Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?
Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.
-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.
Kommentit (1118)
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16vuotiaana ryypättiin kaverin luona tämän isän viinoja ja kaverin 14vuotias pikkuveli änkesi seuraan. Kun kaveri sammui, iskin pikkuveljen ja panimme sohvalla. Myöhemmin kundi katseli minua kuin lemmenkipeä koira ja selvästi toivoi uusintaa.
16/17vuotiaana mentiin kännissä parin kaverin kanssa kuuntelemaan levyjä kirjastoon, ja rää`yttiin mukana niin että meidät ajattiin ulos. Kostoksi kusin kirjaston portaille.
20vuotis-synttäreiltäni päädyin jotenkin Kouvolasta Kotkaan vieraan, itseni puolet vanhemman äijän isoon taloon jossa oli lisäksemme vain söpö buldoggi. En tiedä asuiko oikeasti vain koiran kanssa kun kuitenkin julmetun kokoinen lukaali, onneksi ei sentään mikään mustasukkainen vaimo syöksynyt ovesta..
Mitas muuten laki sanoo 16-vuotiaan ja 14-vuotiaan seksisessioista? En siis tullut tuomitsemaan, jai vaan hamaamaan.
No se ei todellakaan ole laitonta. Lain tarkoitus on suojella lapsia aikuisilta, ei rankaista teinejä seksin harrastamisesta. Jos osapuolten välillä ei ole merkittävää kehityksellistä eroa, ei seksi ole rikos. Hyvänen aika, onhan nyt ihan tavallista että 16- ja 14-vuotiaat seurustelevat yms.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16vuotiaana ryypättiin kaverin luona tämän isän viinoja ja kaverin 14vuotias pikkuveli änkesi seuraan. Kun kaveri sammui, iskin pikkuveljen ja panimme sohvalla. Myöhemmin kundi katseli minua kuin lemmenkipeä koira ja selvästi toivoi uusintaa.
16/17vuotiaana mentiin kännissä parin kaverin kanssa kuuntelemaan levyjä kirjastoon, ja rää`yttiin mukana niin että meidät ajattiin ulos. Kostoksi kusin kirjaston portaille.
20vuotis-synttäreiltäni päädyin jotenkin Kouvolasta Kotkaan vieraan, itseni puolet vanhemman äijän isoon taloon jossa oli lisäksemme vain söpö buldoggi. En tiedä asuiko oikeasti vain koiran kanssa kun kuitenkin julmetun kokoinen lukaali, onneksi ei sentään mikään mustasukkainen vaimo syöksynyt ovesta..
Mitas muuten laki sanoo 16-vuotiaan ja 14-vuotiaan seksisessioista? En siis tullut tuomitsemaan, jai vaan hamaamaan.
No se ei todellakaan ole laitonta. Lain tarkoitus on suojella lapsia aikuisilta, ei rankaista teinejä seksin harrastamisesta. Jos osapuolten välillä ei ole merkittävää kehityksellistä eroa, ei seksi ole rikos. Hyvänen aika, onhan nyt ihan tavallista että 16- ja 14-vuotiaat seurustelevat yms.
Ok, kiitos selityksesta. Kuulostaa loogiselta! :)
- Otettiin 15-vuotiaina kaverin kanssa hatkat lastenkodista ja liftattiin, meidät otti kyytiin noin 50v mies joka kutsui luokseen saunomaan. Arvattiin kyllä mitä tyypillä on mielessä, mutta mentiin kun kehui viinaksillaan. Juotiin siellä aikamme, sitten teljettiin äjä yhteen huoneeseen ja häivyttiin tämän juomat kainalossa . Könytiin metsän läpi ja mulla hajosi housupolvet kaverilla nilkka, vietettiin yö kuusen alla ja aamulla poliisit otti kiinni.
-
- Iskin baarista kehitysvammaisen jätkän ja vemputin tätä baarin pihalla, mainostin tekoani suureen ääneen ja pidin itseäni laupiaana samarilaisena kun raukka ei varmaan ikinä ollut naista saanut.
- Olin flunssaisena ruotsinlaivalla ja lääkitsin oloani alkoholilla, olin ihan lärvit ennenkuin oltiin edes irrottu satamasta ja lopulta oksentelin sieltä yläkannelta alas , pissasin housuun ja koetin heittää pissaisen hameen mereen mutta tuuli heitti sen aina takaisin. Juoksin pelkät stringit ja toppi päällä, hametta heilutellen ja hiukset oksennuksessa karkuun miestä ,jonka oletan olleen vartija .
16vuotiaana kotibileissäni mentiin sen aikaisen jätkäkamun kanssa panemaan huoneeseeni, sain päähäni hakea keittiöstä kurkun jolla pidin shown poikaystävälleni ja se kurkku katkesi sinne ! Poikakaveri meni nauramaan muille että "Ette arvaa, Jossulla katkes kurkku pill""uun.."
Onnistuin myös kännissä vaihtamaan tamponin niin että tungin sen sisään VÄÄRINPÄIN ja piti käydä poistattamassa tk:ssa, opin etten kännissä tunge pil"uuni mitään :D
Parikymppisenä olin treffeillä 30vuotiaan miehen kanssa ja useamman siiderin jälkeen sain päähäni valehdella olevani neitsyt, mies hehkutti myöhemmin puhelimessa kavereilleen saaneensa kireää neitsytp""ua ja minun oli vaikea pitää pokkaani.
Laivalla tanssin minua vanhemman romanimiehen kanssa ja tämä sormetti minua ensin tanssilattialla ja sitten pöydässä. Siihen tuli pyörimään joku romaninainen joka oli vissiin miehen sisko ja vihainen minulle.
Päädyin panemaan veljeni vaimon kanssa metsäpolulla.
Olimme menneet kaksin baariin, kun veli ei jaksanut lähteä krapulassa.
Aikamme ryypättyämme sitten lähdimme kotiin ja keskustan tuntumassa oli sellanen pieni metsäkaistale ennen rautatietä, siellä hässimme kirkkaassa päivänvalossa keskellä polkua tuhannen päissään molemmat. Kaikenlisäksi puusto oli harvaa.
Tästä on aikaa n15 vuotta. En tiiä mitä joimme kun meni noin kiimaseksi touhut, ennen tuota eikä tuon jälkeen ole pantu missään.
Vierailija kirjoitti:
- Piti nuoleskella kenen kanssa kanssa tahansa, usein päädyin vielä tämän pussailukaverin matkaan ja aamuisin toinen toistaan suurempia järkytyksiä kun näki "rakkaansa" päivävalossa. Pahin oli joku kuusikymppinen ukko joka oli yöllä mielestäni näyttänyt Richalt Gereltä, olin itse 20... Kaukana Pretty Woman meiningistä kun luikin karkuun edellisillan meikit pitkin poskia .
- Meikkien korjaus räkäkännissä oli aina yhtä hyvä idea, kerran vahvistin silmien rajat punaisella huultenrajauskynällä ja oli kyllä varsinainen bitch from hell-look.
- Uni tuli missä sattui, kerran löysin itseni matototelineeltä pitsaloota pään alusena ja toisen kerran leikkkipuistosta liukumäen alta. Kuljin usein baarireissut pyörällä, kun siiryin takseihin aloin päästä kotiin asti.
Ei helvetti.. REPS.
Tämä ketju saa vähän väliä räjähtämään nauruun.
Olin risteilemässä kavereiden kanssa, kun laiva pysähtyi maihin ja kaverit lähti kiertelemään Tukholmaan join lisää ja päädyin pussailemaan uppo-outoa vanhaa patua tyhjässä baarissa, olin siis itse parikymppinen ja ukkeli oli varmaan viisikymppinen. Juotiin lisää ja sitten meni muisti, heräsin hytin lattialta kengät päänalusena ja kaula sekä tissit fritsuilla. Pahempi oli kuitenkin käytetty kortsu jonka kaivoin pimpastani , oli siis naitu sen vanhan ukkelin kanssa hyi helv... Tuon rinnalla kalpenee sekin kun oksensin terassilla puolitutun jätkän lippikseen !
Joooh.. se oli se willi nuoruus . Nyt olen umpitylsä keski-ikäinen kotihiiri.
Moniko muistaa ne ajat kun laivan hyteissä sai polttaa ja kuunnella musiikkia omilla laitteilla ? Usein mentiin ruotsinristeilylle cd-soitin kainalossa. Ja aina se halvin alakannen hytti ! Niissä olikin sitten mielenkiintoisia bileitä,koska toisissa hyteissä oli samanhenkisiä känniääliöitä.
- Hoipertelin pissalle väärään hyttiin ja lorottelin vessan ovi auki, kaveri tuli hakemaan ja sängyllä sätkää kääntänyt jätkä huuteli tyynesti että anna sen vaan olla.
- Kaveri sammui rööki suussa sänkyyn ja oli polttaa koko hytin.
- Ratsastin silloisella poikakaverilla , ovi auki, hyttikäytävä täynnä porukkaa . Joku tuli ottamaan valokuvia, en olisi huomannut sitä ilman salaman välähdyksiä. Ei ollut kukaan meidän porukasta, missä lie ne kuvat nyt!
- Huuto-oksennettiin kaverin kanssa käsikädessä hyttikäytävällä ja tuntematon nainen liittyi seuraan, koko lattia lainehti oksennusta.
- Menin pelkissä stringeissä ja pikkutopissa valittamaan vastapäiseen hyttiin, että unohdin ajaa säärikarvat ja työnsin jalkojani vieraille ihmisille että kokeile nyt, kokeile säkin, apua oon apina !
- Hukkasin luokkasormukseni ja kenkäni , oli piinallinen kotimatka pelkissä sukissa ja se luokkasormuskin harmitti.
.
Naapurin tapeteille oksensin järkyttävällä paineella naapurin tarjoamat punaviinit. Kaverini kieriskeli lattialla ja nauroi tilannetta niin paljon, että kusi housuun.
Lapsivapaat, kaupungissa eräässä' yökerhossa halloweenjuhlat ja päätin mennä sinne ex-tempore. Yksin kun en saanut ystäviä mukaan. Hain lähikaupasta lonkeroa ja samalla tutkin niukkaa halloween-tuotteiden valikoimaa että olisiko siellä jotain asusteeksi kelpaavaa, päädyin tekovereen. Kotona join ja aloin somistella verellä naamaa, kaadoin varmaan puoli putkiloa päälleni kun en tiennyt mitä tehdä ja näytin enemmän turpiin saaneelta kuin zombilta. Bussikuski ei meinannut uskaltaa ottaa kyytiin. Yökerhossakin sain pitkiä katseita enkä mitenkään ihailevia, muut olivat maskeeraaneet itsensä ammattimaisesti ja sitten olin minä, lihava vanha akka naama veressä.
Join shotteja ja vedin mooveja tanssilattialla, jossain vaiheessa meni muisti. Heräsin sohvalta ja pelästyin pahasti naamaani peilistä kun en muistanut lotranneeni tekoverellä. Housut oli tahmeat ja haisi kuselta enkä löytänyt takkiani mistään, mysteeri ratkesi kun laukun sivutaskusta löytyi narikkalappu. Olin siis ilmeisesti kävellyt 4 km kotiin toppi ja kusiset housut päällä , ilman takkia, pärstä tekoveressä ! No eipähän ainakaan ahdistelijat uskaltaneet käydä kimppuun...
- Noin 16vuotiaana halusin bileissä ottaa suihin poikakaveriltani joka ei innostunut joten juoksin jätkän perässä huutaen "pihtarii, pihtarii!" :D
- Vanhempani asuivat rivarissa jonka keittiön ikkunan alla oli puska, päätin mennä sinne kuselle ja sammuin housut nilkoissa. Kahvinkeittoon mennyt isäni havaitsi puskasta pilkistävät bootsit ja kiskoi housuttoman tyttärensä kotiin.
- Oksensin ventovieraan naisen käsilaukkuun, istuimme siis grillin pöydässä ja nainen oli jättänyt laukkunsa siihen kun meni hakemaan luukulta paperia tms. Kaverille tuli kiire poistua ja vetää minut mukaansa ennenkuin nainen palaisi ja löytäisi epämukavan yllätyksen laukustaan.
- Osallistuin baarissa Miss märkä t-paita kilpailuun minitisseineni- ja voitin. Uskon että säälistä.
- Kotimaassahan tatuointiliikkeet ovat kiinni öisin eikä kuvia tehdä kännisille, mutta ulkomailla on eri meno. Niinpä kukaan tai mikään ei estänyt kun päätin hetken mieljohteesta ottaa liskotatuoinnin vatsaan. Sellainen auton alle jäänyt sisilisko oli lopputulos.
- Loikkasin vessanpytylle kuin hevosen selkään ja koko pytty kaatui kyljelleen, mursin leukani rytäkässä.
- Vaahtobileistä jatkoille ja kotiin klo 5.00, 7.00 soi kello. Olin vieläkin kännissä kun vaahtoa tukassa pyöräilin töihin ja kaaduinkin matkalla, pomo vilkaisi minua ja käski kotiin.
'
Ihan sairaita tarinoita. Ja vielä ylpeinä naureskellen niistä kerrotte.
Tunnen itseni todella fiksuksi luettuani tätä ketjua.
Pieraisin pizzeriassa känni-illan jälkeen. Tuli housuun tai itseasiassa hameeseen. Ikävä kyllä oli vatsa sekaisin ja valui pitkin sukkiksia.... Eipä siinä muuta kuin vessaan ja pikkarit + sukkikset roskiin. Sori kanssaruokailijat, varmaan haisin karmealle.
Lisää kännimokia, please. Nämä on hyviä.
Ketju ansaitsisi kruunun, että löytyisi helposti.
Paras ketju koskaan mitä itse olen lukenut.
Kuolen nauruun.
Oon ollu nyt 6v kännäilemättä, koska aina oli kamalat morkkikset ja häpeäntunne mokailujen takia.Tätä ketjua lukiessa huomaan, että mähän oon ollu ihan kiltisti. Pitäisköhän vetäistä perseet sen kunniaksi ;)
Ihan paras ketju.