Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän suusta: "ihan hyvä että ei tavattu nuorempana koska en olisi osannut arvostaa sinua silloin"

Vierailija
17.08.2019 |

Mitä helvettiä tuo tarkoittaa? Eli silloin kun hän oli seksuaalisen markkina-arvonsa huipulla hän ei olisi huolinut minua vaan piti niistä jännistä ja komeista miehistä, mutta nyt on tyytyväinen tylsään ja turvalliseen tavalliseen mieheen? Kiva kuulla. Tämä pistää tosissaan miettimään haluanko edes jatkaa suhdetta. Ja hän ei pitänyt tuota lausahdustaan minään isona juttuna. Itse olen raivoissani.

M35

Kommentit (753)

Vierailija
661/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään ilmiö on erittäin ikävä meille beta-miehille, mutta sen voi kääntää edukseen. Tinder on täynnä näitä " juoksut on juostu" -naisia, jotka haluavat vakiintua ja alkaa betakin kelvata. No tässä on meidän saumamme. Esitetään että halutaan samaa. Tällä taktiikalla olen päässyt itsekin nauttimaan "kàŕusèllisťa".

No onko se irtopaneminen sitten niin upeaa kuin olit kuvitellut?

No siinä on myös lisämausteena se, että saa vedättää naisia.

Enpä usko, että sinä nautit mistään k-sellista, mutta totean kuitenkin, että jos nainen menee sänkyyn miehen kanssa siltä pohjalta, että hän antaa seksiä (parisuhteen toivossa tms), niin tavallaan hän joutaakin tulla vedätetyksi. Seksiä kannattaa harrastaa vain ja vasta kun haluaa sitä kyseisen ihmisen kanssa ihan puhtaasti seksin itsensä takia. Riippumatta siitä, ollaanko suhteessa vai ei.

En tietenkään heterona k-karuselliin rupea. Toki karusellini on tivoli Sariolan luokkaa, kun naisilla on gröna Lund. Mutta tyhjää parempi kuitenkin.

Karuselliin tarvitaan hevosia, eihän ne naiset siellä yksinään pyöri.

Karusellissa kymmenen hevosta pyörittää tuhat asiakasta päivässä.

Vierailija
662/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli nuorempana useita tyttöjä joita ajoi kapinointi, kokeilemisen halu ja siihen liittyen villikin seksi. Olen heistä kahden kanssa edelleen puolituttuja nyt +20v myöhemmin. Molemmat ovat rauhoittuneet, ja ovat onnellisesti naimisissa. En usko, että kumpikaan olisi nuoruudessa osannut arvostaa niitä ominaisuuksia mitä heidän aviomiehillään oli jo tuossa iässä. Ehkä näillä naisilla on ollut melkoisesti sekoilua ja villiä elämää nuoruudessaan, mutta sen takia eivät todennäköisesti haikaile sellaisen perään enää. 

Mitä heidän ukkonsa pitävät naisten menneisyydestä? Onko mitään tietoa?

Ja millainen oli miesten historia?

Ohiksena ja eri henkilönä pakko todeta, että eipä ainakaan oma mieheni ole ikinä kysellyt, mitä tein reilut kaksikymmentä vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli nuorempana useita tyttöjä joita ajoi kapinointi, kokeilemisen halu ja siihen liittyen villikin seksi. Olen heistä kahden kanssa edelleen puolituttuja nyt +20v myöhemmin. Molemmat ovat rauhoittuneet, ja ovat onnellisesti naimisissa. En usko, että kumpikaan olisi nuoruudessa osannut arvostaa niitä ominaisuuksia mitä heidän aviomiehillään oli jo tuossa iässä. Ehkä näillä naisilla on ollut melkoisesti sekoilua ja villiä elämää nuoruudessaan, mutta sen takia eivät todennäköisesti haikaile sellaisen perään enää. 

Ohiksena ja eri henkilönä pakko todeta, että eipä ainakaan oma mieheni ole ikinä kysellyt, mitä tein reilut kaksikymmentä vuotta sitten.

Ja mitä värikkäämpi menneisyys sen vähemmän tarvetta mainita rehellisesti.

Pelkäättekö miestenne reaktiota?

Vierailija
664/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pelkään", että mieheni alkaisi suuresti hämmästellä avautumisen tarvettani. Kyllä hän varmasti kysyy, jos jotain haluaa tietää. Avioeksänikin hän on tavannut eikä sekään herättänyt hänessä tarvetta kysellä lisää sen paremmin liitostamme kuin erostamme.

Vierailija
665/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pelkään", että mieheni alkaisi suuresti hämmästellä avautumisen tarvettani. Kyllä hän varmasti kysyy, jos jotain haluaa tietää. Avioeksänikin hän on tavannut eikä sekään herättänyt hänessä tarvetta kysellä lisää sen paremmin liitostamme kuin erostamme.

eli mies on pelkää totuutta eikä ole ottanut asiaa puheeksi. Säälittävää

Vierailija
666/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena minä en ainakaan halua edes kuulla miehen menneisyydestä. Kerran mies alkoi muistelemaan jotain vanhoja panojaan ja sanoin, etten ole kiinnostunut kuulemaan sen tarkemmin. Sellaiset miehet, joita kiinnostaa minun entinen elämäni, eivät ole minua varten. Kierrän tällaiset sairaalloisen mustasukkaiset tapaukset kaukaa. Yhteen vastaavaan olen törmännyt ja se riitti.

Vierailija
667/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sanonut miehelleni noin. Tapasimme kun olin 25, nyt olemme nelikymppisiä. Mies ei ollut millänsäkään.

Kyse ei ole siitä, että olisin pitänyt jännistä komeista miehistä: alle 25-vuotiaana ei vaan olisi tullut mieleenikään huolia miestä jolla ei ole RUK käytynä ja DI:n/maisterin paperit kourassa. Siinä iässä sitten olin järkiintynyt sen verran että AUK ja tradenomin paperit riitti kun muuten oli hyvä mies.

Perheeni tuttavapiiri oli sellaista, että väkisin minulle oli muodostunut mielikuva että miehet, jotka ei noita kahta ehtoa täytä on väkisinkin vähän luusereita ja tyhmiä. Poliisit ja palomiehet ehkä poislaskettuina.

Vierailija
668/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, mutta ap:n muikkeli vaikuttaa kyllä siltä ettei "kasvamisestaan" huolimatta vieläkään ole ihan terävin kynä. Kannattaa miettiä, mitä tulevaisuudelta haluaa, ennen kaikkea sitä, kuuluuko siihen tahditon ja elämänkoulussa oppinsa saanut nainen.

Ei tosiaan parisuhdetaitoja kyseinen nainen ole oppinut. Ehkä sitten muita taitoja makkarin puolella sitäkin enemmän.

Vierailija
669/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla itselläni oli nuorena miehenä se, että hain yökerhoista (parinhakutapa ála 90-luku) sellaisia näyttävästi meikattuja korkokengissään hipsuttelevia tyttöjä. Ne hiljaisemmat hissukat ja seinäruusut ei kiinnostaneet ollenkaan.

Nyt olen sen hiljaisemman ja niiiiin ihanan naisen kanssa naimisissa. Olen aika tyytyväinen, etten tavannut vaimoani 90-luvulla. En olisi osannut arvostaa ja olisin pilannut kaiken.

Vierailija
670/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään ilmiö on erittäin ikävä meille beta-miehille, mutta sen voi kääntää edukseen. Tinder on täynnä näitä " juoksut on juostu" -naisia, jotka haluavat vakiintua ja alkaa betakin kelvata. No tässä on meidän saumamme. Esitetään että halutaan samaa. Tällä taktiikalla olen päässyt itsekin nauttimaan "kàŕusèllisťa".

No onko se irtopaneminen sitten niin upeaa kuin olit kuvitellut?

No siinä on myös lisämausteena se, että saa vedättää naisia.

Enpä usko, että sinä nautit mistään k-sellista, mutta totean kuitenkin, että jos nainen menee sänkyyn miehen kanssa siltä pohjalta, että hän antaa seksiä (parisuhteen toivossa tms), niin tavallaan hän joutaakin tulla vedätetyksi. Seksiä kannattaa harrastaa vain ja vasta kun haluaa sitä kyseisen ihmisen kanssa ihan puhtaasti seksin itsensä takia. Riippumatta siitä, ollaanko suhteessa vai ei.

En tietenkään heterona k-karuselliin rupea. Toki karusellini on tivoli Sariolan luokkaa, kun naisilla on gröna Lund. Mutta tyhjää parempi kuitenkin.

Karuselliin tarvitaan hevosia, eihän ne naiset siellä yksinään pyöri.

Karusellissa kymmenen hevosta pyörittää tuhat asiakasta päivässä.

Kylläpä kiirettä pitää. Yhdellä hevosella on sata naista päivässä, ei siihen mistään betavässykästä olisikaan.

Vierailija
671/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla itselläni oli nuorena miehenä se, että hain yökerhoista (parinhakutapa ála 90-luku) sellaisia näyttävästi meikattuja korkokengissään hipsuttelevia tyttöjä. Ne hiljaisemmat hissukat ja seinäruusut ei kiinnostaneet ollenkaan.

Nyt olen sen hiljaisemman ja niiiiin ihanan naisen kanssa naimisissa. Olen aika tyytyväinen, etten tavannut vaimoani 90-luvulla. En olisi osannut arvostaa ja olisin pilannut kaiken.

Noinhan se henkinen kypsyminen menee. Tuntuuko sinusta siltä, että olet joutunut tyytymään vaimoosi vai oletko oikeasti onnellinen? Palstamiesten mielestä olet kovin onneton ja haikailet entisten perään sekä olet vaimosi kanssa yhdessä vain siksi, että tarvitset kodin- ja lastenhoitajan sekä paineenpurkupalveluja.

Vierailija
672/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se henkinen kypsyminen menee. Tuntuuko sinusta siltä, että olet joutunut tyytymään vaimoosi vai oletko oikeasti onnellinen? Palstamiesten mielestä olet kovin onneton ja haikailet entisten perään sekä olet vaimosi kanssa yhdessä vain siksi, että tarvitset kodin- ja lastenhoitajan sekä paineenpurkupalveluja.

Väärin, palstamiesten mielestä hän ei enää saa niitä parikymppisiä misuja joten saadakseen säännöllisesti hänen on pakko vakiintua. Hän valehtelee itselleen tekevänsä tämän täysin omasta halustaan koska ei ne misut enää kelpaiskaan.

Vierailija
673/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolitutut varmaan keskusteleekin juuri tällaisista jutuista keskenään. Itse varmaan tiedät kaikkien naapuriesi seksihistoriat ja sen, miten heidän puolisonsa asiaan suhtautuvat? Jep jep.

Vierailija
674/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama historia ja en todellakaan ole "tyytynyt" ihanaan vaimooni joka ei olisi ollut nuorempana valmis kaikkeen siihen, mihin mitä tein nuoruuden kumppanieni kanssa. En olisi osannut arvostaa hänen viisauttaan silloin kun itse halusin vaan sekoilla naisten kanssa.

Vierailija
675/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolitutut varmaan keskusteleekin juuri tällaisista jutuista keskenään. Itse varmaan tiedät kaikkien naapuriesi seksihistoriat ja sen, miten heidän puolisonsa asiaan suhtautuvat? Jep jep.

no tuntuu tuo tietävän että ovat rauhoittuneet ja onnellisesti aviossa

Vierailija
676/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua. En nyt yhtään ymmärrä, mistä Ap oikein on vihainen. Siitäkö, että naisen miesmaku on iän myötä muuttunut? Eikö se ole vain positiivinen asia, että kelpaat hänelle nyt?

Nuo markkina-arvoteoriat ovat täyttä roskaa. Niitä miettivät vain miehet, jotka eivät saa naisia, koska eivät osaa heitä lähestyä. On helpompi kehitellä jokin teoria ja syyttää koko maailmaa kuin katsoa sinne peilin ja tarkastella omaa käytöstä.

Mitä jännämiehiin tulee niin seksiin kelpaavat, mutta eivät suhteeseen. Sellasta on kiva kokeilla, mutta kyllästyttää melko pian. En ymmärrä kuka normaali mies on tällaiselle kateellinen.

Niin... miksi olla kateellinen kun joku saa panoja, ehkä ainoa asia millä on miehelle väliä, ehkä ainoa syy ryhtyä "parisuhteeseen" josta sitten lipsahdetaan pettämään, naisen ihmetellessä kuinka mies voi tehdä niin.

Mies, jolle irtopanot ovat ainoa asia millä on väliä, ja niiden puutteessa sitten parisuhdekin kelpaa korvikkeeksi, toki niin että petetään heti jos ja kun voidaan... Naiset hoi, käsi ylös kuka tällaisen haluaa!

Naiset hoi, kuinka moni ilahtuisi, jos saisi tietää miehensä ennen olleen tällainen?

Vierailija
677/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tää kuulostaa just siltä, että naisellasi on ollut hyvinkin villi nuoruus. On seikkailtu jännittävien ja komeiden miehien kanssa. Ei ehkä ole ollut kovinkaan tarkka tavarastaan, kunhan vain on tietynlainen mies. Nyt kuitenkin on joutunut tyytymään ns. tavalliseen mieheen. Ajatuksissa kuitenkin elättelee fantasioita näistä jännittävistä miehistä. Alfaapa ei vaan kukaan voi kesyttää.

Eli on tarkka tavarastaan vai ei ole? Kenelläpä se nyt ei niin menisi, että kumppanin pitää olla tietynlainen ja kaikki eivät kelpaa.

Niin, tietty miestyypi saa haarat avautumaan hyvinkin anteliaasti. Jykevä leuka, pitkä, alhainen rasvaprosentti.

No pitäisikö sitten enemmin jakaa kaikille? Ei saisi olla vaan oman tyyppisten kanssa vai?

saa tietysti olla oman tyyppisten kanssa. Huolehdithan että päädyt naimiseen sellaisen kanssa etkä kiusaa kolmekymppisenä miehiä joita et kestänyt ajatella aikaisemmin.

Olen eri, mutta miksi? Kai näillä nörttimiehilläkin joku omakin tahto on, ei heitä kukaan sinne alttarille haulikon kanssa raahaa. Jos haluaa vain kiltin tytön tai olla yksin, niin niille juoksunsa juosseille voi sanoa ei kiitos. Ei se niin vaikeaa ole. Ihan samalla tavalla ne naisetkin joutuu antamaan epämieluisille yrittäjille.

Koska "pitkän ja värikkään" seksuaalisen historian omaavat naiset eivät mainitse asiasta koska tietävät ettei mies välttämättä hyväksy asiaa. Koko homma perustuu siis sille valheelliselle käsitykselle että seksisuhteita on ollut korkeintaan muutama eikä irtopanoja laisinkaan. Mistäpä nörttimies siis tunnistaa kiltin tytön ja juoksunsa juosseen toisistaan? Lisätään siihen vielä stigma ettei asiasta sovi kysyä ja ainakaan naisen ei tarvitse kertoa koko totuutta. 

Tämän johdosta olisi suotavaa joko kertoa asia niin kuin se on ja antaa miehen tehdä johtopäätökset tai te voisitte pysyä miesvastineittenne seurassa.

Näitä miesvastineita on vain niin vähän. 10% miehistä. Eihän ole muuta syytä miksi meihin betoihin tyydytään. Naisen defenssit selittävät sen parhain päin itselleen, että kuinka on kasvanut ja kehittynyt ihmisenä ja nyt osaa arvostaa "kílttimíestä". Alapää kuitenkin sykkii edelleen tälle 10% :lle miehistä.

Se on teille petturip•skiaisille ihan oikein. Tuossa edellä juuri lajitoverisi vakuuttaa, että KAIKKI miehet hinkuavat irtopanoja ja pettävät aina kun mahdollista. Miksi teidän siis pitäisi saada itsellenne uskollinen neitsyt pilattavaksi? Ette te sellaista ansaitse.

No se oli ennen sitä henkistä kasvua. Eikö nykyisen uskollisen neitsyen pitäisi olla otettu, että mies on hänen vuokseen niin paljon fiksumpi nykyään.

Vierailija
678/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muuten ole koskaan tullut kysyneeksi mieheltä, onko tällä ollut irtopanoja vai ei ja kuinka paljon. Yhdestä seurustelusuhteesta mies on kertonut oma-aloitteisesti. Minua ei kiinnosta eikä haittaa, ei ne ole meille kylään tunkemassa.

Vierailija
679/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua. En nyt yhtään ymmärrä, mistä Ap oikein on vihainen. Siitäkö, että naisen miesmaku on iän myötä muuttunut? Eikö se ole vain positiivinen asia, että kelpaat hänelle nyt?

Nuo markkina-arvoteoriat ovat täyttä roskaa. Niitä miettivät vain miehet, jotka eivät saa naisia, koska eivät osaa heitä lähestyä. On helpompi kehitellä jokin teoria ja syyttää koko maailmaa kuin katsoa sinne peilin ja tarkastella omaa käytöstä.

Mitä jännämiehiin tulee niin seksiin kelpaavat, mutta eivät suhteeseen. Sellasta on kiva kokeilla, mutta kyllästyttää melko pian. En ymmärrä kuka normaali mies on tällaiselle kateellinen.

Niin... miksi olla kateellinen kun joku saa panoja, ehkä ainoa asia millä on miehelle väliä, ehkä ainoa syy ryhtyä "parisuhteeseen" josta sitten lipsahdetaan pettämään, naisen ihmetellessä kuinka mies voi tehdä niin.

Mies, jolle irtopanot ovat ainoa asia millä on väliä, ja niiden puutteessa sitten parisuhdekin kelpaa korvikkeeksi, toki niin että petetään heti jos ja kun voidaan... Naiset hoi, käsi ylös kuka tällaisen haluaa!

Naiset hoi, kuinka moni ilahtuisi, jos saisi tietää miehensä ennen olleen tällainen?

Minulle olisi eron syy, jos kuulisin miehen olevan kanssani vain paremman puutteessa ja vain siksi, että mies on tyytynyt minuun. Pettäminen on myös liian paha asia ja varsinkin siksi, että mies suunnittelee sitä etukäteen.

Vierailija
680/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No monella se henkinen kypsyminen tapahtuu paljon rauhallisemmin ja ilman ihmeellistä kapinaa ja sekoilua. Näiden rauhallisemmin kypsyneiden voi olla vaikea ymmärtää/hyväksyä, että toinen voi nykyään olla ihan järkevä aikuinen vaikka ennen olikin kaikkea muuta. Ihan samoin näiden villimmän nuoruuden viettäneiden voi olla vaikea ymmärtää miten toiset voi aikuistua ilman sitä kapinaa tai sitoutua vakavaan suhteeseen ilman sitä villiä sinkkuaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme