Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?
Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.
-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.
Kommentit (1118)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin surullinen kuva tulee suomalaisesta naisesta kun lukee tätä keskustelua. Toivon että näistä suurin osa on keksittyjä tai sitten wt-piirien huvia.
Tämä on "pahojen tyttöjen" ketju, miksi joku absolutisti nunna kännimokaketjuun kirjottaisi mitään. Paitsi ne paheksumiskommentit.
Kaikki naiset ei olekaan enkeleitä. Voi kyynel. Yhyy.
Mentiin baarista jonkun hepun luo taksilla, kun se kiskoi alas pikkuhousujani, suuttui kun huomasi alkkareissa siteen. Minun olis kuulemma pitänyt informoida menkoista etukäteen.
Soitti sitten minulle taksin, jolla menin takaisin baariin.
Teini-ikäisenä menin pissalle puskaan ja jotenkin verinen side tipahti housuistani ja tuuli kuljetti sen keskelle nurmikkoa kaikkien ihmeteltäväksi. Jätkä tökki sitä kepillä ja nauroi.
Teininä myös onnistuin sytyttämään tukkani tuleen tupakalla ja oksensin niin että kusin housuun.
Nahkahousut ja korkosaappaat ja vastasatanut lumi... en pysynyt millään pystyssä ja aina kun nousin seisomaan kaaduin/liuin housuillani. Muistan että poliisit ajoivat jossain vaiheessa ohi kun konttailin pitkin kotikaupunkini pääkatua...
Korjailin toppini asentoa baarissa ja onnistuin näyttämään molemmat tissini - muistan kun joku huusi ”do that again”
Kutsunut taksikuskin yöllä kahville ( mitään ei onneksi touhuttu ) kun toi minut kotiin
Onhan noita kännitoilailuja tullut harrastettua... onneksi en enää muista kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on yllättänyt minut. Käytän mielestäni alkoholia aika reippaasti, mutta en voisi kuvitella suurimman osan ketjun asioista tapahtuvan minulle. En ole koskaan sammunut julkiselle paikalle, tullut heitetyksi ulos baarista, hävittänyt omaisuuttani humalassa, laskenut alleni tai pettänyt. Olen kyllä avautunut, sammunut, oksentanut, stalkannut somessa eksiäni ja menettänyt muistini, mutta mitään sellaista, mikä jälkikäteen ajateltuna olisi vastuutonta tai vaarallista, en ole tehnyt. En olisi uskonut, että niin vastuuton käytös, kuin mitä ketjussa kuvataan, on näinkin yleistä, enkä kyllä näe läheskään kaikissa tapauksissa huumoria vaan elämänhallintaongelmia. Virkanainen sammuu ilman alushousuja puistonpenkille koiranulkoilutuslenkillä? Äiti tissuttelee telkkarin ääressä ja kaatuu humalassa lastenhuoneen lattialle?
Jaa no aika pienestä pöyristyt, itsehän tosiaan olin lapsena kännisen isän hakattavana eikä mikään pieni kompurointi tai sammumiset olisi hetkauttanut mielenterveyttä suuntaan tai toiseen.
Eniten olen kauhuissani näistä jotka teininä ja suoraan sanottuna lapsina on vetänyt pään täyteen ja kerskuu sillä
Ja sit kun asiasta huomauttaa haukutaan absolutikseksi tiukkikseks jonka nuoruus jäänyt elämättä ja joka ei osaa pitää hauskaa
Aivan järkyttävää
Itsellä hyvä lapsuus ja aikuisuus kun ei ole tarvinnut känni örveltää
Pahimmassa tapauksessa vois tulla raiskatuks ja tapetuks
Ai että, tämän ketjun inspiroimana voisi sitä vanha kettukin mennä pyydystämään nuorta lihaa pikkujoulukauden yöelämään. Juttujen perusteella onnistuminen on taattu, kunhan humalatila on molemmilla sopiva. 😃
Jqjjqjq kirjoitti:
Eniten olen kauhuissani näistä jotka teininä ja suoraan sanottuna lapsina on vetänyt pään täyteen ja kerskuu sillä
Ja sit kun asiasta huomauttaa haukutaan absolutikseksi tiukkikseks jonka nuoruus jäänyt elämättä ja joka ei osaa pitää hauskaa
Aivan järkyttävää
Minä en teinin känniörveltänyt vaan nyhjötin kotona ja aloin 30-vuotiaana ottaa vahinkoa takaisin. Mielummin kyllä olisin ne "Mä oon niin kännissä, whoo!" suihkulähteessä tukka yrjössä huutelut tehnyt nuorempana..
Vierailija kirjoitti:
Jqjjqjq kirjoitti:
Aivan järkyttävää
Minä en teinin känniörveltänyt vaan nyhjötin kotona ja aloin 30-vuotiaana ottaa vahinkoa takaisin. Mielummin kyllä olisin ne "Mä oon niin kännissä, whoo!" suihkulähteessä tukka yrjössä huutelut tehnyt nuorempana..
Minäkin nyhjötin kotona teininä ja olen iloinen siitä, enkä ole nyt 30 vuotiaana sortunut kuin tosi tosi tosi harvoin juomaan alkoholia
Ei mitään kerskumista siinä et huuto yrjöö tukka oksennuksessa ja huutelee tyhmiä itsensä nolaten julkisella paikalla.
Ja ryhmä panee, panna tuntematonta
Aivan uskomatonta miten alhainen moraali useilla on kun pää vedetään täyteen
Ikinä en itse ole noin örveltänyt ja vielä kehunut sillä, jotenkin vaan järkyttävää et varsinkin ala ikäiset vetää kaksin käsin shotteja yms alkoholi juomaa
Mielestäni se ei ole tiukkiksen ja absolutistin puhetta jos huomauttaa asiasta. Sivistynyt juominen ei suomalaisilta onnistu
Vierailija kirjoitti:
Ai että, tämän ketjun inspiroimana voisi sitä vanha kettukin mennä pyydystämään nuorta lihaa pikkujoulukauden yöelämään. Juttujen perusteella onnistuminen on taattu, kunhan humalatila on molemmilla sopiva. 😃
Hyi oksennus 🤮
Muista sitten, että humalaisenkin raizkaus on rikos. Tosin sullahan seisoo ikäsi vuoksi huonosti selvänäkin saati kännissä.
Itselläkin oli pikkujoulut viime vkl.. Nautiskelin kyllä ehkä yhden liikaa ja sönkötin jotain viisasta kavereille, mutta ei onneks mitään mitä tarvis kovasti hävetä. Nuorempana tuli kyllä toilailtua ja kai se jotenkin kuuluukin siihen nuoruuteen.
Kerran baari illan jälkeen iski kaamea kusihätä, vessaan ei siihen aikaan enään päässyt joten pissasin kadulle, paperia ei ollut mukana, joten irroitin menkkasiteen pikkareista, pyyhkäisin siihen ja heitin siteen kadulle...
Firman pikkujouluissa kerroin työkaverin salaisuuksia kovaan ääneen...
Joitakin vuosia sitte olin siskon luona Hesassa käymässä, lähettii sitte baariin ja sisko lämmitteli jottain äijää niin minä sitte join kaksi käsin kun ei siinä paikassa oikei ollu ukkoja minu makkuun. Kaotin siskon jossain vaiheessa ja lähi sitte yksi yrittää sisko kämpille, jotenki eksyin matkalla ja sitä ku ihmetteli niin tuli siihenihan kiva olonen kaveri iskee juttua. Lähettii sitte tyypin kämpille jatkoille ja se osttautu joksi ihme tyypiksi oli hakaristi lippuja seinällä ja semmosta, no olihansillö viinaaki niin sitte jäin ryyppäämään siihen jossain vaiheessa alettii sitte paneskelee ja mulla alko sitte ratsastaessa kiertää mahassa ja sanoi äijälle että pittää päästä vessaa niin tyyppi sano että anna vaan tulla päälle. En paljoo ajatellu ja annoin ripulin tulla hirveitten pierujen kanssa, sitä tuli paljo ja haisi iha hirveelle, niin tuli oksennuski sitte. Se äijä oli ihan saatana kiimassa ja pani mua kui hullu tuon jälkeen. Jäin vielä nukkumaa sen äijän paskaseen ja oksennettuun sänkyyn. Aamulla kävi suihkussa vielä siellä en enää antanu sille vaika vonkas kun koko kämppä haisi ripulille ja oksennukselle. Tuntu että itekii haisi monta päivää, sisko vähä ihmetteli että missä oli ollu ja miksi oli niin vaisu.
Panin vävyä reikään ja oksensin miniän saappaaseen.
- En jaksanut kävellä baariin joten silloisen miehen ajokielossa olleen auton ja ajoin sivukatuja keskustaan. Aamulla sitten ex huusi pää punaisena etsi sitä autoa pitkin keskustaa :D
- Ärsyttävä , ventovieras kundi luuli liikoja itsestään ja änkesi minun ja kaverini kanssa samaan taksiin, oli tulossa yöksi vaikka oltiin sanottu että ei käy . Vedin sitten turpaan kun koetti väkisin mukaan rappukäytävään.
- Olin toisen kaverin kanssa yökerhossa ja joku umpikänninen , vanhempi pukuhemmo houkutteli hotellihuoneeseensa "ihan vaan juttelemaan, ootte niin kauniita"..tyyppi sammui ja tyhjenettiin baarikaappi ennen kuin häivyttiin , kaveri kyllä jätti lohdutukseksi pikkarinsa ukon naamalle.
- Olin bändiä kuuntelemassa ja tanssin kajarin päällä, järkkäri tuli urputtamaan ja näytin sille tissit.
- Tupakkakopissa joku kundi vaan aukoi päätään ilman syytä joten pistin käden mekkoni alle, vedin verisen tamponin ulos toosasta ja läväytin päin näköä sillä.
Vierailija kirjoitti:
- En jaksanut kävellä baariin joten silloisen miehen ajokielossa olleen auton ja ajoin sivukatuja keskustaan. Aamulla sitten ex huusi pää punaisena etsi sitä autoa pitkin keskustaa :D
- Ärsyttävä , ventovieras kundi luuli liikoja itsestään ja änkesi minun ja kaverini kanssa samaan taksiin, oli tulossa yöksi vaikka oltiin sanottu että ei käy . Vedin sitten turpaan kun koetti väkisin mukaan rappukäytävään.
- Olin toisen kaverin kanssa yökerhossa ja joku umpikänninen , vanhempi pukuhemmo houkutteli hotellihuoneeseensa "ihan vaan juttelemaan, ootte niin kauniita"..tyyppi sammui ja tyhjenettiin baarikaappi ennen kuin häivyttiin , kaveri kyllä jätti lohdutukseksi pikkarinsa ukon naamalle.
- Olin bändiä kuuntelemassa ja tanssin kajarin päällä, järkkäri tuli urputtamaan ja näytin sille tissit.
- Tupakkakopissa joku kundi vaan aukoi päätään ilman syytä joten pistin käden mekkoni alle, vedin verisen tamponin ulos toosasta ja läväytin päin näköä sillä.
Toi vika!! 👍😂😛😵
Vierailija kirjoitti:
Joitakin vuosia sitte olin siskon luona Hesassa käymässä, lähettii sitte baariin ja sisko lämmitteli jottain äijää niin minä sitte join kaksi käsin kun ei siinä paikassa oikei ollu ukkoja minu makkuun. Kaotin siskon jossain vaiheessa ja lähi sitte yksi yrittää sisko kämpille, jotenki eksyin matkalla ja sitä ku ihmetteli niin tuli siihenihan kiva olonen kaveri iskee juttua. Lähettii sitte tyypin kämpille jatkoille ja se osttautu joksi ihme tyypiksi oli hakaristi lippuja seinällä ja semmosta, no olihansillö viinaaki niin sitte jäin ryyppäämään siihen jossain vaiheessa alettii sitte paneskelee ja mulla alko sitte ratsastaessa kiertää mahassa ja sanoi äijälle että pittää päästä vessaa niin tyyppi sano että anna vaan tulla päälle. En paljoo ajatellu ja annoin ripulin tulla hirveitten pierujen kanssa, sitä tuli paljo ja haisi iha hirveelle, niin tuli oksennuski sitte. Se äijä oli ihan saatana kiimassa ja pani mua kui hullu tuon jälkeen. Jäin vielä nukkumaa sen äijän paskaseen ja oksennettuun sänkyyn. Aamulla kävi suihkussa vielä siellä en enää antanu sille vaika vonkas kun koko kämppä haisi ripulille ja oksennukselle. Tuntu että itekii haisi monta päivää, sisko vähä ihmetteli että missä oli ollu ja miksi oli niin vaisu.
Olen ehkä tavannut saman miehen. Asuu vallilassa ja yritti syöttää minulle ripulilääkkeitä bentsoina.
On kammottavia örvellyksiä ollut, mutta ihan hauskojakin:
Mulla oli irtoproteesi etuhampaan tilalla odotellessani implanttia. Otin sen irti baarissa, jos joku kauhistus ahdisteli.
Joskus selitin typertyneelle nuorelle miehelle, että olen korjaamassa fyysistä sukupuoltani mieheksi (oli vuosi 2000 ja olin typerä teini). Miesparka oli todella kauhuissaan.
Join gruusialaista brandya siskon ja sen miehen kanssa. Sammuin heidän parisänkynsä jalkopäähän hoysut kintuissa. Soitin aamulla töihin, että olen sairas. Lääkäri kirjoitti todistuksen, jossa luki "väsymys ja huono olo".
Nykyisin juon harvoin, koska juomistapani ovat katastrofaaliset ja olen joutunut lukemattomiin vaaratilanteisiin.
N vm 80
Teininä tuli sekoilua harrastettua..😅 nykyään ihan ihmisiksi osaa jo juoda ja kunnon nousu humalaakaan oikeen kerkee saada 😫 mutta sitä miettii aina liikaa sitä seuraavan päivän oloa, kun on lapsia.. niin ei kehtaa ihan tolkuttomasti mitään alkoholia kitata 😅
Nuorena kuuluu juoda liikaa ja sekoilla! Ja nussia puskassa jotain random tyyppiä 😉😊
Mieheni oli tuolloin työtön mutta oli ollut eräässä firmassa töissä aikaisemmin. Sen firman auto oli naapuritalon parkkiksella ja kävin kännissä jättämässä kirjeen sen firman auton tuulilasinpyyhkijän alle että ottaisivat mieheni taas töihin.