Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko miestä pyytää syömään ilman, että ne tulkitaan treffeiksi?

Vierailija
15.08.2019 |

Jos pyydän työkaveri miestä syömään vapaa-ajalla, onko ne heti treffit ja kauheet juorut alkaa liikkumaan työpaikalla? Vai voiko nainen ja mies käydä ulkona ihan vaan kaverina?

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että mieskin on sinkku, tai mistä noista oikeesti tietää, jutuista päätellen on ainakin antanut ymmärtää, että ois..

Ap

Koska aiot vastata kysymykseen, oletko itse sinkku?

Vierailija
62/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida pystyä, ellei sitten mies ole ns. ulostullut homo. Minä en ainakaan olisi halukas tuohon ellei nainen kiinnostaisi muunakin kuin kaverina. Näin minä tuon näen. Jos työkaveri on sellainen, että et missään tapauksessa harrastaisi seksiä hänen kanssaan, niin jättäisin sinuna tuon tekemättä.

mies51v

Miks pitää olla kiinnostunut seksuaalisesti, jos on syömään menossa? Ap miettii..

Siis en tarkoittanut, että tuon illallisen pitäisi päättyä seksiin, vaan en usko että mies ja nainen (heterot) voi olla oikeasti vain kavereita ja käydä kahdestaan syömässä. En minä aikaan haluaisi käydä naispuolisen työkaverin kanssa syömässä johon en tunne mitään vetoa. Ei kukaan nainen niin mukava ole:-) Etenkään jos ovat sinkkuja. En kyllä usko, että tuo on hyvä idea jos mies on hetero ja et missään tapauksessa voisi ajatella häntä romanttisessa mielessä tulevaisuudessakaan.

mies51v

No huh huh. Kunnon naisvihaa ja esineellistämistä. Kukaan nainen ei ole niin kiva, että kelpaisi kaveriksi. Eikä vissiin myöskään niin hauska, älykäs tai mielenkiintoinen kuin miehet. Noin ajatteleva mies ei kyllä ole parisuhdemateriaaliakaan.

Et viittisi laittaa sanoja suuhuni. En minä noin sanonut. Nainen voi olla aivan yhtä terävä tai terävämpikin kuin mies, mutta en kyllä näe, että tuo pitemmän päälle johtaisi mihinkään muuhun kuin mustasukkaisuuteen ja eroon. Parisuhde, jossa ei ole yhtään mustasukkaisuutta on vain kaverisuhde.

Onhan noita aisuri suhteitakin, mutta minulle tuo ei sopisi. Ei muuta kuin käyt vain syömässä pe iltaisin työkaveri miehen kanssa ja ennustan, että parisuhde ei pääty hyvään.

mies51v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi nyt hyvänen aika taas. Tietenkin voi. En tajua tätä av-mammojen ajatusta, että mies ja nainen eivät voisi olla kavereita keskenään.

Voiko teidän mielestänne kaksi samaa sukupuolta olevaa homoseksuaalia olla kavereita? Entä voiko biseksuaalilla olla kavereita ollenkaan?

No, voi hyvänen aika... En mä ainakaan tykkäisi, jos mieheni kävisi vapaa-ajallaan syömässä jonkun työkaverinaisensa kanssa kaksin :D samoin ei hänkään pitäisi siitä, jos minä kävisin jonkun miehen kanssa...

Oho, ettekö oikein luota toisiinne? Me luotetaan aviomieheni kanssa, ei haittaa minua pätkääkään jos lounastaa työvakerinsa kanssa, ja toisinpäin, hyvänen aika =)

Eihän tässä lounaasta puhuttu.

Vierailija
64/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap miehestä haluaa? 

Vierailija
65/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi nyt hyvänen aika taas. Tietenkin voi. En tajua tätä av-mammojen ajatusta, että mies ja nainen eivät voisi olla kavereita keskenään.

Voiko teidän mielestänne kaksi samaa sukupuolta olevaa homoseksuaalia olla kavereita? Entä voiko biseksuaalilla olla kavereita ollenkaan?

No, voi hyvänen aika... En mä ainakaan tykkäisi, jos mieheni kävisi vapaa-ajallaan syömässä jonkun työkaverinaisensa kanssa kaksin :D samoin ei hänkään pitäisi siitä, jos minä kävisin jonkun miehen kanssa...

Oikeasti? Eipä ole ikinä tullut mieleenikään kysyä mieheltäni, kenen kanssa hän päivän aikana on käynyt syömässä eikä hänkään ole kysynyt minulta.

Kyllä meilläkin töissä käydään ihan porukalla syömässä sukupuolesta riippumatta ja välillä hui kauhistus voidaan jäädä vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa kaksin taukotilaan. Ei kuitenkaan kävisi mielessä vapaa-ajalla mennä syömään kaksin vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa.

Ma kavin viime vuonna festareilla mun vastakkaista sukupuolta olevan tyokaverin kanssa. Olin silloin sinkku, tyokaveri on naimisissa.

Han tuli ensin mun luokse ottamaan pohjia, sitten mentiin festareille ja lopuksi tuli viela "jatkoille" mun luo (so. juomaan parit). 

Muut kollegat tosin vahan kohotteli kulmiaan kun kuulivat. 

Vierailija
66/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletusarvoisesti kahden ihmisen illallinen vastakkaisten sukupuolten välillä on treffijuttuja. Poislukien sukulaisjutut.

Jos naisystävälläni olisi moinen ja hän vannoisi ja vakuuttaisi että asiassa vain illallinen, kai siihen voisi suostua, mutta sille en voi yhtään mitään että oudolta se kuulostaisi.

Vierailija
67/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla varma, että mies odottaa ruokalistalla olevan karjalanpiirakkaa :D

Vierailija
68/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä mies on sun kaveri, niin tietenkin voitte käydä syömässä vapaa-aikana yhdessä ja tavata muutenkin.

Olen itse hyvin miesvaltaisella alalla ja minulla on miespuolisia kavereita. Joidenkin kanssa ei voi pitää yhteyttä kaverin vaimon takia. Pitää vaan muistaa ettei niiden kavereiden mitään sometiliä mene kommentoimaan ettei aiheuta turhaa riitaa.

Yhden kaverimiehen kanssa syntyi suhde ja sen päättyminen johti myös ystävyyden päättymiseen, mikä on harmi.

Vierailija
69/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletusarvoisesti kahden ihmisen illallinen vastakkaisten sukupuolten välillä on treffijuttuja. Poislukien sukulaisjutut.

Jos naisystävälläni olisi moinen ja hän vannoisi ja vakuuttaisi että asiassa vain illallinen, kai siihen voisi suostua, mutta sille en voi yhtään mitään että oudolta se kuulostaisi.

Minua ihmetyttää tuo sanan "illallinen" käyttö. Ensinnäkin useimmiten mennään päivälliselle ja toiseksi eiköhän kaverin kanssa mennä ihan vain syömään.

Vierailija
70/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, ettekö oikein luota toisiinne? Me luotetaan aviomieheni kanssa, ei haittaa minua pätkääkään jos lounastaa työvakerinsa kanssa, ja toisinpäin, hyvänen aika =)

Kyseessä ei ole työaikaan ruokatunnilla lounaalla käyminen vaan kutsu vapaa-ajalla, vaikkapa tänään perjantai-iltana illalliselle. Sinä kumppanina et yhtään ihmettelisi, että mies lähtee viihteelle työkaverinaisen kanssa? Ajattelisit vaan että onpa kiva kun miehellä on uusi naisystävä?

Vierailija
71/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei ole työaikaan ruokatunnilla lounaalla käyminen vaan kutsu vapaa-ajalla, vaikkapa tänään perjantai-iltana illalliselle. Sinä kumppanina et yhtään ihmettelisi, että mies lähtee viihteelle työkaverinaisen kanssa? Ajattelisit vaan että onpa kiva kun miehellä on uusi naisystävä?

Uusi? Eli nyt puhutaan jostain ihan uudesta ihmisestä?

Vierailija
72/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kivaaa kun on se pihvi siiiinä edesssä ja tulee petttymyksenä "eks me nyt naidakaan sitten hä, kylllä kaiiikki nusiii tämän jälkeeen. No mä lähee sittte kotiiin ostaan latovskaa viiina pulllon ja vedän päääni täyteeen" sittten alkaaa itkeä "grunkkkaaaaan , utkutanaa yksiiin, vtun huogra".

huuutaa vieelä ovelta lähtiesssääään l vikanen huuuutaa "et tiedä mikä kieli mulllla on lutkuttajan kieli, et tiedä mistä jääät paitsi kulppa"

Ei vttu nyyt mä törmäsiin tähän oveen ja mä vuodan täällä kuiviiin. Nytt sun täytyy tulla elvyttämään mua.

Vierailija
73/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työreissuissa on ihan normaalia syödä työkavereiden kanssa myös vapaa-ajalla samaan tapaan kuin lounasta. Muuten pitäisin vähän erikoisena, varsinkin jos molemmat parisuhteissa.

Vierailija
74/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko täällä osa porukasta oikeasti sitä mieltä, että jos teitä naisena joku miespuolinen työkaveri pyytää illalliselle kahden kesken ilman mitään sen kummempaa syytä, niin ei tule edes mieleen miettiä, että kyseessä voisi olla romanttinen kiinnostus? Ette nyt taida olla ihan rehellisiä.

Vierailija
75/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko täällä osa porukasta oikeasti sitä mieltä, että jos teitä naisena joku miespuolinen työkaveri pyytää illalliselle kahden kesken ilman mitään sen kummempaa syytä, niin ei tule edes mieleen miettiä, että kyseessä voisi olla romanttinen kiinnostus? Ette nyt taida olla ihan rehellisiä.

En osaa kuvitella, että työkaverini sanoisi "Lähtisitkö kanssani illalliselle?". Se kieltämättä hämmästyttäisi. Mutta hän voisi aivan hyvin sanoa, että "Mennäänkö illalla syömään (kun kerran olet kaupungissa)?" Enkä todellakaan kuvittelisi, että taustalla on yhtään mitään muuta kuin niissä syömiskutsuissa, joita saan naispuolisilta työkavereilta.

Vierailija
76/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että mieskin on sinkku, tai mistä noista oikeesti tietää, jutuista päätellen on ainakin antanut ymmärtää, että ois..

Ap

Koska aiot vastata kysymykseen, oletko itse sinkku?

""Luulen, että mieskin on sinkku, tai mistä noista oikeesti tietää, jutuista päätellen on ainakin antanut ymmärtää, että ois..

Ap""

Minä ymmärrän tuosta, että hänkin on sinkku

mies51v

Vierailija
77/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minuakaan mitkään lounaat haittaa, sehän on ymmärrettävää käydä työkaverin kanssa yhdessä syömässä. Mutta jos nyt illalla olisi lähdössä illalliselle nasipuolisen työkaverinsa kanssa, niin kyllä todellakin vetäisin herneet nenään. 

Vierailija
78/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minuakaan mitkään lounaat haittaa, sehän on ymmärrettävää käydä työkaverin kanssa yhdessä syömässä. Mutta jos nyt illalla olisi lähdössä illalliselle nasipuolisen työkaverinsa kanssa, niin kyllä todellakin vetäisin herneet nenään. 

Entä jos ei menisi illalliselle vaan syömään?

Vierailija
79/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.wikipedia.org/wiki/Illallinen

Kuinka usein te oikeasti käytte illallisilla?

Vierailija
80/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei menisi illalliselle vaan syömään?

Ihmettelisin miksi mieluummin viettää aikaa työkaverinsa kanssa, jonka kanssa on ollut jo koko päivän kuin oman vaimonsa kanssa, josta on ollut erossa koko päivän. En todellakaan tykkäisi tästä kuviosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän