Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?
Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.
-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.
Kommentit (1118)
BUU. Mitä hauskaa noissa esim panin veljen tyttöystävää mökillä tai sammuin ojaan alasti jutuissa? Alkoholi sumentaa järjen totaalisesti. Ehkä joku sammuin kiikkustuoliin on ehkä huvittavaa, mut noi muut ihan kamalia.
Alkoholin kanssa ei pidä pelleillä.
Naurattaako sitten myöhemmin, kun huomaat saaneesi ehkä kupan, tippurin,hepatiitin tai jopa hivin? Naisilla vielä raskaus pelot. Ja riski vielä ryöstetyksi tulemiseen, pahoinpitelyyn, raiskaukseen naisilla sekä miehillä kun on isossa tuubassa.
Itsensä nolaaminen pahasti, tosi hauskaa, joopajoo. Saatat löytää itsesi netistä pian kera kännisekoilun..
Eikö ihmisiä hävetä oikeesti ja jäädä mahollisesti kiinni panemisesta esim kaverin heilan kanssa? Tai jopa sen anopin kanssa?
Tää on ihan kamala keskustelu, jossa vertaillaan kuka sekoili eniten ja miksi..
Alkoholi on hermomyrkkyä, olkoot kyseessä ns hienosto punaviini tai samppanja tai kyläkaupan kalja. Samalla tavalla ne vaurioittaa kehoa. Se yksikin juoma on myrkkyä keholle. Olkoot vaikka missä hienosta lasista nautittu.
Alkoholia ei pidä päästää elämässä tärkeäksi asiaksi.
Asiaankuulumatonta jeesustelua täällä sivukaupalla, joutuu selaamaan ohi.
Ne jotka väittävät eläneensä täyden nuoruuden ilman alkoholia, ovat varmaan kykkineet jossain seurakunnan iltamissa sillä nuorilla ei yleensä ole alkottomia kotibileitä eikä kartsaa tallata selvinpäin.
Minulle on jäänyt lämpimiä muistoja noista kotibileistä, vaikka oltiin kännissä niin kaikilla oli kivaa ja kaikki tunsivat toisensa lukuunottamatta jotain poika/tyttöystäviä. Ikinä ei käynyt semmoista mistä peloteltiin että tulee kuokkavieraita ja hajottaa paikat. Kuunneltiin musiikkia, rohkeammat tanssi missä mahtui tanssimaan, katsottiin ehkä leffa. Jotain pieniä känniörvellyksiä sattui tyyliin tuoli hajosi kun Mari, Make ja Miska änkesi kaikki siihen muttei mitään dramaattista.
Polttelin baarin pihalla tupakkaa tutun (varatun) miehen seurassa, seurassamme oli kummallekin vieras ulkomaalainen mies, intialaisen näköinen, muslimi. Kutsui meidät jatkoille luokseen, joten valomerkin tultua kävelimme sinne. Mies maistelutti meillä kokkauksiaan ja me tentattiin maan tavoista jne. Juotiin samalla lisää.. (jatkuu)
Lopulta alkoholi tais loppua ja miestuttuni sano käyvänsä hakemassa lisää, soitti vissiin vaimonsa kuskiksi..sillä välin ulkkis yritti kosiskella mua kertomalla miten hänellä mammonaa jne. Onneks tuttu tuli takasin. Lopulta ulkkis meni naama sitruunana nukkumaan, jäin tutun kans sohvalle..Tuttu sammui siihen kulli pystyssä sojottaen sepaluksesta..lähdin hekotellen kotiin.
En ymmärrä. Kaikki mokailee. Mutta nuo pettämis jutut eivät ole enää mokia... Jos oma tyttöystävä tekisi noin, olisin murtunut. Terv. En kunnioita edes yhden yön juttuja.
Koko kotimatkan huvitti ajatus, että se muslimi herätessään löytää tuttuni munat levällään sohvalta. Oli muutoinkin niin eri kulttuurista, että en ihmettele vaikka olisi saanut raivarin. Taisi olla selväkin, en ole varma. Tulkki sanoi muistaakseni olevansa ja akateeminen selvästi. Sitten kaksi junttia tulee kylään ja yrittää imeskellä sohvalla toistensa herkkuja. 😂.
Vierailija kirjoitti:
Panin vävyä reikään ja oksensin miniän saappaaseen.
Appiukon salaiset seksiunelmat.
Siskollani oli tuparit. Vastarakennettu talo, kaikki uutta. Oli mulle nuoremmalle vannottanut että sit et oksenna mihinkään täällä vaan ajoissa vessaan.. Tarjoili lasangea meille ruuaksi. No siskohan se olikin itse niin huppelissa että oksennus pääsi tapetille. Mentiin seuraavana päivänä sitten kaverin häihin, siellä siskoni kertoi niistäneensä nenästään sattuman, lasagnenpalan, tekevälle
sattuu.
Olisiko tän palstan puritaanit verratavia muitten palstojen kielipoliiseihin, kuuluvat samaan kastiin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tän palstan puritaanit verratavia muitten palstojen kielipoliiseihin, kuuluvat samaan kastiin.
Yhtä kuivia, huumorinkukka ilmeisesti täysin olematon heillä.
Viime viikonloppuna olin kaverini kanssa juhlimassa ja kaverilla loppui ilta lyhyeen huonon olon vuoksi. Itse en halunnut jättää iltaa kesken, joten soitin miehelleni joka oli työkavereidensa kanssa juhlimassa pikkujouluja ja tungin sinne porukkaan mukaan. Omasta mielestäni olin hirveän hauska ja heitin maailman parasta läppää ja sivelin jopa mieheni pomon partaa ja kehuin tätä seksikkääksi 🙈 seuraavan aamun fläsärit toivat elävästi mieleen ihmisten katseet ja kumma juttu, muutama tyyppi lähti heti kotiin kun mä tulin paikalle. Mies lähti onneksi vkl työreissulle, joten ei olla ehditty keskustelemaan, kuinka mä nolasin itseni. Nyt taas painan tämän muiston mappi-ö:hön.
Puhuin kovaan ääneen tylsiä juttuja. Kyllä hävettää!