Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut varattuun

Vierailija
22.07.2019 |

Tää on hirveä tunne. En halua tuntea näin. Ja silti tunnen. Haluan unohtaa koko miehen!

Kommentit (412)

Vierailija
161/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei petä omaa puolisoaan vahingossa. Se on tietoinen valinta ja mahdolliset seuraukset myös. Itse en voisi olla ihmisen kanssa, joka on pettänyt johtuen ilmiselvästi erilaisista moraalikäsityksistämme.

Häviävän pieni osa pettämällä alkaneista suhteista kestää pitkään. Toki niitäkin on mutta harvassa.

Hei mammat! Auttakaa opiskelijaa. Olisiko teillä linkkiä tutkimukseen, josta näkyy kuinka pieni osa pettämällä alkaneista suhteista kestää pitkään. Vähän väliä av-keskusteluissa tämä asia heitetään keskusteluun, mutta tarvitsisin tutkittua tietoa. Vai onko tää vain mutua?

Vierailija
162/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mammat! Auttakaa opiskelijaa. Olisiko teillä linkkiä tutkimukseen, josta näkyy kuinka pieni osa pettämällä alkaneista suhteista kestää pitkään. Vähän väliä av-keskusteluissa tämä asia heitetään keskusteluun, mutta tarvitsisin tutkittua tietoa. Vai onko tää vain mutua?

Hei opiskelija! Sinäkö näitä aloituksia tehtailet?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3514166/elimme-nykyisen-puolisoni-kanss…

https://www.vauva.fi/keskustelu/3514215/muita-joita-petetty-lahditko-su…

https://www.vauva.fi/keskustelu/3514099/pettaminen-ja-uusi-ihastus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin vuosia sitten varattuun mieheen, tai paremminkin hän ihastui minuun. Minä sinkku, miehellä avopuoliso ja kihlattu, ei lapsia.

Olemme olleet jo vuosikymmeniä naimisissa ja meillä on kolme jo aikuistuvaa lasta. Luoan mieheeni sataprosenttisesti, koskaan ei ole tullut epäilystä pettämisestä.

Nyt tarkkana! Paremmintietäjä osaa kertoa, että miehesi on ikuinen pettäjä, eikä suhteenne tule kestämään pitkään. Lisäksi hän onkii selville tietosi ja tulee paljastamaan ihan varmuuden vuoksi sinulle miehesi pettäneen sua. Koska varmasti hän onkin, onhan kerran pettäjä aina pettäjä. Parempi lopettaa epäterve suhteenne heti ja vapauttaa teidät molemmat pettämättömään onneen. 

Mitäs olette kullannupuillenne kertoneet ku ovat kysyneet iskän ja äiskän lavstoorista?

Tavattiin ja rakastuttiin❤️

Sanotteko samalla tavalla, kun lapsenne dumpataan ku löytyy parempi seurustelukumppani?[/

Sanon ja ovathan he ovat nähneet elämässään muitakin eronneita. Miksi kaunistella totuutta?

Vierailija
164/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen kuuluu elämään eikä sille voi mitään. Harva haluaa syödä samaa ruokaakaan joka päivä tai ajaa samalla autolla elämänsä loppuun asti.

Otin sen verran vanhemman miehen (eläkkeellä jo), ettei hän petä ainakaan niin usein kuin nuoremmat miehet.

Vierailija
165/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin vuosia sitten varattuun mieheen, tai paremminkin hän ihastui minuun. Minä sinkku, miehellä avopuoliso ja kihlattu, ei lapsia.

Olemme olleet jo vuosikymmeniä naimisissa ja meillä on kolme jo aikuistuvaa lasta. Luoan mieheeni sataprosenttisesti, koskaan ei ole tullut epäilystä pettämisestä.

Nyt tarkkana! Paremmintietäjä osaa kertoa, että miehesi on ikuinen pettäjä, eikä suhteenne tule kestämään pitkään. Lisäksi hän onkii selville tietosi ja tulee paljastamaan ihan varmuuden vuoksi sinulle miehesi pettäneen sua. Koska varmasti hän onkin, onhan kerran pettäjä aina pettäjä. Parempi lopettaa epäterve suhteenne heti ja vapauttaa teidät molemmat pettämättömään onneen. 

Mitäs olette kullannupuillenne kertoneet ku ovat kysyneet iskän ja äiskän lavstoorista?

Tavattiin ja rakastuttiin❤️

Sanotteko samalla tavalla, kun lapsenne dumpataan ku löytyy parempi seurustelukumppani?[/

Sanon ja ovathan he ovat nähneet elämässään muitakin eronneita. Miksi kaunistella totuutta?

Niin Porvoota!

Vierailija
166/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen kuuluu elämään eikä sille voi mitään. Harva haluaa syödä samaa ruokaakaan joka päivä tai ajaa samalla autolla elämänsä loppuun asti.

Otin sen verran vanhemman miehen (eläkkeellä jo), ettei hän petä ainakaan niin usein kuin nuoremmat miehet.

Hih hih! Niinhän sinä luulet!

Vierailija
167/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas ollaan täyttä vauhtia menossa sotkemaan toisten välit / rikkomaan perhe.

Jotain moraalia sentäs... On niitä vapaitakin tarpeeksi, joihin ihastua, miksi helvetissä se varattu on aina herkumpi?

Kyllä se vastuu on sillä varatulla henkilöllä. En minä toisena naisena ole vastuussa siitä jos perhe hajoaa.

Ja hvyässä suhteessa ei ole sitä kolmannen mentävää aukkoa. Joten vastuu on parisuhteen molemmilla osapuolilla.

Kyllä on. Pitkässä suhteessa on ylä- ja alamäkiä. Alamäen aikana voi heikkona hetkenä tapahtua jotain. Kenenkään suhde ei ole vuosikymmeniä pelkkää ilotulitusta.

Eikä tarvitse olla edes suhteessa mitään sen kummempaa kriisiä. Elämässä tulee jokaiselle meille ajanjaksoja, jolloin on kriisissä ihan vaan sen oman itsensä kanssa. Ne jopa toistuvat melko tasasin välein. Jos tämmöisen elämänkriisin aikana siihen tulee joku sivusta pörräämään, niin tilanne voi tehdä varkaan hyvinkin helposti. Jos tuossa vaiheessa pystyy pitämään pään kylmänä ja katseen omassa puolisossa, niin jälestä päin sitä voi sitten vaan ihmetellä, että mitä ihmettä oli tekemäisillään. Loppujenlopuksi on kysymys siitä, että jokainen meistä on täällä yksilönä ja ainoastaan itselleen vastuussa tekemisistään....

Vierailija
168/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän jäi kertomatta, minkä aikaa mies petti exäänsä kanssasi vai oliko suoraselkäinen ihminen ja erosi ensin ja aloitti uuden suhteen vasta sen jälkeen. Eihän täällä muuta paheksuta kuin pettämistä.

Mitä väliä sillä on erosiko ensin? Kaksi toisiinsa ihastunutta saivat toisensa ja yhdelle jäi luu käteen. Miehen ex-avopuolisossa on ollut jotain vikaa kun mies halusi vaihtaa hänet uuteen.

On menetelmäihmisiä ja lopputulosihmisiä. Menetelmäihmiset moittivat väärin sammutetuista tulipaloista. Heille tärkeintä on tapa jolla tehdään, sen on oltava ehdottoman oikein. Säännöt ennenkaikkea! Jos oikea tapa ei johda mihinkään, ei se haittaa, kun tehtiin sentään oikein.

Lopputulosihminen arvostaa sitä, että taloa ei polteta vain periaatteen vuoksi ja että löytyy se elämänsä rakkaus vaikka menisi pari mutkaakin suoraksi samalla.

Puhut siis rehellisistä ja pettäjistä muka kauniilla nimikkeillä.

Pettäjäkin voi olla rehellinen. Täysin uskollinen huonolle puolisolleen siihen saakka, kunnes rakastuu toiseen. Pettää, tunnustaa rehellisesti, ja niin edelleen. Katsos, kun se ei aina ole ennalta suunniteltavissa niin, että eroanpa nyt tässä ensin, ja sitten alan etsiskellä uutta. Se uusi voi tulla ihan yllättäen ja pyytämättä kuin faksi Jäätteenmäelle. Sitä on vielä virallisesti suhteessa yhden kanssa, mutta sydän on jo uuden luona. 

Vierailija
169/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, estot vähenee kun ikää karttuu. Pitäisiköhän sinun kokeilla puolison valintaa muilla perusteilla kuin mahdollisella pettämiskertoimella?

Vierailija
170/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri ennen kuin tapasin nykyisen mieheni, ja aloimme pikkuhiljaa viihtymään toistemme seurassa tiiviisti, ja siitä sitten lopulta seurustelemaan, kävi mies sutaisemassa naimisissa olevaa työkaveriaan. Sain tietää tämän vasta myöhemmin, koska mies valehteli asiasta. Sutaisu ei minua tietenkään haittaa, koska se on tapahtunut ennen kuin tapasimme, mutta nyt minua on alkanut ällöttää se että tuo nainen muina naisina osallistuu samaan harrastukseen miehensä kanssa, kuin mieheni. Minä olen välillä mukana, välillä en, mutta silloin kun olen, niin tulee ikävä olo naisen miehen puolesta, mies kkun ei aavista mitään. 

MITÄ minun pitäisi tehdä?

Olla hiljaa

Kertoa naisen miehelle

kertoa naiselle että tiedän, että kertoo itse miehelleen

Lopettaa koko harrasteessa käynti koska minua ällöttää

Vai mitä?

Sinua siis ällöttää se, että miehesi ex-rakastajatar on miehensä kanssa samassa harrastuksessa miehesi ja sinun kanssa, niin paljon, että mietit uhkailua ja kiristämistä.

Sait tetää tämän vasta myöhemmin, koska mies valehteli asiasta. Eikä sinua ällötä valehteleva miehesi?

Miehen kanssa asia on keskusteltu heti silloin, ja hän ei ollut ajatellut että joutuu tämän naisen kanssa olemaan mitenkään enää tekemisissä.

Ex-rakastajatar on aika paljon sanottu yhdestä kännipanosta ;) 

Harrastuksessa oleminen ei haittaa. Haittaa se että minun on vaikea katsoa tätä pariskuntaa, kun nainen salaa näin isoa asiaa mieheltään. Tuskimpa mies olisi samassa harrastuskessa enää sen jälkeen kun tietäisi. Lisäksi nainen on miehen itse sinne harrastukseen vienyt heti kun minä ja mieheni aloitettiin, että miestään tuskin haittaisi että he eivät siellä enää kävisi.

Eli miehesi salasi kännipanon ja valehteli sinulle ja se on sinulle ok. Mutta haluaisit vielä näin paljon myöhemmin mennä sorkkimaan tämän naisen elämään ja mahdollisesti satuttaa hänen miestään paljonkin. Pystyit antamaan anteeksi peittävälle ja valehtelevalle mielellesi (sille, joka on vannonut uskollisuutta sinulle). Miksi et voi antaa anteeksi naiselle? Kaksinaismoralismia? Nainen on naiselle susi? Kosto (vai toiselle naiselle) on parasta kylmänä? Jne.

Emme olleet yhdessä vielä kun tämä kännipano tapahtui... Olemme myös yhdessä sopineet ettei menneet kuulu toiselle, jos ne eivät mitenkään vaikuta nykytilaan, eli siis expanojen kanssa ei kaveerata, tai viestitellä jne, joten en ole kiinnostunut siitä kuka on pannut ketäkin. Mielestäni minun ei tarvitse antaa naiselle mitään anteeksi, koska eihän hän minua ole pettänyt. Minulle on sinänsä sama saako hänen miehensäkään koskaan tietää, mutta en halua olla katsomassa naisen maireaa käytöstä miestäni kohtaan oman miehensä läsnäollessa, sen ketä hän on pettänyt.

No nythän löysimme juurisyyn! Olet mustasukkainen naisen nykyisestä käytöksestä ja haluat kostaa sen kertomalla hänen vanhasta käytöksestä. Tuohan on helppo korjata. Pyydät miestäsi ignooraamaan naisen tai esiinnytte naisen edessä korostuneen, jolloin nainen tajuaa, ettei uusintaa tule. Turha sinun on mennä syytöntä miestä satuttamaan, eihän hän ole mitään tehnyt.

Vierailija
171/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri ennen kuin tapasin nykyisen mieheni, ja aloimme pikkuhiljaa viihtymään toistemme seurassa tiiviisti, ja siitä sitten lopulta seurustelemaan, kävi mies sutaisemassa naimisissa olevaa työkaveriaan. Sain tietää tämän vasta myöhemmin, koska mies valehteli asiasta. Sutaisu ei minua tietenkään haittaa, koska se on tapahtunut ennen kuin tapasimme, mutta nyt minua on alkanut ällöttää se että tuo nainen muina naisina osallistuu samaan harrastukseen miehensä kanssa, kuin mieheni. Minä olen välillä mukana, välillä en, mutta silloin kun olen, niin tulee ikävä olo naisen miehen puolesta, mies kkun ei aavista mitään. 

Olla hiljaa

Kertoa naisen miehelle

Vai mitä?

Itse asiassa aika aikea tilanne. Periaatteessa olet täysin ulkopuolinen, mutta sinulle on kuitenkin saatettu tämä asia tietoon. Miksi?

Ja ennenkaikkea, mitä miehesi on mieltä kertomisesta?

Mies kertoi itse, kun oli ensin kiistänyt, ja tullut sitten siihen tulokseen että haluaakin kertoa, koska tämä nainen oli lähettänyt hänelle muutamia viestejä, ja pyytänyt facekaveriksi, ja tulut samaan ahrrastukseen mukaan, niin mies ajatteli että haluaa kertoa, koska hänen mielestään tämä ei ollut enää sitä että ei olla missään tekemisissä kännipanojen kanssa. Ja kun kerta sovittu oli, että jos joku ujuttautuu elämäämme jotain kautta, niin sitten kerrotaan. Olen itsekin kertonut paristakin tyypistä, koska he ovat alkaneet lämmitellä uudelleen.

Toiseen kysymykseen: mies on vain yrittänyt olla ajattelematta asiaa, mutta sanoo että ei ole hänelläkään hyvä olla tämän pariskunnan lähettyvillä.

Vierailija
172/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän jäi kertomatta, minkä aikaa mies petti exäänsä kanssasi vai oliko suoraselkäinen ihminen ja erosi ensin ja aloitti uuden suhteen vasta sen jälkeen. Eihän täällä muuta paheksuta kuin pettämistä.

Mitä väliä sillä on erosiko ensin? Kaksi toisiinsa ihastunutta saivat toisensa ja yhdelle jäi luu käteen. Miehen ex-avopuolisossa on ollut jotain vikaa kun mies halusi vaihtaa hänet uuteen.

On menetelmäihmisiä ja lopputulosihmisiä. Menetelmäihmiset moittivat väärin sammutetuista tulipaloista. Heille tärkeintä on tapa jolla tehdään, sen on oltava ehdottoman oikein. Säännöt ennenkaikkea! Jos oikea tapa ei johda mihinkään, ei se haittaa, kun tehtiin sentään oikein.

Lopputulosihminen arvostaa sitä, että taloa ei polteta vain periaatteen vuoksi ja että löytyy se elämänsä rakkaus vaikka menisi pari mutkaakin suoraksi samalla.

Pettäjäkin voi olla rehellinen. Täysin uskollinen huonolle puolisolleen siihen saakka, kunnes rakastuu toiseen. Pettää, tunnustaa rehellisesti, ja niin edelleen. Katsos, kun se ei aina ole ennalta suunniteltavissa niin, että eroanpa nyt tässä ensin, ja sitten alan etsiskellä uutta. Se uusi voi tulla ihan yllättäen ja pyytämättä kuin faksi Jäätteenmäelle. Sitä on vielä virallisesti suhteessa yhden kanssa, mutta sydän on jo uuden luona. 

Ja juuri tuon prosessin VOI tehdä käänteisessä järjestyksessä, mutta pitäähän se autokin koeajaa ennen ostopäätöstä, eikö?

Vierailija
173/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olla hiljaa

Kertoa naisen miehelle

Vai mitä?

Sinua siis ällöttää se, että miehesi ex-rakastajatar on miehensä kanssa samassa harrastuksessa miehesi ja sinun kanssa, niin paljon, että mietit uhkailua ja kiristämistä.

Sait tetää tämän vasta myöhemmin, koska mies valehteli asiasta. Eikä sinua ällötä valehteleva miehesi?

Miehen kanssa asia on keskusteltu heti silloin, ja hän ei ollut ajatellut että joutuu tämän naisen kanssa olemaan mitenkään enää tekemisissä.

Harrastuksessa oleminen ei haittaa. Haittaa se että minun on vaikea katsoa tätä pariskuntaa, kun nainen salaa näin isoa asiaa mieheltään. Tuskimpa mies olisi samassa harrastuskessa enää sen jälkeen kun tietäisi. Lisäksi nainen on miehen itse sinne harrastukseen vienyt heti kun minä ja mieheni aloitettiin, että miestään tuskin haittaisi että he eivät siellä enää kävisi.

Eli miehesi salasi kännipanon ja valehteli sinulle ja se on sinulle ok. Mutta haluaisit vielä näin paljon myöhemmin mennä sorkkimaan tämän naisen elämään ja mahdollisesti satuttaa hänen miestään paljonkin. Pystyit antamaan anteeksi peittävälle ja valehtelevalle mielellesi (sille, joka on vannonut uskollisuutta sinulle). Miksi et voi antaa anteeksi naiselle? Kaksinaismoralismia? Nainen on naiselle susi? Kosto (vai toiselle naiselle) on parasta kylmänä? Jne.

Emme olleet yhdessä vielä kun tämä kännipano tapahtui... Olemme myös yhdessä sopineet ettei menneet kuulu toiselle, jos ne eivät mitenkään vaikuta nykytilaan, eli siis expanojen kanssa ei kaveerata, tai viestitellä jne, joten en ole kiinnostunut siitä kuka on pannut ketäkin. Mielestäni minun ei tarvitse antaa naiselle mitään anteeksi, koska eihän hän minua ole pettänyt. Minulle on sinänsä sama saako hänen miehensäkään koskaan tietää, mutta en halua olla katsomassa naisen maireaa käytöstä miestäni kohtaan oman miehensä läsnäollessa, sen ketä hän on pettänyt.

No nythän löysimme juurisyyn! Olet mustasukkainen naisen nykyisestä käytöksestä ja haluat kostaa sen kertomalla hänen vanhasta käytöksestä. Tuohan on helppo korjata. Pyydät miestäsi ignooraamaan naisen tai esiinnytte naisen edessä korostuneen, jolloin nainen tajuaa, ettei uusintaa tule. Turha sinun on mennä syytöntä miestä satuttamaan, eihän hän ole mitään tehnyt.

Kyllä miestäni kohtaan tehdään ihan suoriakin ehdotuksia, ei minun niistä tarvitse mustasukkainen olla :D

Näen tämän nyt vain niin että minulla ja miehellä on ikävä olo asian kanssa, tällä naisella ilmeisesti hyvä, kun kehtaa tuoda aviomiehensä sen miehen silmien eteen jonka kanssa on häntä pettänyt, ja miehellään neutraali olo, koska ei tiedä asiasta mitään. En myöskään usko että nainen virittelisi uusintaa. 

Vierailija
174/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja juuri tuon prosessin VOI tehdä käänteisessä järjestyksessä, mutta pitäähän se autokin koeajaa ennen ostopäätöstä, eikö?

Mikä järki? Tottakai kannattaa ensin katsoa tuleeko hommasta mitään ennen kuin eroaa edellisestä suhteesta.

Vierailija
175/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olla hiljaa

Kertoa naisen miehelle

Vai mitä?

Kyllä miestäni kohtaan tehdään ihan suoriakin ehdotuksia, ei minun niistä tarvitse mustasukkainen olla :D

Näen tämän nyt vain niin että minulla ja miehellä on ikävä olo asian kanssa, tällä naisella ilmeisesti hyvä, kun kehtaa tuoda aviomiehensä sen miehen silmien eteen jonka kanssa on häntä pettänyt, ja miehellään neutraali olo, koska ei tiedä asiasta mitään. En myöskään usko että nainen virittelisi uusintaa. 

Kohta ehdottelevat teille kimppaa tai parinvaihtoa, siksi tuppautuu harrastukseen mukaan. Eipä olisi ensimmäinen kerta.

Vierailija
176/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt koskaan yhtään aloitusta ja tämä on ensimmäinen kommentti tästä aiheesta. Noistakaan linkeistä ei löydy tutkimustietoa. Onko niin ettei asiaa ole oikeasti tutkittu? Voisiko olla niin, että pettämisestä alkaneissa suhteissa on eroprosentti sama n. 30 kuten on yleensäkin toisissa liitoissa?

Vierailija
177/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Rakastuminen ei kysy ajankohtaa eikä sitä voi suunnitella. Itse kohtasin nykyisen vaimoni työpaikalla. Ihastuin lähes heti ja suhteemme syveni firman tykypäivillä. Rakastuimme molemmat ja huomasin ettei rakkaus ex-vaimoa kohtaan ollut enää samaa kuin nuorempana. Ilmoitin hänelle haluavani erota.

Vierailija
178/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt koskaan yhtään aloitusta ja tämä on ensimmäinen kommentti tästä aiheesta. Noistakaan linkeistä ei löydy tutkimustietoa. Onko niin ettei asiaa ole oikeasti tutkittu? Voisiko olla niin, että pettämisestä alkaneissa suhteissa on eroprosentti sama n. 30 kuten on yleensäkin toisissa liitoissa?

Ei nyt sotketa kuitenkaan tilastoja avioliitoista ja avioeroista käsitteen "parisuhde" kanssa, koska parisuhteista suurin osa ei koskaan päädy avioliitoksi ennen päättymistään. Jotkut jatkuvat avoliittoina tai väljempinä seurustelusuhteina hamaan loppuun saakka tai vuosikymmeniä päättymättä, mutta suurin osa seurustelusuhteista joka tapauksessa päättyy ennemmin tai myöhemmin, yleensä ennemmin. 

Vierailija
179/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rakastuvat gyllillaan ja se on ihan okei, mutta jos nainen tekee samoin on hän heti hirveä hooratsu.

Vierailija
180/412 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä tutkia tilastoja? Rakastuuko joku tilastot kädessä?