Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän suusta: "ihan hyvä että ei tavattu nuorempana koska en olisi osannut arvostaa sinua silloin"

Vierailija
17.08.2019 |

Mitä helvettiä tuo tarkoittaa? Eli silloin kun hän oli seksuaalisen markkina-arvonsa huipulla hän ei olisi huolinut minua vaan piti niistä jännistä ja komeista miehistä, mutta nyt on tyytyväinen tylsään ja turvalliseen tavalliseen mieheen? Kiva kuulla. Tämä pistää tosissaan miettimään haluanko edes jatkaa suhdetta. Ja hän ei pitänyt tuota lausahdustaan minään isona juttuna. Itse olen raivoissani.

M35

Kommentit (753)

Vierailija
681/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään ilmiö on erittäin ikävä meille beta-miehille, mutta sen voi kääntää edukseen. Tinder on täynnä näitä " juoksut on juostu" -naisia, jotka haluavat vakiintua ja alkaa betakin kelvata. No tässä on meidän saumamme. Esitetään että halutaan samaa. Tällä taktiikalla olen päässyt itsekin nauttimaan "kàŕusèllisťa".

No onko se irtopaneminen sitten niin upeaa kuin olit kuvitellut?

Todennäköisesti on jos vertailukohtana on se yksin oleminen, koska ei toisille kelpaa (kuin vasta kymmenen vuoden päästä kun nämä toiset ovat henkisesti kypsyneet).

Vierailija
682/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua. En nyt yhtään ymmärrä, mistä Ap oikein on vihainen. Siitäkö, että naisen miesmaku on iän myötä muuttunut? Eikö se ole vain positiivinen asia, että kelpaat hänelle nyt?

Nuo markkina-arvoteoriat ovat täyttä roskaa. Niitä miettivät vain miehet, jotka eivät saa naisia, koska eivät osaa heitä lähestyä. On helpompi kehitellä jokin teoria ja syyttää koko maailmaa kuin katsoa sinne peilin ja tarkastella omaa käytöstä.

Mitä jännämiehiin tulee niin seksiin kelpaavat, mutta eivät suhteeseen. Sellasta on kiva kokeilla, mutta kyllästyttää melko pian. En ymmärrä kuka normaali mies on tällaiselle kateellinen.

Niin... miksi olla kateellinen kun joku saa panoja, ehkä ainoa asia millä on miehelle väliä, ehkä ainoa syy ryhtyä "parisuhteeseen" josta sitten lipsahdetaan pettämään, naisen ihmetellessä kuinka mies voi tehdä niin.

Mies, jolle irtopanot ovat ainoa asia millä on väliä, ja niiden puutteessa sitten parisuhdekin kelpaa korvikkeeksi, toki niin että petetään heti jos ja kun voidaan... Naiset hoi, käsi ylös kuka tällaisen haluaa!

Naiset hoi, kuinka moni ilahtuisi, jos saisi tietää miehensä ennen olleen tällainen?

Minulle olisi eron syy, jos kuulisin miehen olevan kanssani vain paremman puutteessa ja vain siksi, että mies on tyytynyt minuun. Pettäminen on myös liian paha asia ja varsinkin siksi, että mies suunnittelee sitä etukäteen.

Mitä? Etkö osaakaan arvostaa miehen henkistä kypsymistä? Ei hän tietenkään ole tyytynyt, on vain arvomaailma muuttunut. Uskottavaa, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt päälle nelikymppisenä miehenä minun on pakko tunnustaa että en minäkään nuorena katsellut niitä fiksuja ja mukavia tyttöjä vaan niitä näyttäviä ja seksikkäitä pimuja. Joten minulla ei juuri ole varaa valittaa että ne fiksut tytöt eivät sitten oleet kanssani.

No itse etsin juuri niitä fiksuja ja mukavia tyttöjä parisuhteeseen tosimielellä, mutta sain vain kuulla miten kypsymättömiä sikoja miehet ovat.

