jo en olis sun "tasoa".

Mulla on ollut paljon harrastuksia. Urheiluun liittyen jne. Olen myös joskus harrastanut shakkia ja pienoismalleja. Nuorempana toki kävin baareissakin ja biletin, sekä käytin paljon turhaan aikaa naisen etsintään netissä.

Luen paljon kaikenlaista, hankin tietoa. Olen ollut kiinnostunut historiasta, psykologiasta ja filosofiasta ja jotain näistä oli tarkoitus mennä opiskelemaan ennen, kuin mainitsemani sairaus pilasi suunnitelmat.

Nyt lähden lyömään läjän pöllejä haloiksi, joten palaan asiaan ehkä huomenissa.

Kuule kyllä nyt on käyny vaan klassinen "ei oo sattunu oikeeta kohalle". Tai sitten sä et ole hauska. Sitä ei korvaa mikään, en tiedä voiko opetella.

Hei on meitä huumorintajuttomia naisiakin. Mun mies ei ole vähääkään hauska vaan aika tosikko enkä vaihtaisi sitä yhteenkään hauskaan. Hauskat miehet on rasittavia.

Mulle tulee ap:n kirjoitustyylistä aika naismainen vaikutelma. Ei se auta että on iso ja komea jos sisin ei vastaa sitä. Oma mieheni taas on pieni ja laiha mutta se ei haittaa koska sisimmältään se on kuitenkin Mies.

Vierailija
66/151 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tuosta korkeasta ÄO:sta mieleen, että mahtavatko sosiaaliset taidot olla millaiset? Melkein luulen ettei tuossa top 0,8% joukossa ole muita kuin aspergereita - ainakin mitä lukiolaisten matemaattisten aineiden kilpailuja olen seurannut. Tämä voisi selittää, miksei pariutuminen onnistu ainakaan treffisovellusten kautta. Pitäisi hakeutua sellaiseen seuraan, missä naiset ovat tottuneet asseihin ja sulattavat heille tyypilliset outoudet ilman kummempaa ongelmaa. 

Vierailija
67/151 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko nyt edes vähän kertoa, että millaista naista itse haet, millaisiin piirteisiin naisissa ihastut?

En ole vuosiin enää hakenut oikeastaan yhtään minkäänlaista naista. Tein 27-vuotiaana päätöksen, että keskityn vuoden verran kokonaan muihin juttuihin. Kun olin pari vuotta ollut ilman minäkäänlaista suhdetta, niin kiinnostus naisiin tutustumisen suhteen oli myös mennyt täysin. En näe naisiin tutustumista tänä päivänä enää kannattavana. Olen myös menettänyt kiinnostukseni seksin suhteen. En oikein näe, että voisin saada naiselta yhtään mitään plussaa elämääni... Olen aina ollut kiinnostunut naisista siten, kuin olen ne päässäni ajatellut, mutta valitettavasti sellaisia naisia ei ole oikeasti olemassa, miten minä naiset olen ajatellut.

Nuorempana hain naisia päällinpuolin aika laajalla skaalalla.

Ei kannata kuvitella päässään millaisia ihmiset ovat vaan havainnoida todellisuutta ja nähdä ne sellaisena kuin ne ovat.

Jos tuossa iässä on kiinnostus seksiin hävinnyt, testotasoissasi lienee pahasti vikaa. Sekin on tekijä joka karkottaa naiset: feromonisi tuskin ovat kovin maskuliiniset. Koko viestintätyylisi on epämääräisellä tavalla epämiehekäs. Se luultavasti on syy miksei sinulle ole isommin lohjennut. Harva nainen pitää miehestä joka on ulkoisesti maskuliininen mutta sisäisesti naismainen. Naismaisista miehistä tykkäävät naiset haluavat yleensä jotain Jonne Aaron -tyyppejä.

Tässä kohtaa luultavasti mielelläsi väittäisit, että olet vaan niin älykäs että sinua ei koeta *lisää sopiva adjektiivi*. Mutta satun tuntemaan aika tavalla samantasoisia miehiä: matematiikan ja tekniikan tohtoreita ja sellaisia. Eivätkä ne vaikuta naismaisilta kuten sinä, joten turha vedota ylivertaiseen älykkyyteesi. Kukaan niistä ei muuten pidä mitenkään tarpeellisena tuoda sitä todistettavasti ylivertaista älykkyyttään millään tavalla esiin -eikä kukaan heistä ole edes käynyt Mensan testeissä.

Kaiken kaikkiaan tulee sellainen olo että takerrut tuohon ajatukseen älystäsi koska mitään muuta meriittejä sinulla ei ole. Tuossa iässä pitäisi jo olla.

Vierailija
68/151 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit, niin tuskin kyselisit sitä täältä.

Vierailija
69/151 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on uli uli mies ja kaiken päälle juoruilija, niin ei auta vaikka pituutta olisi lähes 190 cm.

Vierailija
70/151 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miestä ei ole olemassakaan, joka ulkonäöllään saisi ihan kenet vain. Raha ja kuuluisuus on eri juttu. Hollywood-näyttelijä tai formulakuski saa kenet tahtoo. Ulkonäöllä: no no.

Vierailija
71/151 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottamatta muuhun kantaa, totean vain että totta on se, että komea ja niin edelleen mies ehkä saisi naisia, jos viitsisi alentua niihin soidinleikkeihin. Itse komeana ja omanarvontuntoisena miehenä kun en ole lähtenyt siihen pelleilyyn mukaan, niin ilman naista tässä mennään. Ehkä saisin naista, mutta en halua nähdä yhtään ylimääräistä vaivaa "saadakseni palkinnon".

Jos ei täyden kympin nainen vain ilmesty elämääni, saavat naiset olla ilman minua.

Vierailija
72/151 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen puslkan puoleinen 50+ MIES. Pärjään naisten kansa ihan hyvin Vinkki. Kuuntele naista. Ole myötätuntoinen, kohtelias. Ja muista että sinä et ole maailman napa.

Vierailija
73/151 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut itse mitään naismaista ap:n kommunikaatiossa. Minua kuitenkin puistattaa hänen tapansa kuvailla naisia joiden kanssa on ollut parisuhteessa (ylipainoinen ja perään vielä tarkat mitat jne.). Ehkä naiset vaistoat tapasi arvottaa ihmisiä ja siksi et vedä heitä puoleensa. Tuossa joku kertoi lyhyestä jne. miehestään jota rakastaa ja joka rekee hänet onnelliseksi, tukee ja jonka seurassa on yksinkertaisesti hyvä olla. Tuollaiset miehet vetävät puoleensa naisia ja muodostavat pitkiä onnellisia parisuhteita.

Vierailija
74/151 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ottamatta muuhun kantaa, totean vain että totta on se, että komea ja niin edelleen mies ehkä saisi naisia, jos viitsisi alentua niihin soidinleikkeihin. Itse komeana ja omanarvontuntoisena miehenä kun en ole lähtenyt siihen pelleilyyn mukaan, niin ilman naista tässä mennään. Ehkä saisin naista, mutta en halua nähdä yhtään ylimääräistä vaivaa "saadakseni palkinnon".

Jos ei täyden kympin nainen vain ilmesty elämääni, saavat naiset olla ilman minua.

😂

Vierailija
75/151 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri kun pääsin sanomasta, että sinulle taitaa jäädä mysteeriksi se, mikseivät naiset kiinnostu!

Kielenkäyttösi saisi minut luopumaan sinuun tutustumisesta. Tiedän kyllä, että tuokin sana tuossa kuudentena on nykyisin useimpien ihmisten sanavaraston käytetyimmässä päässä, mutta minulle se edustaa vain ala-arvoista tyyliä.

Kokoomuksen ja vapaamuurarien trollitehtaiden mainitseminen osoittaa sinut aika äkkiä ihmiseksi, jota ei halua viereensä vakituisesti. Kokoomus on puolue ja vapaamuurarit aina keskuudessamme, joten viis niistä, mutta olet kovin äkkinäinen luokittelemaan ihmisiä muutaman sanan perusteella. Haluaisinpa nähdä, millaisella treffi-ilmoituksella olet hakenut naisseuraa. Erityisesti kiinnostaa se kohta, jossa kuvailet haluamasi kaltaista naista.

Nro 17

Eli sinä et tutustuisi mieheen, jos saisit selville, että hän on jossain nettikeskustelussa käyttänyt kirosanaa? Kummallista moralisointia ja minuun kohdistuvaa kontrollointia tällainen, että pyritään vaikuttamaan nettikirjoitteluuni tällaisella "ei naiset kiinnostu sinusta, koska kirjoitat noin"- kortilla. Mä en ole täällä iskemässä naisia, enkä ole vuosiin edes yrittänyt tutustua naisiin. En siis tule muuttamaan kirjoitustyyliäni sinun mieliksesi, enkä sinut saadakseni.

Mielestäni tällä saitilla tuodaan esiin hämäriä poliittisperäisiä näkökulmia, joita jotkut "trollit" täällä ovat markkinoineet. En usko siihen, että mikään iso keskustelusivusto olisi vapaa mistään poliittisen tahon trolleista. Sinä, jota tässä lainaan, olet kuitenkin varmaan lähtöisin jostain noitavainojen ajan inkvisitiosta.

Vierailija
76/151 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä taivaan lahja! Ja vielä ihmettelet kun ei lohkea :D

Vierailija
77/151 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaankaan voisi enää ihastua naiseen, mutta voisin kiinnostua siitä, minkälaista hengenruokaa hänellä on tarjota minulle... Itseäni kiinnostaa mm. kiinnijäämättömät seksuaalirikolliset ja selvittämättömät stranger to stranger henkirikosjutut. Jos nainen pystyy auttamaan tapausten selvittämisessä uskottavalla tavalla, niin voisin olla tällöin hyvinkin kiinnostunut tämän naisen preesenssistä...

Brrrr….. :(

Vierailija
78/151 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muuten vieläkään ole kertonut mitä teet työksesi, jos mitään. Ja tuo sydänpussin tulehdus ei kyllä estä opiskelua tai työtä. Milloin se mahtoi olla?

Vierailija
79/151 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sä olet oikeasti se mies! Ihan samalla tavalla puhui mitä kirjoitat ja aina mainosti tota linkkaamaa saittiasi. Oli kuulemma siellä arvostettu kirjoittaja.

Eka kerta kun löysin vauva-palstalta tutun :D

Ihan pakko kommentoida tähänkin viestiin. Heh heh, minkähänlainen ihminen keksii kirjoittaa tuollaista settiä... Tulee väkisin mieleen, että kyseessä on joku vuosia keskustelusaiteilla kytännyt ja taktiikoitaan hionut trolli. Sellainen ihminen, jolle on tärkeää päästä tuntemattomien nettikirjoittajien pään sisään... Ihminen, jolle toisten ihmisten kontrollointi ja siitä saatava vallantunne ovat keskeisellä tavalla tärkeitä... Kyky kontrolloida toisia ihmisiä ja siitä saatava ylivertaisuuden ja kaikkivoipaisuuden tunne.

5. These eyes want to gain power of you: https://www.lipstickalley.com/proxy.php?image=http%3A%2F%2F4.bp.blogspo…

Vierailija
80/151 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alaa olet opiskellut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän