Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän suusta: "ihan hyvä että ei tavattu nuorempana koska en olisi osannut arvostaa sinua silloin"

Vierailija
17.08.2019 |

Mitä helvettiä tuo tarkoittaa? Eli silloin kun hän oli seksuaalisen markkina-arvonsa huipulla hän ei olisi huolinut minua vaan piti niistä jännistä ja komeista miehistä, mutta nyt on tyytyväinen tylsään ja turvalliseen tavalliseen mieheen? Kiva kuulla. Tämä pistää tosissaan miettimään haluanko edes jatkaa suhdetta. Ja hän ei pitänyt tuota lausahdustaan minään isona juttuna. Itse olen raivoissani.

M35

Kommentit (753)

Vierailija
641/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kuulosti siltä että Ap:n naisystävä myönsi olevansa nuorempana paljon pinnallisempi ihminen.

Nyt kelpaa rumakin mies. Ihana kohteliaisuus omalta kullalta!

Sulla on luetun ymmärtämisessä paljon vikaa. Eihän tuossa puhuttu ulkonäöstä mitään.

Totta muuten. Pinnallisuus voi olla rahaan liittyvääkin!

Joo, 18-vuotias poika, joka ajaa uudella hienolla autolla, ei ajele yksin. Tyttöjä on kyytiin tulossa enemmän kuin mahtuu.

Tekeekö tuo ajatusmaailma sinut onnelliseksi? Oletko tyytyväinen elämääsi, nautitko siitä?

Vierailija
642/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kuulosti siltä että Ap:n naisystävä myönsi olevansa nuorempana paljon pinnallisempi ihminen.

Sulla on luetun ymmärtämisessä paljon vikaa. Eihän tuossa puhuttu ulkonäöstä mitään.

Joo, 18-vuotias poika, joka ajaa uudella hienolla autolla, ei ajele yksin. Tyttöjä on kyytiin tulossa enemmän kuin mahtuu.

Fiksut nuoret miehet vain tuhahtelevat niille naisille jotka kiinnostuvat pojasta vain hienon auton takia. Vai olisitko itse ylpeä jos oma poikasi saisi naisen vain omistamalla hienon auton? Ja voisitko arvostaa sellaista naista poikasi kumppanina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö tuo ajatusmaailma sinut onnelliseksi? Oletko tyytyväinen elämääsi, nautitko siitä?

Tuliko sinulla kommentti väärään kohtaan? Jos ei, niin oletko eri mieltä? Olen ihan tyytyväinen elämääni, mutta en ymmärrä, mitä se tähän kuuluu.

Vierailija
644/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko sinulla kommentti väärään kohtaan? Jos ei, niin oletko eri mieltä? Olen ihan tyytyväinen elämääni, mutta en ymmärrä, mitä se tähän kuuluu.

Ihan oikeaan kohtaan tuli. Mietin vaan, että jos ihmisellä on noin kyyninen maailmankuva, niin onko hän onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä. Mutta hyvä jos olet.

Vierailija
645/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksut nuoret miehet vain tuhahtelevat niille naisille jotka kiinnostuvat pojasta vain hienon auton takia. Vai olisitko itse ylpeä jos oma poikasi saisi naisen vain omistamalla hienon auton? Ja voisitko arvostaa sellaista naista poikasi kumppanina?

Nythän oli kyse pinnallisista teineistä. En puhunut mitään auton omistamisesta, moni tuon ikäinen ajaa vanhempiensa autoilla. Minulle riittää, että autolla pääsee minne haluaa ja mies on samaa mieltä, joten olemme hankkineet autot käyttötarkoituksen mukaan ja käytettyinä. Lapset ei ole yhtään sen enempää hienojen autojen perään, ihan tyytyväisinä ajavat noilla kun on tarvis.

Vierailija
646/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeaan kohtaan tuli. Mietin vaan, että jos ihmisellä on noin kyyninen maailmankuva, niin onko hän onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä. Mutta hyvä jos olet.

Koko ketjussa on alun perin puhe pinnallisista nuorista, jotka myöhemmin tajuavat asian. Jos joku tyttö haluaa istua hienon auton kyydissä, niin ei häntä kiinnosta se poika. Jos poika haluaa tyttöjä auton avulla, niin se kertoo paljon pojastakin.

Vierailija
647/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään ilmiö on erittäin ikävä meille beta-miehille, mutta sen voi kääntää edukseen. Tinder on täynnä näitä " juoksut on juostu" -naisia, jotka haluavat vakiintua ja alkaa betakin kelvata. No tässä on meidän saumamme. Esitetään että halutaan samaa. Tällä taktiikalla olen päässyt itsekin nauttimaan "kàŕusèllisťa".

No onko se irtopaneminen sitten niin upeaa kuin olit kuvitellut?

No siinä on myös lisämausteena se, että saa vedättää naisia.

Enpä usko, että sinä nautit mistään k-sellista, mutta totean kuitenkin, että jos nainen menee sänkyyn miehen kanssa siltä pohjalta, että hän antaa seksiä (parisuhteen toivossa tms), niin tavallaan hän joutaakin tulla vedätetyksi. Seksiä kannattaa harrastaa vain ja vasta kun haluaa sitä kyseisen ihmisen kanssa ihan puhtaasti seksin itsensä takia. Riippumatta siitä, ollaanko suhteessa vai ei.

En tietenkään heterona k-karuselliin rupea. Toki karusellini on tivoli Sariolan luokkaa, kun naisilla on gröna Lund. Mutta tyhjää parempi kuitenkin.

Vierailija
648/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään ilmiö on erittäin ikävä meille beta-miehille, mutta sen voi kääntää edukseen. Tinder on täynnä näitä " juoksut on juostu" -naisia, jotka haluavat vakiintua ja alkaa betakin kelvata. No tässä on meidän saumamme. Esitetään että halutaan samaa. Tällä taktiikalla olen päässyt itsekin nauttimaan "kàŕusèllisťa".

Ei ole. Mikään ei korvaa sitä, että olisi nuorena saanut painaa kuumia teinipimuja. Tiukkaa teiniä ei voita mikään.

Kaveri olisi sekaantunut siis lapsiin, jos olisi pystynyt. Vankilaan joutaisi, siellä saisi toteuttaa ne rinkifantasiansa.

Terve.fi-sivuston järjestämän Suuren suomalaisen seksikyselyn vuosimallia 2010 mukaan suurin osa suomalaisista harrastaakin ensimmäisen kerran seksiä juuri suojaikärajan täyttyessä. Kyselystä selviää, että lähes puolet (45 %) vastaajista menetti neitsyytensä/poikuutensa 15–17-vuotiaana. Kuitenkin noin joka seitsemäs vastaaja (14 %) oli alle 15-vuotias ensimmäisen seksikerran kohdalla.

Mikäs rikos se on jos lapsi sekaantuu lapseen? Kumpaa rangaistaan? Se on sitten eri asia jos toinen on 19 ja toinen 13...

-eri

Kahdella 13-vuotiaalla onkin varmaan to-del-la hyvää seksiä.

parempaa kuin sinulla ja ikäraja on kuitenkin 16 eli voiko se olla parempaa 15 tai 17 vuotiailla? Ei? 21? 40?

mutta miksi tuohon takerruit? Ei se ollut se pointti

Minun mielestä seksi on aikuisten juttu eli lasten ei kuulu sitä harrastaa. Siinä ei yleensä tee muuta kuin vahingoittaa itseään. Palstamiehet vaan ajattelevat sitä 16-vuotiaan tytön vartaloa eivätkä ajattele yhtään, että kyseessä on lapsi.

No nyt mennään kovaa aiheen ohi mutta silti tuon ikäisenä se neitsyys lähti 10 vuotta sitten. Tuossa ei ole kyse aikuisen ja lapsen välisestä suhteesta saata.nan urpo.

Tai hei, palstanaiset vain ajattelevat sen 16 vuotiaan pojan kroppaa koska siinä iässä se poikuus niilläkin lähti. Ilmeisesti sinunkaltaisten ped.ojen vuoksi.

Siis puhutko sinä nyt itsestäsi vai keneltä lähti neitsyys 10 vuotta sitten? Kenen 16-vuotiaan pojan vartaloa tässä pitäisi ajatella ja miksi? Opettele kirjoittamaan asiasi selvemmin.

meinasin vastata mutta en jaksa pulushakkia, voitit, voit mennä runkkaamaan

Vierailija
649/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hypergamia. Nuorena nainen panee itseään tasokkaampien, sitoutumishaluttomien miesten kanssa. Ikääntyminen laskee markkina-arvoa. Nainen ei kelpaa alfoille edes panoa varten. Tällöin nainen ottaa vuoroaan odottaneen ihan kivan betan. Nainen ikääntyy kuin maito ja betamies ei ole oppinut jättämän naisia. Beta on jumissa avioliitossa rupsahtaneen naisen kanssa ja onneton. Naisella on markkina-arvoltaan tasokkaampi mies ja hän on tyytyväinen.

Tai sitten nuorena nainen on henkisesti keskenkasvuinen. Jos lapsi saa päättää ruokavaliostaan, karkkia olisi joka päivä niin paljon, että mukaan mahtuisi vain pari voileipää. Teini taas valvoisi yöt ja nukkuisi päivät. 18 vuotta täyttänyt ihastelee baarielämää ja riekkuisi siellä joka viikonloppu. Osa on niin varhaiskypsää, että tajuaa jo pienenä, miten parsakaali on parempaa kuin suklaa ja varhain nukkumaan menolla varmistaa seuraavan päivän virkeyden. Nämä palsta betat on ilmeisesti tuota jälkimmäistä sorttia, he ei ikinä tee mitään väärää valintaa siksi, että eivät osaa ajatella seurauksia vuosikymmenten päähän.

Varmaankin näin, mutta silti harva meistä haluaa kuulla olevansa se edullinen ja terveellinen parsakaali.

Kyllä minä voisin olla kaurapuuro tai ruisleipä. Jotain, mitä mies tajuaa tarvitsevansa joka päivä hyvään elämäänsä vuodesta toiseen, päiviensä päähän. Ei minun tarvitse olla sateenkaarivarjo coctail, jota nautitaan lomalla altaan äärellä.

Tämä selvä, meitä on moneksi. Itse esimerkiksi haluan olla puolisolleni myös intohimovalinta, enkä pelkästään järkivalinta. Siksi en halua kuulla kohteliaisuuksia, joissa viitataan siihen, että olen kaurapuuro. Puolisoni sosiaalisesti älykkäänä ihmisenä tämän ymmärtääkin, joten ap:n kuvaamia tilanteita ei syntyne.

Voisin helposti elää ilman suklaata, mutta en ilman kaurapuuroa. Kaurapuuro on intohimoni. Valitsen mieluummin kestävän intohimon kuin hetkellisen hurman, joka jättää suuhun tympeän maun.

Puolisoani en vertaa ruokaan, mutta jos vertaisin, hän olisi kaurapuuro.

Vierailija
650/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hypergamia. Nuorena nainen panee itseään tasokkaampien, sitoutumishaluttomien miesten kanssa. Ikääntyminen laskee markkina-arvoa. Nainen ei kelpaa alfoille edes panoa varten. Tällöin nainen ottaa vuoroaan odottaneen ihan kivan betan. Nainen ikääntyy kuin maito ja betamies ei ole oppinut jättämän naisia. Beta on jumissa avioliitossa rupsahtaneen naisen kanssa ja onneton. Naisella on markkina-arvoltaan tasokkaampi mies ja hän on tyytyväinen.

Tai sitten nuorena nainen on henkisesti keskenkasvuinen. Jos lapsi saa päättää ruokavaliostaan, karkkia olisi joka päivä niin paljon, että mukaan mahtuisi vain pari voileipää. Teini taas valvoisi yöt ja nukkuisi päivät. 18 vuotta täyttänyt ihastelee baarielämää ja riekkuisi siellä joka viikonloppu. Osa on niin varhaiskypsää, että tajuaa jo pienenä, miten parsakaali on parempaa kuin suklaa ja varhain nukkumaan menolla varmistaa seuraavan päivän virkeyden. Nämä palsta betat on ilmeisesti tuota jälkimmäistä sorttia, he ei ikinä tee mitään väärää valintaa siksi, että eivät osaa ajatella seurauksia vuosikymmenten päähän.

Varmaankin näin, mutta silti harva meistä haluaa kuulla olevansa se edullinen ja terveellinen parsakaali.

Kyllä minä voisin olla kaurapuuro tai ruisleipä. Jotain, mitä mies tajuaa tarvitsevansa joka päivä hyvään elämäänsä vuodesta toiseen, päiviensä päähän. Ei minun tarvitse olla sateenkaarivarjo coctail, jota nautitaan lomalla altaan äärellä.

Tämä selvä, meitä on moneksi. Itse esimerkiksi haluan olla puolisolleni myös intohimovalinta, enkä pelkästään järkivalinta. Siksi en halua kuulla kohteliaisuuksia, joissa viitataan siihen, että olen kaurapuuro. Puolisoni sosiaalisesti älykkäänä ihmisenä tämän ymmärtääkin, joten ap:n kuvaamia tilanteita ei syntyne.

Voisin helposti elää ilman suklaata, mutta en ilman kaurapuuroa. Kaurapuuro on intohimoni. Valitsen mieluummin kestävän intohimon kuin hetkellisen hurman, joka jättää suuhun tympeän maun.

jos kaikki valitsisivat noin täällä ei olisi massiivista ylipainoepidemiaa

Vierailija
651/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän oli kyse pinnallisista teineistä. En puhunut mitään auton omistamisesta, moni tuon ikäinen ajaa vanhempiensa autoilla. Minulle riittää, että autolla pääsee minne haluaa ja mies on samaa mieltä, joten olemme hankkineet autot käyttötarkoituksen mukaan ja käytettyinä. Lapset ei ole yhtään sen enempää hienojen autojen perään, ihan tyytyväisinä ajavat noilla kun on tarvis.

Kyllä ja minä kerroin että kaikki teinit eivät ole pinnallisia vaan päinvastoin vähän naureskelevat niille teineille jotka vielä jaksavat olla vaikuttuneita siitä jos joku on saanut lainaksi iskän hienon bemarin.

Vierailija
652/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta ap:n muikkeli vaikuttaa kyllä siltä ettei "kasvamisestaan" huolimatta vieläkään ole ihan terävin kynä. Kannattaa miettiä, mitä tulevaisuudelta haluaa, ennen kaikkea sitä, kuuluuko siihen tahditon ja elämänkoulussa oppinsa saanut nainen.

Vierailija
653/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja minä kerroin että kaikki teinit eivät ole pinnallisia vaan päinvastoin vähän naureskelevat niille teineille jotka vielä jaksavat olla vaikuttuneita siitä jos joku on saanut lainaksi iskän hienon bemarin.

Okei. Oletko sinä siis aloittajan kanssa samaa mieltä, että ihminen on arvoiltaan samanlainen 18- ja 28-vuotiaana? Minä ymmärrän, jos 18-vuotias nainen ihastuu mieheen tämän auton perusteella, mutta ei tee sitä samaa enää 28-vuotiaana. Siitähän tässä on kyse, kun miehet täällä valittavat etteivät kelvanneet naisille teininä, mutta nyt on kiinnostusta.

Vierailija
654/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tarkoitti, että onni että hän löysi sinut nyt kun hänellä on järkeä päässä, että osasi valita sopivan. Itsehän otit tämän niin negatiivisesti ja ajattelet heti pahinta.

Vierailija
655/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä on myös lisämausteena se, että saa vedättää naisia.

Enpä usko, että sinä nautit mistään k-sellista, mutta totean kuitenkin, että jos nainen menee sänkyyn miehen kanssa siltä pohjalta, että hän antaa seksiä (parisuhteen toivossa tms), niin tavallaan hän joutaakin tulla vedätetyksi. Seksiä kannattaa harrastaa vain ja vasta kun haluaa sitä kyseisen ihmisen kanssa ihan puhtaasti seksin itsensä takia. Riippumatta siitä, ollaanko suhteessa vai ei.

En tietenkään heterona k-karuselliin rupea. Toki karusellini on tivoli Sariolan luokkaa, kun naisilla on gröna Lund. Mutta tyhjää parempi kuitenkin.

Karuselliin tarvitaan hevosia, eihän ne naiset siellä yksinään pyöri.

Vierailija
656/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos kaikki valitsisivat noin täällä ei olisi massiivista ylipainoepidemiaa

Kermalla ja voilla höystetty puuro ei ole kovin kevyttä syötävää vaikka kaurapuuroa onkin.

Vierailija
657/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän ajattelematon lausahdus sen vuoksi, että ei se kuulijasta mukavalta tunnu. Jos kyseessä on yksi ainoa tuollainen töksäytys, en jäisi analysoimaan sitä liiaksi. Kyllä se kehuksi miestä kohtaan on tarkoitettu ja jonkinlaiseksi itsekritiikiksi, mutta tietysti kaikkea ei tarvitse aina sanoa ihan tuolla tavalla ääneen. Mutta jos suhde muuten toimii eikä jatkuvasti joudu miettimään toisen töksäytyksiä, niin asiaan voisi suhtautua niin, että hyvätkin tyypit voivat joskus tehdä pikkumokia ja sanoa vahingossa hölmösti.

Vierailija
658/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehenä tuohon voi vastata, että on se silti vähän sääli, että en nähnyt sua silloin, kun vartalosi oli parhaimmillaan.

Turha näitä on tuntikausia murehtia, kun helposti voi saada sähäkän riidan.

Vierailija
659/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli nuorempana useita tyttöjä joita ajoi kapinointi, kokeilemisen halu ja siihen liittyen villikin seksi. Olen heistä kahden kanssa edelleen puolituttuja nyt +20v myöhemmin. Molemmat ovat rauhoittuneet, ja ovat onnellisesti naimisissa. En usko, että kumpikaan olisi nuoruudessa osannut arvostaa niitä ominaisuuksia mitä heidän aviomiehillään oli jo tuossa iässä. Ehkä näillä naisilla on ollut melkoisesti sekoilua ja villiä elämää nuoruudessaan, mutta sen takia eivät todennäköisesti haikaile sellaisen perään enää. 

Vierailija
660/753 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli nuorempana useita tyttöjä joita ajoi kapinointi, kokeilemisen halu ja siihen liittyen villikin seksi. Olen heistä kahden kanssa edelleen puolituttuja nyt +20v myöhemmin. Molemmat ovat rauhoittuneet, ja ovat onnellisesti naimisissa. En usko, että kumpikaan olisi nuoruudessa osannut arvostaa niitä ominaisuuksia mitä heidän aviomiehillään oli jo tuossa iässä. Ehkä näillä naisilla on ollut melkoisesti sekoilua ja villiä elämää nuoruudessaan, mutta sen takia eivät todennäköisesti haikaile sellaisen perään enää. 

Mitä heidän ukkonsa pitävät naisten menneisyydestä? Onko mitään tietoa?

Ja millainen oli miesten historia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi