Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1118)

Vierailija
801/1118 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin surullinen kuva tulee suomalaisesta naisesta kun lukee tätä keskustelua. Toivon että näistä suurin osa on keksittyjä tai sitten wt-piirien huvia.

Tämä on "pahojen tyttöjen" ketju, miksi joku absolutisti nunna kännimokaketjuun kirjottaisi mitään. Paitsi ne paheksumiskommentit.

Kaikki naiset ei olekaan enkeleitä. Voi kyynel. Yhyy.

En ole tuo jota lainasit, mutta outo ajatus, että jos et ole kännimokaillut, niin olet elänyt "absolutisti nunnaelämää".

Suurimmat kännimokat itselläni ollut sitä, kun parikymppisenä muutamat kerrat join liikaa ja oksensin. Ja nuokin tapahtuneet joko kotimatkalla tai kotona, koska halusin aina lähteä kotiin jos alkoi tuntua huonolta.

Ja kivaa oli kyllä, vaikkei mokaillut tuon enempää.

Vierailija
802/1118 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kun kierrettiin pe-iltana kävellen meidän pikkukaupungin ankeaa  keskustaa olin pussailutuulella ja suutelin jokaista jätkää joka ei pistänyt hanttiin, jo  yksi siideri  riitti tuohon. Sammuin myös mäkkärin pihan liukumäkeen ja olin polttaa koko lapsuuskotini keittiön kun tein popcornia kattilassa ja rasva leimahti.

Aikuisena olen selittänyt  uusille tutuille baareissa ihan ihme puuta heinää, mm. että mieheni on lähetyssaarnaaja ja muutamme afrikkaan. Esittelin myös itseni poikkeuksetta  valenimellä joka saattoi olla mikä tahansa, kerran olin Hannele Lauri :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1118 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa 2019 eli tänä vuonna. Ryyppäsin liikaa ja liian nopeesti. Kaveri oli ihmetellyt outoo ääntä. Olin sammuneena ruvennut oksentamaan päälleni. Ja koska makasin selälläni niin olin vetänyt sen oksennuksen takas suuhuni. Ilman kaveria olisin kuollut . En oo sen jälkeen juonut pisaraakaan. Oon 22v ja nainen

Vierailija
804/1118 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh minkälainen moraali ihmisillä tässä ketjussa on. Pidetään hauskoina kännimokina panemista ventovieraiden miesten kanssa vieläpä ilman kortsua ja niin että laukeavat sisälle. Ällöttävää ja saastaista!! Juuri tällaiset "seksuaalisesti vapautuneet aikuiset naiset (ja miehet)" levittävät tauteja kuin ruttoa. Myös kumppaneitaan pettävät ihmiset ällöttävät ihan s*tnasti. No ei kyllä todellakaan ole älyllä varustettuja ihmisiä.

Ja kyllä minulla on oikeus tuomita teidät, koska kirjoitatte kaikkien näkyville ällöttävät puuhailunne. Ei ole mitään hauskaa noissa eikä mitään kännimokia, vaan ihan jäätävää riskikäyttäytymistä. Kannattaa varmaan vetää sitä viinaa jos tuollaisia l*nttuja kuoriutuu .

Vierailija
805/1118 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni kävi rippikoulua, minä en. Satuttiin juomaan ensimmäiset kunnon kännit, kun löydettiin hänen enonsa kossut, tietysti juuri samana päivänä kun oli seurakuntatalolla joku rippikouluun liittyvä tapahtuma (äly hoi).

Minä päätin sitten tietysti mennä mukaan, kuten bestiksen kuuluu.

Kaikki tietysti huomasivat siellä että oltiin ihan kännissä. Detaljina mainittakoon, että myös rakas mummoni istui salissa, ja lyöttäydyin mummon viereen. Mummo katsoi minua (varmaan järkyttyneenä) ja tarjosi kampaa, sen muistan. Olin varmaan hieno näky takkuisessa heviletissä kännissä kuin käki, vanhusten ja rippikoululaisten seassa.

Kamu vedettiin salista syrjään ja vietiin johonkin huoneeseen, seurasin perässä. Ovelta näin miten pappi läpsi kaveriani poskille ja heitti naamaan lasista vettä (huoneessa oli myös joku nainen). Huusin täysillä "Raiskaaja!" ja kekkaloin seurakuntatalon ovesta ulos. Menin hautausmaalle odottelemaan kaveria.

Kyllä jälkeenpäin hymyilyttää ja hieno muistohan toi on, olen toisessa ketjussakin tämän jakanut. Joku ei meinannut siellä uskoa papin toimintaa, mutta tiedän kyllä mitä näin vaikka seilissä olin. Kylämme pappi oli minusta aina ollut jotenkin iljettävän oloinen ukko, joten raiskaajaksi huutaminen vain pulppusi ulos, kun läpsi ystävääni (onneksi en sentään juossut kimppuun vaan älysin lähteä rakennuksesta).

Tämä tapahtui 88 jos laskin oikein. 

Jaa, nyt minä alan ymmärtää, miksi minua mustiinpukeutuvaa pelkää pikkulapset ja mummot, vaikka olen kolmekymppinen nössö absolutisti neitsyt.

Vierailija
806/1118 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulut 1985. Mieheni työpaikka järjesti pikkujouluristeilyn työntekijöilleen ja kutsu oli avec. Menimme Georg Otsilla Tallinnaan ja siellä votkapullo kiersi ringissä, kun tutustuimme vanhaan kaupunkiin. Kaikki olivat enemmän ja vähemmän humaltuneita, kun palasimme iltalaivalla takaisin Helsinkiin. Kutsuimme miehen kanssa koko köörin meille jatkoille, koska asuimme ihan sataman lähellä.  Mieheni työpaikka oli perheyritys ja sihteerin, sekä puhelinvaihteen työtä hoiti johtajan vaimo. Kun olin soittanut miehelleni työpäivän aikana, tämä nainen vastasi aina sellaisella laulavalla nuotilla puhelimeen. Aloin sitten meillä imitoimaan tätä naista ja kerroin, että minulle oli tullut hänestä veemäinen kuva, koska hän vastaa niin naurettavalla tavalla puhelimeen. Totesin, että ethän sinä niin mulkku olekaan, mitä olin luullut.

Mieheni oli kauhusta kankeana, kun meni viikonlopun jälkeen töihin ja oli varma, että saa lopputilin minun käytökseni takia. Mitä vielä, kiittelivät kivasta illasta ja johtaja lähetti terveisiä hauskalle ja sanavalmiille vaimolle.

Kuinka noloa korostaa koko ajan vaimoutta ja määritellä naiset vain vaimoina. Miksi et sano että johtaja on tuon naisen aviomies? Sinua ei sori vaan kunnioiteta jos sinua ei puhutella omalla nimellä.sinut on muuten pakotettu vaihtamaan nimeä jos menit naimisiin ennen 1985 vuotta. Halpoja ja pakotettuja naisia te kääkät olette.

Ihme juttu. Poikia muuten halutaan enemmän, koska he jatkavat sukunsa nimeä. Sitä ei vaimo tee ;)

Vierailija
807/1118 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin surullinen kuva tulee suomalaisesta naisesta kun lukee tätä keskustelua. Toivon että näistä suurin osa on keksittyjä tai sitten wt-piirien huvia.

Tämä on "pahojen tyttöjen" ketju, miksi joku absolutisti nunna kännimokaketjuun kirjottaisi mitään. Paitsi ne paheksumiskommentit.

Kaikki naiset ei olekaan enkeleitä. Voi kyynel. Yhyy.

En ole tuo jota lainasit, mutta outo ajatus, että jos et ole kännimokaillut, niin olet elänyt "absolutisti nunnaelämää".

Suurimmat kännimokat itselläni ollut sitä, kun parikymppisenä muutamat kerrat join liikaa ja oksensin. Ja nuokin tapahtuneet joko kotimatkalla tai kotona, koska halusin aina lähteä kotiin jos alkoi tuntua huonolta.

Ja kivaa oli kyllä, vaikkei mokaillut tuon enempää.

Outoa sekin että jokainen sana pitää ottaa noin kirjaimellisesti, tarkotin vain ettei tämä ole kaltaistesi "hyvien tyttöjen" ketju selvästikään, koska aiheuttaa monille niin paljon pään vaivaa.

Vierailija
808/1118 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh minkälainen moraali ihmisillä tässä ketjussa on. Pidetään hauskoina kännimokina panemista ventovieraiden miesten kanssa vieläpä ilman kortsua ja niin että laukeavat sisälle. Ällöttävää ja saastaista!! Juuri tällaiset "seksuaalisesti vapautuneet aikuiset naiset (ja miehet)" levittävät tauteja kuin ruttoa. Myös kumppaneitaan pettävät ihmiset ällöttävät ihan s*tnasti. No ei kyllä todellakaan ole älyllä varustettuja ihmisiä.

Ja kyllä minulla on oikeus tuomita teidät, koska kirjoitatte kaikkien näkyville ällöttävät puuhailunne. Ei ole mitään hauskaa noissa eikä mitään kännimokia, vaan ihan jäätävää riskikäyttäytymistä. Kannattaa varmaan vetää sitä viinaa jos tuollaisia l*nttuja kuoriutuu .

Kuulostat kovin katkeralta. Menehän takaisin raamattua pläräämään, tämä ketju ei ole puritaaneille.

Vierailija
809/1118 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kovin katkeralta. Menehän takaisin raamattua pläräämään, tämä ketju ei ole puritaaneille.

Joopa joo. Katkeralta kuulostavat ne ihmiset joiden on pakko puolustella ällöttäviä tekosiaan av:llä tuntemattomille ihmisille ja esittää seksuaalisesti vapautuneita samalla kun valehtelevat itselleen ja lyttäävät alas ihmiset joilla on moraali ja huomauttavat asiasta.

Alussa joku sanoikin tunteneensa olonsa hyväksikäytetyksi ihmisroskaksi kolmen kimpan jälkeen jossa likka oli käytännössä ollut vain m*lliämpäri ja koko homma oltiin vielä kuvattu. Täällä sitten sellaista puolustellaan ja pidetään hauskana vaikka tuohan kuulostaa hirveältä.

Ps. Ei tarvitse olla uskovainen jotta omistaisi hyvän moraalin.

-edellinen

Vierailija
810/1118 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on nykyään ns. hyvä ihminen ja muistuttaakseen itseään siitä, hän haluaa, että me huonot ihmiset kerromme kokemuksiamme.

Selvä, täältä tulee:

Olin juonut kolme litraa viiniä ja väitin , että Charles Baudelaire kirjoitetaaan Baudelairen! 

Onneksi heti korjasin, että Baudelaire se olikin.

Kyllä on morkkis nyt.

Vierailija
811/1118 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puritaaniset moraalivartijat voivat rentoutua, tässä tulee kännimokia ilman seksiä:

- Keksittiin kaverin kanssa baarista palatessa  että mennään omenavarkaisiin kuten lapsina, olimme vähän päälle parikymppisiä ja ylipainoisia joten aitojen yli ei enää loikittuakaan sulavasti :D  Kaveri jäi jalastaan  kiinni aitaan ja pieraisi, jolloin minä nauroin niin että tuli pissat housuun

- Toisen kaverin kanssa päättiin  tehdä pipareita, mentiin tupakalle kerrostalon tuuletusparvekkeelle ja  sillä välin piparit paloi mustiksi korpuiksi . Onneksi kaverilla ei ollut palovaroitinta, olisi herännyt koko talo !

- Ja yksinäisten kalsarikännien aikana sain päähäni leikata itselleni otsatukan, harittavin silmin hämärässä eteisessä se oli oikein hyvä mutta aamulla odotti elämäni järkytys.

Vierailija
812/1118 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju näyttää t hyvin että lärveissä EI IKINÄ

Tehdä hiuksille mitään,  laiteta ruokaa, leivota, mennä jatkoille randomien luo, mennä ulkoiluttamaan koiria.

:D Hyvin te vedätte

Vierailija
813/1118 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti eräissä juhlissa vaivihkaa kouraista vaimoani takapuolesta oikein kunnolla, humalassa kun olin. Mutta erehdyin henkilöstä ja soppa oli valmis.

"Erehdyit" juu. Kännissä tunnistaa puolison ihan normaalisti, mutta kun narratiivi on se, että humala on muka joku ihmisen täydellisesti muuttava asia, niin silloin voi tehdä kaikkea mitä selvänäkin haluaa tehdä ja syyttää sitten humalaa siitä.

Vierailija
814/1118 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Keksittiin kaverin kanssa baarista palatessa  että mennään omenavarkaisiin kuten lapsina, olimme vähän päälle parikymppisiä ja ylipainoisia joten aitojen yli ei enää loikittuakaan sulavasti :D  Kaveri jäi jalastaan  kiinni aitaan ja pieraisi, jolloin minä nauroin niin että tuli pissat housuun

Apua, kohta tulee mullekin pissat housuun tästä hirnumisesta :D

Vierailija
815/1118 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- En jaksanut kävellä baariin joten silloisen miehen ajokielossa olleen auton ja ajoin sivukatuja keskustaan. Aamulla sitten ex huusi pää punaisena etsi sitä autoa pitkin keskustaa :D

- Ärsyttävä , ventovieras kundi luuli liikoja itsestään ja änkesi minun ja kaverini kanssa samaan taksiin, oli tulossa yöksi vaikka oltiin sanottu että ei käy . Vedin sitten turpaan kun koetti väkisin mukaan rappukäytävään.

- Olin toisen kaverin kanssa yökerhossa ja joku umpikänninen , vanhempi pukuhemmo houkutteli hotellihuoneeseensa "ihan vaan juttelemaan, ootte niin kauniita"..tyyppi sammui ja tyhjenettiin baarikaappi ennen kuin häivyttiin , kaveri kyllä jätti lohdutukseksi pikkarinsa ukon naamalle.

- Olin bändiä kuuntelemassa ja tanssin kajarin päällä, järkkäri tuli urputtamaan ja näytin sille tissit.

- Tupakkakopissa joku kundi vaan aukoi päätään ilman syytä joten pistin käden mekkoni alle, vedin verisen tamponin ulos toosasta ja läväytin päin näköä sillä.

Toi vika!! 👍😂😛😵

Siinä on kyllä jätkä varmaan saanut elämänsä yllätyksen :-)

Vierailija
816/1118 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran juotuani hieman liikaa, unohdin pestä hampaat ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
817/1118 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran juotuani hieman liikaa, unohdin pestä hampaat ennen nukkumaanmenoa.

Lähti sitten vähän lapasesta homma.

Vierailija
818/1118 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin taas viime viikonloppuna p illua niin kunnolla yhdelle perheenisälle joka oli niin puutteessa, että pakko oli jeesata. Juu ja on taas pari päivää morkkis vaikka toista vaan auttoi, ihan varmasti hoitaa velvollisuutensa kotona nyt kun on säkit tyhjät.

Vierailija
819/1118 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun kuulumattomille puritaaneille:

Puritaani on ihminen joka purkaa vanhurskaan vihansa vääriin kohteisiin.

(G. K. Chesterton)

Puritaanien tulisi kulkea viikunanlehdet silmillään.

(Stanislaw Jerzy Lec)

Puritanismi: kalvava pelko, että joku, jossakin, olisi onnellinen.

(H. L. Mencken)

Vierailija
820/1118 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni kävi rippikoulua, minä en. Satuttiin juomaan ensimmäiset kunnon kännit, kun löydettiin hänen enonsa kossut, tietysti juuri samana päivänä kun oli seurakuntatalolla joku rippikouluun liittyvä tapahtuma (äly hoi).

Minä päätin sitten tietysti mennä mukaan, kuten bestiksen kuuluu.

Kaikki tietysti huomasivat siellä että oltiin ihan kännissä. Detaljina mainittakoon, että myös rakas mummoni istui salissa, ja lyöttäydyin mummon viereen. Mummo katsoi minua (varmaan järkyttyneenä) ja tarjosi kampaa, sen muistan. Olin varmaan hieno näky takkuisessa heviletissä kännissä kuin käki, vanhusten ja rippikoululaisten seassa.

Kamu vedettiin salista syrjään ja vietiin johonkin huoneeseen, seurasin perässä. Ovelta näin miten pappi läpsi kaveriani poskille ja heitti naamaan lasista vettä (huoneessa oli myös joku nainen). Huusin täysillä "Raiskaaja!" ja kekkaloin seurakuntatalon ovesta ulos. Menin hautausmaalle odottelemaan kaveria.

Kyllä jälkeenpäin hymyilyttää ja hieno muistohan toi on, olen toisessa ketjussakin tämän jakanut. Joku ei meinannut siellä uskoa papin toimintaa, mutta tiedän kyllä mitä näin vaikka seilissä olin. Kylämme pappi oli minusta aina ollut jotenkin iljettävän oloinen ukko, joten raiskaajaksi huutaminen vain pulppusi ulos, kun läpsi ystävääni (onneksi en sentään juossut kimppuun vaan älysin lähteä rakennuksesta).

Tämä tapahtui 88 jos laskin oikein. 

Jaa, nyt minä alan ymmärtää, miksi minua mustiinpukeutuvaa pelkää pikkulapset ja mummot, vaikka olen kolmekymppinen nössö absolutisti neitsyt.

?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän