Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovin kipu mitä olette kokeneet??

Leena.
12.08.2019 |

Olen 40v nainen ja kahden lapsen äiti. Pariviikkoa sitten yhtä äkkiää sain niin pahan selkäkivun että tajunta meni hetkeksi ja oksetti.Mieheni soitti ampulanssi paikalle. Ensihoitajat ottivat sydänfilmin ja muutkin tarvittavat testit. He epäilevät munuaiskiviä ja laittoivat lihakseen särkylääkettä. Sairaalassa kuvat paljastivat ensihoitajien arvion oikeaksi. Munuaisesta oli tullut noin 4-5mm kivi ulos ja ei siinä kaikki vaan virtsarakossa oli useita pieniä kiviä. Onnekseni kivet tulivat muutaman päivän sisällä ulos kylläkin kivun saatelemana. Nyt voin todeta kipu oli niin kova,ettei minun synnytys kivutkaan ollut niin kovat mitä tämä munuaiskivi kipu aiheutti.

Kommentit (304)

Vierailija
101/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasarjakystan aiheuttamat kivut, halusin kuolla. Kakkosena IBS:n aiheuttamat vatsakrampit pahimmillaan.

Vierailija
102/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksusuolen tähystyksestä johtui minun kovin kipuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaan juurihoito, ei puutunut kunnolla

Vierailija
104/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haimatulehdus, jos kesti kaksi viikkoa. Oli morfiinipumppu ja selkäydin puudutus

Vierailija
105/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärillä hampaan paikkaus

Vierailija
106/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun murtunut sääriluu vedettiin paikoilleen. Lastan kansa venttaileen leikkausta.

Vierailija
107/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkassa avomurtuma. Kun sieltä törröttää verinen katkennut luu niin sitä kipua ei voi kuvailla. Olin kuulemma huutanut itseni tajuttomaksi.

Vierailija
108/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulehdus ja kun korva puhkaistiin, lensi oksennus kivusta.

Vierailija
109/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun polvi vääntyi ja polvilumpio meni sijoiltaan.  Pyörtyminen oli hilkulla, oli pakko vaan itse vääntää

lumpio paikalleen. 

Vierailija
110/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondylooman hoito sellaisella hapolla joka hoiti siitä syntyneet syylät beban alueella. Poikaystävä ilmeisesti kantanut siis oireettomana ja sain lahjaksi. Se happo syövytti kaiken ihon peräaukon ympäriltä, eli kun nousi ylös ja pakarat läsähti kiinni toisiinsa oli kipu ihan kammottavaa. Siinä kävin töissä (seisomatyö, paljon kävelyä) ja kävelin autottomana joka paikkaan. Aina kotona revin housut pois, makarin peppu levällään ja tungin jäätä väliin ja itkin muutaman viikon ajan.

Vierailija
111/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kovin kipu tuli myös munuaiskivistä. En todellakaan haluais kokea enään ikinä sitä. Sen takia muutin elämän tapoja ja myös syömistä.

Vierailija
112/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolonoskopia. Ehdottomasti.

Vaikka siis kärsin kovista menkkakivuista, ummetuskivuista ja migreenistä/päänsäryistä ym. ja esim. fibromyalgiatyyppisistä kivuista, niin oli aivan hirveä kokemus. Ihan suoraansanottuna/liioittelematta tuli mieleen jokin keskiaikainen kidutusmenetelmä. En pelännyt etukäteen tuolloin.

Kun on sen kolonoskopiakivun tuntenut, ei menkkakivut tunnu enää niin kamalilta.

Voisin kuvailla sitä siten, että kuvittele ilmapallo, joka täytetään vähän liiankin täyteen ja sitten vielä vähän lisää ja lisää. Sellaista on kolonoskopia. Pelkäsin että rakko räjähtää. Vedet valuivat silmistä ja tajusin asian vasta jälkikäteen. Myöhemmin pääsin onneksi humautuksessa tehtävään kolonoskopiaan ja jälkikivutkin olivat helpommat.

Vierailija
113/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vähän kirpaisi kun hammaslääkäri vetäisi veitsellä tulehtuneen ikenen auki. Yllätyksenä ja pyytämättä. Oli päivystysaika ja varmaan kiire kahville.

Vierailija
114/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemartron eli veripolvi. Lamaannuttaa täysin. Ei voi yhtään liikahtaa. Mieluummin vaikka synnyttäisi.

Tämä. Mä en tosin ole synnyttänyt, joten en halua vertailla kipuja kun en synnytyskivuista mitään tiedä.

Mulla meni nuorempana polvi sijoiltaan koulun liikuntatunnilla. Polvi kasvoi palloksi turvotuksen takia. Se teki niin kipeetä, että sairaalassa kun istuin pyörätuolissa en kyennyt kuin itkemään ja huutamaan suoraa kurkkua. Polvi leikattiin ja myös leikkauksen jälkeiset kivut oli pahoja, mutta ei niin pahoja kuin sitä edeltävät.

Vierailija
115/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorisahan terä takapotkusta suoraan keskelle naamaa, repi nenä, ylähuulen palasiksi ja etuhampaan. Tajuttomaksi menin heräsin kovaan kipuun sain huudettua apua naapurista. Pitkä ja kivulias paranemis prosessi monet kasvoleikkaukset kävin läpi. Välillä toivoin että olis ollut helpompi kuolla siinä onnettomuudessa. Nyt aikaa siitä 22v naamakin nyt melkein ihmisen naama.

Vierailija
116/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suru" vai fyysinen kipu.

Tokko te minun surustani.

Joutuisin kaatamaan maailman ilkyden......

AIKA ISO SE ON.

Vierailija
117/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat tapaturmat kyllä pahimpia kipuja. Mutta nui munuaiskivi kivut varmaan noista sairauksista pahimat, en ite oo niitä kokenut mutta olen seurannut niitä läheltä

Vierailija
118/304 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Juoksu” alamäkeen kohti maalia kivikossa lähes 40 tunnin ja kahden valvotun yön jälkeen. Jalkapohjat pelkkää rakkoa ja muutama kynsi irti.

Juoksit 40h?!

Kyllä. Tai, no, juoksin ja kävelin vuorilla

Vierailija
119/304 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vdddumaista ku vetää viskiä ton lääkkee kans ja eiii röyhäsytä j jää tonne kitalakeeen aina pyörimäään.

Vierailija
120/304 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehtunut vasen olkapää ja oikea ranne yhtä aikaa. Sängyssä oli erittäin kodikasta makoilla tuskissa keskellä yötä. Aamulla helpotti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän