Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko miestä pyytää syömään ilman, että ne tulkitaan treffeiksi?

Vierailija
15.08.2019 |

Jos pyydän työkaveri miestä syömään vapaa-ajalla, onko ne heti treffit ja kauheet juorut alkaa liikkumaan työpaikalla? Vai voiko nainen ja mies käydä ulkona ihan vaan kaverina?

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä miten osa puhuu koko tyoporukasta, kun ap olisi menossa kahdestaan syömään. Ja kun ap ei halua työaikana, on kyseessä luultavimmin illallinen.

Kuis on mammat, kenen pokka kestää, kun miehenne ilmoittaa menevänsä naistyökaverin kanssa kahdestaan illalliselle.

No eiköhän jokainen ymmärtänyt, että kahden ollaan menossa? Vertaillaan vaan esimerkein, mikä on ok ja mikä ehkä ei. Eli kaksin meno käsitetään aika hyvin treffeiksi ja joku jo mainitsi seksinkin.

Haluatko nyt itse tahallasi käsittää sanomisemme väärin kenties?

Eli luit vain alun. Ok.

Vierailija
42/145 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa varmaan työporukan mielipiteet tärkeimpiä ole, vaan se, että mies todennäköisesti pitäisi tuota treffikutsuna. Kuten pitäisi myös nainen, jos miespuolinen työkaveri kutsuisi kahdestaan illalliselle. Mikäs siinä, jos kummatkin sinkkuja. Mutta voi tulla vähän oudot vibat, jos jompikumpi ei olekaan, siis sille kutsutulle. Olisiko aika vaivaannuttava tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi nyt hyvänen aika taas. Tietenkin voi. En tajua tätä av-mammojen ajatusta, että mies ja nainen eivät voisi olla kavereita keskenään.

Voiko teidän mielestänne kaksi samaa sukupuolta olevaa homoseksuaalia olla kavereita? Entä voiko biseksuaalilla olla kavereita ollenkaan?

No, voi hyvänen aika... En mä ainakaan tykkäisi, jos mieheni kävisi vapaa-ajallaan syömässä jonkun työkaverinaisensa kanssa kaksin :D samoin ei hänkään pitäisi siitä, jos minä kävisin jonkun miehen kanssa...

Oikeasti? Eipä ole ikinä tullut mieleenikään kysyä mieheltäni, kenen kanssa hän päivän aikana on käynyt syömässä eikä hänkään ole kysynyt minulta.

Tässä ei ole kyseessä ruokatunnilla syömässä käynti, mitään kä olisikin ok. Mitäs tykkäsit jos miehesi menee yksin vaikkapa perjantai-iltana työkaverinaisen luo syömään? Ei tunnu miltään ,vai kuinka?

Vierailija
44/145 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö käy koskaan kahdestaan samaa sukupuolta olevan kaverinne (työ- tai muu) kanssa illalla syömässä? Miksi se on eri asia, jos kaverukset sattuvat olemaan eri sukupuolta?

Vierailija
45/145 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida pystyä, ellei sitten mies ole ns. ulostullut homo. Minä en ainakaan olisi halukas tuohon ellei nainen kiinnostaisi muunakin kuin kaverina. Näin minä tuon näen. Jos työkaveri on sellainen, että et missään tapauksessa harrastaisi seksiä hänen kanssaan, niin jättäisin sinuna tuon tekemättä.

mies51v

Vierailija
46/145 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mieskin on sinkku, tai mistä noista oikeesti tietää, jutuista päätellen on ainakin antanut ymmärtää, että ois..

Ap

Vierailija
47/145 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida pystyä, ellei sitten mies ole ns. ulostullut homo. Minä en ainakaan olisi halukas tuohon ellei nainen kiinnostaisi muunakin kuin kaverina. Näin minä tuon näen. Jos työkaveri on sellainen, että et missään tapauksessa harrastaisi seksiä hänen kanssaan, niin jättäisin sinuna tuon tekemättä.

mies51v

Miks pitää olla kiinnostunut seksuaalisesti, jos on syömään menossa? Ap miettii..

Vierailija
48/145 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Miks pitää olla kiinnostunut seksuaalisesti, jos on syömään menossa? Ap miettii..

Siis en tarkoittanut, että tuon illallisen pitäisi päättyä seksiin, vaan en usko että mies ja nainen (heterot) voi olla oikeasti vain kavereita ja käydä kahdestaan syömässä. En minä aikaan haluaisi käydä naispuolisen työkaverin kanssa syömässä johon en tunne mitään vetoa. Ei kukaan nainen niin mukava ole:-) Etenkään jos ovat sinkkuja. En kyllä usko, että tuo on hyvä idea jos mies on hetero ja et missään tapauksessa voisi ajatella häntä romanttisessa mielessä tulevaisuudessakaan.

mies51v

Vierailija
49/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Siis en tarkoittanut, että tuon illallisen pitäisi päättyä seksiin, vaan en usko että mies ja nainen (heterot) voi olla oikeasti vain kavereita ja käydä kahdestaan syömässä. En minä aikaan haluaisi käydä naispuolisen työkaverin kanssa syömässä johon en tunne mitään vetoa. Ei kukaan nainen niin mukava ole:-) Etenkään jos ovat sinkkuja. En kyllä usko, että tuo on hyvä idea jos mies on hetero ja et missään tapauksessa voisi ajatella häntä romanttisessa mielessä tulevaisuudessakaan.

mies51v

No huh huh. Kunnon naisvihaa ja esineellistämistä. Kukaan nainen ei ole niin kiva, että kelpaisi kaveriksi. Eikä vissiin myöskään niin hauska, älykäs tai mielenkiintoinen kuin miehet. Noin ajatteleva mies ei kyllä ole parisuhdemateriaaliakaan.

Vierailija
50/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö käy koskaan kahdestaan samaa sukupuolta olevan kaverinne (työ- tai muu) kanssa illalla syömässä? Miksi se on eri asia, jos kaverukset sattuvat olemaan eri sukupuolta?

En käy yhdenkään työkaverin kanssa syömässä illalla vaikka lounaalla ja kahvilla kyllä voin käydä. 

Vierailija
51/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että mieskin on sinkku, tai mistä noista oikeesti tietää, jutuista päätellen on ainakin antanut ymmärtää, että ois..

Ap

Älä sitten kiusaa miesparkaa, voi saada vielä vääriä kuvitelmia. Käy vain kaverillisesti lounaalla joskus. 

Vierailija
52/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Eipä ole ikinä tullut mieleenikään kysyä mieheltäni, kenen kanssa hän päivän aikana on käynyt syömässä eikä hänkään ole kysynyt minulta.

Luetunymmärtäminen...

Tässä ketjussa ei ole kyse työpäivän lounasruokailusta, vaan kutsusta illalliselle kaksistaan vapaa-aikana. Esim tänään on perjantai ja voisiko ap kysyä työpaikkamiestä illalla syömään kanssaan kahdestaan vai luultaisiinko sitä treffikutsuksi.

Vastaukseni on, että kyllä todennäköisesti luultaisiin. Sekä työkaverit että mies luulisivat ja jos hän on varattu, hänen puolisonsakin pitäisi sitä treffeinä.

Vierailija
53/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olettaisin, että haluaisit vain olla kaveri. Korjaan...siis panokaveri.

Vierailija
54/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi nyt hyvänen aika taas. Tietenkin voi. En tajua tätä av-mammojen ajatusta, että mies ja nainen eivät voisi olla kavereita keskenään.

Voiko teidän mielestänne kaksi samaa sukupuolta olevaa homoseksuaalia olla kavereita? Entä voiko biseksuaalilla olla kavereita ollenkaan?

No, voi hyvänen aika... En mä ainakaan tykkäisi, jos mieheni kävisi vapaa-ajallaan syömässä jonkun työkaverinaisensa kanssa kaksin :D samoin ei hänkään pitäisi siitä, jos minä kävisin jonkun miehen kanssa...

Kyllä meilläkin töissä käydään ihan porukalla syömässä sukupuolesta riippumatta ja välillä hui kauhistus voidaan jäädä vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa kaksin taukotilaan. Ei kuitenkaan kävisi mielessä vapaa-ajalla mennä syömään kaksin vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa.

Miten tämä liittyi aloituksen kysymykseen?

Vierailija
55/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

No huh huh. Kunnon naisvihaa ja esineellistämistä. Kukaan nainen ei ole niin kiva, että kelpaisi kaveriksi. Eikä vissiin myöskään niin hauska, älykäs tai mielenkiintoinen kuin miehet. Noin ajatteleva mies ei kyllä ole parisuhdemateriaaliakaan.

No just tämä. Tässäkin ketjussa enemmistön asenne vaikuttaa olevan, että miehet eivät sovi naiselle kavereiksi, eivätkä naiset miehelle. Minusta olisi aivan hirveää rajoittaa omaa elämääni niin, että puolet maailman ihmisistä olisi jo ennen ensimmäistäkään tapaamista rajattu pois mahdollisten ystävieni joukosta. Kuulostaa aivan todella sairaalta.

Mutta jokainen toki tyylillään, saahan sitä omaa elämäänsä ankeuttaa ihan niin paljon kuin huvittaa. Kunhan että puutu muiden tekemisiin.

Vierailija
56/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua naisena pyytäisi joku miespuolinen työkaveri syömään, niin en tietenkään automaattisesti kuvittelisi, että hän on romanttisesti kiinnostunut. Siis jos miehessä ei olisi koskaan näkynyt mitään merkkejä sellaisesta. Ajattelisin, että hänellä saattaa olla jotain asiaa. Menisin syömään ja sitten se varmaan selviäisi, onko miehellä jotain erityistä mielessään.

Jos itse olisin kiinnostunut siitä miehestä, niin silloin ehkä mielessä käväisisi toive, että hän olisi kiinnostunut minusta, mutta en uskaltaisi uskoa sitä ennen kuin saisin parempia todisteita.

Vierailija
57/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, ettekö oikein luota toisiinne? Me luotetaan aviomieheni kanssa, ei haittaa minua pätkääkään jos lounastaa työvakerinsa kanssa, ja toisinpäin, hyvänen aika =)

Vierailija
58/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetunymmärtäminen...

Tässä ketjussa ei ole kyse työpäivän lounasruokailusta, vaan kutsusta illalliselle kaksistaan vapaa-aikana. Esim tänään on perjantai ja voisiko ap kysyä työpaikkamiestä illalla syömään kanssaan kahdestaan vai luultaisiinko sitä treffikutsuksi.

Vastaukseni on, että kyllä todennäköisesti luultaisiin. Sekä työkaverit että mies luulisivat ja jos hän on varattu, hänen puolisonsakin pitäisi sitä treffeinä.

Kamalan vaikeaksi teette elämänne. Voisin hyvinkin kysyä entistä työkaveria, siis miestä, kanssani esimerkiksi johonkin valokuvanäyttelyyn ja sen jälkeen syömään enkä usko hetkeäkään, että hän olettaisi niitä treffeiksi. Ja voisin kysyä ihan pelkästään syömäänkin, jos vaivautuisin pelkästään sen takia illalla matkustamaan kaupunkiin tai jäämään sinne töiden jälkeen. Me olemme kavereita. Sillä, kumpi sukupuolielin hänellä on housuissaan, ei ole yhtään mitään merkitystä. Ja kyllä, puolisoni on käynyt naispuolisen ystävänsä kanssa mm. teatterissa ja pitkäaikainen ystävä on kyläillyt hänen luonaan yökylässä silloin, kun emme vielä asuneet yhdessä (kyläilee kyllä nykyisinkin).

Vierailija
59/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyytää ja olen pyytänyt vaikka kuinka montaa naiskolleegaa syömään kanssani kahden. Töissä on monia asioita mistä haluaa jutella ”rauhassa”. Vielä ei kukaan ole tulkinnut treffipyynnöksi.

Vierailija
60/145 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

Myös aika ristiriitainen ajatus, että nainen ei voi olla riittävän kiva kaveriksi, mutta voi kuitenkin olla riittävän kiva parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi