Tässä on tämän viikon ohjelmani. Lähtisitkö tämän perusteella kanssani treffeille?
maanantai: töitä, frisbeegolfia, lukemista, ruoanlaiton opiskelua
tiistai: töitä, suunnistusta, kasvien kastelua
keskiviikko: töitä, vanhempien tapaamista, hidasta pyöräilyä
torstai: töitä, frisbeegolfia, lukemista, siivousta, kellojen asettamista oikeaan aikaan
perjantai: töitä, punttisalin pohtimista, napin ompelua, tuuletusta
lauantai: ralliradion kuuntelua, kaupassakäyntiä, yksi energiajuoma
sunnuntai: ketjun perustamista vauva-palstalle
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Aikuinen mies ei käy noin usein vanhempien luona. Lisäksi melko epäseksikkäät harrastukset.
Sori.
MInusta on todella plussaa, että tapaa vanhempansa ainakin kerran viikossa. Se on välittämistä.
Mä voin tähän vielä sanoa, että tykkään viettää aikaa vanhempieni kanssa ja auttaa heitä aina, kun ehdin. En ole koskaan kokenut sitä mitenkään outona, mutta olen kyllä huomannut, että suurin osa ikäisistäni ei näin toimi ja heille on normaalia nähdä vanhempiaan ehkä pari kertaa vuodessa.
ap
Miksei vanhempien luona saisi käydä?
Onko parempi nyhjöttää kotona yksin, jos ei seurustele?
Yksinäisyys ei ole itsenäisyyden merkki.
Vierailija kirjoitti:
jos olisin vapaa niin mikä ettei.
Et tiedäkään miten monta kertaa mulle on näin sanottu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Trollaako kaikki tässä keskustelussa vai menikö multa jotain ohi? Aloitusviestihän oli selkeästi pelkkä höpöjuttu.
Aloitusviesti on totuuspohjainen, mutta pelkistetty kuvaus viikon tekemisistäni. Mikä siinä on höpöä?
ap
Aika negatiivisia kommentteja! Minusta kuulostaa ihan kivalta ja järkevältä mieheltä, lähtisin. Mikä sitten ei olisi tylsää? Joka päivä kuitenkin käy jossain, ei mikään kotihiiri.
Vierailija kirjoitti:
Aika negatiivisia kommentteja! Minusta kuulostaa ihan kivalta ja järkevältä mieheltä, lähtisin. Mikä sitten ei olisi tylsää? Joka päivä kuitenkin käy jossain, ei mikään kotihiiri.
Vaikutat mukavalta ihmiseltä ja toit toivoa päivääni.
Pakko kuitenkin paljastaa, että yhtenä kesänä olin neljä päivää putkeen kotona. En avannut edes ulko-ovea tai ikkunaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Aikuinen mies ei käy noin usein vanhempien luona. Lisäksi melko epäseksikkäät harrastukset.
Sori.
MInusta on todella plussaa, että tapaa vanhempansa ainakin kerran viikossa. Se on välittämistä.
Mä voin tähän vielä sanoa, että tykkään viettää aikaa vanhempieni kanssa ja auttaa heitä aina, kun ehdin. En ole koskaan kokenut sitä mitenkään outona, mutta olen kyllä huomannut, että suurin osa ikäisistäni ei näin toimi ja heille on normaalia nähdä vanhempiaan ehkä pari kertaa vuodessa.
ap
Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Sori.
ap
Minkä ikäinen olet?
Yli 30.
ap
Miksi käyt noin harvoin kaupassa?
8 tykkäystä, 59 alanuolta. Enpä osannut odottaa tätä, kun vilpittömin mielin ketjun perustin.
ap
Minusta on hienoa että autat vanhempiasi. Olet selvästi ystävällismielinen ihminen.
Mistä alanuolet? Olisiko pitänyt olla purjehdusta, golfia ja tennistä viikko-ohjelmassa?
Minusta tuo näytti tavalliselta arkiviikolta puuhasteluineen.
Kiitos, kun kirjoitit viikostasi. Tekstisi huvitti minua.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hienoa että autat vanhempiasi. Olet selvästi ystävällismielinen ihminen.
Kiitos.
Eikö tuo kuitenkin ole normaalia toimintaa?
Autan myös ystäviäni ja tuntemattomia. En pidä tuota altruistisena vaan normaalina.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kun kirjoitit viikostasi. Tekstisi huvitti minua.
Vau. Ehkä en siis hautaakaan unelmaani humoristisen kirjan kirjoittamisesta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä alanuolet? Olisiko pitänyt olla purjehdusta, golfia ja tennistä viikko-ohjelmassa?
Minusta tuo näytti tavalliselta arkiviikolta puuhasteluineen.
Koska ap ei ole hauska, viikko on tylsä, ap on tylsä ja hakee huomiota vaikka ei sitä ansaitse.
Itselläni on harrastuksena kitaransoitto ja ryhmäseksi, diggaatko niistä?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on harrastuksena kitaransoitto ja ryhmäseksi, diggaatko niistä?
En osaa soittaa kitaraa. Toki haluaisin osata.
Seksin suhteen olen 1 vs 1 -mies.
ap
Frisbee-golfia ja tuuletusta?!
Upeita porvoolaisia harrastuksia.
Trollaako kaikki tässä keskustelussa vai menikö multa jotain ohi? Aloitusviestihän oli selkeästi pelkkä höpöjuttu.