Vierailija
684/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt päälle nelikymppisenä miehenä minun on pakko tunnustaa että en minäkään nuorena katsellut niitä fiksuja ja mukavia tyttöjä vaan niitä näyttäviä ja seksikkäitä pimuja. Joten minulla ei juuri ole varaa valittaa että ne fiksut tytöt eivät sitten oleet kanssani.

No itse etsin juuri niitä fiksuja ja mukavia tyttöjä parisuhteeseen tosimielellä, mutta sain vain kuulla miten kypsymättömiä sikoja miehet ovat.

Naiset ovat yksilöitä, miehet homogeeninen sikaryhmä

Vierailija
685/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua. En nyt yhtään ymmärrä, mistä Ap oikein on vihainen. Siitäkö, että naisen miesmaku on iän myötä muuttunut? Eikö se ole vain positiivinen asia, että kelpaat hänelle nyt?

Nuo markkina-arvoteoriat ovat täyttä roskaa. Niitä miettivät vain miehet, jotka eivät saa naisia, koska eivät osaa heitä lähestyä. On helpompi kehitellä jokin teoria ja syyttää koko maailmaa kuin katsoa sinne peilin ja tarkastella omaa käytöstä.

Mitä jännämiehiin tulee niin seksiin kelpaavat, mutta eivät suhteeseen. Sellasta on kiva kokeilla, mutta kyllästyttää melko pian. En ymmärrä kuka normaali mies on tällaiselle kateellinen.

Niin... miksi olla kateellinen kun joku saa panoja, ehkä ainoa asia millä on miehelle väliä, ehkä ainoa syy ryhtyä "parisuhteeseen" josta sitten lipsahdetaan pettämään, naisen ihmetellessä kuinka mies voi tehdä niin.

Mies, jolle irtopanot ovat ainoa asia millä on väliä, ja niiden puutteessa sitten parisuhdekin kelpaa korvikkeeksi, toki niin että petetään heti jos ja kun voidaan... Naiset hoi, käsi ylös kuka tällaisen haluaa!

Naiset hoi, kuinka moni ilahtuisi, jos saisi tietää miehensä ennen olleen tällainen?

Minulle olisi eron syy, jos kuulisin miehen olevan kanssani vain paremman puutteessa ja vain siksi, että mies on tyytynyt minuun. Pettäminen on myös liian paha asia ja varsinkin siksi, että mies suunnittelee sitä etukäteen.

Mitä? Etkö osaakaan arvostaa miehen henkistä kypsymistä? Ei hän tietenkään ole tyytynyt, on vain arvomaailma muuttunut. Uskottavaa, eikö?

Voi lapsirukka, kyllä se arkielämässä näkyy onko toinen tyytynyt vai onko suhteessa siksi, että haluaa olla toisen kanssa. Viimeistään isojen vaikeuksien tullessa tuo tulee ilmi.

Vierailija
686/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään ilmiö on erittäin ikävä meille beta-miehille, mutta sen voi kääntää edukseen. Tinder on täynnä näitä " juoksut on juostu" -naisia, jotka haluavat vakiintua ja alkaa betakin kelvata. No tässä on meidän saumamme. Esitetään että halutaan samaa. Tällä taktiikalla olen päässyt itsekin nauttimaan "kàŕusèllisťa".

Todennäköisesti on jos vertailukohtana on se yksin oleminen, koska ei toisille kelpaa (kuin vasta kymmenen vuoden päästä kun nämä toiset ovat henkisesti kypsyneet).

Mietitääs... humalaisen miehen kanssa kolmen minuutin nylkytys, jonka päätteeksi mies kääntää kylkeä ja nukahtaa. Juu, kiitos ei, jätän väliin.

Vierailija
687/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitääs... humalaisen miehen kanssa kolmen minuutin nylkytys, jonka päätteeksi mies kääntää kylkeä ja nukahtaa. Juu, kiitos ei, jätän väliin.

Moni ei jätä

Vierailija
688/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaksinaismoralismin huipentuma! "Yhyyy, se ei ois halunnut mua sillon, kun se itse ois ollut vielä haluttava! Törkeetä! Eroan!"

Vierailija
689/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kaksinaismoralismin huipentuma! "Yhyyy, se ei ois halunnut mua sillon, kun se itse ois ollut vielä haluttava! Törkeetä! Eroan!"

korjataan: Siis mitä? Se sanoi itse etten olisi kelvannu sille ennen mutta nyt pitää hän tyytyy muhun?

Vierailija
690/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tästä loukkaantujia. Tuohan on kohteliaisuus miehelle ja samalla nainen kertoo, että on ollut nuorena tietämättömämpi/kypsymättömämpi/tms, jolloin oma elämäntilanne ei ole vielä tasaantunut. 

Olisiko vinkuja-aloittajan mielestä ollut parempi, että olisi saanut elää tämän naisen kanssa nuorena muutaman kuukauden kuin että saa nyt elää naisen kanssa loppuelämän ajan? Normaaliälyllä varustettu ihminen valitsee jälkimmäisen vaihtoehdon.

Vierailija
691/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

korjataan: Siis mitä? Se sanoi itse etten olisi kelvannu sille ennen mutta nyt pitää hän tyytyy muhun?

Ei, vaan se sanoi, ettei sille kelpaa muunlaiset tyypit ja pitää nykyistä miestä ihannekumppaninaan (=arvostaa tätä).

Jos sinun mielestäsi naisystäväsi ei ole haluttava, niin miksi ihmeessä olet tämän kanssa. Kerro se hänelle, jotta pääsee kaltaisestasi niljakkeesta eroon ja hän pääsee etsimään sellaisen miehen, joka on oikeasti hänen arvoisensa.

Vierailija
692/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tästä loukkaantujia. Tuohan on kohteliaisuus miehelle ja samalla nainen kertoo, että on ollut nuorena tietämättömämpi/kypsymättömämpi/tms, jolloin oma elämäntilanne ei ole vielä tasaantunut. 

Olisiko vinkuja-aloittajan mielestä ollut parempi, että olisi saanut elää tämän naisen kanssa nuorena muutaman kuukauden kuin että saa nyt elää naisen kanssa loppuelämän ajan? Normaaliälyllä varustettu ihminen valitsee jälkimmäisen vaihtoehdon.

Jotkut asiat voi pitää ihan omana tietonaan. Etenkin, jos kyse on tuon kaltaisesta jossittelusta.

Vierailija
693/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saa nyt elää naisen kanssa

on se jännää kielenkäyttöä. Mies "saa" elää naisen kanssa.

Vierailija
694/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan se sanoi, ettei sille kelpaa muunlaiset tyypit ja pitää nykyistä miestä ihannekumppaninaan (=arvostaa tätä).

Jos sinun mielestäsi naisystäväsi ei ole haluttava, niin miksi ihmeessä olet tämän kanssa. Kerro se hänelle, jotta pääsee kaltaisestasi niljakkeesta eroon ja hän pääsee etsimään sellaisen miehen, joka on oikeasti hänen arvoisensa.

Eikö mies voi olla aivan haluttava

kunnes paljastuu hänen menneisyys bordellien vakiovieraana Pattayalla

Mutta kulta, se on menneisyyttä

Vierailija
695/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies voi olla aivan haluttava

kunnes paljastuu hänen menneisyys bordellien vakiovieraana Pattayalla

Mutta kulta, se on menneisyyttä

Ennen preferoin thaimaalaisia ladyboyta (kolmekin kerralla) mutta nyt olet kaikkeni.

ps. haittaako jos meen poikien kanssa thaimaan reissulle talvella?

Vierailija
696/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuelämän ajan? Salli minun nauraa. Naiset hakee eroa 80% tapauksista ja  tämä naisen "tasainen vaihe" menee kyllä ohi ja taas alkaa kiinnostaa ne jännemmät tapaukset.

Vierailija
697/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuelämän ajan? Salli minun nauraa. Naiset hakee eroa 80% tapauksista ja  tämä naisen "tasainen vaihe" menee kyllä ohi ja taas alkaa kiinnostaa ne jännemmät tapaukset.

Tekeekö tuo ajatusmaailma sinut onnelliseksi? Oletko tyytyväinen elämääsi, nautitko siitä?

Vierailija
698/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan sä itse lisäät ton "tyytymisen" siihen.

Hän sanoi, että on oppinut arvostamaan sinun tyyppisiäsi miehiä. Tämän voisi lukea niin, että on kypsynyt ihmisenä, viisastunut, oppinut arvostamaan oikeasti tärkeitä ja hienoja piirteitä miehessä. Tai sitten voi lisätä ton tyytymisen siihen itse ja suuttua siitä kamalasti.

Vierailija
699/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tää kuulostaa just siltä, että naisellasi on ollut hyvinkin villi nuoruus. On seikkailtu jännittävien ja komeiden miehien kanssa. Ei ehkä ole ollut kovinkaan tarkka tavarastaan, kunhan vain on tietynlainen mies. Nyt kuitenkin on joutunut tyytymään ns. tavalliseen mieheen. Ajatuksissa kuitenkin elättelee fantasioita näistä jännittävistä miehistä. Alfaapa ei vaan kukaan voi kesyttää.

Eli on tarkka tavarastaan vai ei ole? Kenelläpä se nyt ei niin menisi, että kumppanin pitää olla tietynlainen ja kaikki eivät kelpaa.

Niin, tietty miestyypi saa haarat avautumaan hyvinkin anteliaasti. Jykevä leuka, pitkä, alhainen rasvaprosentti.

No pitäisikö sitten enemmin jakaa kaikille? Ei saisi olla vaan oman tyyppisten kanssa vai?

saa tietysti olla oman tyyppisten kanssa. Huolehdithan että päädyt naimiseen sellaisen kanssa etkä kiusaa kolmekymppisenä miehiä joita et kestänyt ajatella aikaisemmin.

Olen eri, mutta miksi? Kai näillä nörttimiehilläkin joku omakin tahto on, ei heitä kukaan sinne alttarille haulikon kanssa raahaa. Jos haluaa vain kiltin tytön tai olla yksin, niin niille juoksunsa juosseille voi sanoa ei kiitos. Ei se niin vaikeaa ole. Ihan samalla tavalla ne naisetkin joutuu antamaan epämieluisille yrittäjille.

Koska "pitkän ja värikkään" seksuaalisen historian omaavat naiset eivät mainitse asiasta koska tietävät ettei mies välttämättä hyväksy asiaa. Koko homma perustuu siis sille valheelliselle käsitykselle että seksisuhteita on ollut korkeintaan muutama eikä irtopanoja laisinkaan. Mistäpä nörttimies siis tunnistaa kiltin tytön ja juoksunsa juosseen toisistaan? Lisätään siihen vielä stigma ettei asiasta sovi kysyä ja ainakaan naisen ei tarvitse kertoa koko totuutta. 

Tämän johdosta olisi suotavaa joko kertoa asia niin kuin se on ja antaa miehen tehdä johtopäätökset tai te voisitte pysyä miesvastineittenne seurassa.

Näitä miesvastineita on vain niin vähän. 10% miehistä. Eihän ole muuta syytä miksi meihin betoihin tyydytään. Naisen defenssit selittävät sen parhain päin itselleen, että kuinka on kasvanut ja kehittynyt ihmisenä ja nyt osaa arvostaa "kílttimíestä". Alapää kuitenkin sykkii edelleen tälle 10% :lle miehistä.

Se on teille petturip•skiaisille ihan oikein. Tuossa edellä juuri lajitoverisi vakuuttaa, että KAIKKI miehet hinkuavat irtopanoja ja pettävät aina kun mahdollista. Miksi teidän siis pitäisi saada itsellenne uskollinen neitsyt pilattavaksi? Ette te sellaista ansaitse.

No se oli ennen sitä henkistä kasvua. Eikö nykyisen uskollisen neitsyen pitäisi olla otettu, että mies on hänen vuokseen niin paljon fiksumpi nykyään.

Pitääkö tuon uskollisen neitsyen olla nuori vai kelpaako omanikäisesi ikäneitoimpi? Ja jos puoliso on omanikäisesi koskematon immyt (rumasti sanottuna vanhapiika), tyydytkö häneen vai onko hän elämäsi saalis?

Vierailija
700/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ei jätä

Moni jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme