Luuletteko naiset, että tällainen mies saa kenet vaan?
Törmäsin tässä taas sekä naisten, että miesten kommentteihin, että hyvännäköinen pitkä, älykäs ja urheilullinen, terveet elämäntavat omaava mies saa kenet tahansa naisen.
Itse olen 188cm pitkä, älykkyysosamäärä korkeampi, kuin 99,2% ihmisistä, olin aikaisemmin erittäin urheilullinen ennen, kuin sairastin 6kk kestäneen periomyokardiitin ja olen ulkonäöltäni keskitasoa parempi(naisten mukaan Robert Pattison klooni). En ole koskaan tupakoinut, enkä ole viime vuosina, eli sairastelun jälkeen käyttänyt alkoholia oikeastaan ollenkaan. Olen tällä hetkellä 35-vuotias ja olen seurustellut elämässäni tasan kaksi kertaa...
Ensimmäinen suhde minulla oli noin kaksi kuukautta 21-vuotiaana. Tuo suhde päättyi niin, että kyseinen oman ikäiseni tyttö "diagnosoi" minulle epävakaan persoonallisuushäiriön, väitti tulleensa minun "uhrikseni" ja jätti minut. Myöhemmin kuulin, että tytöllä itsellään on epävakaa persoonallisuushäiriö ja, että hän oli todellisuudessa jättänyt minut tummaihoisen afrikkalaisen maahanmuuttajamiehen takia, jota hän oli tapaillut samaan aikaan. Kyseisen tytön kanssa emme kertaakaan harrastaneet seksiä.
Toinen suhde minulla oli 25-26-vuotiaana. se oli noin vuoden kestänyt on-off suhde vanhempaan(37-38v) ylipainoiseen(163cm/85kg) naiseen, joka paljastui sittemmin naimisissa olevaksi. Hän oli työnsä(alakoulun erityisopettajan sijainen) takia asunut eri paikkakunnalla, kuin aviomiehensä ja valehteli minulle, että olisi ollut eronnut. Suhteen päättyessä nainen muutti takaisin "exänsä" luokse, koska oli omien sanojensa mukaan sairastunut syöpään. Naisen kaverilta kuulin kuitenkin, että mitään syöpää ei ollut ja, että aviopari ei ollut koskaan edes eronnut. Tällöin tämä muijani oli sepittänyt joillekin toisille miesystävilleen, että olen "psykopaattisella tavalla mustasukkainen" ja, että ahdistelen häntä. Ennen tätä suhdetta minulla oli ollut yksi noin kuukauden kestänyt seksisuhde itseäni nuorempaan tyttöön.
Tämän jälkeen en ole ollut minkäänlaisessa suhteessa yhdenkään naisen kanssa, enkä myöskään harrastanut seksiä yhdenkään naisen kanssa. Pyrin tuon viimeisen suhteen jälkeen etsimään seuraa netistä noin vuoden ajan treffisivustoilta, mutta ketään naista ei kiinnostanut edes viestitellä kanssani. Jos muutaman viestin sain jonkun naisen kanssa vaihdettua, niin nainen menikin sitten jo parempiin suihin, kun joku toinen mies jo vei... Siellä oli käytännössä kaikilla naisilla niin hirveä vienti, että sieltä oli mahdotonta naista saada, kun oli "yksi miljoonasta" naiselle viestiä lähettävästä miehestä...
Myöhemmin olen pariin naiseen tutustunut netissä, mutta heidänkään kanssa ei syntynyt treffailua, koska he molemmat olivat parisuhteessa... Minä, kun en varattuihin halua kajota, etenkään sen yhden naimisissa olleen jälkeen...
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkään naiset eivät tarkoita älykkyydellä äo:ää kun kertovat haaveilevansa älykkäästä kumppanista. Hyvin harvalle se riittää tai on mitenkään oleellista, nobelisteillakaan harvemmin on huippuäo. Älykkyydellä tarkoitetaan useammin sivistystä (kouluttautuneisuutta tai ei), sitä että mies on samalla aaltopituudella/yhtä älykäs kuin sinä. Arvomaailmojen yhdenmukaisuus edes suurinpiirtein on tärkeämpää kuin se loistaako matemaattisloogisessa kuviopäättelyssä. Kaikki älykkäät ja viisaatkaan eivät pariudu keskenään. Itse esim. olen rakastunut sähköasentajaan ja peruskoulun käyneeseen yrittäjään. Olen ihastunut muutamaan inssiinkin, mutta tämän yrittäjämiehen kanssa klikkasi. Arvoni sattuvat olemaan sellaiset, että pohdin aika painotan tunnetta siitä jostain ja pidän kaikkea inhimillisenä, olen siinä mielessä intohimoton, että minusta minkään ei pitäisi olla ehdottomasti milläänlailla vaan ajattelen, että ihmiskunta on vallan vietävissä joka tapauksessa - nautitaan elämästä. Joku toinen taas voi etsiä vertaistaan cityvihreää tai persua.
Et kai ole ottanut eksiäsi puheeksi naisia lähestyessä? Sulla on käynyt nimittäin aivan surkea tuuri ja kyllä valitettavasti kuulostaa siltä, että noissa kokemuksissasi on jotain oman tulkinnan lisää. Voi olla ettei olekaan, mutta sen kummemmin sua tuntematta saan vaikutelman, ettei voi olla totta.. joten vaikka oliskin niin älä avaudu naiselle noista kovin aikaisessa vaiheessa. Toinen juttu mikä noista tulee mieleen, että oletko sitten vähän sinisilmäinen kun et tunnista selvästi itsekkäitä ihmisiä. Ja kolmanneksi se, että etkö meinaa päästä yli eksistä? Se on aika turn off sillä jokaisella on menneisyys, mutta sen kanssa pitää oppia elämään niin, ettei uuden kumppanin tarvitse kuulla eksä-murheita. Niissä voi auttaa kaveri tai terapia.
No mitähän muuta.. lopeta deittisovellusten käyttö jos ne turhauttaa. Kyllä, vaikka olet mukiinmenevä monellakin mittapuulla niin jos sovelluksen käyttäjistä vain esim. 10 % on (oikeita, ei huijaus) naisia niin kyllähän se nainenkin pääsee valitsemaan aika pinnallisesti kenen kanssa haluaa alkaa tapailemaan. Mieti tilanne toisinpäin - jos sovelluksen käyttäjistä 90 % olisikin naisia ja 10 % miehiä niin kyllä 80/90 miestä turhauttaisi... Poista tilisi nyt heti jooko.
Tosiaan ei sussa varmaan mitään järkyttävämpää vikaa ole (paitsi että tämä on varmaan provo, mutta tykkään vastata niihinkin). Ala tapaamaan ihmisiä muissa ympyröissä. Harrastuksissa ja tapahtumissa, messuilla, illanvietoissa... Tsemppiä, et sä yksin jää jos tosiaan toivot rakastuvasi, elämään mahtuu kaikenlaista!
*80/90 naista turhauttaisi
(ja alkaa tapailla, ei alkaa tapailemaan!) :D
naukumista ja nassuttamista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen linja että mitä mies sanoo exiensä tehneen niin se on tehnyt niin itse. Myöskään ei heru sympatiaa jos vaikka tyttis on puukottanut koska kyllä sitä tiedetään miten miehet tekee tahallaan hulluksi ja joskus vaan laskevat väärin ja tilanteet meneekin pidemmälle kuin piti ja tästäkin esimerkkitapauksesta olin oikeassa, että oli varmasti tikkauksensa ansainnut, oli kyllä sellainen päihdeongelmainen narsisti manipulaattori että parempaa saa hakea. Minä siirryin kauemmaksi ja ghostasin nopeasti, mutta mitä ap:n juttuun tulee niin tuo mainitsemasi kaveri on ihan kamalan rupuinen ja näyttää narkkarille. Jos ei olis rahaa ja tyyliä niin aika vastenmielinen ja kylmä ilmestys. Se mikä naisten kanssa toimii on huumori, hymyily ja rentous ja katsot minkä kanssa olet tekemisissä. Meillä kaikilla on huonoja kokemuksia ihmisistä. niistä vaan mennään yli.
Niin, siis tämä logiikka pätee vain miehiin, muttei naisiin? Kirjoitin aloituksessa aika selvästi, että naiset syyttivät minua, kun he itse olivat tehneet minulle jotain ikävää, niin sinä väität, että vain miehet toimivat niin... ja, että kaikki miehet toimivat niin. Melkoisen miesvihamielinen asenne sinulla, jos väität, että kaikki miehet ovat persoonallisuushäiriöisiä. Ehkä se kertoo jotain sinunkin kumppanivalinnoistasi.
Minä olen ollut persoonallisuushäiriöisten naisten kanssa suhteissa, mutta en sentään usko, että kaikki naiset olisivat persoonallisuushäiriöisiä.
Ja sitten lopuksi sinä sössötät vielä jostain ylipääsemisistä ikään, kuin minua opettaen. Opeta nyt ensin vaikka itseäsi, vai haluatko, että minä opetan? Etpä vaikuta sinäkään mistään ylipäässeen.
Voihan se mennä niinkin, tutustut vain persoonallisuushäiriöisiin naisiin.
Samaan tapaan kuin narsisti, jonka kaikki entiset (ja tulevat) kumppanit ovat narsisteja.
Kerro nyt jo miten älykkyytesi on mitattu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa jo ihan naisenakin mennä maku tän palstan miesvihamielisyyteen. Ap:n ei tarvitse aloituksessa kuin tuoda esille olevansa mies, niin johan ekassa kommentissa epäillään hänen olevan tyhmempi kuin 99% suomalaisista...
Ainoat hyväksyttävät mielipiteet ja puheenaiheet miehille täällä näyttävät olevan a) kehua miten nainen on painossa kuin painossa (mutta erityisesti ylipainossa) kaunis ja haluttava ja b) kertoa että ei koskaan katsele tai ajattele ketään muita naisia kuin omaa puolisoa.
Itse käsitin aloituksen luettuani otsikon muotoilun tarkoittavan käytännössä tätä: ”Luuletteko oikeasti että elämämon ruusuilla tanssimista vain siksi että sattuu olemaan pitkä, älykäs ja urheilullinen? Voin todistaa että näin ei ole.” Moni varmaan ajatteli ennen aloituksen lukemista että teksti on pelkkää leuhkimista ja kehujen kalastelua, ja teilasi sitten Ap:n edes lukematta aloitusta.
Mutta joo, ihan tutkimustenkin mukaan naiset arvostavat kumppanissa eniten kykyä viihdyttää, keskustella ja kertoa tarinoita. Vaikka usein toisin luullaan, niin pituus ja Mensa-älykkyys ovat toissijaisia seikkoja.
Juu, tosiaan aloitukseni pointti oli kritisoida näitä tasoteorioita ja niiden kanssa käsikädessä kulkevaa mustavalkoisuutta. En siis pyrkinyt mitenkään leuhkimaan mitään, tai mitään muutakaan...
Kritisoin siis tällä sitä, että vallalla olevassa keskustelukulttuurissa esitetään yleisesti, että "tavallinen, lyhytkasvuinen, ylipainoinen, kaljoitteleva putkimiespena ei kelpaa kenellekään, kun pitkä ja älykäs mies saa kaikki naiset itselleen". Näissä keskusteluissa naisille kelpaamattomat miehet ovat aina näitä lyhyitä, ylipainoisia putkipenoja, tai Itä-Suomen maaseudulla asuvia yksilöitä ja pitkät, komeat ja älykkäät miehet saavat kenet tahtovat.
Tähän voisi vielä lisätä sen, että viime aikoina on puhuttu kovasti siitä, kuinka "mies joka maksaa aina molempien ruuat syömässä käydessä, avaa aina naiselle oven ja ostaa kukkia, vie parhaat naiset päältä", niin itse olen juuri sellainen mies, joka maksaa, avaa oven ja ostaa kukkia joka viikko, mutta eipä se ole kauheasti naisia kiinnostanut.
Nythän on viime aikoina tähän liittyen puhuttu "naismaisesta miehestä", joka on tämän maksavan, ovia avaavan ja kukkia ostavan vastakohta ja esitetty, että tämä "naismainen mies" ei saa naisia, kun se kukkia ostava tosimies vie kaikki naiset...
Nuo ovat nimenomaan palstamiesten teorioita. Jos yhtään olet keskusteluja seurannut, et ole voinut välttyä huomaamasta, että naiset ovat pääsääntöisesti ihan eri mieltä.
Muka älykäs mies ja psykologian erityisekspertti ja analyysit naisen saamisesta on kuin lapsen kynästä. Avaan oven ja ostan 72kukkia, miksi en pariudu. Tää kaveri on tässä ketjussa yrittänyt olla kunnolla. Vaikea tuntea sympatiaa kun muualla on tullut ilmi råsismi, sovinismi ja seksismi.
Ihan oikeasti??????
Taasko tämmöinen Palst@ Yonn€n)K€ijon pr-ovo??????
Jos kuvailut tuossa itseäsi, niin en oikein usko, että olet "kuumaa kamaa" naismarkkinoilla, empatiakyvytön ylimielinen, alentava narsisti-ku&ipää ei sytytä...
Riippuu ihan siitä, millainen ilme naamallasi on. Katsos ensivaikutelma...
Ei taida enää mun viestit mennä läpi?
Ei taida enää mun viestit mennä läpi?
Älä käytä kiellettyjä sanoja.
Vauvapalstalle kirjoitteleva mies ei ainakaan minua saa.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimiehillä on se ongelma, että he ajattelevat olevansa ystävällisiä ihmisiä olemalla kilttejä aina välillä tietyille henkilöille. Kun se ei tee mukavaksi ihmiseksi, että on ystävällinen sille kauniille naiselle ja ilkeä rumalle naiselle.
Tämä "kilddimiäs"- termi on kyllä taas niin tätä Laatsäsen dasoteoria-shiddiä... Tosielämässähän on näitä kufipäifiä pänomiähfiä, jotka saavat helposti paljon naisia, mutta kohtelevat niitä, kuin pahkaa. Kauniita ja tasokkaita naisia he ehkä mielistelevät, rumille työntävät sormet jalkhovjäliin ja haiftaddavat pahkat. Kiltit, sitoutumishaluiset ja naisia hyvin kohtelevat miehet taas jäävät tässä menossa päriytumisen ulkopuolelle. Tasoteorioissa tämä kuvio on kuitenkin kääntynyt niin, että naisia saavat miehet ovat jotain herran enkheläidä ja sitten taas ne naisia saamattomat "kilddimiähet" ovat jotain tämän Elliöt Rödtserin tapaisia hyllyjä.
Huomaatko, miten liikuttavan samaa mieltä olet muiden palstamiesten kanssa? "Naiset suosivat k•sipäisiä j•nniksiä ja me k•ltit, kunnolliset miehet jäädään ilman vaikka oltais komeitakin." Ihan puhdasta palstamiesp•skaa sinäkin suollat.
^Itse kirjoittelen kylläkin vauvan patskhalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttimiehillä on se ongelma, että he ajattelevat olevansa ystävällisiä ihmisiä olemalla kilttejä aina välillä tietyille henkilöille. Kun se ei tee mukavaksi ihmiseksi, että on ystävällinen sille kauniille naiselle ja ilkeä rumalle naiselle.
Tämä "kilddimiäs"- termi on kyllä taas niin tätä Laatsäsen dasoteoria-shiddiä... Tosielämässähän on näitä kufipäifiä pänomiähfiä, jotka saavat helposti paljon naisia, mutta kohtelevat niitä, kuin pahkaa. Kauniita ja tasokkaita naisia he ehkä mielistelevät, rumille työntävät sormet jalkhovjäliin ja haiftaddavat pahkat. Kiltit, sitoutumishaluiset ja naisia hyvin kohtelevat miehet taas jäävät tässä menossa päriytumisen ulkopuolelle. Tasoteorioissa tämä kuvio on kuitenkin kääntynyt niin, että naisia saavat miehet ovat jotain herran enkheläidä ja sitten taas ne naisia saamattomat "kilddimiähet" ovat jotain tämän Elliöt Rödtserin tapaisia hyllyjä.
Huomaatko, miten liikuttavan samaa mieltä olet muiden palstamiesten kanssa? "Naiset suosivat k•sipäisiä j•nniksiä ja me k•ltit, kunnolliset miehet jäädään ilman vaikka oltais komeitakin." Ihan puhdasta palstamiesp•skaa sinäkin suollat.
No enkö saisi kirjoittaa totta?
Pituus ja komeus on eduksi. Älykkyys on hyväksi, jos se on johtanut mielenkiintoiseen ja hyväpalkkaiseen työhön.
Jos älykkyys on pelkkää matemaattista osaamista ja tunneäly, huumorintaju ja sosiaaliset taidot puuttuvat, suhteen saaminen on jo hyvin epätodennäköistä.
Yritä edes hymyillä, niin saatat onnistua.
Ei naiset välttämättä niitä paremman näkösiä ota muuta kun yhden yön petipuuhiin. Muutenkaan kukaan edes uskalla niitä parhaimman näkösiä edes lähestyä.
Johtuu siintä että aina sais vakituisessa suhteessa pelätä että lähtee toisen paremman näkösen naikkosen mukaan.
Ulin aamupäivä äiskän sunnuntailounasta vartoessa kuluu rattoisasti kun sepittää vähän perusteellisempaa settiä kuin tavallisesti. Ikävä kyllä kirjoitustyylisi on niin tuttua ja tarina sellaista tuubaa, että eihän tuota kukaan usko. Niin kuin et sinäkään suostu uskomaan, että luonteenpiirteesi ja käyttäytymisesi karkoittavat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jylläpidossa on ilmeisesti joku pleijereiren rässimä närtsu kyttäämässä, tai sitten joku Lääsäsuskovainen, kun vastaukseni poistettiin.
Mähän tässä lainauksissa näkyvässä viestissäni kritisoin Läätsäsen dasoteorioita ja tätä mustavalkoistamista, kuinka mies muuttuu mukamas aina täydellisen hyväksi, jos hän on suosittu naisten keskuudessa ja vastaavasti sitten taas, jos mies ei ole kovin suosittu, tai menestynyt naisten kanssa, niin mies muuttuu automaattisesti täysin pahaksi ikään, kuin se naisen saaminen jotenkin määrittäisi miehen "hyvyyden" ihmisenä.
Keskustelupalstoilla on elänyt noin vuodesta 2012 lähtien tällainen mustavalkoinen jako niihin "jännämiähiin" ja sitten "kilttimiähiin". Kilttimiäs tarkoittaa naistasaamatonta miestä, joka on esiintynyt jonkinlaisena pahuuden ruumillistumana ja jöykkömyrthääjän synonyymina.
Todellisuudessa homma vaan menee niin, että naisasioissa "menestyneet" miehet ei ole useinkaan mitään kovin mukavia ihmisiä, vaan päinvastoin. Myös psykopaatit ovat yleensä menestyneitä naisten kanssa. Tämä asiahan on jopa psykopatian diagnosointikriteereissä, että "epätavallisen varhaiselta iältä alkaneet sukupuolisuhteet" ja "järjestäytymätön sukupuolielämä".
Vierailija kirjoitti:
Ulin aamupäivä äiskän sunnuntailounasta vartoessa kuluu rattoisasti kun sepittää vähän perusteellisempaa settiä kuin tavallisesti. Ikävä kyllä kirjoitustyylisi on niin tuttua ja tarina sellaista tuubaa, että eihän tuota kukaan usko. Niin kuin et sinäkään suostu uskomaan, että luonteenpiirteesi ja käyttäytymisesi karkoittavat naiset.
Miksi ihmeessä uskot, että naisten kanssa menestymättömät miehet olisivat jotenkin automaattisesti luonteeltaan ja käyttäytymiseltään sellaisia, että he karkoittavat naiset? Omassa tuttavapiirissäni juurikin ne kaikkein miellyttävimmän oloiset, mukavat, kiltit, huomaavaiset, ujot ja ystävälliset miehet ovat niitä, jotka ovat yksin. Tämä pituudesta, ulkonäöstä, elämäntavoista, tai yhteiskunnallisesta asemasta riippumatta. Sitten taas vastaavasti psykopaattisia ja narsistisia piirteitä omaavat miehet ovat olleet erittäin suosittuja naisten keskuudessa.
Ihmettelen tätä keskustelupalstoilla elävää kuviota siitä, kuinka jotenkin se miehen naisille kelpaamaattomuus tarkoittaisi sitä, että mies olisi jokin pahuuden ruumiillistuma ja ihmettelen myös tätä, että naiset ikään, kuin pystyisivät jonkin kummallisen vaiston avulla tunnistamaan ikävät miehet ja valikoimaan vain luonteeltaan hyviä miehiä... Sitten tältä pohjalta kaikki naisten kanssa menestyvät miehet esitetään jonain herran enkeleinä.
Suomi24:ssa liikkui joskus 2012-2015- aikoihin joku nainen, joka tykitti mm. narsismipalstalla siitä, kuinka narsistisen miehen tunnistaa siitä, että hän ei saa naisia. Sinä muistutat viestiesi ja agendasi perusteella tätä kyseistä kirjoittajaa niin paljon, että tulee mieleeni, että olisikohan sellainen mahdollista, että sinä olisit tämä sama kirjoittaja ja, että olisikohan mahdollista, että koko tämä nettikeskustelussa elävä mustavalkoinen kulttuuri naistasaamattomien miesten pahuudesta olisi yhden ainoan katkeran naisen ylläpitämää?
Jos olen oikeassa, niin kirjoittelusi sekä täällä, että suomi24:ssa on ollut huolestuttavan aktiivista ja 10 vuoden ajan. Vai oletkohan ehkä töissä molempien sivustojen ylläpidoissa?
Eri kirjoittaja ja mulla ei aiemmin ollut sellaista ajatusta että naisettomat miehet ovat kamalia ihmisiä mutta nyt on kun naisettomien miesten äänekäs joukko on tullut nettiin ja täyttänyt joka paikan sovinismilla ja r sis mila. Perustuen 100% kokemukseen. En olisi ikinä uskonut että näin kamalia ihmisiä onkaan. Tässä yksi päivä sitten joku näistä toivoi että ilmasto-Gretalle kävisi samoin kuin Kim Wallille. Olen sanaton taas kerran.
Voi luoja😂 Olet joko trolli, tyhmä tai mt-ongelmainen. Tiedätkö ap, täällä palstalla on paljon naisia ( ja miehiäkin), jotka elävät ihan normaalia parisuhde-ja perhe-elämää. Tällaiset mietinnät naisista aiheuttavat vain sääliä sinua kohtaan.