Suosikki pitsani poistui
Harmi , oli ainoa josta tykkäsin . Salami on liikaa .Operaa kaipaan. Tuppaa uudistukset olemaan huononnuksia .
Kommentit (22)
Opera oli ihan kukkua verrattuna Special Operaan. Ja aina on Perfetta nillittäjille.
Suosikkipizza tai suosikkipitsa (kumpikin kielitoimiston hyväksymiä) on yhdyssanoja.
Välilyönti tulee välimerkin jälkeen. Ei ennen sitä.
Tästä polttavasta ongelmasta pitää nostaa keskustelu eduskunnassa. Laitapa Mäkelän Janin tai Antikaisen Sannan X:ään viestiä.
Saat tilattua sen pyytämällä omilla täytteillä.
Uutisen mukaan kotipizza poisti listoilta kaikkiaan 15 pizzaa mikä kuulostaa aika päättömältä määrältä.
Millainen johto tuolla kioskilla on kun listoille on loihdittu 15 pizzaa joita kukaan ei halua. Monella karvakäsipizzerialla ei edes ole noin montaa vaihtoehtoa.
Tosin väki huutaa somessa et just meidän suosikki katosi ja kuulostaisi vielä typerämmältä poistaa listalta pizza jolle on kysyntää
Mexicana on ainoa oikea.
Mutta medium -pannupizzan poistaminen valikoimasta oli suuuuuri virhe.
Barbecue Kotzone oli hyvää. Siis silloin, kun hinnat olivat vielä inhimillisellä tasolla.
Pizzan tekeminen itse - taikinasta alkaen - on niin helppoa, että pitää ihmetellä, miksi jonkun valmispizzan lopettaminen on joillekin ongelma!?!?
Listalla ei ole minun haluamaani salami-kinkkua. Olen sen saanut viimeiset 30 vuotta ihan pyytämällä pizzan salamilla ja kinkulla. Hurjalla hetkellä pyydän siihen myös valkosipulia. Aina onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Suosikkipizza tai suosikkipitsa (kumpikin kielitoimiston hyväksymiä) on yhdyssanoja.
Mutta kylläpä vaan juntilta näyttää kun on kirjoitettu "pitsa". Motsarellapitsa Nitsassa?
Jotain seitanpitsoja poistui. Mitä hittoa joku seitan edes on.
Orkla paskuuttaa systemaattisesti kaikkien ostamiensa yritysten tuotteet, ensin Taffel ja nyt Fazer.
Saat se kun tilaat kinkku-tonnikala pizzan.Missä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Pizzan tekeminen itse - taikinasta alkaen - on niin helppoa, että pitää ihmetellä, miksi jonkun valmispizzan lopettaminen on joillekin ongelma!?!?
No ihmettelepä sinä sitä. Jos ei itse viitsi tehdä eikä ole ongelma maksaa valmiista niin miksi kaivelee sun percettä?
Saarioisten roiskeläppä on pitsojen pizza.
Vierailija kirjoitti:
Se tehdäänkin tosi helposti esimerkiksi ruokatauolla ajaessa paikasta A paikkaan B.
Mites on, tykkäätkö peruskoulusta?