Voiko miestä pyytää syömään ilman, että ne tulkitaan treffeiksi?
Jos pyydän työkaveri miestä syömään vapaa-ajalla, onko ne heti treffit ja kauheet juorut alkaa liikkumaan työpaikalla? Vai voiko nainen ja mies käydä ulkona ihan vaan kaverina?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuinka monta kertaa se pitää sanoa, mutta nainen ja mies eivät voi olla kavereita. Sitä tosiasiaa ei muuta miksikään edes emaskuloitunut soijaa popsiva nykypolvi.
Kunnon miehellä on yksinkertaisesti niin paljon testoa ja likainen mieli, että kaveruudesta naisen kanssa ei tule mitään. Jälki on hyvin rumaa.
Niin, tai "kunnon" naisen mielestä kaikki vihjailu ja kuppaaminen on ihan viatonta ja naisen oikeuksien rajoissa. Ei tosin ole, mutta nainenhan ei ikinä ajattele sinne päinkään.
Miksei ne voisi ollakin treffit? Jos kerran haluat tutustua häneen paremmin. Oletteko varattuja vai sinkkuja? Jos sinkkuja, niin ei varmaan työpaikan mahdollisten juorujen takia kannattaa jättää pyytämättä. Tosin riippuu vähän työpaikasta, jos kovin pieni niin tilanne voi olla kiusallinen jos teillä menee asiat pieleen.
Vierailija kirjoitti:
No voi nyt hyvänen aika taas. Tietenkin voi. En tajua tätä av-mammojen ajatusta, että mies ja nainen eivät voisi olla kavereita keskenään.
Voiko teidän mielestänne kaksi samaa sukupuolta olevaa homoseksuaalia olla kavereita? Entä voiko biseksuaalilla olla kavereita ollenkaan?
Oman kokemukseni mukaan kiinnostava mies on aina kiinnostava nimenomaan miehenä, ei kivana kaverina. Olen kyllä joskus pettänyt itseäni ja uskotellut että esim. samanlainen huumorintaju vetää minua varatun työkaverin seuraan. Yllätyin aidosti kun tunnistin oman vitsailuni kömpelöksi flirttailuksi. Tämän tajuttuani huomasin myös että ei meillä oikeasti ollut mitään yhteistä, olin vain ihastunut häneen.
En väitä että kaikilla olisi sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi nyt hyvänen aika taas. Tietenkin voi. En tajua tätä av-mammojen ajatusta, että mies ja nainen eivät voisi olla kavereita keskenään.
Voiko teidän mielestänne kaksi samaa sukupuolta olevaa homoseksuaalia olla kavereita? Entä voiko biseksuaalilla olla kavereita ollenkaan?
No, voi hyvänen aika... En mä ainakaan tykkäisi, jos mieheni kävisi vapaa-ajallaan syömässä jonkun työkaverinaisensa kanssa kaksin :D samoin ei hänkään pitäisi siitä, jos minä kävisin jonkun miehen kanssa...
No voi hyvänen aika sentään taas, onko ap varattu vaiko ei? Mistä se selviää? Ja miksi ei voi varatutkin työkaverit käydä syömässä keskenään? On ihan eri asia kuitenkin menevätkö kynttiläillalliselle lauantaina ja sieltä yökerhoon, vaiko ihan epäromanttiseen tavispaikkaan vaikkapa päivälliselle tai lounaalle. Voi kai heillä olla työjuttujakin setvittävänä. Tilannehan tuon ratkaisee.
Saman työpaikan koko porukka tai iso osa siitä voi juhlia keskenään yömyöhään ja kosteastikin. En minäkään mihinkään treffeiltä muistuttaville päästäisi.
Ja jos epäilevä puoliso luulee, että lounaallakin käyvät hotellissa kuksimassa, ei luottamus tai koko suhde ole sitten muutenkaan kunnossa. ohis
"Lähtisitkö kanssani syömään? Jälkiruoaksi on juustokakkua, ei seksiä" .
Kokeile tuota ja työkavereiden kuullen niin tietävät nekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, voi hyvänen aika... En mä ainakaan tykkäisi, jos mieheni kävisi vapaa-ajallaan syömässä jonkun työkaverinaisensa kanssa kaksin :D samoin ei hänkään pitäisi siitä, jos minä kävisin jonkun miehen kanssa...
No voi hyvänen aika sentään taas, onko ap varattu vaiko ei? Mistä se selviää? Ja miksi ei voi varatutkin työkaverit käydä syömässä keskenään? On ihan eri asia kuitenkin menevätkö kynttiläillalliselle lauantaina ja sieltä yökerhoon, vaiko ihan epäromanttiseen tavispaikkaan vaikkapa päivälliselle tai lounaalle. Voi kai heillä olla työjuttujakin setvittävänä. Tilannehan tuon ratkaisee.
Saman työpaikan koko porukka tai iso osa siitä voi juhlia keskenään yömyöhään ja kosteastikin. En minäkään mihinkään treffeiltä muistuttaville päästäisi.
Ja jos epäilevä puoliso luulee, että lounaallakin käyvät hotellissa kuksimassa, ei luottamus tai koko suhde ole sitten muutenkaan kunnossa. ohis
Illalliselle meno kahdestaan on kyllä vähän outoa kavereina, on siinä hieman romanttista viitettä. Lounas kahdestaan tai isompi porukka illallisella on eri asia.
Ja kyllä se tässä vähän vaikuttaa siltä, että ap on kiinnostunut miehestä.
Miksi kutsua mies syömään jos ei halua seksiä, aivan älytön ajatus.
Ja varsinkin on järkevää kutsua mies kotiinsa syömään ja nautitte sitten yhdessä alkoholia ja sittenkö miehen pitäisi pallit särkien poistua, voi tuota naisen logiikkaa.
On se jännä miten osa puhuu koko tyoporukasta, kun ap olisi menossa kahdestaan syömään. Ja kun ap ei halua työaikana, on kyseessä luultavimmin illallinen.
Kuis on mammat, kenen pokka kestää, kun miehenne ilmoittaa menevänsä naistyökaverin kanssa kahdestaan illalliselle.
Vierailija kirjoitti:
"Lähtisitkö kanssani syömään? Jälkiruoaksi on juustokakkua, ei seksiä" .
Kokeile tuota ja työkavereiden kuullen niin tietävät nekin.
Jos kaverilla on huumorintajua, vastaa viehkeästi, ettei tule, koska ei ole seksiä.
Muut voivat ajatella, että kutsuja pitää itseään hyvinkin seksikkäänä ja vastustamattomana, kun jo ennakkoon kertoo, ettei seksiä ole. Noloa.
Voisiko todella joku toimia noin :D ?
Niin, miks ei voisi? Kyllähän työporukan miehet järjestää saunailtoja keskenään. Ei ystävyys pitäisi olla sukupuolesta kiinni. Kyllä minä ainakin käyn työkaverin kanssa kaljalla, monesti kaksistaan. Mitä sillä olisi väliä, jos tuo työkaveri olisikin nainen? Yhtälailla siinä käydään työkaverin kanssa bissellä.
Illalliskutsu kahden kesken on kyllä aika lailla koodisana treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illalliselle meno kahdestaan on kyllä vähän outoa kavereina, on siinä hieman romanttista viitettä. Lounas kahdestaan tai isompi porukka illallisella on eri asia.
Ja kyllä se tässä vähän vaikuttaa siltä, että ap on kiinnostunut miehestä.
Niin vaikuttais, että romanttista viritystä on. Mikäs siinä, jos ei kumpikaan ole varattu.
Minä kyllä jaksan uskoa siihen, ettei ihminen sentään mikään pitelemätön elukka ole, jos työkaverin kanssa illastaakin. Mutta haluan tietää syyn siihen. Jos vaikka kuuluvat samaan työpaikan harrasteporukkaan, on asia minun puoleltani ok. Itsekin olen halunnut jatkaa hyvää juttua oman harrasteporukkani (piirustusharrastus) kaverien kanssa, ilman seksiä.
Katson myös työsuunnittelun vapaamuotoisessa ympäristössä olevan ihan jees. Ideat voivat poikia paremmin. Kunhan sieltä tullaan ajoissa kotiin ja selvin päin. Kuitinkin voisin tietenkin katsoa, jos jotain epäilyttävää haistaisin miehen puheista.
En tosin ymmärtäisi, jos joka viikkoinen tapa siitä yritettäisiin tehdä. Kokeilisin kutsua miehen työkaverin meille syömään, siinäpähän se suhteen laatu aika hyvin selviäisi.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten osa puhuu koko tyoporukasta, kun ap olisi menossa kahdestaan syömään. Ja kun ap ei halua työaikana, on kyseessä luultavimmin illallinen.
Kuis on mammat, kenen pokka kestää, kun miehenne ilmoittaa menevänsä naistyökaverin kanssa kahdestaan illalliselle.
No eiköhän jokainen ymmärtänyt, että kahden ollaan menossa? Vertaillaan vaan esimerkein, mikä on ok ja mikä ehkä ei. Eli kaksin meno käsitetään aika hyvin treffeiksi ja joku jo mainitsi seksinkin.
Haluatko nyt itse tahallasi käsittää sanomisemme väärin kenties?
Aikooko ap laittaa työpaikan ilmoitustaululle tiedotteen kenen kanssa aikoo syödä, vai miten se kaiken kansan tiedoksi tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Eipä ole ikinä tullut mieleenikään kysyä mieheltäni, kenen kanssa hän päivän aikana on käynyt syömässä eikä hänkään ole kysynyt minulta.
Kyllä meilläkin töissä käydään ihan porukalla syömässä sukupuolesta riippumatta ja välillä hui kauhistus voidaan jäädä vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa kaksin taukotilaan. Ei kuitenkaan kävisi mielessä vapaa-ajalla mennä syömään kaksin vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa.
Ei tulisi mieleenkään, vaikka Brad Pitt olisi työkaverisi?
Vierailija kirjoitti:
Aikooko ap laittaa työpaikan ilmoitustaululle tiedotteen kenen kanssa aikoo syödä, vai miten se kaiken kansan tiedoksi tulee?
Porvoo on pieni paikka, ja siellä kaikki tuntevat toisensa.
Mitä se sitten haittaa, jos tulkittaisiinkin treffeiksi? Antaa työporukan juoruta - ei kai sitä kannata liikaa kiinnostua siitä, mitä muut sinusta tai muistakaan ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se aika helposti tulkitaan siten, että teillä on suhde.
Tai, että vähintään haluaisit, että on suhde.
En kyllä ymmärrä miten kdi niissä työkaverimiehissä pitää roikkua vapaa-ajalla. On ok käydä ruokatunnilla lounaalla tai töiden jälkeen porukalla jossain. Omituista taas on jos omalla vapaa-ajalla pyytää yhtä työkaveria syömään. Isompi porukka taas on ok.
Kyllä meilläkin töissä käydään ihan porukalla syömässä sukupuolesta riippumatta ja välillä hui kauhistus voidaan jäädä vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa kaksin taukotilaan. Ei kuitenkaan kävisi mielessä vapaa-ajalla mennä syömään kaksin vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa.