Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1121)

Vierailija
1121/1121 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkasin kaverini pubissa ja aloin jutella jokun miehen  kanssa,mulla oli ab-kuuri päällä ja helvetilliset ilmavaivat joten totesin että " sori pierettää hemmetisti".  Karkuun juoksemisen sijasta mies paljastikin,että on haaveillut miten kaunis nainen pieree hänen suuhunsa ja kaljaspäissä päätin sitten toteuttaa miehen fantasian. Mentiin miehen kämpälle ja nakuna kyykistyin miehen naaman ylle,ne kuoleman hajuiset kaasut saivat miehen aivan villiksi ja ennenkuin ehdin kissaa sanoa,heitti minut mahalleni ja hyppäsi päälle. Yritin sanoa kondomista mutta mies vaan pani raivokkaan kiimaisena. Akti huipentui kun antibiootit ja kalja tekivät tehtävänsä ja paskoin miehen sänkyyn.  Mies jäi onnellisena makaamaan sinne kun itse juoksin vessaan  pesemään paikkani pillupuhelimella. Ennen kuin livahdin kengät kainalossa rappuun kuului vielä perään "mä rakastan sua!" ,varmaan muumioitui onnellisena kiinni niihin mällisiin ja paskaisiin lakanoihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi