Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko naiset, että tällainen mies saa kenet vaan?

naukumista ja nassuttamista
21.08.2019 |

Törmäsin tässä taas sekä naisten, että miesten kommentteihin, että hyvännäköinen pitkä, älykäs ja urheilullinen, terveet elämäntavat omaava mies saa kenet tahansa naisen.
Itse olen 188cm pitkä, älykkyysosamäärä korkeampi, kuin 99,2% ihmisistä, olin aikaisemmin erittäin urheilullinen ennen, kuin sairastin 6kk kestäneen periomyokardiitin ja olen ulkonäöltäni keskitasoa parempi(naisten mukaan Robert Pattison klooni). En ole koskaan tupakoinut, enkä ole viime vuosina, eli sairastelun jälkeen käyttänyt alkoholia oikeastaan ollenkaan. Olen tällä hetkellä 35-vuotias ja olen seurustellut elämässäni tasan kaksi kertaa...
Ensimmäinen suhde minulla oli noin kaksi kuukautta 21-vuotiaana. Tuo suhde päättyi niin, että kyseinen oman ikäiseni tyttö "diagnosoi" minulle epävakaan persoonallisuushäiriön, väitti tulleensa minun "uhrikseni" ja jätti minut. Myöhemmin kuulin, että tytöllä itsellään on epävakaa persoonallisuushäiriö ja, että hän oli todellisuudessa jättänyt minut tummaihoisen afrikkalaisen maahanmuuttajamiehen takia, jota hän oli tapaillut samaan aikaan. Kyseisen tytön kanssa emme kertaakaan harrastaneet seksiä.
Toinen suhde minulla oli 25-26-vuotiaana. se oli noin vuoden kestänyt on-off suhde vanhempaan(37-38v) ylipainoiseen(163cm/85kg) naiseen, joka paljastui sittemmin naimisissa olevaksi. Hän oli työnsä(alakoulun erityisopettajan sijainen) takia asunut eri paikkakunnalla, kuin aviomiehensä ja valehteli minulle, että olisi ollut eronnut. Suhteen päättyessä nainen muutti takaisin "exänsä" luokse, koska oli omien sanojensa mukaan sairastunut syöpään. Naisen kaverilta kuulin kuitenkin, että mitään syöpää ei ollut ja, että aviopari ei ollut koskaan edes eronnut. Tällöin tämä muijani oli sepittänyt joillekin toisille miesystävilleen, että olen "psykopaattisella tavalla mustasukkainen" ja, että ahdistelen häntä. Ennen tätä suhdetta minulla oli ollut yksi noin kuukauden kestänyt seksisuhde itseäni nuorempaan tyttöön.
Tämän jälkeen en ole ollut minkäänlaisessa suhteessa yhdenkään naisen kanssa, enkä myöskään harrastanut seksiä yhdenkään naisen kanssa. Pyrin tuon viimeisen suhteen jälkeen etsimään seuraa netistä noin vuoden ajan treffisivustoilta, mutta ketään naista ei kiinnostanut edes viestitellä kanssani. Jos muutaman viestin sain jonkun naisen kanssa vaihdettua, niin nainen menikin sitten jo parempiin suihin, kun joku toinen mies jo vei... Siellä oli käytännössä kaikilla naisilla niin hirveä vienti, että sieltä oli mahdotonta naista saada, kun oli "yksi miljoonasta" naiselle viestiä lähettävästä miehestä...
Myöhemmin olen pariin naiseen tutustunut netissä, mutta heidänkään kanssa ei syntynyt treffailua, koska he molemmat olivat parisuhteessa... Minä, kun en varattuihin halua kajota, etenkään sen yhden naimisissa olleen jälkeen...

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos todella olet niin vastenmielinen kuin miltä tekstisi perusteella vaikutat, niin ei ole ihme, jos et saa puolisoa.

Paras keino saada nainen: hyvä itsetunto.

Mistä syystä sitten kaikilla narsisteilla on kaunis ja tasokas nainen? Narsismin takana on todella huono itsetunto...

