Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän suusta: "ihan hyvä että ei tavattu nuorempana koska en olisi osannut arvostaa sinua silloin"

Vierailija
17.08.2019 |

Mitä helvettiä tuo tarkoittaa? Eli silloin kun hän oli seksuaalisen markkina-arvonsa huipulla hän ei olisi huolinut minua vaan piti niistä jännistä ja komeista miehistä, mutta nyt on tyytyväinen tylsään ja turvalliseen tavalliseen mieheen? Kiva kuulla. Tämä pistää tosissaan miettimään haluanko edes jatkaa suhdetta. Ja hän ei pitänyt tuota lausahdustaan minään isona juttuna. Itse olen raivoissani.

M35

Kommentit (753)

Vierailija
621/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään ilmiö on erittäin ikävä meille beta-miehille, mutta sen voi kääntää edukseen. Tinder on täynnä näitä " juoksut on juostu" -naisia, jotka haluavat vakiintua ja alkaa betakin kelvata. No tässä on meidän saumamme. Esitetään että halutaan samaa. Tällä taktiikalla olen päässyt itsekin nauttimaan "kàŕusèllisťa".

No onko se irtopaneminen sitten niin upeaa kuin olit kuvitellut?

Ei ole. Mikään ei korvaa sitä, että olisi nuorena saanut painaa kuumia teinipimuja. Tiukkaa teiniä ei voita mikään.

Kaveri olisi sekaantunut siis lapsiin, jos olisi pystynyt. Vankilaan joutaisi, siellä saisi toteuttaa ne rinkifantasiansa.

Terve.fi-sivuston järjestämän Suuren suomalaisen seksikyselyn vuosimallia 2010 mukaan suurin osa suomalaisista harrastaakin ensimmäisen kerran seksiä juuri suojaikärajan täyttyessä. Kyselystä selviää, että lähes puolet (45 %) vastaajista menetti neitsyytensä/poikuutensa 15–17-vuotiaana. Kuitenkin noin joka seitsemäs vastaaja (14 %) oli alle 15-vuotias ensimmäisen seksikerran kohdalla.

Mikäs rikos se on jos lapsi sekaantuu lapseen? Kumpaa rangaistaan? Se on sitten eri asia jos toinen on 19 ja toinen 13...

-eri

Tuossa on käytetty hurjan isoa haarukkaa, kun samaan luokkaan lasketaan just 15 vuotta täyttänyt ja 17 v 11 kk vanha. Kyseessä on kuitenkin melkein kolmen vuoden ikäero ja se on valtava tuon ikäisissä. Tutkimus on luokattoman huono.

tietysti se on huono jos viesti ei miellytä

Selitä sitten omin sanoin, miten sinun mielestä juuri 15 vuotta täyttänyt ja pari viikkoa vaille täysi-ikäinen on henkisesti samalla tasolla.

Riippuu aivan ihmisestä

Ei riipu ja vaikka eroja olisikin, niin niitä ei tuossa huomioida. Et siis osaa perustella tai selittää, joten en muuta käsitystäni siitä, että tutkimus on huono. Ei olisi ollut vaikea erotella 15-, 16- ja 17-vuotiaat omiksi ryhmikseen.

Tietysti sinulla on oikeus mielipiteeseesi, kaiva miellyttävämpi tutkimus tai tee itse parempi.

Ja ovatko kaikki 17 vuotiaat pojat ja 17 vuotiaat tytöt henkisesti samalla tasolla? Sinun mukaasi kyllä.

Vierailija
622/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään ilmiö on erittäin ikävä meille beta-miehille, mutta sen voi kääntää edukseen. Tinder on täynnä näitä " juoksut on juostu" -naisia, jotka haluavat vakiintua ja alkaa betakin kelvata. No tässä on meidän saumamme. Esitetään että halutaan samaa. Tällä taktiikalla olen päässyt itsekin nauttimaan "kàŕusèllisťa".

Ei ole. Mikään ei korvaa sitä, että olisi nuorena saanut painaa kuumia teinipimuja. Tiukkaa teiniä ei voita mikään.

Kaveri olisi sekaantunut siis lapsiin, jos olisi pystynyt. Vankilaan joutaisi, siellä saisi toteuttaa ne rinkifantasiansa.

Terve.fi-sivuston järjestämän Suuren suomalaisen seksikyselyn vuosimallia 2010 mukaan suurin osa suomalaisista harrastaakin ensimmäisen kerran seksiä juuri suojaikärajan täyttyessä. Kyselystä selviää, että lähes puolet (45 %) vastaajista menetti neitsyytensä/poikuutensa 15–17-vuotiaana. Kuitenkin noin joka seitsemäs vastaaja (14 %) oli alle 15-vuotias ensimmäisen seksikerran kohdalla.

Mikäs rikos se on jos lapsi sekaantuu lapseen? Kumpaa rangaistaan? Se on sitten eri asia jos toinen on 19 ja toinen 13...

-eri

Kahdella 13-vuotiaalla onkin varmaan to-del-la hyvää seksiä.

parempaa kuin sinulla ja ikäraja on kuitenkin 16 eli voiko se olla parempaa 15 tai 17 vuotiailla? Ei? 21? 40?

mutta miksi tuohon takerruit? Ei se ollut se pointti

Minun mielestä seksi on aikuisten juttu eli lasten ei kuulu sitä harrastaa. Siinä ei yleensä tee muuta kuin vahingoittaa itseään. Palstamiehet vaan ajattelevat sitä 16-vuotiaan tytön vartaloa eivätkä ajattele yhtään, että kyseessä on lapsi.

No nyt mennään kovaa aiheen ohi mutta silti tuon ikäisenä se neitsyys lähti 10 vuotta sitten. Tuossa ei ole kyse aikuisen ja lapsen välisestä suhteesta saata.nan urpo.

Tai hei, palstanaiset vain ajattelevat sen 16 vuotiaan pojan kroppaa koska siinä iässä se poikuus niilläkin lähti. Ilmeisesti sinunkaltaisten ped.ojen vuoksi.

Siis puhutko sinä nyt itsestäsi vai keneltä lähti neitsyys 10 vuotta sitten? Kenen 16-vuotiaan pojan vartaloa tässä pitäisi ajatella ja miksi? Opettele kirjoittamaan asiasi selvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Tuossa on käytetty hurjan isoa haarukkaa, kun samaan luokkaan lasketaan just 15 vuotta täyttänyt ja 17 v 11 kk vanha. Kyseessä on kuitenkin melkein kolmen vuoden ikäero ja se on valtava tuon ikäisissä. Tutkimus on luokattoman huono.

tietysti se on huono jos viesti ei miellytä

Selitä sitten omin sanoin, miten sinun mielestä juuri 15 vuotta täyttänyt ja pari viikkoa vaille täysi-ikäinen on henkisesti samalla tasolla.

Riippuu aivan ihmisestä

Ei riipu ja vaikka eroja olisikin, niin niitä ei tuossa huomioida. Et siis osaa perustella tai selittää, joten en muuta käsitystäni siitä, että tutkimus on huono. Ei olisi ollut vaikea erotella 15-, 16- ja 17-vuotiaat omiksi ryhmikseen.

Tietysti sinulla on oikeus mielipiteeseesi, kaiva miellyttävämpi tutkimus tai tee itse parempi.

Ja ovatko kaikki 17 vuotiaat pojat ja 17 vuotiaat tytöt henkisesti samalla tasolla? Sinun mukaasi kyllä.

Tutkimuksessa on niputettu 15-17-vuotiaat samaan ryhmään. Aivan varmasti yli 17-vuotiaat ovat henkiseltä kehitykseltään pitemmällä mitä just 15-vuotta täyttäneet muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Lapsen kehitys on hurjaa yhden vuoden aikana, joten 15 v 1 pv ikäinen lapsi ei ole sama kuin 15 v 11 kk 29 pv ikäinen. Kai sinä huomaat tuon omista lapsistasi?

Vierailija
624/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt päälle nelikymppisenä miehenä minun on pakko tunnustaa että en minäkään nuorena katsellut niitä fiksuja ja mukavia tyttöjä vaan niitä näyttäviä ja seksikkäitä pimuja. Joten minulla ei juuri ole varaa valittaa että ne fiksut tytöt eivät sitten oleet kanssani.

Vierailija
625/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä on myös lisämausteena se, että saa vedättää naisia.

Vierailija
626/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen päässyt kerran puolivahingossa yhden yön panolle, ja se on yksi elämäni ikimuistoisimpia kokemuksia. Minulla on ollut myös aiemmin kaksi pidempää suhdetta ja nyt kolmas, joka on hyvän matkaa käynnissä. Silti se yhden yön seikkailu, jännitys ja siitä seuraava kovan äijän tuntemus peittosivat parisuhdeseksin mennen tullen.

Vierailija
627/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Kahdella 13-vuotiaalla onkin varmaan to-del-la hyvää seksiä.

parempaa kuin sinulla ja ikäraja on kuitenkin 16 eli voiko se olla parempaa 15 tai 17 vuotiailla? Ei? 21? 40?

mutta miksi tuohon takerruit? Ei se ollut se pointti

Minun mielestä seksi on aikuisten juttu eli lasten ei kuulu sitä harrastaa. Siinä ei yleensä tee muuta kuin vahingoittaa itseään. Palstamiehet vaan ajattelevat sitä 16-vuotiaan tytön vartaloa eivätkä ajattele yhtään, että kyseessä on lapsi.

Aika rasisitinen kommentti.

Vierailija
628/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulosti siltä että Ap:n naisystävä myönsi olevansa nuorempana paljon pinnallisempi ihminen.

Vierailija
629/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kuulosti siltä että Ap:n naisystävä myönsi olevansa nuorempana paljon pinnallisempi ihminen.

Nyt kelpaa rumakin mies. Ihana kohteliaisuus omalta kullalta!

Vierailija
630/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ajattelevat ettei tuossa tapauksessa nainen olisi antanut edes mahdollisuutta?

Itse kuulin ex-mieheltäni ettei hän osannut arvostaa minua tarpeeksi.

Olimme avoliitossa 10 vuotta, ja kyllähän se oli usein vaikeaa aikaa, sain kuulla virheistäni paljon.

Lopulta minä lähdin.

Vaadittiin häneltä kokemusta useammista seurusteluista, ennen kuin hän ehkä tajusi ettei ne kaikki "virheeni" olleetkaan niin suuren haukkumisen tarve.

Voihan se olla että olisimme yhä yhdessä, jos emme olisi olleet 17-vuotiaita yhteen mennessämme, ja elämää olisi nähty enemmän. Tai sitten voisin omalta kohdaltani sanoa että suhde olisi jäänyt huomattavasti lyhyemmäksi.

Vierailija
631/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen päässyt kerran puolivahingossa yhden yön panolle, ja se on yksi elämäni ikimuistoisimpia kokemuksia. Minulla on ollut myös aiemmin kaksi pidempää suhdetta ja nyt kolmas, joka on hyvän matkaa käynnissä. Silti se yhden yön seikkailu, jännitys ja siitä seuraava kovan äijän tuntemus peittosivat parisuhdeseksin mennen tullen.

Eihän mies saa parisuhdeseksistä juuri muuta kuin pussien tyhjennyksen. Mies haluaa seksissä vaihtelua ja paljon kaatoja.

Vierailija
632/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen nyt vakiintunut. Vaimo on hyvä kotitalousasioissa. Pykkää, pesee ja hoitaa lapset. Onneksi nuorempana hurvittelin ja nyt sitten "kypsyin" tähän tilanteeseen sopivaksi.

Kuka helvetti nyt haluaisi perheen perustaa jos ei kumppanilla ole rahaa ja ovimaton itsetuntoa. Jaksaisitteko tasavertaisen kanssa vääntää joka asiasta.

Paremmin toimii kun ottaa kunnon reppanan hoitamaan ruuhkavuodet.

Vierailija
633/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä on myös lisämausteena se, että saa vedättää naisia.

Enpä usko, että sinä nautit mistään k-sellista, mutta totean kuitenkin, että jos nainen menee sänkyyn miehen kanssa siltä pohjalta, että hän antaa seksiä (parisuhteen toivossa tms), niin tavallaan hän joutaakin tulla vedätetyksi. Seksiä kannattaa harrastaa vain ja vasta kun haluaa sitä kyseisen ihmisen kanssa ihan puhtaasti seksin itsensä takia. Riippumatta siitä, ollaanko suhteessa vai ei.

Vierailija
634/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti te jaksatte haukkua naisia, joilla on irtosuhteita. Sinä taidatkin olla sellainen alfa, joita palstamiehet kadehtivat. Miksi sitten olet parisuhteessa, kun saat irtoseuraa ja se on parempaa kuin parisuhde?

Vierailija
635/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin olen nyt vakiintunut. Vaimo on hyvä kotitalousasioissa. Pykkää, pesee ja hoitaa lapset. Onneksi nuorempana hurvittelin ja nyt sitten "kypsyin" tähän tilanteeseen sopivaksi.

Kuka helvetti nyt haluaisi perheen perustaa jos ei kumppanilla ole rahaa ja ovimaton itsetuntoa. Jaksaisitteko tasavertaisen kanssa vääntää joka asiasta.

Paremmin toimii kun ottaa kunnon reppanan hoitamaan ruuhkavuodet.

Palstapapalla on taas harhat päällä.

Vierailija
636/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo naisen sanat voivat muuten tarkoittaa lukemattomia eri asioita. Jopa minä voisin sanoa niin mun miehelle, joka on mun elämän suuri rakkaus. "Ihan hyvä, ettei tavattu nuorempana, koska en olisi osannut arvostaa sua silloin... Mun kaikki aika kului joko telinevoimistelu- tai taitoluistelutreeneissä ja lopun ajan vietin nenä kirjassa opiskellen. En olisi huomannut sun olemassaoloa, kuten en huomannut muidenkaan minusta kiinnostuneiden miesten"...

Vierailija
637/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on luetun ymmärtämisessä paljon vikaa. Eihän tuossa puhuttu ulkonäöstä mitään.

Vierailija
638/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on luetun ymmärtämisessä paljon vikaa. Eihän tuossa puhuttu ulkonäöstä mitään.

Totta muuten. Pinnallisuus voi olla rahaan liittyvääkin!

Vierailija
639/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei nuorempana ollut lainkaan poikaystäviä, sillä aikani meni urheiluun ja opiskeluun. Mutta kukapa sitä uskoisi, sillä miesten mielestä minulla on ollut lukuisia kumppaneita ja jatkuvaa biletystä.

Oletko katkera, kun sulla ei ole miehiä ollu? Sillä sitä tuo viestisi kumpuaa.

Vierailija
640/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta muuten. Pinnallisuus voi olla rahaan liittyvääkin!

Joo, 18-vuotias poika, joka ajaa uudella hienolla autolla, ei ajele yksin. Tyttöjä on kyytiin tulossa enemmän kuin mahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi