Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?
Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.
-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.
Kommentit (1118)
Sori virheet, vauva & kissa :D
Ylempi
Vierailija kirjoitti:
hurskastelijat kirjoitti:
Ei voi kuin nauraa noille mielensäpahoittajille, jotka oikeasti luulevat että vain miehet ovat sikoja. Kyllä siihen seksiin tarvitaan kaksi ja useimmiten ne tulevat vastakkaisista sukupuolista. Olen todistanut lukuisia kertoja, kun varattu kiltti perheenäiti imee vierasta munaa vessassa tai taksin takapenkillä. Myös pikapanot missä sattuu ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. Viinaa päähän ja housut kinttuun. Käykää katsomassa, jos ette usko.
Ihan puhtaasta uteliaisuudesta, millaista on elämä missä päätty todistamaan _lukemattomia_ kertoja tilannetta jossa joku imee munaa vessassa tai taksissa?
Olen viettänyt kohtuu railakasta ja vauhdikasta elämää varsinkin nuorempana, mutta on vaikea kuvitella että päätyisin edes kerran tilanteeseen jossa olen vessassa samaan aikaan kun toiset harrastavat siellä suuseksiä.
Jospa hän on taksikuski.
Siitä tämä ystäriteini on iloinen ettei omassa nuoruudessa ollut kamerakännyköitä !
Äitipuoli lähti yövuoroon ja kaveri tuli omppuviinin kanssa, otin äitipuolen kaapista tabletteja ja aloin sammaltaa sekä horjua muka ihan aineissa, menimme kaupungille jossa kaikki olivat huolissaan että "mitä se on vetänyt?" Eiväthän ne kissan matolääkkeet päätä pistäneet sekaisin :D Olinpahan ainakin matovapaa!
Pissasin, kakkasin sekä menkkasin housuun keskellä toria kun miulla on menkkojen kaverina aina ripuli ja menkat alkoi just siinä kartsaa kiertäessä. Miun ois pitänyt pistää side ja ottaa Imodium ennen kotoa lähtöä, mutta eihän noin nuori osannut vielä ennakoida..
Tehtiin parhaan kaverin kanssa sen sammuneelle poikakaverille fritsuja kaulaan ja poskiin. Poika eiikinä kai saanut tietää että oli kaksi muijaa ollut kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hurskastelijat kirjoitti:
Ei voi kuin nauraa noille mielensäpahoittajille, jotka oikeasti luulevat että vain miehet ovat sikoja. Kyllä siihen seksiin tarvitaan kaksi ja useimmiten ne tulevat vastakkaisista sukupuolista. Olen todistanut lukuisia kertoja, kun varattu kiltti perheenäiti imee vierasta munaa vessassa tai taksin takapenkillä. Myös pikapanot missä sattuu ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. Viinaa päähän ja housut kinttuun. Käykää katsomassa, jos ette usko.
Ihan puhtaasta uteliaisuudesta, millaista on elämä missä päätty todistamaan _lukemattomia_ kertoja tilannetta jossa joku imee munaa vessassa tai taksissa?
Olen viettänyt kohtuu railakasta ja vauhdikasta elämää varsinkin nuorempana, mutta on vaikea kuvitella että päätyisin edes kerran tilanteeseen jossa olen vessassa samaan aikaan kun toiset harrastavat siellä suuseksiä.
Jospa hän on taksikuski.
Itselle ihan olemalla töissä. On niissä baareissakin henkilökuntaa ;) ja vaikka luulette, että ei huomata niin kyllä huomataan paljonki.
Meitä oli noin 6 tyyppiä, jotka meni jatkoille yhden pariskunnan kämppään. En tuntenut ketään mutta mukana oli yksi blondi, joka soitatti musiikkia ja tanssi innoissaan. Aika huonosti, mutta osoitimme silti suosiota mukavuuttamme.
Sitä ei olisi pitänyt tehdä, koska se innostui lopullisesti ja alkoi stripata. Oli kohta pelkissä pikkuhousuissa. Silloin talon emäntä alkoi suuttua ja käski pukemaan päälleen mutta blondi vaan nauroi ja jatkoi joraamistaan. Sitten emäntä pisti musiikin pois ja yritti tarttua stripparia käsipuolesta, mutta tää pakeni asunnon parvekkeelle tissisillään.
Emäntä huusi että heti pois sieltä mutta tää toinen lämäytti oven kiinni ja lukitsi sen ulkoa.
Siellä se sitten alkoi hillua ja hoilata päivän hittejä, veti alaosankin pois ja kämppä oli toisessa kerroksessa eli näkyvyys oli hyvä.
Emäntä karjui täyttä kurkkua ovea hakaten että tuu heti vit tuun sieltä, he saa valituksen ja häädön!
Sitten kämpän isäntä, joka oli ollut hiljaa, kampes itsensä ylös ja painoi raivossa toiseen huoneeseen. Se tuli takaisin mukanaan helvetin iso kivääri! Tempas sen olalleen ja tähtäs parvekkeen ovea. Onneks ehdin peittää korvani kun kuulu kauhee pamaus ja pervekkeen ovi-ikkuna sälähti pi llunpäreiksi. Tää strippari alkoi kirkua että apuaa hänet aiotaan tappaa apuaa ja loikkas parvekkeen kaiteen yli vieressä kasvavaan puuhun ja valui oksistoa pitkin alas. Päätin että nyt äkkiä haneen täältä ennenkuin skoudet tulee ja juoksin asunnosta ulos jättäen oven selälleen.
M44 kirjoitti:
Meitä oli noin 6 tyyppiä, jotka meni jatkoille yhden pariskunnan kämppään. En tuntenut ketään mutta mukana oli yksi blondi, joka soitatti musiikkia ja tanssi innoissaan. Aika huonosti, mutta osoitimme silti suosiota mukavuuttamme.
Sitä ei olisi pitänyt tehdä, koska se innostui lopullisesti ja alkoi stripata. Oli kohta pelkissä pikkuhousuissa. Silloin talon emäntä alkoi suuttua ja käski pukemaan päälleen mutta blondi vaan nauroi ja jatkoi joraamistaan. Sitten emäntä pisti musiikin pois ja yritti tarttua stripparia käsipuolesta, mutta tää pakeni asunnon parvekkeelle tissisillään.Emäntä huusi että heti pois sieltä mutta tää toinen lämäytti oven kiinni ja lukitsi sen ulkoa.
Siellä se sitten alkoi hillua ja hoilata päivän hittejä, veti alaosankin pois ja kämppä oli toisessa kerroksessa eli näkyvyys oli hyvä.
Emäntä karjui täyttä kurkkua ovea hakaten että tuu heti vit tuun sieltä, he saa valituksen ja häädön!Sitten kämpän isäntä, joka oli ollut hiljaa, kampes itsensä ylös ja painoi raivossa toiseen huoneeseen. Se tuli takaisin mukanaan helvetin iso kivääri! Tempas sen olalleen ja tähtäs parvekkeen ovea. Onneks ehdin peittää korvani kun kuulu kauhee pamaus ja pervekkeen ovi-ikkuna sälähti pi llunpäreiksi. Tää strippari alkoi kirkua että apuaa hänet aiotaan tappaa apuaa ja loikkas parvekkeen kaiteen yli vieressä kasvavaan puuhun ja valui oksistoa pitkin alas. Päätin että nyt äkkiä haneen täältä ennenkuin skoudet tulee ja juoksin asunnosta ulos jättäen oven selälleen.
Hih! Kyllä kannattaakin ryhtyä asunnossa ammuskelemaan jos häätöä pelkää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui kaksi vuotta sitten. Suoritin pedagogisia opintoja ja tein opetusharjoittelun Tampereen Norssilla ( olen siis mies). Eräänä perjantaina oltiin kaveriporukalla juomassa baarissa, kun kuulen jostain iloista kiljuntaa ja joku kapsahtaa kaulaan roikkumaan. Kyseessä oli kaksi vetämäni kurssin oppilasta, jotka väkisin liittyivät seuraan. Ok, vähän tuntui oudolta, mutta en minä kehdannut/osannut nuoria tyttöjä poiskaan ajaa.
Siinä sitten juotiin porukalla, kaikilla tuntui olevan tosi hyvä fiilis. Tytöt tuntui olevan kiinnostuneita musta ja tulevasta ammatistani, kuulemma mahtavaa nähdä nuoria miehiä opetusalalla. Jossain vaiheessa myös löysin itseni baaritiskiltä pussailemasta yhden tytön kanssa. Onneksi tämän kanssa asiat ei edennyt, koska loppuillasta kuulin toiselta tytöltä hänen olevan alaikäinen. :O
Loppuillasta jutut alkoivat mennä levottomimmiksi, tytöistä toisella ( täysikäinen) oli kuulemma jonkinlainen opettaja-fetissi ja hänen haaveensa oli panna opettajaansa. Noh, kait harjoittelija on sama kuin opettaja eli hän tuli yöksi mun opiskelijakämppään ja pantiin ihan kunnolla aamutunteilla yli tunnin ajan. Halusi, että kerron minkälaisia pervoja rangaistuksia voisin keksiä hänelle jälki-istunnossa ja kuinka laittaisin tuhman tytön aisoihin tiukalla kurilla.
Aamulla olo oli vähän kiusallinen, tällainen 28-v ausku oli juuri pannu 18-v oppilastansa. No, hyvin nopeasti neiti kyllä häipyi, kun vanhemmat oli kuulemma laittanut koko yön viestiä, että missä likka on. :-D eli aika epämukava tilanne kaikin puolin. Eikä tässä vielä kaikki, sillä seuraavalla viikolla jatkui Opetusharjoittelu saman luokan kanssa vielä kolme viikkoa. Molempien tyttöjen ilmeet oli todella kiusalliset maanantaiaamulla ja aivan selvästi olisivat halunneet olla jossain muualla. :-) Noh, onneks siitäkin selvittiin ja opettajaksi valmistuttiin.
Hei, tässä ei ole mitään hauskaa. Miten voit olla niin järjenköyhä, ettet tajua että monet oppilaasi ovat alaikäisiä. Opettajan -koskee myös harjoittelijaa!- on laitointa olla seksisuhteessa oppilaaseensa, etenkin toisella asteella.. Tämä oli oksettava tarina, ja parin kymmenen vuoden päästä tuo pantu tyttö mahdollisesti kirjoittaa itse tänne, että tuli tehtyä tyhmästi, mutta kunpa ope olisi ollut kunnollinen mies eikä ryhtynyt toimeen! Kaikkea ei pidä ottaa, mitä tarjotaan. Idiootti... Jos itse kuulisin tämmöisestä, tekisin ilmoituksen koulun rehtorille ja yliopistolle. Ei ole hauskaa!
"on laitointa olla seksisuhteessa oppilaaseensa". Ei pidä paikkaansa. Opettaja ja oppilas saavat hässiä aivan rauhassa, jos ovat täysi-ikäisiä.
Kaverini oli saanut toyota carinan, jostain syystä kun olimme käyneet sillä toisen kaverin luona, autokaverinikin oli alkanut ryyppäämään. Kohta oli auto täynnä nuoria ja jossain mutkassa auto lensi suoraan johonkin isoon ojaan ryteikköön.
Juopon tuurilla kukaan ei loukkaantunut, ja päädyimme läheiseen rivitaloon, jossa kaiken huipuksi sattui asumaan yksi likka, joka oli tuttu kaupungilta.. silittelimme hänben kotonaan vähän aikaa kissaa, tai minä ainakin silittelin, sen muistan, sitten jatkoimme matkaa.. ilmeisesti liftaten, siinä vaiheessa olimme jo kaverini kanssa kaksin, muut porukasta olivat varmaan liueenneet sinne kotiinsa, joka oli lähellä.
Sekava tarina, sekavat on muistotkin ko.illasta ja yöstä. No siis jossain vaiheessa liftasimme ihan toiseen kaupunkiin, joku älynväläys oli mennä käymään erään jätkän kotona, johon kai olimme jotenkin viehättyneitä, tiesimme vain että jätkä asui täysin korvessa, joten käsimme auton johon olimme liftanneet, heittää meidät sinne korpeen, siellä sitten jäimme autosta pois ja kävellen aloimme hortoilemaan talolta toiselle, etittiin ovikelloja soittamalla ja postilaatikkoja katsomalla, missä se asuu. Viimein tulimmekin oikean talon kohdalle, tämän jätkän äiti avasi oven, oltiin varmaan aikamoinen näky, kaksi känniläistä nuorta hevarinaista, 19v ja 17v, varmaan meikit levinneinä letti sekasin siinä vaiheessa. Totesi vain ettei Kimmo ole kotona ja laittoi oven kiinni. Siinä vaiheessa olikin jo yö, eikä sieltä korvesta mitään kyytiä saanut, joten astelimme metsän puolelle ja asetuimme puuta vasten nukkumaan. Hyytävän kylmä oli, niin kylmä että joskus aamuyöllä oli pakko päästä jonnekin lämpimään, joten menimme koputtamaan jonkun mökin ovelle. Onneksi partainen äijä päästi meidät sisään, ihmetteli miten sinne olimme päätyneet ja lupasi kuskata meidät töihin lähtiessään linja-autoasemalle...
Ei tämä kännireissu siihen päättynyt, mutta enempää en jaksa muistella... sanottakoon että jatkoon liittyi kaverini raivostunut isä, hinausauto, minun mummoni ja me krapulaiset teinit istumassa kajalit pitkin poskia mummoni sohvalla jne..
En ymmärrä miten yhteen vuorokauteen mahtui niin paljon äksöniä, enkä edes kaikkea muista. On sitä edes teininä ollut joku elämäkin, voi nyt ainakin muistella, heh.
Vierailija kirjoitti:
Huh, pelkäsin että tämä ketju on poistettu.
Tämä pitäisi kruunuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten te pystytte noin vaan panemaan ilman ehkäisyä jonkun ekan vastaantulijan kanssa?! Tässä kyllä omat kännimokat kalpenee.
Miksi ei, jos ohikulkija vaikuttaa hyvältä ja kipinää löytyy?
Kumin poisjättö on tietenkin se moka.
No eipä ole kipinää tuntunut enää selvänä löytyvän, jos nämä tyypit on pitänyt jatkossa estää tai jättää oven taa ruikuttamaan.
Onko niin mahdoton ymmärtää, että kännissä useimpia naisia panettaa vaikkei selvänä panettaisi koskaan.
Täällä sellanen kännipaneskelija. Selvänä frigidi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, moraali täysin hukassa monilla. Pannaan kenen kanssa tahansa itse en näe siinä mitään hauskaa tai huvittavaa. Mielummin tiukkapipo kuin sellainen joka ajattelee jatkuvasti alapäällä kun muualla ei ajatus toimi
kyllä on ihan hirveää jos yksi kännipano mainitaan per kirjoittaja, kyllä se tarkottaa että ajattelee selvinpäinkin alapäällä ja on l o r t t o.
Aika outoa minusta jos edes nuorena ei kertaakaan ole vieraan tyypin luota herännyt aamulla tukka pystyssä. Kuuluu ihan normaaliin elämän oppimiseen.Eiköhän eniten kritisoida sitä, että petetään puolisoa ja kerrotaan se hilpeänä kännimokana.
Olisiko yhtä hilpeänkuuloista, jos mies kertoisi kännissä pettäneensä?
Mistä päättelet että ketjun kännipanijat on parisuhteessa olevia, olisko omaa mielikuvitustasi.
Minä ainakin olen ollut ihan parisuhteeton kännipaneskelija, vaikka joku panokaveri on myöhemmin paljastunut varatuksi mieheksi.
Mutta seksiähän se vain on, ei niin vakavasti voi yhtä kännipanoa kukaan ottaa että siitä esim avioliitto kaatuisi. Kovin on heikko liitto siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Menin paikalliseen räkälään ja ajauduin pöytään, jossa istui kaksi henkilöä. Humalaspäissäni "tunnistin" heidät kahdeksi kuuluisaksi muusikoksi ja olin todella onnellinen, että sain istua heidän seurassaan. Tarjosin juomia ja kutsuivat vielä jatkoille samaan paikkaan, ajattelin että täytyyhän sitä! Aamulla herätessä jonkun yksiön lattialta lähiöstä (mitään ei ollut tapahtunut, perus ryyppyilta vain) tajusin että kahta aivan tavallista juoppoa olin juottanut koko illan. No, hauskaa oli kuitenkin ollut.
Pyrskis :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset kertoo vaikka mitä irstailuja, kuinka on annettu paljaalla panna porukalla joka rööriin ja kostopantu naapurin 60-v Jorman kanssa. Ja palstailijat on huolissaan, että ikämiehet ovat hyväksikäyttäneet näitä viattomia kullannuppuja. :-D kyllä niillä 16-v tytöilläkin alkaa hormonit hyrräämään, humalassa yleensä myös enemmän, eikä ikäerolla ole naisille samanlaista merkitystä kuin miehille, kunhan vaan toinen osapuoli on kiinnostava ja hyvännäköinen. Ymmärtäkää, että myös ne nuoret tytöt nauttii ja haluaa seksiä, myös ne teidän omat teini-ikäiset tyttärenne.
Voi luoja. Meinaatko, ettei teinipoikia paneta koko ajan?
Pointti on siinä että pankoon, mutta ei AIKUISTEN MIESTEN kanssa. Se kun ihan aikuisten oikeasti aiheuttaa todella monelle nuorelle kasvuhäiriöitä ja seksuaalisia ongelmia aikuisena.
Miten hlvetin vaikeaa tämä on mammoille ymmärtää?
Voisitko nyt kertoa, minkälaisia ongelmia se aikuisten miesten paneminen teininä aiheuttaa? Itseäni kun ei kiinnostanu oman ikäiset teininä, vaan kumppanit oli järkeään vähintään viis vuotta vanhempia, ja 18-vuotiaana olin kihloissa 3kymppisen kanssa.
Niin mitä ongelmia mun nyt sitten pitäis syyttää jostain 20 vuoden takaisista panoista?
Monet luulevat, että nuoren ja vanhemmat miehet kalut olisivat jotenkin samanlaisia. Tämä ei pidä paikkaansa. Miesten kaluissa alkaa kasvamaan 25-35 vuoden iässä ns. setä-bagteereja. Nämä bagteerit ovat erittäin haitallisia teineille. On todistettu, että jatko-opintojen kurssien arvosanat laskevat 25 % ja joillakin koko selkäydin homehtuu. Lisäksi viinaan ja tupakkaan tulee valtava himo. Eräs teini luuli aamulla herätessään, että nyt meni elämä pilalle, mutta onneksi mies vain näytti ikäistään huomattavasti vanhemmalle. Toivottavasti tyttö otti opiskeen tällaisesta läheltäpititilanteesta!
Kähmin tätiä tanssilattialla. Alkomahoolia oli tullut otettua kesäjuhlissa ja naisen kosketuksen kaipuu oli kova. Rannalla oli sellainen perinteinen tanssilava, jossa pääsee kiertämään ympyrää. Täti tuli pyytämään tanssimaan ja tanssiessa katselin, kun joku mies puristi ilmeisesti vaimoaa takapuolesta. Meikä sitten päätti hieroa tädin takapuolta. Onneksi muut eivät toivottavasti nähnee tai kukaan sellainen joka olisi tuntenut meidät. Olin sitten tanssin jälkeen aivain kauhuissani mitä olin tehnyt. Onneksi täti oli lunki ja sanoi vain, että taitaa hormonit pörrätä ja sanoin, että sopisin yhden Jaanan kanssa hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kaluissa alkaa kasvamaan 25-35 vuoden iässä ns. setä-bagteereja. Nämä bagteerit ovat erittäin haitallisia teineille.
"bagteerit"...
Olen lukenut taman koko ketjun lapi ja useampaan otteeseen naureskellut, etta ei helvetti kun ihmiset eivat tieda omia rajojaan.
No, karma... :D
Toissaviikonloppuna menkat, mutta viinia, koska illanistujaiset hyvan ystavan luona. Uunituore avomies mukana, mentiin pyorilla kun oli hyva ilma eika ystava asunut kaukana. (Aiti on varoittanut koko aikuisikani juomasta menkkojen aikana liikaa, koska humaltuu helpommin.)
Menomatka meni tietysti hyvin, oli aurinkoista ja olin tietysti selvin pain.
Paluumatka...olinkohan pyoraillyt 10 metria kun vedin turvat. Polvet ja kyynarpaat ruvella tietty, oli lyhythihainen mekko vaan paalla eli ei mitaan kangasta asfaltin ja ihon valilla.
Avomies talutti seka minut etta pyorat kotiin, kaaduin suorin vartaloin viela varmuuden vuoksi etupihan kukkapenkkiin, josta sain viela kivat mustelmat reisiin ja kasivarsiin ja lonkkaa kolotti viikon. Onneksi en lyonyt paatani tiiliseinaan tai kukkapenkin betonireunaan.
Oksensin myos ekaa kertaa sitten teinivuosien, en muista tapahtuiko tama ennen vai jalkeen vaatimalla vaatimaani seksia. Menkat olivat erittain runsaat, jotenkin miesystava oli saanut ujutettua rantapyyhkeen mun alle ilmeisesti jo ennen seksia (sanky ja sen valkoiset lakanat olivat taysin puhtaat) ja pukenut mulle alushousut, joihin oli vaihtanut puhtaan siteen.
Voin kertoa etta hieman havetti, ja havettaa yha, ja varmaan havettaa koko loppuelaman ajan.
Jos ystava tunnistaa, niin anteeksi ihan s**tanasti!!!
N44
Lapset mummilassa, mies töissä, join viiniä sekä lonkeroa pohjiksi kun tarkoitus oli illemmasta nähdä kavereita baarissa. Menin turhan vauhdikkaasti patiolle röökille, sateesta liukas puulattia ja crocsit niin lensin kyljelleni. En saanut toista kättä suoraksi mutta luulin vain iskeneeni hermon. "Puudutusainetta " lasiin, vaivalloisesti bilemekko päälle ja meikkiä naamaan. Aamulla heräsin ja tajusin ettei käsi vieläkään suoristu, myös kylki oli järkyttävän kipeä ja olin jossain märässä selkää myöten. Oli järkytys tajuta että olin elämäni ekaa kertaa kussut alleni kännissä ! Ja kyynerpäästä löytyi murtuma, ei ihme että ei suoristunut. Kylkikin oli ihan mustana...
- Takana "Girls night out" ja tulin kotiin kännikiimassa, uninen mies torjui lähentelyni joten menin parvekkeelle huutamaan "ketä täällä pitää panna että saa ky""pää?!"
- Ystävän polttareissa hermostuin hiertävään kenkään ja heitin sen suihkulähteeseen. Varsinainen tuhkimo..
- Lähdin aamuyöstä, yhä kännissä kuin käki ulkoiluttamaan koiranpentua ja päätin mennä uimaan läheisessä venerannassa, pulikoin alusvaatteissa koiran vispatessa häntää laiturilla ja lopulta oksensin jonkun veneeseen.
- Mieheni ja veljeni kanssa laivalla, niin kova krapula että ryntäsin aamupalapöydästä oksentamaan mutten ehtinyt vessaan vaan oksensin käytävälle.
16vuotiaana ryypättiin kaverin luona tämän isän viinoja ja kaverin 14vuotias pikkuveli änkesi seuraan. Kun kaveri sammui, iskin pikkuveljen ja panimme sohvalla. Myöhemmin kundi katseli minua kuin lemmenkipeä koira ja selvästi toivoi uusintaa.
16/17vuotiaana mentiin kännissä parin kaverin kanssa kuuntelemaan levyjä kirjastoon, ja rää`yttiin mukana niin että meidät ajattiin ulos. Kostoksi kusin kirjaston portaille.
20vuotis-synttäreiltäni päädyin jotenkin Kouvolasta Kotkaan vieraan, itseni puolet vanhemman äijän isoon taloon jossa oli lisäksemme vain söpö buldoggi. En tiedä asuiko oikeasti vain koiran kanssa kun kuitenkin julmetun kokoinen lukaali, onneksi ei sentään mikään mustasukkainen vaimo syöksynyt ovesta..
Kiva muistella näitä näin aamulla klo 7.30 vauva tissillä..
- Tapasin vappuna kauoungilla kundin jonka kanssa olimme pian käsiraudoillla kiinni toisissamme. Olin 16 mutta tähän tyyppiin kytkettynä pääsin yökerhoon jossa join shotteja ja oksensin lopulta laukkuuni.
- Minulla oli teininä pitkä, valkoinen neuletakki tekoturkiskauluksella, ihana. Jätin sen kännissä parvekkeelle ja itkeä tyrskin sekä paiskoin boolimaljan kauhaa kun joku vi ttunaama oli varastanut lemppari neuletakkini.
- Juotiin poikakaverin kanssa siideriä elokuvateatterissa ja koska elokuva oli tylsä päädyimme harrastamaan pettinkiä.
- Pyöräilin hirvessä kännissä kotiin ja lensin nurin sellaisessa alamäessä, eikun ylös ja matka jatkui. Aamulla naama oli ruhjeilla ja pyörä pihalla sellaisessa solmussa, että isä ihmetteli miten olin pystynyt ajamaan sillä.
- Pöllin kioskilta varmaan 10 suffelipatukkaa, söin kaikki ja oksensin sillalta alas ajotielle suklaa/koskenkorva-mössöä, joku auto sai osuman tuulilasiin ja pysähtyi. Mikä huuto !