Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä on tämän viikon ohjelmani. Lähtisitkö tämän perusteella kanssani treffeille?

Vierailija
04.08.2019 |

maanantai: töitä, frisbeegolfia, lukemista, ruoanlaiton opiskelua
tiistai: töitä, suunnistusta, kasvien kastelua
keskiviikko: töitä, vanhempien tapaamista, hidasta pyöräilyä
torstai: töitä, frisbeegolfia, lukemista, siivousta, kellojen asettamista oikeaan aikaan
perjantai: töitä, punttisalin pohtimista, napin ompelua, tuuletusta
lauantai: ralliradion kuuntelua, kaupassakäyntiä, yksi energiajuoma
sunnuntai: ketjun perustamista vauva-palstalle

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruvettaisiin tapailemaan, minkä osan ohjelmasta skippaisit, jotta minullekin jäisi aikaa?

Millä tavoin tuuletit perjantaina?

Vierailija
42/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

>punttisalin pohtimista

Et siis lähde salille, vaan pohdit kotona ”hmm, pitäisipä taas aloittaa punttis”? Ja siinä kotisohvalla tuumiessa vierähtää tovi jos toinenkin?

Muutenkin jokaikisen pikkujutunkin listaus (kellojen siirtely, napin ompelu, tuuletus...) antaa kyllä ihmisestä hyvin oudon kuvan.

Mutta minulle henkilökohtaisesti pahin turn-off olisi kyllä tuo ralliradio.

Mutta jos haluat vielä ns. vakavan vastauksen, niin vaikutat liian liikunnalliselta ulkoilmaihmiseltä Juuri Minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä susta saa erittäin omituisen kuvan. Ei kiitos minulle.

Vierailija
44/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun kalenteriohjelmaan laitetaan erikseen maininta napin ompelusta, punttisalin pohtimisesta, kellojen siirtämisestä

tai tuuletuksesta niin EI. Nuo ovat ihan arkisia rutiinijuttuja joita kukaan ei edes ajattele. Minäkin tuuletan nyt, äsken pyyhin pölyt. Ei tuommoinen mitään "ohjelmaa" ole. Jos joku analysoi arkisia tekemisiään noin tarkasti niin pitäisin outona hyypiönä.

Vierailija
45/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin treffeille, minusta sinun viikossasi ei ole mitään outoa.

Lähtisin myös, olisi ihan kiva oppia suunnistusta ja kokeilla frisbeegolfiakin. Uskon myös, että juttuakin riittäisi kivasti.

En lue itseäni kummankaan lajin asiantuntijaksi. Toki parempi eksyä metsään yhdessä kuin yksin.

ap

Just näin :) en mäkään jokaisessa harrastuksessani ole asiantuntija, harrastaminen on silti kivaa.

No, lähdemmekö yhdessä harrastamaan?

ap

Mikä ettei :) Kelpaako sulle seuraksi ihan kuka vaan?

Vierailija
46/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun kalenteriohjelmaan laitetaan erikseen maininta napin ompelusta, punttisalin pohtimisesta, kellojen siirtämisestä

tai tuuletuksesta niin EI. Nuo ovat ihan arkisia rutiinijuttuja joita kukaan ei edes ajattele. Minäkin tuuletan nyt, äsken pyyhin pölyt. Ei tuommoinen mitään "ohjelmaa" ole. Jos joku analysoi arkisia tekemisiään noin tarkasti niin pitäisin outona hyypiönä.

Well well, just kirjasit pari sun arkista juttua, oot outo. Mun viikko-ohjelmaan kuuluu myös monenmoista, osalle arkisia askareita, osalle ohjelmaa :D

Vierailija
47/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankos on oltu sinkkuna?

Vierailija
48/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ruvettaisiin tapailemaan, minkä osan ohjelmasta skippaisit, jotta minullekin jäisi aikaa?

Millä tavoin tuuletit perjantaina?

Olen melko yhden asian mies. Omistaisin kaiken sulle. Ehkä kaiken lukuunottamatta suunnistusta.

ap

Vierailija
49/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>punttisalin pohtimista

Et siis lähde salille, vaan pohdit kotona ”hmm, pitäisipä taas aloittaa punttis”? Ja siinä kotisohvalla tuumiessa vierähtää tovi jos toinenkin?

Muutenkin jokaikisen pikkujutunkin listaus (kellojen siirtely, napin ompelu, tuuletus...) antaa kyllä ihmisestä hyvin oudon kuvan.

Mutta jos haluat vielä ns. vakavan vastauksen, niin vaikutat liian liikunnalliselta ulkoilmaihmiseltä Juuri Minulle.

Mä yritin olla humoristinen. Ehkä en onnistunut. Viikkooni kuuluu toki muutakin. Se mihin osuit, oli ulkoilma. 

ap

Vierailija
50/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko joka viikko kellot oikeaan aikaan. Oikeastaan ihan sama, rittää kun tuo on ohjelmassa. Liian suuri vaara että olet sellanen omia töitä laskeva kamaluus, jos tuo kellojen aikaanlaittaminenkin täytyy mainita. Jos taas siirtelet kelloja joka viikko ja se käy työstä, niin ei sittenkään.

Vierailija
51/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>punttisalin pohtimista

Mä yritin olla humoristinen. Ehkä en onnistunut. Viikkooni kuuluu toki muutakin. Se mihin osuit, oli ulkoilma. 

ap

Tee siis uusittu versio viikko-ohjelmastasi. Muuten susta saa todella kummallisen käsityksen, eikä yhtään humoristisen.

Vierailija
52/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko joka viikko kellot oikeaan aikaan. Oikeastaan ihan sama, rittää kun tuo on ohjelmassa. Liian suuri vaara että olet sellanen omia töitä laskeva kamaluus, jos tuo kellojen aikaanlaittaminenkin täytyy mainita. Jos taas siirtelet kelloja joka viikko ja se käy työstä, niin ei sittenkään.

Lisäksi olen mies, ja minun seksuaaliset halutkaan eivät kohdistu silloin sinuun, joten ei vaikka unohtaisitkin merkitä nuo mitättömät hommat aikatauluusi.

Vierailija
53/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta, tämän palstan käyttäjät ja minun huumorini eivät kohtaa.

ap

Vierailija
54/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin treffeille, minusta sinun viikossasi ei ole mitään outoa.

Lähtisin myös, olisi ihan kiva oppia suunnistusta ja kokeilla frisbeegolfiakin. Uskon myös, että juttuakin riittäisi kivasti.

En lue itseäni kummankaan lajin asiantuntijaksi. Toki parempi eksyä metsään yhdessä kuin yksin.

ap

Just näin :) en mäkään jokaisessa harrastuksessani ole asiantuntija, harrastaminen on silti kivaa.

No, lähdemmekö yhdessä harrastamaan?

ap

Mikä ettei :) Kelpaako sulle seuraksi ihan kuka vaan?

Jos olet mukava, kiinnostava ja bongaat hyvällä näöllä sienet ja marjat, niin mennään.

ap

Vierailija
55/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friikki roviolle tai sirkuksen häkkiin meidän normojen kepeillä tökittäväksi. Vitu.taa kaiken maailman autistit ja burgerit sun muut outolinnut. Eipä mulla muuta, moikka.

Vierailija
56/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voin kyllä alleviivata, että jos kirjoitat vastaavan jutun yhtään millekään deittisivustollekaan, niin sielläkään ei ymmärretä sun ”huumoria”.

Vierailija
57/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en voi arvostella, kun oman arjen harrastukset ovat koiran kanssa lenkkeily 3 kertaa päivässä, muu urheilu ( satunnaiset uimiset yms) sisältäen penkkiurheilun ( tykkään katsoa lähes kaikkea) sekä satunnainen marjastus ja retkeily. Lisäksi jotain sarjoja seuraan ja musiikkia kuuntelen. Olen siis nuori nainen ja moni varmaan on sitä mieltä, että tylsääkin tylsempi arki todellakin. Tämä samaa toistoa yleensä melkein aina. No olenkin sinkku :)

Vierailija
58/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuuntelit ralliradiota vain lauantaina? Sattumalta? Rallifanihan kuuntelisi sitä to-su.

Vierailija
59/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voin kyllä alleviivata, että jos kirjoitat vastaavan jutun yhtään millekään deittisivustollekaan, niin sielläkään ei ymmärretä sun ”huumoria”.

Ei tarvi alleviivata. Olen tuon huomannut. Toisaalta helpottaa, kun ehkä kyseessä ei olekaan ulkonäköni vaan huumorini.

ap

Vierailija
60/106 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en voi arvostella, kun oman arjen harrastukset ovat koiran kanssa lenkkeily 3 kertaa päivässä, muu urheilu ( satunnaiset uimiset yms) sisältäen penkkiurheilun ( tykkään katsoa lähes kaikkea) sekä satunnainen marjastus ja retkeily. Lisäksi jotain sarjoja seuraan ja musiikkia kuuntelen. Olen siis nuori nainen ja moni varmaan on sitä mieltä, että tylsääkin tylsempi arki todellakin. Tämä samaa toistoa yleensä melkein aina. No olenkin sinkku :)

Mutta sinun listasi sen sijaan kuulostaa vielä ihan järkevältä, kun et tuonne joukkoon listannut joka ikistä pölyjenpyyhkimistä, vessapaperirullan vaihtoa, ja navan kaivuuta. Eli toivoa on! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi