Tässä on tämän viikon ohjelmani. Lähtisitkö tämän perusteella kanssani treffeille?
maanantai: töitä, frisbeegolfia, lukemista, ruoanlaiton opiskelua
tiistai: töitä, suunnistusta, kasvien kastelua
keskiviikko: töitä, vanhempien tapaamista, hidasta pyöräilyä
torstai: töitä, frisbeegolfia, lukemista, siivousta, kellojen asettamista oikeaan aikaan
perjantai: töitä, punttisalin pohtimista, napin ompelua, tuuletusta
lauantai: ralliradion kuuntelua, kaupassakäyntiä, yksi energiajuoma
sunnuntai: ketjun perustamista vauva-palstalle
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellojen asettamista oikeaan aikaan? No siinähän se ilta mukavasti kuluu.
Mulla on japanilainen automaattikello, joka edistää pari minuuttia viikossa. Lisäksi herätyskello täytyy asettaa oikeaan aikaan, jotta herään oikeaan aikaan.
ap
Miksi se piti listata erikseen jonain tekemisenä? Muutenkin ” ohjelmasi” koostuu pääasiassa täysin mitättömistä asioista. Se on outoa.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin treffeille, minusta sinun viikossasi ei ole mitään outoa.
Lähtisin myös, olisi ihan kiva oppia suunnistusta ja kokeilla frisbeegolfiakin. Uskon myös, että juttuakin riittäisi kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on japanilainen automaattikello, joka edistää pari minuuttia viikossa. Lisäksi herätyskello täytyy asettaa oikeaan aikaan, jotta herään oikeaan aikaan.
ap
Miksi se piti listata erikseen jonain tekemisenä? Muutenkin ” ohjelmasi” koostuu pääasiassa täysin mitättömistä asioista. Se on outoa.
Kerro sä sun viikko-ohjelma, jään odottamaan, mitä kaikkea merkityksellistä sun viikkoon kuuluu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin myös, olisi ihan kiva oppia suunnistusta ja kokeilla frisbeegolfiakin. Uskon myös, että juttuakin riittäisi kivasti.
En lue itseäni kummankaan lajin asiantuntijaksi. Toki parempi eksyä metsään yhdessä kuin yksin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Yritin asiallisen sijaan olla hauska. En tainnut onnistua?
ap
Mutta kyseessähä on ilmiselvästi nainen eikä mies.
Pelkästään tuon perusteella en usko, että meillä on tarpeeksi yhteistä, jotta kiinnostus heräisi. Mutta jos tutustuisin sinuun, voisi mielipiteeni muuttua. Harvalla ihmisellä yhden viikon tekemiset antavat kuvaa siitä, millainen ihminen todella on.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyseessähä on ilmiselvästi nainen eikä mies.
Kuka? Minä?
ap
Pitäisi tietää ainakin yksi olennainen seikka ennen päätöstä: Oletko mies vai nainen? Ei nimittäin näin heteronaisena ole tapana käydä treffeillä naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään tuon perusteella en usko, että meillä on tarpeeksi yhteistä, jotta kiinnostus heräisi. Mutta jos tutustuisin sinuun, voisi mielipiteeni muuttua. Harvalla ihmisellä yhden viikon tekemiset antavat kuvaa siitä, millainen ihminen todella on.
Kiitos. Voisitko kertoa millainen ihminen olisi sinun mieleesi viikko-ohjelman kautta?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kerro sä sun viikko-ohjelma, jään odottamaan, mitä kaikkea merkityksellistä sun viikkoon kuuluu!
Frisbeegolf, suunnistus, siivous ja vanhempien tapaaminen ovat oikeita asioita joita voi listata. Sen sijaan tuuletus, kuntosalin pohdinta ja kellojen siirtely ovat listattuina omituisia ja antavat sinusta hiukan friikin kuvan. Ne ovat asioita joihin ei kulu aikaa, ja jokainen tekee ne käden käänteessä automaatiolla.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tietää ainakin yksi olennainen seikka ennen päätöstä: Oletko mies vai nainen? Ei nimittäin näin heteronaisena ole tapana käydä treffeillä naisten kanssa.
Katso viesti nro. 21.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lue itseäni kummankaan lajin asiantuntijaksi. Toki parempi eksyä metsään yhdessä kuin yksin.
ap
Just näin :) en mäkään jokaisessa harrastuksessani ole asiantuntija, harrastaminen on silti kivaa.
Katson mieluummin maalin kuivumista seinään, kun tuollaista kellojen asettamista oikeaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Just näin :) en mäkään jokaisessa harrastuksessani ole asiantuntija, harrastaminen on silti kivaa.
No, lähdemmekö yhdessä harrastamaan?
ap
Vierailija kirjoitti:
Katson mieluummin maalin kuivumista seinään, kun tuollaista kellojen asettamista oikeaan aikaan.
Voi että. Jos kerron, että mulla on siinä vahva ranneliike? Kiinnostaako se enemmän?
ap
Lähtisin. Varsinkin tuo lukeminen kolahti, samoin ompelu ja vanhempien tapaaminen. Tv Kilttinainen
Vierailija kirjoitti:
Kun olin yläasteella, samassa bussissa kulki yksi erityslapsi, jolla oli kolme rannekelloa oikeassa kädessä ja neljä vasemmassa.
Ap on ilmeisesti hän, moro Antero!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Voisitko kertoa millainen ihminen olisi sinun mieleesi viikko-ohjelman kautta?
ap
En voi. Juurihan kirjoitin, että yhden viikon tekemiset eivät kerro ihmisestä käytännössä yhtään mitään. Treffiseuran kannalta olennaisempaa on tietää yleisesti kiinnostuksenkohteista, arvoista, luonteesta, tavoitteista jne. Jos torstaina käännät kelloja oikeaan aikaan, se ei kerro sinusta ihmisenä yhtään mitään.
Paljastan: olen mies.
Ilmeisesti olen myös tylsä.
Ilmeisesti pitäis keksiä jotain ei-tylsää.
Kiitos.
ap