Vierailija
42/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tälläinen ketju:Olenko ihannemiehesi, olen Tällainen ja Tällainen blaa blaa...kuka näitä oikein tehtailee? Ja mikä on tarkoitus?Tr mollaaminen vai joku muu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naukumista ja nassuttamista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikon perusteella jo sanon, että ei. Ensinnäkään tommonen kysely ei viehätä, toiseks kukaan mies ei viehätä KAIKKIA naisia.

Ihan uteliaisuutta, miten yleensä vietät aikas? Töissä, opiskellen ja urheillen? Meinaan mulla ois tullu nuorisona ajankäyttöongelmia, jos en ois juonu, tupakoinu tai seurustellu :D Ja sillä perusteella todennäköisesti jo en olis sun "tasoa".

Mulla on ollut paljon harrastuksia. Urheiluun liittyen jne. Olen myös joskus harrastanut shakkia ja pienoismalleja. Nuorempana toki kävin baareissakin ja biletin, sekä käytin paljon turhaan aikaa naisen etsintään netissä.

Luen paljon kaikenlaista, hankin tietoa. Olen ollut kiinnostunut historiasta, psykologiasta ja filosofiasta ja jotain näistä oli tarkoitus mennä opiskelemaan ennen, kuin mainitsemani sairaus pilasi suunnitelmat.

Nyt lähden lyömään läjän pöllejä haloiksi, joten palaan asiaan ehkä huomenissa.

Kuule kyllä nyt on käyny vaan klassinen "ei oo sattunu oikeeta kohalle". Tai sitten sä et ole hauska. Sitä ei korvaa mikään, en tiedä voiko opetella.

Vierailija
44/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa jo ihan naisenakin mennä maku tän palstan miesvihamielisyyteen. Ap:n ei tarvitse aloituksessa kuin tuoda esille olevansa mies, niin johan ekassa kommentissa epäillään hänen olevan tyhmempi kuin 99% suomalaisista...

Ainoat hyväksyttävät mielipiteet ja puheenaiheet miehille täällä näyttävät olevan a) kehua miten nainen on painossa kuin painossa (mutta erityisesti ylipainossa) kaunis ja haluttava ja b) kertoa että ei koskaan katsele tai ajattele ketään muita naisia kuin omaa puolisoa.

Itse käsitin aloituksen luettuani otsikon muotoilun tarkoittavan käytännössä tätä: ”Luuletteko oikeasti että elämämon ruusuilla tanssimista vain siksi että sattuu olemaan pitkä, älykäs ja urheilullinen? Voin todistaa että näin ei ole.” Moni varmaan ajatteli ennen aloituksen lukemista että teksti on pelkkää leuhkimista ja kehujen kalastelua, ja teilasi sitten Ap:n edes lukematta aloitusta.

Mutta joo, ihan tutkimustenkin mukaan naiset arvostavat kumppanissa eniten kykyä viihdyttää, keskustella ja kertoa tarinoita. Vaikka usein toisin luullaan, niin pituus ja Mensa-älykkyys ovat toissijaisia seikkoja.

Vierailija
45/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos todella olet niin vastenmielinen kuin miltä tekstisi perusteella vaikutat, niin ei ole ihme, jos et saa puolisoa.

Paras keino saada nainen: hyvä itsetunto.

Mistä syystä sitten kaikilla narsisteilla on kaunis ja tasokas nainen? Narsismin takana on todella huono itsetunto...

Olet taas niitä, joiden mielestä kaikki naiset himoitsee jännämiehiä? 👍 Suurimmalle osalle naisista on tässä vaiheessa hyvin selvää, miksei sulla käy flaksi.

Mä en ole tunnettu missään kylillä. Yritätkö sä nyt projisoida muhun projektiota? Tiesitkö muuten, että tarinoitsijamiehet, jotka kertoilee asioita väärin päin, saa sen verran paljon naisia, että ne ei ehdi tällaisia juttuja kirjoitteleen nettiin? Ne ei myöskään valita naisenpuutetta, vaan ne kerskailee sillä, kuinka ne on panneet jokaista kaupungin mimmiä...

Et ole ikinä harkinnut sitä, että saattavat valehdella sinullekin?

Vierailija
46/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä, että miten sydänpussin tulehdus on estänyt/estää historian, psykologian ja/tai filosofian opiskelut?

Onko sinulla siis jokin ammatti ja oletko töissä? Jos vastaus on ei molempiin niin siinä kyllä yksi syy.

Vierailija
47/151 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jätti t_mmaihoisen m_ahanmuuttajan takia", "Ylipainoinen vanhempi nainen"....niin väsynyttä, niin väsynyttä.

Yrittäkää nyt edes näiden provojen kanssa.

No ei kyllä ollut provoa pa*kan vertaa. Kirjoitin täyttä totta. Jos et totuutta kestä, niin voit palata sinne kokoomuksen, tai vapaamuurareiden toimistolle(trollitehtaalle), mistä olet lähtöisinkin.

Ja siinä *puf* menivät ne viimeisetkin kiinnostuneet naiset. 

Näin se tehdään pojat, näin menetät naiset muutamassa hetkessä.

Voi ei, sniff... En minä tällä aloituksella tullut täältä naisia etsimään, joten sama se...

Kilttimiehillä on se ongelma, että he ajattelevat olevansa ystävällisiä ihmisiä olemalla kilttejä aina välillä tietyille henkilöille. Kun se ei tee mukavaksi ihmiseksi, että on ystävällinen sille kauniille naiselle ja ilkeä rumalle naiselle.

Vierailija
48/151 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti oli täyttä totta ja otsikko vastasi tekstiä siinä mielessä, että nettikeskusteluissa väitetään sekä naisten, että miesten toimesta, että pitkä, urheilullinen ja älykäs mies saa kenet tahansa. Minä en todellakaan saa ketä tahansa ja tiedän muitakin kaltaisiani miehiä, joilla ei montaa naista, eikä yhtään parisuhdetta ole elämässään ollut.[/quote]

Ainoastaan naisvihaaja Uli miehet kirjoittavat niin palstalla. Heidän mielestään normaali tavis mies on top 10 miesten joukossa. Naiset ovat päinvastoin sanoneet, että ei ole.

Vierailija
49/151 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan saa "ketä vaan". Naisilla on omat mieltymyksensä. Jotkut on esimerkiksi lesboja.

Vierailija
50/151 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siis sä olet oikeasti se mies! Ihan samalla tavalla puhui mitä kirjoitat ja aina mainosti tota linkkaamaa saittiasi. Oli kuulemma siellä arvostettu kirjoittaja.

Eka kerta kun löysin vauva-palstalta tutun :D[/quote]

Oho, onpa jännä!

Kerro millainen se tyyppi oli livenä. On aina kiinnostanut, millaisia noi naisista valittavat palstamiehet ovat oikeassa elämässä.

Vierailija
51/151 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, tiedän ihan Ap:n kaltaisen miehen :D

Ulkonäkökuvaus täsmää ja samoin kertomukset existä. Tosin, aika nopeasti paljastui, että se miten kertoi exien toimineen, olikin itse tehnyt vastaavat asiat. Lukuunottamatta tuota maamu-kohtaa. Oli hetken aikaa tunnettu "sankari" tarinoineen tuossa kylillä, mutta katosi sitten jonnekin.

Mä en ole tunnettu missään kylillä. Yritätkö sä nyt projisoida muhun projektiota? Tiesitkö muuten, että tarinoitsijamiehet, jotka kertoilee asioita väärin päin, saa sen verran paljon naisia, että ne ei ehdi tällaisia juttuja kirjoitteleen nettiin? Ne ei myöskään valita naisenpuutetta, vaan ne kerskailee sillä, kuinka ne on panneet jokaista kaupungin mimmiä...

Itselläni kokemukset eräästä entisestä kaveristani, joka tällaisia väärinpäin käännettyjä valheita on kertoillut. Mies on nykyään onnellinen vieraannuttajaiskä, yh. Valehteli vaimolleen käytännössä kaiken itsestään, käytti taloudellisesti hyväksi ja lopulta vei lapset... Lisää hänestä voit lukea täältä: http://psykopatologia.foorumi.eu/viewtopic.php?f=9&t=20677

Kualen nauruun.... :DD

Vierailija
52/151 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on vaan niin hyvä tyyppi että rakastuin. Hän ei ole kovin pitkä (172cm), ei ole töissä sairauden takia, melko pieni varustus... mutta silti hän vain vetää minua puoleensa. Hänellä on harrastuksia, kavereita, hauskoja tarinoita ja mielipiteitä. Hän myöskin tukee minua, ei tuomitse vaan hyväksyy myös menneisyyteni, on rehellinen ja luotettava, erittäin hyvä huumorintaju. Hän huomioi minua ja on vaan ihana.

Hänelläkään ei ole ollut kuin pari naista ennen minua. Arvostan sitä. Hän ei kuitenkaan ole ollenkaan katkera asiasta eikä ajattele alapäällään.

Ehkä sinun pitää kehittää persoonallisuuttasi. Joku älykkyys ja ulkoiset ominaisuudet ei riitä jos olet tylsää seuraa. Hyviä asioita ne on ilman muuta! Tai sitten liikut väärillä vesillä, kun exäsikin ovat olleet vähän erikoisia tapauksia.

Vierailija
53/151 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 44-vuotias ylipainoinen nainen ja mulla meni suhun maku kun huomasin, etta puhut seksista - aikuisena miehena- kayttamalla kiertoilmaisua "olla sillain" ja kirjoitat "ongelman" asemesta "onkelma".

Taman lisaksi tuli vahva patemisen tunne tuosta "projisoida projektiota" -lauseesta. 

Mulla tulee mieleen vahan semmoinen itsestaan (lahinna alykkyydestaan) liikoja luuleva, muka-oppinut raukka. 

Anteeksi nyt vaan. Enhan ma sua tunne. Mutta kirjoitustesi perusteella... 

Vierailija
54/151 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, urheilullinen ja älykäs mies ei saa naista, jos luonteessa ei ole kehumista. Siksi ap sinä et saa naisia.

Voit olla pitkä, mutta siinä se. Olet entinen urheilullinen. Olet jopa liian älykäs.

Luonteesi on ruma. Kuten Pattisonin ulkonäkö :D

Vierailija
55/151 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaamatta sinua on vaikea sanoa, miksei kukaan sinulle mieluinen nainen kiinnostu sinusta. Minä olin nuorena niitä neitoja, jotka kuulivat kyllästymiseen saakka sitä, kuinka saisin ihan kenet vain haluaisin. Seksiseuraa minulle tarjottiinkin ovista ja ikkunoista, mutta ketään ei kiinnostanut parisuhde kanssani. Erityisen hämmästynyt olen siitä, miten moni ukkomies on kertonut puutteellisesti siviilisäädystään tai valehdellut minulle päin naamaa päästäkseen sänkyyni yhdeksi kerraksi tai säännölliseksi vieraaksi.

Olen joskus kysynyt kavereilta, mikä minussa aiheuttaa tämän, mutta kai kohteliaisuuttaan he eivät ole osanneet sanoa. Sinullekin näyttää sama asia jäävän salaisuudeksi.

Minusta saalistajat muodostuvat ongelmaksi, koska ne työntävät itsensä tarjolle niin aggressiivisesti. Oma kokemukseni on, että saalistajanaiset ovat hyvin aggressiivisesti kimpussa, kun muunlaiset naiset ovat lähinnä oman sängyn alla piilossa. Ja kun ne tavalliset naiset ovat oman sängyn alla piilossa, niin niihin ei tavalliset miehet oikein pääse käsiksi ja näin ollen tavallisille naisille tyrkyllä on enimmäkseen saalistajamiehiä.

Tavallinen nainenhan on todella vaikea iskeä, lähes mahdoton, kun taas saalistajanainen on voimakkaasti tyrkyllä ja rakkauspommittaa 24/7.

Minä olin peruskoulussa koulukiusattu, eikä mulla ollut lukioaikana kovin paljon kavereita. Vanhat koulukiusaajani pyörittivät alueen sosiaalisia kuvioita ja minut kammettiin tarkoituksella niistä ulos. Tavallaan ne kanavat naisiin tutustumisen suhteen olivat tukossa. Yökerhoista ja netistä ei oikein flaksannut. Olin liian ujo tutustuakseni naisiin yökerhoissa ja netissä oli aika vaikeaa saada kontaktia naisiin, kun olin aina yksi tuhannesta päivän aikana viestiä lähettäneistä miehistä...

Minä olen oikeastaan tutustunut niihin naisiin, jotka ovat olleet kiinnostuneita tutustumaan minuun. Niitä ei ole paljoa ollut. Tarjonta on ollut, mitä se on ollut ja tulos on sen näköinen.

Valehtelevia ukkomiehiä on paljon, jotka ovat seksin perässä ja yhtä paljon on valehtelevia varattuja naisia, jotka ovat huomion perässä. Nämä naiset eivät käsittääkseni yleensä ole niinkään seksin perässä, vaan he haluavat lähinnä hurmata miehen ja saada miehen silminnähden ihastumaan itseensä. Molemmat, sekä seksinnälkäiset ukkomiehet, että huomion kipeät varatut naiset ovat mielestäni narsisteja.

Vierailija
56/151 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ominaisuuksiin itse ihastut naisessa alkuvaiheessa?

Mietin, kun nuo mainitsemasi seurustelutapaukset vaikuttavat kumpikin aika, sanoisinko erikoisilta. Ei ihan tavallisinta käytöstä suhteessa eikä sen jälkeen.

Ehkä tiedostamattasi sinuun vetoaa naisessa jokin piirre mikä on yleisempää jos persoonallisuus on epävakaa. Ehkä nainen vaikuttaa erityisen helposti lähestyttävältä, puhuu jo varsin aikaisessa vaiheessa hyvinkin henkilökohtaisia asioita, on valmis sitoutumaan nopeasti...nämä nyt vain ihan heitettyjä esimerkkejä.

Impulsiivisten ihmisten kanssa ne hyvät ajat ovat kenties hienompia kuin muiden, mutta samoin ne huonot ajat ovat todella huonoja ja tilanteet vaihtelevat usein ja paljon.

Tuli vaan mieleen. Ei välttämättä ole kyse siitä, ettet saisi haluaamasi, vaan voi olla se ettet itse kiinnostu niistä naisista joilla olisi sinulle oikeaakin annettavaa suhteessa.

Enpä usko, että minulla olisi mitään erityistä mieltymystä tutustua persoonallisuushäiriöisiin naisiin... Nuo naiset nyt vaan ovat olleet ne, jotka ovat kiinnostuneet minusta.

Sehän on aika peruspsykologiaa, että jos henkilö menee narsistisen persoonallisuushäiriön omaavan kanssa parisuhteeseen ja perustaa sen kanssa perheen, niin tällöin on luultavaa, että tällä henkilöllä on itselläänkin sen kaltaista patologiaa, mikä aiheuttaa taipumuksen kiinnostua tästä narsistisesta tyypistä.

Minä en olisi kenenkään noiden exieni kanssa kuitenkaan mennyt parisuhteeseen, koska heistä ilmeni piirteitä, joiden vuoksi koen, että en olisi halunnut heidän kanssaan mitään vakavempaa... En voisi muuttaa saman katon alle naisen kanssa, jossa ilmenee sellaisia piirteitä... Suhteeni ovat myöskin olleet aika lyhyitä ja päättyessään edelleen siinä katselu- ja tutustelu- vaiheessa.

Fakta on kuitenkin se, että kyseiset naiset ovat niin sanotusti olleet minulle tarjolla. Mulla ei ole tosiaan naisia liiemmin ollut ja nuorempana homma meni helposti niin, että kun joku vähänkään ok(ei päihdeongelmaa, tai tunnettuja vakavia mielenterveysongelmia) nainen oli kiinnostunut, niin minähän toivotin naisen yritykset tervetulleiksi. Halusin kokemuksia. Yleensä naiset olivat hyvin vaikeasti tavoitettavissa, mutta nämä jotkut harvat olivat hyvinkin päällekäyviä ja aggressiivisia tutustumisessaan...

Nopea sitoutuminen, tai sellaiset asiat eivät minua kuitenkaan ole erityisesti viehättäneet, eikä tällaista ole välttämättä näissä minun jutuissa näkynytkään.

Yksi juttu tuossa oli vähän tarjolla pari vuotta sitten, mutta huomasin aika nopeasti, että tuollakin tuttavapiirin kautta kohdatulla naisella on jonkinlainen B-clusterin persoonallisuushäiriö ja jätin senkin homman sitten jo ennen, kuin mitään ehti syntyä. Kyseinen nainen olikin sitten jo ehtinyt puhua minusta paskaa parille eri henkilölle...

Vierailija
57/151 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika ei ole koskaan vain ja ainoastaan niissä muissa.

Tämän kun opit niin saatat viehättää oikeanlaista ihmistä.

Tuolla asenteella et.

Ps. Minuakin on häiriköity ja kyseiset ihmiset ovat olleet samanlaisia "vika on muissa" Ihmisiä kuin sinä. Kykenemättömiä ottamaan vastuuta itsestään.

Itselläni ei ole ollut vaikeuksia löytää pitkiäkään parisuhteita.

Aika huvittava viesti. Tavallaan itsensä nollaava. Henkilö haukkuu minut pystyyn ja haukkuu asenteeni ja esittää huonon asenteen syyksi naisenpuutteeseeni. Itse kuitenkin kehuu, ettei hänellä ole ollut mitään ongelmia löytää pitkiä parisuhteita. Eli henkilöllä on itsellään kammottava asenne, mutta on silti löytänyt itselleen pitkiä parisuhteita ja on näin ollen itse elävä esimerkki siitä, että kovasti peräänkuuluttamallaan asenteella ei ole mitään merkitystä parisuhteen löytämisen kanssa...

Vierailija
58/151 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko nyt edes vähän kertoa, että millaista naista itse haet, millaisiin piirteisiin naisissa ihastut?

Vierailija
59/151 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko nyt edes vähän kertoa, että millaista naista itse haet, millaisiin piirteisiin naisissa ihastut?

En ole vuosiin enää hakenut oikeastaan yhtään minkäänlaista naista. Tein 27-vuotiaana päätöksen, että keskityn vuoden verran kokonaan muihin juttuihin. Kun olin pari vuotta ollut ilman minäkäänlaista suhdetta, niin kiinnostus naisiin tutustumisen suhteen oli myös mennyt täysin. En näe naisiin tutustumista tänä päivänä enää kannattavana. Olen myös menettänyt kiinnostukseni seksin suhteen. En oikein näe, että voisin saada naiselta yhtään mitään plussaa elämääni... Olen aina ollut kiinnostunut naisista siten, kuin olen ne päässäni ajatellut, mutta valitettavasti sellaisia naisia ei ole oikeasti olemassa, miten minä naiset olen ajatellut.

Nuorempana hain naisia päällinpuolin aika laajalla skaalalla.

Vierailija
60/151 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaankaan voisi enää ihastua naiseen, mutta voisin kiinnostua siitä, minkälaista hengenruokaa hänellä on tarjota minulle... Itseäni kiinnostaa mm. kiinnijäämättömät seksuaalirikolliset ja selvittämättömät stranger to stranger henkirikosjutut. Jos nainen pystyy auttamaan tapausten selvittämisessä uskottavalla tavalla, niin voisin olla tällöin hyvinkin kiinnostunut tämän naisen preesenssistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan