Tässä on tämän viikon ohjelmani. Lähtisitkö tämän perusteella kanssani treffeille?
maanantai: töitä, frisbeegolfia, lukemista, ruoanlaiton opiskelua
tiistai: töitä, suunnistusta, kasvien kastelua
keskiviikko: töitä, vanhempien tapaamista, hidasta pyöräilyä
torstai: töitä, frisbeegolfia, lukemista, siivousta, kellojen asettamista oikeaan aikaan
perjantai: töitä, punttisalin pohtimista, napin ompelua, tuuletusta
lauantai: ralliradion kuuntelua, kaupassakäyntiä, yksi energiajuoma
sunnuntai: ketjun perustamista vauva-palstalle
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun kalenteriohjelmaan laitetaan erikseen maininta napin ompelusta, punttisalin pohtimisesta, kellojen siirtämisestä
tai tuuletuksesta niin EI. Nuo ovat ihan arkisia rutiinijuttuja joita kukaan ei edes ajattele. Minäkin tuuletan nyt, äsken pyyhin pölyt. Ei tuommoinen mitään "ohjelmaa" ole. Jos joku analysoi arkisia tekemisiään noin tarkasti niin pitäisin outona hyypiönä.Tämä palsta, tämän palstan käyttäjät ja minun huumorini eivät kohtaa.
ap
Voin kyllä alleviivata, että jos kirjoitat vastaavan jutun yhtään millekään deittisivustollekaan, niin sielläkään ei ymmärretä sun ”huumoria”.
Minussa se saattaisi herättää uteliaisuutta, jos olisin sinkku ja jossain deittisivustolla. Mutta mikäli kävisi ilmi, että mies on oikeasti esim. autistinen, niin kiinnostus loppuisi varmaan siihen, koska minulle tunneälykkyys on yksi kumppanin tärkeimmistä ominaisuuksista.
Mutta erilaisuus ja massasta poikkeaminen sinällään viehättää. Olen aina vierastanut sitä tavallisuuden glorifiointia, mitä treffipalstat ovat pullollaan. Voiko olla mitään tylsempää kuin se, että "ihan tavallinen mies/nainen hakee ihan tavallista naista/miestä"? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Aikuinen mies ei käy noin usein vanhempien luona. Lisäksi melko epäseksikkäät harrastukset.
Sori.
Kiitos vastauksestasi.
Tämä on mitä olen. En viitsi muuttaa itseäni.
ap
No helevettiäkö sitten utsit? Höh.
Vierailija kirjoitti:
No, en voi arvostella, kun oman arjen harrastukset ovat koiran kanssa lenkkeily 3 kertaa päivässä, muu urheilu ( satunnaiset uimiset yms) sisältäen penkkiurheilun ( tykkään katsoa lähes kaikkea) sekä satunnainen marjastus ja retkeily. Lisäksi jotain sarjoja seuraan ja musiikkia kuuntelen. Olen siis nuori nainen ja moni varmaan on sitä mieltä, että tylsääkin tylsempi arki todellakin. Tämä samaa toistoa yleensä melkein aina. No olenkin sinkku :)
No tuohan kuulostaa hyvältä, tosin harrastan itse vähän enemmän ja viihdyn kaiken projektin parissa, mutta jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee. Omista valinnoista on tosin turha valittaa jos itse kokee oman elämänsä tylsäksi. M+30
Frisbeegolf...eii...Melkein yhtä paha kuin säbä tai futsal
Ihan symppikset harrastukset, mutta itselle tulee mieleen että oletko todella passiivinen tai masentunut ihminen kun lasket tuuletuksen ja asioiden pohtimisen osaksi viikko-ohjelmaasi? Siis tulee semmoinen olo että sua saa patistaa tekemään joka asiaa ja että jos et suunnittele joka liikettäsi niin ne jää tekemättä. Ja että sulle vaikkapa tuulettaminen on jotenkin ponnistelun takana vaikka siihen ei (siis ikkunoiden/ovien aukaisemiseen ja sulkemiseen) mene normitalossa edes minuuttia aikaa.
Frisbeegolf on kyl turn-off. Asun ison frisbeegolfkentän laidalla ja frisbeegolfia sit pelataan aina pienessä hönössä vai? Toi puisto on täynnä tyhjiä olutkeissejä, tölkkejä ym. ja pelaajista lähtee aina hirveä melu. Kiroilevat myös paljon. Pelaajat näyttävät olevan nuoria tai nuorehkoja miehiä, sen oloisia että yritetään olla cool vaikka tiedetään ettei olla.
Millä perusteella jotkut olettavat, että toi on miehen viikko-ohjelma?
Kirjoitit ohjelman tosi niukasti, joten huumori ei vain välity. Jos kuvailua olisi enemmän, joku saattaisi ehkä ymmärtääkin, että kyse oli huumoristakin etkä antaisi itsestäsi niin hyypiömäistä kuvaa.
Valitettavasti vaikutat aloitusviestisi perusteella todella tylsältä ihmiseltä. Jos päiväohjelmaan pitää erikseen kirjoittaa "tuuletus", saa kuvan, että elämässäsi ei ole yhtään mitään sisältöä, joten ikkunan avaaminen ja sulkeminen on joku tärkeä osuus päivässäsi.
Älä kuitenkaan masennu, ongelma ei varmastikaan ole siinä, että olisit oikeasti tylsä tai hyypiö, et vain osannut kirjoittaa kuvausta kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun kalenteriohjelmaan laitetaan erikseen maininta napin ompelusta, punttisalin pohtimisesta, kellojen siirtämisestä
tai tuuletuksesta niin EI. Nuo ovat ihan arkisia rutiinijuttuja joita kukaan ei edes ajattele. Minäkin tuuletan nyt, äsken pyyhin pölyt. Ei tuommoinen mitään "ohjelmaa" ole. Jos joku analysoi arkisia tekemisiään noin tarkasti niin pitäisin outona hyypiönä.Tämä palsta, tämän palstan käyttäjät ja minun huumorini eivät kohtaa.
ap
Voin kyllä alleviivata, että jos kirjoitat vastaavan jutun yhtään millekään deittisivustollekaan, niin sielläkään ei ymmärretä sun ”huumoria”.
Ei tarvi alleviivata. Olen tuon huomannut. Toisaalta helpottaa, kun ehkä kyseessä ei olekaan ulkonäköni vaan huumorini.
ap
Jospa sitten lopettaisit tuon ”huumorin” viljelemisen.
Tämä on minua. Haluat siis, että lopetan itsenäni olemisen?
ap
Vierailija kirjoitti:
Frisbeegolf on kyl turn-off. Asun ison frisbeegolfkentän laidalla ja frisbeegolfia sit pelataan aina pienessä hönössä vai? Toi puisto on täynnä tyhjiä olutkeissejä, tölkkejä ym. ja pelaajista lähtee aina hirveä melu. Kiroilevat myös paljon. Pelaajat näyttävät olevan nuoria tai nuorehkoja miehiä, sen oloisia että yritetään olla cool vaikka tiedetään ettei olla.
Olen käynyt heittämässä noin tuhat kierrosta frisbeegolfia. Niistä kaljaa olen juonut ehkä kymmenen aikana.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei tarvi alleviivata. Olen tuon huomannut. Toisaalta helpottaa, kun ehkä kyseessä ei olekaan ulkonäköni vaan huumorini.
ap
Tämä on minua. Haluat siis, että lopetan itsenäni olemisen?
ap
No suurinta osaa ( varmaan 98%) naisista ei tule vastaamaan sinun deitti-ilmoituksiisi mitään. Tämän olet varmasti itsekin jo huomannut. Joten ei kannata harmistua asiasta, jos tietää missä ongelma on, eikä halua kuitenkaan kehittää itseään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minussa se saattaisi herättää uteliaisuutta, jos olisin sinkku ja jossain deittisivustolla. Mutta mikäli kävisi ilmi, että mies on oikeasti esim. autistinen, niin kiinnostus loppuisi varmaan siihen, koska minulle tunneälykkyys on yksi kumppanin tärkeimmistä ominaisuuksista.
Mutta erilaisuus ja massasta poikkeaminen sinällään viehättää. Olen aina vierastanut sitä tavallisuuden glorifiointia, mitä treffipalstat ovat pullollaan. Voiko olla mitään tylsempää kuin se, että "ihan tavallinen mies/nainen hakee ihan tavallista naista/miestä"? Tuskin.
Kiitos.
Kaikkia ei voi viehättää ja olen tyytyväinen, jos olemalla oma poikkeava itseni löytäisin jonkun, joka kiinnostuu minusta itsenäni. Tämän ketjun perusteella en viehätä suurta massaa, mutta mullehan riittäisi se yksi ihana vain.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit ohjelman tosi niukasti, joten huumori ei vain välity. Jos kuvailua olisi enemmän, joku saattaisi ehkä ymmärtääkin, että kyse oli huumoristakin etkä antaisi itsestäsi niin hyypiömäistä kuvaa.
Valitettavasti vaikutat aloitusviestisi perusteella todella tylsältä ihmiseltä. Jos päiväohjelmaan pitää erikseen kirjoittaa "tuuletus", saa kuvan, että elämässäsi ei ole yhtään mitään sisältöä, joten ikkunan avaaminen ja sulkeminen on joku tärkeä osuus päivässäsi.
Älä kuitenkaan masennu, ongelma ei varmastikaan ole siinä, että olisit oikeasti tylsä tai hyypiö, et vain osannut kirjoittaa kuvausta kovin hyvin.
Taas tuo sana: tylsä. Ilmeisesti elän ja koen maailman täysin eri tavalla kuin suurin osa ihmisistä. En tiedä mitä muut, ei-tylsät ihmiset viikolla tekevät ja toiseksi, en ymmärrä miten voisin kirjoittaa kiinnostavammin. Tässä on pohdinnan paikka.
ap
Miksi sinun pitäisi viehättää yhtään ketään jossain vauva.fi-palstalla? Ihmisiä tavataan oikeassa elämässä, ei netissä. Voit kirjoitella täällä mitä tahansa, mutta toinen voi ihastua sinuun vasta sitten, kun on oikeasti tavannut sinut kasvokkain. Unohda netti ja kirjoittelut. Kukaan ei voi tietää muutaman tekstin perusteella, millainen ihminen oikeasti olet.
Vierailija kirjoitti:
Frisbeegolf...eii...Melkein yhtä paha kuin säbä tai futsal
En muistanut kertoa, mutta harrastan noita kaikkia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi viehättää yhtään ketään jossain vauva.fi-palstalla? Ihmisiä tavataan oikeassa elämässä, ei netissä. Voit kirjoitella täällä mitä tahansa, mutta toinen voi ihastua sinuun vasta sitten, kun on oikeasti tavannut sinut kasvokkain. Unohda netti ja kirjoittelut. Kukaan ei voi tietää muutaman tekstin perusteella, millainen ihminen oikeasti olet.
Ei pidäkään. Olet siinä oikeassa.
Koen kuitenkin, että tämä palsta muodostaa aika laajan kattauksen erilaisista ihmisistä ja, koska mulla oli tylsää päätin tehdä tällaisen ketjun ja katsoa mitä nämä laajat ihmiset ovat mieltä. Tietenkin live-tapaaminen on omaa laatuaan, mutta kyllä mä ainakin jonkinlaisen kuvan muodostan ihmisistä kirjoittelujensa perusteella.
ap
Vierailija kirjoitti:
En.
Aikuinen mies ei käy noin usein vanhempien luona. Lisäksi melko epäseksikkäät harrastukset.
Sori.
MInusta on todella plussaa, että tapaa vanhempansa ainakin kerran viikossa. Se on välittämistä.
listan perusteella vaikutat tavallisen mukavalta , ei ainakaan mitään kielteistä tuossa ollut. jos olisin vapaa niin mikä ettei.