Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko naiset, että tällainen mies saa kenet vaan?

naukumista ja nassuttamista
21.08.2019 |

Törmäsin tässä taas sekä naisten, että miesten kommentteihin, että hyvännäköinen pitkä, älykäs ja urheilullinen, terveet elämäntavat omaava mies saa kenet tahansa naisen.
Itse olen 188cm pitkä, älykkyysosamäärä korkeampi, kuin 99,2% ihmisistä, olin aikaisemmin erittäin urheilullinen ennen, kuin sairastin 6kk kestäneen periomyokardiitin ja olen ulkonäöltäni keskitasoa parempi(naisten mukaan Robert Pattison klooni). En ole koskaan tupakoinut, enkä ole viime vuosina, eli sairastelun jälkeen käyttänyt alkoholia oikeastaan ollenkaan. Olen tällä hetkellä 35-vuotias ja olen seurustellut elämässäni tasan kaksi kertaa...
Ensimmäinen suhde minulla oli noin kaksi kuukautta 21-vuotiaana. Tuo suhde päättyi niin, että kyseinen oman ikäiseni tyttö "diagnosoi" minulle epävakaan persoonallisuushäiriön, väitti tulleensa minun "uhrikseni" ja jätti minut. Myöhemmin kuulin, että tytöllä itsellään on epävakaa persoonallisuushäiriö ja, että hän oli todellisuudessa jättänyt minut tummaihoisen afrikkalaisen maahanmuuttajamiehen takia, jota hän oli tapaillut samaan aikaan. Kyseisen tytön kanssa emme kertaakaan harrastaneet seksiä.
Toinen suhde minulla oli 25-26-vuotiaana. se oli noin vuoden kestänyt on-off suhde vanhempaan(37-38v) ylipainoiseen(163cm/85kg) naiseen, joka paljastui sittemmin naimisissa olevaksi. Hän oli työnsä(alakoulun erityisopettajan sijainen) takia asunut eri paikkakunnalla, kuin aviomiehensä ja valehteli minulle, että olisi ollut eronnut. Suhteen päättyessä nainen muutti takaisin "exänsä" luokse, koska oli omien sanojensa mukaan sairastunut syöpään. Naisen kaverilta kuulin kuitenkin, että mitään syöpää ei ollut ja, että aviopari ei ollut koskaan edes eronnut. Tällöin tämä muijani oli sepittänyt joillekin toisille miesystävilleen, että olen "psykopaattisella tavalla mustasukkainen" ja, että ahdistelen häntä. Ennen tätä suhdetta minulla oli ollut yksi noin kuukauden kestänyt seksisuhde itseäni nuorempaan tyttöön.
Tämän jälkeen en ole ollut minkäänlaisessa suhteessa yhdenkään naisen kanssa, enkä myöskään harrastanut seksiä yhdenkään naisen kanssa. Pyrin tuon viimeisen suhteen jälkeen etsimään seuraa netistä noin vuoden ajan treffisivustoilta, mutta ketään naista ei kiinnostanut edes viestitellä kanssani. Jos muutaman viestin sain jonkun naisen kanssa vaihdettua, niin nainen menikin sitten jo parempiin suihin, kun joku toinen mies jo vei... Siellä oli käytännössä kaikilla naisilla niin hirveä vienti, että sieltä oli mahdotonta naista saada, kun oli "yksi miljoonasta" naiselle viestiä lähettävästä miehestä...
Myöhemmin olen pariin naiseen tutustunut netissä, mutta heidänkään kanssa ei syntynyt treffailua, koska he molemmat olivat parisuhteessa... Minä, kun en varattuihin halua kajota, etenkään sen yhden naimisissa olleen jälkeen...

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, tiedän ihan Ap:n kaltaisen miehen :D

Ulkonäkökuvaus täsmää ja samoin kertomukset existä. Tosin, aika nopeasti paljastui, että se miten kertoi exien toimineen, olikin itse tehnyt vastaavat asiat. Lukuunottamatta tuota maamu-kohtaa. Oli hetken aikaa tunnettu "sankari" tarinoineen tuossa kylillä, mutta katosi sitten jonnekin.

Vierailija
22/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naukumista ja nassuttamista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jätti t_mmaihoisen m_ahanmuuttajan takia", "Ylipainoinen vanhempi nainen"....niin väsynyttä, niin väsynyttä.

Yrittäkää nyt edes näiden provojen kanssa.

No ei kyllä ollut provoa pa*kan vertaa. Kirjoitin täyttä totta. Jos et totuutta kestä, niin voit palata sinne kokoomuksen, tai vapaamuurareiden toimistolle(trollitehtaalle), mistä olet lähtöisinkin.

Ja siinä *puf* menivät ne viimeisetkin kiinnostuneet naiset. 

Näin se tehdään pojat, näin menetät naiset muutamassa hetkessä.

Voi ei, sniff... En minä tällä aloituksella tullut täältä naisia etsimään, joten sama se...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ominaisuuksiin itse ihastut naisessa alkuvaiheessa?

Mietin, kun nuo mainitsemasi seurustelutapaukset vaikuttavat kumpikin aika, sanoisinko erikoisilta. Ei ihan tavallisinta käytöstä suhteessa eikä sen jälkeen.

Ehkä tiedostamattasi sinuun vetoaa naisessa jokin piirre mikä on yleisempää jos persoonallisuus on epävakaa. Ehkä nainen vaikuttaa erityisen helposti lähestyttävältä, puhuu jo varsin aikaisessa vaiheessa hyvinkin henkilökohtaisia asioita, on valmis sitoutumaan nopeasti...nämä nyt vain ihan heitettyjä esimerkkejä.

Impulsiivisten ihmisten kanssa ne hyvät ajat ovat kenties hienompia kuin muiden, mutta samoin ne huonot ajat ovat todella huonoja ja tilanteet vaihtelevat usein ja paljon.

Tuli vaan mieleen. Ei välttämättä ole kyse siitä, ettet saisi haluaamasi, vaan voi olla se ettet itse kiinnostu niistä naisista joilla olisi sinulle oikeaakin annettavaa suhteessa.

Vierailija
24/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jätti t_mmaihoisen m_ahanmuuttajan takia", "Ylipainoinen vanhempi nainen"....niin väsynyttä, niin väsynyttä.

No ei kyllä ollut provoa pa*kan vertaa. Kirjoitin täyttä totta. Jos et totuutta kestä, niin voit palata sinne kokoomuksen, tai vapaamuurareiden toimistolle(trollitehtaalle), mistä olet lähtöisinkin.

Voi ei, sniff... En minä tällä aloituksella tullut täältä naisia etsimään, joten sama se...

Jotenkin sinusta saa sellaisen, kusipäisen, rasistisen, ylimielisen ja itsesäälissä vellovan besserwisserin mielikuvan. Että "tässä mä nyt oon, täydellinen mies, pitäisi jo jonoa ovella olla. Nyyh." Ehkä tämä välittyy sinusta ihan luonnossakin?

Vierailija
25/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi opetella keskustelemaan rakentavasti ihmisten kanssa eikä ilkeilemällä karkoittaa niitä vähiäkin keskustelunhaluisia. Sama pätee livenä ja netissä, näitä samoja ihmisiä me ollaan kaikkialla. Ja vielä tärkeämpää, se olet sama sinä joka ilkeilet täällä ja muualla maailmassa ilmeisesti kuvittelet että hyvän seuramiehen esityksesi menee täysistä. Ole aito.

Vierailija
26/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkökuvaus täsmää ja samoin kertomukset existä. Tosin, aika nopeasti paljastui, että se miten kertoi exien toimineen, olikin itse tehnyt vastaavat asiat. Lukuunottamatta tuota maamu-kohtaa. Oli hetken aikaa tunnettu "sankari" tarinoineen tuossa kylillä, mutta katosi sitten jonnekin.

Mä en ole tunnettu missään kylillä. Yritätkö sä nyt projisoida muhun projektiota? Tiesitkö muuten, että tarinoitsijamiehet, jotka kertoilee asioita väärin päin, saa sen verran paljon naisia, että ne ei ehdi tällaisia juttuja kirjoitteleen nettiin? Ne ei myöskään valita naisenpuutetta, vaan ne kerskailee sillä, kuinka ne on panneet jokaista kaupungin mimmiä...

Itselläni kokemukset eräästä entisestä kaveristani, joka tällaisia väärinpäin käännettyjä valheita on kertoillut. Mies on nykyään onnellinen vieraannuttajaiskä, yh. Valehteli vaimolleen käytännössä kaiken itsestään, käytti taloudellisesti hyväksi ja lopulta vei lapset... Lisää hänestä voit lukea täältä: http://psykopatologia.foorumi.eu/viewtopic.php?f=9&t=20677

Vierailija
27/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ominaisuuksiin itse ihastut naisessa alkuvaiheessa?

Mietin, kun nuo mainitsemasi seurustelutapaukset vaikuttavat kumpikin aika, sanoisinko erikoisilta. Ei ihan tavallisinta käytöstä suhteessa eikä sen jälkeen.

Ehkä tiedostamattasi sinuun vetoaa naisessa jokin piirre mikä on yleisempää jos persoonallisuus on epävakaa. Ehkä nainen vaikuttaa erityisen helposti lähestyttävältä, puhuu jo varsin aikaisessa vaiheessa hyvinkin henkilökohtaisia asioita, on valmis sitoutumaan nopeasti...nämä nyt vain ihan heitettyjä esimerkkejä.

Impulsiivisten ihmisten kanssa ne hyvät ajat ovat kenties hienompia kuin muiden, mutta samoin ne huonot ajat ovat todella huonoja ja tilanteet vaihtelevat usein ja paljon.

Tuli vaan mieleen. Ei välttämättä ole kyse siitä, ettet saisi haluaamasi, vaan voi olla se ettet itse kiinnostu niistä naisista joilla olisi sinulle oikeaakin annettavaa suhteessa.

Ja tässä selitys miten me ylipainoiset, keski-ikäiset hullut saadaan niitä komeita miehiä. oonko mä se jännänainen?

Vierailija
28/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole koskaan vain ja ainoastaan niissä muissa.

Tämän kun opit niin saatat viehättää oikeanlaista ihmistä.

Tuolla asenteella et.

Ps. Minuakin on häiriköity ja kyseiset ihmiset ovat olleet samanlaisia "vika on muissa" Ihmisiä kuin sinä. Kykenemättömiä ottamaan vastuuta itsestään.

Itselläni ei ole ollut vaikeuksia löytää pitkiäkään parisuhteita.

Vierailija
29/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella olet niin vastenmielinen kuin miltä tekstisi perusteella vaikutat, niin ei ole ihme, jos et saa puolisoa.

Paras keino saada nainen: hyvä itsetunto.

Vierailija
30/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi opetella keskustelemaan rakentavasti ihmisten kanssa eikä ilkeilemällä karkoittaa niitä vähiäkin keskustelunhaluisia. Sama pätee livenä ja netissä, näitä samoja ihmisiä me ollaan kaikkialla. Ja vielä tärkeämpää, se olet sama sinä joka ilkeilet täällä ja muualla maailmassa ilmeisesti kuvittelet että hyvän seuramiehen esityksesi menee täysistä. Ole aito.

Onkelma tässä nyt on se, että kyseinen kirjoittaja ilkeili minulle, en minä hänelle. Katson, että voin tässä keskustelussa vastata viesteihin ihan niiden sisällön mukaan. Jos minulle ilkeillään vastaukseksi, niin saatan ilkeillä takaisin. Nyt on kyse kuitenkin täysin tuntemattomien kanssa keskustelemisesta...

Vierailija
31/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri kun pääsin sanomasta, että sinulle taitaa jäädä mysteeriksi se, mikseivät naiset kiinnostu!

Kielenkäyttösi saisi minut luopumaan sinuun tutustumisesta. Tiedän kyllä, että tuokin sana tuossa kuudentena on nykyisin useimpien ihmisten sanavaraston käytetyimmässä päässä, mutta minulle se edustaa vain ala-arvoista tyyliä.

Kokoomuksen ja vapaamuurarien trollitehtaiden mainitseminen osoittaa sinut aika äkkiä ihmiseksi, jota ei halua viereensä vakituisesti. Kokoomus on puolue ja vapaamuurarit aina keskuudessamme, joten viis niistä, mutta olet kovin äkkinäinen luokittelemaan ihmisiä muutaman sanan perusteella. Haluaisinpa nähdä, millaisella treffi-ilmoituksella olet hakenut naisseuraa. Erityisesti kiinnostaa se kohta, jossa kuvailet haluamasi kaltaista naista.

Nro 17

Vierailija
32/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole tunnettu missään kylillä. Yritätkö sä nyt projisoida muhun projektiota? Tiesitkö muuten, että tarinoitsijamiehet, jotka kertoilee asioita väärin päin, saa sen verran paljon naisia, että ne ei ehdi tällaisia juttuja kirjoitteleen nettiin? Ne ei myöskään valita naisenpuutetta, vaan ne kerskailee sillä, kuinka ne on panneet jokaista kaupungin mimmiä...

Itselläni kokemukset eräästä entisestä kaveristani, joka tällaisia väärinpäin käännettyjä valheita on kertoillut. Mies on nykyään onnellinen vieraannuttajaiskä, yh. Valehteli vaimolleen käytännössä kaiken itsestään, käytti taloudellisesti hyväksi ja lopulta vei lapset... Lisää hänestä voit lukea täältä: http://psykopatologia.foorumi.eu/viewtopic.php?f=9&t=20677

Siis sä olet oikeasti se mies! Ihan samalla tavalla puhui mitä kirjoitat ja aina mainosti tota linkkaamaa saittiasi. Oli kuulemma siellä arvostettu kirjoittaja.

Eka kerta kun löysin vauva-palstalta tutun :D

Vierailija
33/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nostatat piikit pyystyyn. En tiedä miksi.

-Siili

Vierailija
34/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen linja että mitä mies sanoo exiensä tehneen niin se on tehnyt niin itse. Myöskään ei heru sympatiaa jos vaikka tyttis on puukottanut koska kyllä sitä tiedetään miten miehet tekee tahallaan hulluksi ja joskus vaan laskevat väärin ja tilanteet meneekin pidemmälle kuin piti ja tästäkin esimerkkitapauksesta olin oikeassa, että oli varmasti tikkauksensa ansainnut, oli kyllä sellainen päihdeongelmainen narsisti manipulaattori että parempaa saa hakea. Minä siirryin kauemmaksi ja ghostasin nopeasti, mutta mitä ap:n juttuun tulee niin tuo mainitsemasi kaveri on ihan kamalan rupuinen ja näyttää narkkarille. Jos ei olis rahaa ja tyyliä niin aika vastenmielinen ja kylmä ilmestys.  Se mikä naisten kanssa toimii on huumori, hymyily ja rentous ja katsot minkä kanssa olet tekemisissä. Meillä kaikilla on huonoja kokemuksia ihmisistä. niistä vaan mennään yli.

Vierailija
35/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten koulutus ja työpaikka?

Vierailija
36/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Unohda tasoteoriat, ne on täyttä paskaa.

2. Ole oma itsesi.

Ei muuta.

Tasoteorioista olen kyllä täysin samaa mieltä, ne on paskaa. Poliittista sellaista. Turhaa sukupuolisuhdekuvioiden politisointia.

Mä olen mielestäni aika hyvin oma itseni. Ehkä joskus siinä ensimmäisessä seurustelujutussani ja siinä iässä en alkuvaiheessa osannut olla niin aito, tai pidin jotenkin sellaista alkuvaiheen suojapanssaria yllä, mutta kyllä mä varmaan siinä siinä 22-23-ikävaiheen jälkeen olen oppinut olemaan oma itseni jo ihan alusta saakka.

Mielestäni se omana itsenä oleminen on melko yliarvostettu piirre miehellä, koska pahimmat fasaadin ylläpitäjät ovat yleensä myös "menestyneimpiä" naisten kanssa. Tai siis mielestäni pitäisi olla oma itsensä ja itse arvostan tätä piirrettä, mutta se piirre on siinä mielessä yliarvostettu, että usein se otetaan esiin valttikorttina naisiin tutustumiseen liittyen, vaikka se ei todellisuudessa tällainen valttikortti ole.

Vierailija
37/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon perusteella jo sanon, että ei. Ensinnäkään tommonen kysely ei viehätä, toiseks kukaan mies ei viehätä KAIKKIA naisia.

Ihan uteliaisuutta, miten yleensä vietät aikas? Töissä, opiskellen ja urheillen? Meinaan mulla ois tullu nuorisona ajankäyttöongelmia, jos en ois juonu, tupakoinu tai seurustellu :D Ja sillä perusteella todennäköisesti jo en olis sun "tasoa".

Mulla on ollut paljon harrastuksia. Urheiluun liittyen jne. Olen myös joskus harrastanut shakkia ja pienoismalleja. Nuorempana toki kävin baareissakin ja biletin, sekä käytin paljon turhaan aikaa naisen etsintään netissä.

Luen paljon kaikenlaista, hankin tietoa. Olen ollut kiinnostunut historiasta, psykologiasta ja filosofiasta ja jotain näistä oli tarkoitus mennä opiskelemaan ennen, kuin mainitsemani sairaus pilasi suunnitelmat.

Nyt lähden lyömään läjän pöllejä haloiksi, joten palaan asiaan ehkä huomenissa.

Vierailija
38/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika ei ole koskaan vain ja ainoastaan niissä muissa.

Tämän kun opit niin saatat viehättää oikeanlaista ihmistä.

Tuolla asenteella et.

Ps. Minuakin on häiriköity ja kyseiset ihmiset ovat olleet samanlaisia "vika on muissa" Ihmisiä kuin sinä. Kykenemättömiä ottamaan vastuuta itsestään.

Itselläni ei ole ollut vaikeuksia löytää pitkiäkään parisuhteita.

Heh, kun kuvasin aloituksessa naisia, joiden mielestä vika on aina muissa, niin sinun mielestäsi se olin minä, jonka mielestä vika oli vain naisissa. Miten mä muuten voisin syyttää itseäni tilanteessa, jossa "epävakaa" nainen projisoi oman persoonallisuushäiriönsä minuun? Olisiko minun pitänyt toimia jonain psyk. sairaanhoitajana tälle naiselle? Eiköhän tuossa ollut kyse siitä, että nainen syytti minua tilanteessa, jossa valitsi toisen miehen, kun hän olisi voinut ihan hyvin toimia asiallisesti ja kertoa tapailevansa toista miestä...

Vierailija
39/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaisille naisille?

Vierailija
40/151 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sä olet oikeasti se mies! Ihan samalla tavalla puhui mitä kirjoitat ja aina mainosti tota linkkaamaa saittiasi. Oli kuulemma siellä arvostettu kirjoittaja.

Eka kerta kun löysin vauva-palstalta tutun :D

En ole tuota linkin takana olevaa juttua tuonut esiin muualla, kuin sillä foorumilla, mihin linkki vie, sekä narsistien uhrien tuessa. Paitsi, että toin asian esiin myös, kun keskustelin yhden useisiin raiskauksiin syyllistyneen miehen kanssa. Eli ellet ole tämä raiskaaja, niin olet varmaankin sitten satuilijatrolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi